abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93534802
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben :)
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
Als Laura dit geheim niet had gehad had ze zeker niet 50 % v.d stemmen gekregen. Ze krijgen enorm veel aandacht in de televisie uitzendingen dus aan elluk nadeel sit un fordeel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:11 #252
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534805
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zwemmen :{

*jaloers kijkt*
Ik krijg zin in vakantie :Y 8-)
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:16 #253
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story ;)
dus dat ^O^
pi_93534812
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534825
ik eis waterdichte microfoontjes
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:48:48 #256
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534866
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:49:27 #257
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
dat kan , maar ze gaat er in elk geval niet 3 dagen lang om zitten jammeren en janken
pi_93534889
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:

[..]

In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
The Bunker moet eens op tv uitgezonden worden :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:49:30 #259
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:06 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534914
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
so hea , dus toch? _O_

_O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:28 #261
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534932
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina. c_/
Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplaren :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534935
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:

[..]

In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat. :'(
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:40 #263
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534940
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

The Bunker moet eens op tv uitgezonden worden :')
Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier. :')
(nou was dat wel de opzet, maar toch...)
pi_93534953
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier. :')
(nou was dat wel de opzet, maar toch...)
saai? ik vond het wel lachen :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:34 #265
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ook voor mij behoort Aafke tot mijn favo top 3! ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534962
Kijkcijfers: 169.000/96.000
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:41 #267
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534965
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
Ze heeft Philip aangerand tijdens het feestje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:44 #268
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:57 #269
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534975
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
:N

Gerard, Karim, Joanne, Servio, Aafke, Sofie, Monique, Guido, Phillip, Maik en Lijzige Laura
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:11 #270
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat. :'(
Ghehe. Sorry ;)
Gelukkig zie jij je eigen fouten :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:38 #271
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93535001
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Helemaal gemist de Bunker :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93535005
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:44 #273
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535009
Missie voor Guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:50 #274
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535013
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Zo, dat zijn er al twee!
We gaan maar eens beginnen, dan :')
pi_93535015
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplaren :P
Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')