hear hearquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.
Niet mee eens, maar heb geen zin het te onderbouwen, veel teveel typewerk.quote:
Maar dat maakt het wel leuk omdat hij nu meer opdrachten kan krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef scooby-doo het volgende:
Bovendien heeft Alex geen geheim meer
Van mij mogen ze allebei een ton hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel
Ze zaten gisteravond ook zo heerlijk in de tuin te keuvelen. Beetje over geheimen praten en zo.. Even geen roddel en achterklap voor de verandering!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel
melkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
Servio nu alweer ei aan het klutsen? hoeveel eieren eten die mensen...
Patronen zak moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vol zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
Servio nu alweer ei aan het klutsen? hoeveel eieren eten die mensen...
Psst, welk gesprekje?? Dat heb ik gemist, wil je me even bijpraten??quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah Servio is lekker geïrriteerd naar aanleiding van het gesprekje met Gerard gisteren.
Mission Accomplished denk ik dan.
Oh voor de koffie?quote:
Lol, dat is idd zo, ik vraag me sowieso af hoe die mannen dat oplossen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Patronen zak moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vol zitten.
Let anders maar eens op die vieze irritante 'zuig"smek" geluiden die ze maakt als ze op haar bovenlip zuigt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
Wie heeft er hiero gezegd dat Laura geen expressie in haar gezicht heeft.Ik zit daar nu steeds op te letten en klopt ook nog. Nu kan ik niet meer "normaal" naar haar kijken
rukken op de plee, denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh voor de koffie?
[..]
Lol, dat is idd zo, ik vraag me sowieso af hoe die mannen dat oplossen...
Oh menquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Let anders maar eens op die vieze irritante 'zuig"smek" geluiden die ze maakt als ze op haar bovenlip zuigt!
En het kompasquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef marky het volgende:
Gerard en Karim hebben het dan ook wel heel erg makkelijk van beide zijn er amper nog clue's het huis ingebracht. bij gerard alleen maar de quote 500 verder weet ik niet eens wat het geheim van Karim is.
Idd wat hij zelf gedrukt heeft was fout. Zit eerder alleen Karim te plukken om info maar waar hij zelf meekomt is het meest absurde.quote:
smorgens wakker worden met een plakkerige broekquote:
Op de plee hoeft dat niet, of denken ze er niet aan dat het ook met wc papier kan.....Sok is makkelijk onder de dekensquote:
Lol! Ze zitten en blok achter het oog...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef sjaakspark het volgende:
Dat doen de mannen tijdens de streamlock's
Gerard deed een van zijn kruisverhoren bij Servio, die daar niet zo goed mee om kon gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Psst, welk gesprekje?? Dat heb ik gemist, wil je me even bijpraten??
Ze zijn idd niet smerig en achterbaks en tóch niet saai.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze zaten gisteravond ook zo heerlijk in de tuin te keuvelen. Beetje over geheimen praten en zo.. Even geen roddel en achterklap voor de verandering!
Servio wordt voor glibber uitgemaakt maar Gerard is net zo ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:54 schreef Mylene het volgende:
Gerard is ook een maar een beetje interessant aan het doen, enkel omdat ie dan weet dat het op tv komt. Hij is wel heel camera bewust. Ik vind er niets aan.
Jaa, in de live-show.. IQ-loze.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,
sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Lol, dat kan ook idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
smorgens wakker worden met een plakkerige broek
Oke, nu een moeilijke vraag voor jullie. Wie voegt er wel wat aan toe dan? en waarom? Jaja Fokkers, probeer daar maar eens op te antwoordenquote:
ik hou ook van jouquote:
Goed gesprokenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.
Of hebben wij die clues gewoon nog helemaal niet opgemerkt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef marky het volgende:
Gerard en Karim hebben het dan ook wel heel erg makkelijk van beide zijn er amper nog clue's het huis ingebracht. bij gerard alleen maar de quote 500 verder weet ik niet eens wat het geheim van Karim is.
de FOKKERS!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oke, nu een moeilijke vraag voor jullie. Wie voegt er wel wat aan toe dan? en waarom? Jaja Fokkers, probeer daar maar eens op te antwoorden
Moiquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weinig interessants op de streams als ik hier zo lees.
Blijft er tenminste weer meer ruimte over om alle negatieve dingen van de bewoners te benoemen
Ik hadquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
smorgens wakker worden met een plakkerige broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |