Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik snap het nut eigenlijk niet van de streamlocks als iemand in de kvdw zit.
ehmm,,, DÍE Bart?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er al twee!
We gaan maar eens beginnen, dan
Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?
Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hoor maar Aafke niet meer.
Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera'squote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dokter? Missie? Of dan toch 24 uur aanvraag?
Ja, dat kan ook. Maar dat zouden ze nu toch wel onder controle kunnen hebben. Misschien zit er wel een heel andere reden aan vast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?
Nu nog geen streamlock btw
zal wel, nóg een missie voor Guido is teveel van het goedequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera's
Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemd
Ze heeft de Tsunami overleefd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef henkbarte het volgende:
Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?
Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan.Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS.
Ik post niet over de andere die mij niet boeien. althans niet anders dan dat ze me hinderen in mijn kijkgenot. als Alex weer eikt enzo meld ik dat wel. Ik kijk meer naar de personen die mij wel boeien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan.Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS.
Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze vinden haar te dronken of te losjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze wilde wel, kreeg geen respons
Precies! H E L E M A A L niets, maar dan ook helemaal niets...........hmm Moet ineens aan Marco Borsato denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout?![]()
NIKS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |