Als Laura dit geheim niet had gehad had ze zeker niet 50 % v.d stemmen gekregen. Ze krijgen enorm veel aandacht in de televisie uitzendingen dus aan elluk nadeel sit un fordeel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
dus datquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story
Ze wilde wel, kreeg geen responsquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen
In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
dat kan , maar ze gaat er in elk geval niet 3 dagen lang om zitten jammeren en jankenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze wilde wel, kreeg geen respons
The Bunker moet eens op tv uitgezonden wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud..
Ja hoor maar Aafke niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
so hea , dus toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hoor maar Aafke niet meer.
Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplarenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina.
Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud..
Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
The Bunker moet eens op tv uitgezonden worden
saai? ik vond het wel lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier.![]()
(nou was dat wel de opzet, maar toch...)
Ook voor mij behoort Aafke tot mijn favo top 3!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ze heeft Philip aangerand tijdens het feestje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hoor maar Aafke niet meer.
Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
Ghehe. Sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat.
Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |