abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93532489
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:

[..]

wat willen ze bereiken?
ik snap het ook ff niet :{
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93532492
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef Annelies-G het volgende:
O+ Gerda O+
euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je dat O-)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:44:42 #28
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93532504
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:

[..]

wat willen ze bereiken?
Verdeel en heers >:)
Rayen 2½ jaar!
pi_93532515
Gerard: Ze trappen er gewoon in _O-
pi_93532520
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je dat O-)
dacht al....nieuwe bewoner??
hahaha
pi_93532528
HAHAHAH die gerard :) ze trappen er gewoon in zegt ie :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93532529
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93532537
hahaha, cool, ze spelen het echt samen.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:45:24 #34
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93532547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je dat O-)
Ik had het al niet verwacht van je, ons Gerardje zomaar Gerda noemen _O- _O- ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93532559
Ik snap alleen niet welk voordeel ze eruit willen halen.
pi_93532563
Alex mag echt nog ff blijven *O*
pi_93532569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef muzas het volgende:
Ik snap alleen niet welk voordeel ze eruit willen halen.
Ze hopen dat er gedrukt gaat worden voor Gerard :)
pi_93532570
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik had het al niet verwacht van je, ons Gerardje zomaar Gerda noemen _O- _O- ;)
Zou niet durven O-)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93532571
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
Alex mag echt nog ff blijven *O*
kan me niet voorstellen
pi_93532574
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
Alex mag echt nog ff blijven *O*
ja !!! servio eruit !!!!!!
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93532586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

kan me niet voorstellen
Ik wil hem erin houden

Servio eruit :r
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:46:35 #42
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93532591
Relnicht Servio kan het weer helemaal niet hebben
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:46:44 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93532599
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]

er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.
pi_93532608
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef TimeJumper het volgende:
Relnicht Servio kan het weer helemaal niet hebben
Servia :r
pi_93532609
Servio weg, maar eerst Maik nog even Blasen!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93532619
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ik wil hem erin houden

Servio eruit :r
ieder zijn voorkeur.
Vind alex wel aardig, maar het zeurt zo...
Op zo'n monotone dreun van 10 minuten zonder ademhalen.
pi_93532625
Hehehehe, en Servio laat zich weer lekker in de kaart kijken. de lul
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93532629
servio hou je gladde glibberkop !!
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:18 #49
163650 Greys
pi_93532631
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93532632
Ik zou zo snel ruzie met die valse homo hebben he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')