euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je datquote:
dacht al....nieuwe bewoner??quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je dat
Ik had het al niet verwacht van je, ons Gerardje zomaar Gerda noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
euh bedoel Gerard..........dit was een niet bedoelde typfout. Net wakker, krijg je dat
Ze hopen dat er gedrukt gaat worden voor Gerardquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef muzas het volgende:
Ik snap alleen niet welk voordeel ze eruit willen halen.
Zou niet durvenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik had het al niet verwacht van je, ons Gerardje zomaar Gerda noemen![]()
![]()
Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en MoOok Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben
![]()
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi
Serviaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef TimeJumper het volgende:
Relnicht Servio kan het weer helemaal niet hebben
ieder zijn voorkeur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik wil hem erin houden
Servio eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |