abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:54 #276
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535016
Ik had eerst Servio en Sofie als favo's, nu niet meer, doe mij nu maar Gerard en Karim bij de mannen en Joanna en Aafke bij de vrouwen :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:11 #277
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535026
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
Ik snap het nut eigenlijk niet van de streamlocks als iemand in de kvdw zit.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:13 #278
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535027
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]

so hea , dus toch? _O_

_O-
Het zullen jou favorieten niet zijn maar zo heeft ieder zijn mening.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:37 #279
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik snap het nut eigenlijk niet van de streamlocks als iemand in de kvdw zit.
Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:51 #280
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zo, dat zijn er al twee!
We gaan maar eens beginnen, dan :')
ehmm,,, DÍE Bart? :o

_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:53 #281
335532 little_me
boots are made for walking
pi_93535058
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Dat mag van mij ook wel weer komen, ik vond dat best leuk
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:19 #282
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:26 #283
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535076
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?
Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?

Nu nog geen streamlock btw
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:29 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535077
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
Dokter? Missie? Of dan toch 24 uur aanvraag?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:44 #285
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535084
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Flow3r het volgende:
dat zijn er 3 :P
Ik ga NU Bram bellen :D
pi_93535085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijn :D
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:20 #287
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik ga NU Bram bellen :D
opschieten dan ~O>
pi_93535114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef marky het volgende:

[..]

Dokter? Missie? Of dan toch 24 uur aanvraag?
Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera's
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:37 #289
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?

Nu nog geen streamlock btw
Ja, dat kan ook. Maar dat zouden ze nu toch wel onder controle kunnen hebben. Misschien zit er wel een heel andere reden aan vast. :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:56:15 #290
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera's
zal wel, nóg een missie voor Guido is teveel van het goede :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:56:25 #291
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijn :D
Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemd
pi_93535161
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef marky het volgende:

[..]

Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemd
_O-
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93535166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef henkbarte het volgende:

Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?
Ze heeft de Tsunami overleefd.
Go hard or go home
pi_93535175
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef marky het volgende:

[..]

Let je ook nog op andere?
Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
pi_93535209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
:X
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:27 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535226
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
Ik post niet over de andere die mij niet boeien. althans niet anders dan dat ze me hinderen in mijn kijkgenot. als Alex weer eikt enzo meld ik dat wel. Ik kijk meer naar de personen die mij wel boeien.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:30 #297
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout? 8)7

NIKS >:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:40 #298
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535234
Sharon heeft Micheal Jackson ook live gezien hoor. In Madam Tussaud :')
pi_93535237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
Dat is waar. Ze vinden haar te dronken of te losjes?
pi_93535271
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout? 8)7

NIKS >:)
Precies! H E L E M A A L niets, maar dan ook helemaal niets...........hmm Moet ineens aan Marco Borsato denken :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')