abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:39 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93532647
Wie is er naar de kvdw?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:42 #52
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93532649
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
Alex mag echt nog ff blijven *O*
Ja die voegt echt veel toe ;')
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:47:42 #53
336532 woodyinthemix
You wouldn't understand
pi_93532650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef marky het volgende:

[..]

Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.
hear hear
pi_93532662
Servio :r :r
Hij zegt dus dat Gerard alleen wat voorinfo heeft en verder geen reet van het spel snapt.. En dat hij helemaal op het verkeerde spoor zit bij iedereen..

:W Servio.. morgen ben je het huis uit
pi_93532666
Ah Servio is lekker geïrriteerd naar aanleiding van het gesprekje met Gerard gisteren.

Mission Accomplished denk ik dan.
pi_93532671
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef marky het volgende:
Wie is er naar de kvdw?
Mo
pi_93532681
Bovendien heeft Alex geen geheim meer
pi_93532692
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef woodyinthemix het volgende:

[..]

hear hear
Niet mee eens, maar heb geen zin het te onderbouwen, veel teveel typewerk.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93532696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef scooby-doo het volgende:
Bovendien heeft Alex geen geheim meer
Maar dat maakt het wel leuk omdat hij nu meer opdrachten kan krijgen :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:49:05 #60
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93532701
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel :D
Van mij mogen ze allebei een ton hebben.
Ik vind ze het vermakelijkst van heel het huis.
Rayen 2½ jaar!
pi_93532723
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel :D
Ze zaten gisteravond ook zo heerlijk in de tuin te keuvelen. Beetje over geheimen praten en zo.. Even geen roddel en achterklap voor de verandering! :D
Ook leeg
pi_93532749
Gerard stelt ook niets voor qua spel.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:32 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_93532758
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Karim en Gerard zijn echt de enigen die er iets van maken, van hun verblijf daar.
Gister met dat lullige sjoelen, maar ze doen tenminste iets ipv op de bank hangen en sippen.
En nu Gerard weer de boel een beetje opruien met Alex. Wat een zalig stel :D
Helemaal mee eens. *O*

Servio. :r
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_93532763
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef Mylene het volgende:
Gerard stelt ook niets voor qua spel.
:(
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:51 #65
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93532767
Servio nu alweer ei aan het klutsen? hoeveel eieren eten die mensen... :)
be nice or go away
pi_93532780
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
Servio nu alweer ei aan het klutsen? hoeveel eieren eten die mensen... :)
melk
pi_93532783
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:50 schreef kahaarin het volgende:
Servio nu alweer ei aan het klutsen? hoeveel eieren eten die mensen... :)
Patronen zak moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vol zitten.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93532786
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah Servio is lekker geïrriteerd naar aanleiding van het gesprekje met Gerard gisteren.

Mission Accomplished denk ik dan.
Psst, welk gesprekje?? Dat heb ik gemist, wil je me even bijpraten??
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:52:22 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93532822
Gerard en Karim hebben het dan ook wel heel erg makkelijk van beide zijn er amper nog clue's het huis ingebracht. bij gerard alleen maar de quote 500 verder weet ik niet eens wat het geheim van Karim is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:52:35 #70
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93532834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef muzas het volgende:

[..]

melk
Oh voor de koffie? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Patronen zak moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel vol zitten.
Lol, dat is idd zo, ik vraag me sowieso af hoe die mannen dat oplossen... ;)
be nice or go away
pi_93532847
Wie heeft er hiero gezegd dat Laura geen expressie in haar gezicht heeft.Ik zit daar nu steeds op te letten en klopt ook nog. Nu kan ik niet meer "normaal" naar haar kijken :|W
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93532873
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
Wie heeft er hiero gezegd dat Laura geen expressie in haar gezicht heeft.Ik zit daar nu steeds op te letten en klopt ook nog. Nu kan ik niet meer "normaal" naar haar kijken :|W
Let anders maar eens op die vieze irritante 'zuig"smek" geluiden die ze maakt als ze op haar bovenlip zuigt!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93532883
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Oh voor de koffie? :D

[..]

Lol, dat is idd zo, ik vraag me sowieso af hoe die mannen dat oplossen... ;)
rukken op de plee, denk ik :D
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:54:13 #74
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93532896
Joanna's wenkbrauwen zijn wel goed gelukt trouwens. ;)
be nice or go away
pi_93532898
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Let anders maar eens op die vieze irritante 'zuig"smek" geluiden die ze maakt als ze op haar bovenlip zuigt!
Oh men :|W :|W
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')