abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:00:51 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529116

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde producten
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:05:19 #2
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93529235
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef RobertNL het volgende:
De koers is vastgelegd bij de douane: www.douane.nl/zakelijk/koerslijsten/
Jammer :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:05:47 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529245
Meestal staat de koers wel redelijk gunstig.

Ah op dit moment niet :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:08:04 #4
309342 ErkendFokker
pi_93529312
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef RobertNL het volgende:
De koers is vastgelegd bij de douane: www.douane.nl/zakelijk/koerslijsten/
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef RobertNL het volgende:
Meestal staat de koers wel redelijk gunstig.

Ah op dit moment niet :(
Als je ze kan wijsmaken dat het in november 2010 besteld is :') Want daar was de koers even 1,41. Boeiend dan dat zij een eigen koers bijhouden, daar wist jij dan zogenaamd niks van..

7-11-2010 1,4059

6-11-2010 1,4032

5-11-2010 1,4032

4-11-2010 1,4218

3-11-2010 1,4130

2-11-2010 1,4033
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:08:19 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93529323
Zo... nieuw topic. Maar weer eens de balans opmaken.
Dit verwacht ik nog van aankopen in februari binnen te krijgen:

› AA AAA LCD Rechargeable Battery Rapid Charger EU
› 4 in 1 Retractable Laser Pointer/LED/Ball Pen/Teaching
› Silicone Ice Cube Titanic Shaped Trays Mold Maker Party
› Walkera UFLYS 4CH electric 3-axis gyro RC Helicopter

Verder is alles binnen. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93529622
Hoop vandaag mn tinydeal order binnen te krijgen
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:24:34 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93529821
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:

› Walkera UFLYS 4CH electric 3-axis gyro RC Helicopter

Leuk lijstje :)

heb ondertussen maar een excel bestandje gemaakt om het bij te houden :P
Wist niet meer wat er onderweg was op sommige momenten :o

Edit: Zie net dat ik 3/4 orders heb die aankomende week kunnen komen :)

1 van dx (hoesje desire),
1 van price angels (cent stick, andere deel was al eerder binnen O+ iets van 1 cent sturen ze na ;)),
1 van suntek (gratis headset)
1 van bic (shopcredit items, als het weer 1 week duurt zoals de laatste keer)

Daarna heb ik nog maar 2 openstaande orders :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:56:30 #8
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93530858
Jammer dat ze bij BIC geen foto's meer maken van je pakketje. Vond ik wel geinig.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:05 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93530996
Laatste keer bij mij nog wel (6 dagen geleden)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:01:10 #10
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93530998
Nadat ik van de week mijn tracking code van DX kreeg krijg ik nu een mailtje dat ze de helft niet opgestuurd hebben, en of ik daar nog een paar dagen op wil wachten :?

Zo krijg ik wel 2 ipv 1 pakketje 8-)

Ben alleen benieuwd of mijn Merryfine pakket nog aankomt.
Was zonder T&T en 2 dagen na de aankondiging dat ie verstuurd was is de website op zwart gegaan :(
pi_93531667
Tiffany heeft eindelijk gemailt *O* O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 11:21:02 ]
pi_93531797
En weer een product van pandawill wat niet goed werkt en vrij duur was. Zal wel weer een 2 dollar coupon krijgen. Maar nu kunnen ze het krijgen ook. Ik stuur 1 mail met beide problemen en verwacht gewoon een goede oplossing. Anders paypal claim.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:28:04 #13
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_93531920
Als iets een week geleden verzonden is vanuit China, wanneer kun je het dan ongeveer op je deurmat verwachten?
No one rules if no one obeys.
pi_93531970
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:28 schreef Zwabber_ het volgende:
Als iets een week geleden verzonden is vanuit China, wanneer kun je het dan ongeveer op je deurmat verwachten?
Kan deze week alwel komen

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_93532437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Koen. het volgende:
Jammer dat ze bij BIC geen foto's meer maken van je pakketje. Vond ik wel geinig.
Doen ze nog wel, alleen ze laden soms niet. Of soms vergeten ze het gewoon inderdaad. :')
pi_93536488
Fok coupons ik wil partial refund!! Heb ik tegen FP gezegd toen ze de verkeerde kleur hadden gestuurd. Nu krijg ik lekker 3usd. Hadden ze mij maar niet hun bitch gemaakt.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:36:33 #17
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93536868
Ik heb bij BIC een tracking nr bij een pakketje dat 11 dollar was aan store credit :P

SZC033790 Gaar nr.

[ Bericht 2% gewijzigd door beeklaan op 02-03-2011 13:54:00 ]
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:21:40 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93538638
Singapore post nummer?
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:33:57 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93539130
China Post-Shenzhen Post Bureau, toch? Gewoon bij China Post erdoor halen dunkt me.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:37:41 #20
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93539294
Hij is van de 27e, dus paar dagen oud. Misschien lukt het daarom niet. Maar had dat nr. ook nog nooit gezien ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:29:25 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93541317
Waar zou je hem kunnen traceren, ik zie net dat ik ook zo'n code heb.

BIC support gecontact :) morgen weet ik het :P

[ Bericht 63% gewijzigd door RobertNL op 02-03-2011 15:39:11 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:50:04 #22
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93542167
iemand nog een leuke 150mw 200mw roode laser waar mee je kan branden?
zo goedkoop mogelijk.
iemand nog betrouwbare anti laser schade brillen?

is dit trouwens verboden?

[url]http://**********.com/product44184.html?utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=**********ss1_1_Copya_Copy_Copy_Copy_Copy_Copy_Cop&utm_medium=email[/url]

[ Bericht 21% gewijzigd door Loll op 02-03-2011 16:19:26 ]
BAM dit is 3KB
pi_93544303
LOOOOL @ PANDAWILL

In de livechat wel tien keer gezegd ik wil geen refund van 8 dollar op een duur product. Ik wil gewoon een goede refund krijgen waar ik mee kan leven (lol). Dus zegt die doos tegen me dat ze me een refund van 8 Dollar gaat geven. Ik weer zeggen nee en als je niet iets beters hebt dan zal ik een paypal claim indienen. Dus ik zeg ik ga nu doei ik ga en ik ga een claim aanmaken.

Tien minuten later krijg ik een mail van paypal dat ik een refund van 8 Dollar gehad heb. Ik denk HOE DAN!!??

Begon met 3 USD en kon niet hoger!! Toen was het ok 5USD refund maar echt maximaal! Toen was het dus 8USD en nog te weinig.
pi_93544823
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef Loll het volgende:
iemand nog een leuke 150mw 200mw roode laser waar mee je kan branden?
zo goedkoop mogelijk.
iemand nog betrouwbare anti laser schade brillen?

is dit trouwens verboden?

[url]http://**********.com/product44184.html?utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=**********ss1_1_Copya_Copy_Copy_Copy_Copy_Copy_Cop&utm_medium=email[/url]
Package:
# 1 x Smoke Grenade

Ik neem aan dat granaten verboden zijn om in te voeren.
Edit: Hmm er zit natuurlijk geen echt kruit in, ben alleen wel bang dat het omdat het een granaat is, wel uit elkaar ploft en je scherven krijgt. Denk dat het dus onder de noemer verboden in te voeren valt. Echter denk ik dat je het wel langs de douane krijgt.
pi_93544987
Hoppa. Ultimatum voor pandawill...

Of nu een oplossing binnen 30 minuten of een paypal claim met vermelding dat ze nep producten verkocht hebben welke niet werken. Eens zien wat ze nu doen.
pi_93545032
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef bergdani het volgende:

[..]

Package:
# 1 x Smoke Grenade

Edit: Hmm er zit natuurlijk geen echt kruit in, ben alleen wel bang dat het omdat het een granaat is, wel uit elkaar ploft en je scherven krijgt. Denk dat het dus onder de noemer verboden in te voeren valt. Echter denk ik dat je het wel langs de douane krijgt.
Bij de specs staat dat hij word gebruikt om de windrichting te meten. Hij geeft ook maar 5 seconden rook.
pi_93545123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Skiet het volgende:

Of nu een oplossing binnen 30 minuten of een paypal claim met vermelding dat ze nep producten verkocht hebben welke niet werken. Eens zien wat ze nu doen.
Chinese webshops en hun klantenservice :')

Zijn al bijna net zo gierig als ons Hollanders :6
pi_93547078
quote:

Zo doen wij Hollanders dat! :D
pi_93547843
quote:

en terecht. Naaiers dat het zijn
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:48:58 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93547997
Probeer atm bij Merimobiles een coupon te regelen voor FOK :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:51:48 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93548143
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef RobertNL het volgende:
Probeer atm bij Merimobiles een coupon te regelen voor FOK :)
Ik was gisteren al aan het Googlen, kon niks vinden, behalve een paar die expired waren.
Zulke initiatieven juich ik dus van harte toe! ^O^

Was er al info over speciale korting bij mp4nation?
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:53:25 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93548227
Antwoord op de vraag of ze coupons geven:
Admin: yes we would
Admin: we would love to work with your forum
Admin: and we like to give free tablets

Me like *O* free tablets

Admin: if you can start threads on tem an provvide custom firmwaers

Bummer :(
pi_93548337
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef RobertNL het volgende:

Me like *O* free tablets

free tablets? :D edit: oohw :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 17:56:03 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:56:21 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93548378
Maar korting moet te regelen zijn
pi_93548409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef RobertNL het volgende:

Me like *O* free tablets

Haha, dacht al, free tablets, zijn ze helemaal gek geworden :$
pi_93548420
quote:

Dat laatste is nog niet zo makkelijk, je moet dat kunnen aantonen dmv een brief van een fabrikant of een instituut.
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:00:31 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93548579
Traage livechat daar :P

Edit: Ah he is speaking with Philip his manager :)

Nou wat willen we, coupon, giveaways :P?
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:11:52 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93549055
Als je maar benadrukt dat dit een useractie en niet van FOK! zelf uit is, hè. ;)

Userkorting zou gewoon wel fijn zijn. :) Eventueel reviewexemplaren die gehouden mogen worden onder voorwaarden is natuurlijk bespreekbaar. Maar eh... homecooken van custom firmware hier wordt lastig en denk dat we geen behoefte hebben om daaraan te doen. Daar zijn immers de grote sites als modaco, xdadevelopers, etc voor. :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:13:40 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93549141
Dat heb ik ook verteld gratis tablets wordt dus ook niks, ben nu gewoon korting aan het regelen.

Misschien is het wel eens leuk om in goed overleg een contest te doen voor een tablet, maar dat is niet aan mij om te regelen.

Die live chat is nog erger als die van dealextreme

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 02-03-2011 18:19:30 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:40:28 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93550430
quote:

Je kunt wel zien wie hier langer meeloopt. Leest toch leuker dan de nieuwe naïeveling die om hulp vraagt. De Chinese klantenservice creëert gewoon terroristen ~O> Je moet die tempel honden gewoon voor je knieën laten buigen :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef bergdani het volgende:

[..]

Package:
# 1 x Smoke Grenade

Probeert de postbode het pakje door de brievenbus te proppen, begint het flink te roken. Tijdens het fietsen begint de tas ineens flink te roken _O-

Zijn wel verboden, logisch want het is leuk.
Zelf maken is beter :)

woensdag 2 maart 2011 @ 18:55:37 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93551298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobertNL het volgende:
Dat heb ik ook verteld gratis tablets wordt dus ook niks, ben nu gewoon korting aan het regelen.

Misschien is het wel eens leuk om in goed overleg een contest te doen voor een tablet, maar dat is niet aan mij om te regelen.

Die live chat is nog erger als die van dealextreme
Gewoon meer korting doen, uiteindelijk geven ze wel paar procent ipv gratis items ^O^

Btw, welke webshop? ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:56:50 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93551369
Merimobiles, heb nu 2 dagen 10% korting, probeer het nog wat op te rekken :)
(als het gebruikt wordt kan het worden verlengd naar een maand)
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:01:50 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93551641
Wie heeft de OP ook al weer gemaakt?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:03:22 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93551729
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef RobertNL het volgende:
Wie heeft de OP ook al weer gemaakt?
Anders lees je die ff door... :P
quote:
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:03:49 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93551754
Ok volgende vraag wie host hem :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:05:43 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93551858
Dinges, toch? :P
Kan het niet vinden. ;( Het het laatst over de trafficload voor de server. Maar verder kan iedereen een [spoiler] aanmaken in de FOK!-wiki hoor. :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:07:50 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93551975
Ok heb het volgende kunnen regelen, volgende week 10% kroting op alles op DONDERDAG en VRIJDAG
+ verlenging als het werkt voor een maand + speciale acties op andere tablets/items
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:08:37 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93552020
Dubbelpost
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:21:27 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93552695
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef RobertNL het volgende:
Ok heb het volgende kunnen regelen, volgende week 10% kroting op alles op DONDERDAG en VRIJDAG
+ verlenging als het werkt voor een maand + speciale acties op andere tablets/items
Okee ik zal het wel even in de OP verwerken vanaaf, net als de kortingen die nu gelden ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:32:30 #50
309342 ErkendFokker
pi_93553343
Ik host :) Maar Tokko1 kan er ook bij geloof ik?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:34:59 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93553512
Ok, kan er ook een plaatje in de OP komen? zijn nog wat plekjes vrij :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:24:14 #52
304381 Loll
pi_93556817
tof
BAM dit is 3KB
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:41:59 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93558070
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef RobertNL het volgende:
Ok, kan er ook een plaatje in de OP komen? zijn nog wat plekjes vrij :)
Ik kan idd bij de hosting, zal even een logotje bij maken en die er tussen zetten (nogmaals bedankt Erkend fokker voor de hosting) ^O^

Op aangepast (volgende topic dus.)

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 02-03-2011 21:10:02 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:50:50 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93558730
quote:
16s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik kan idd bij de hosting, zal even een logotje bij maken en die er tussen zetten (nogmaals bedankt Erkend fokker voor de hosting) ^O^
Mooi!
pi_93559385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef Koen. het volgende:
Buy in Coins is echt ontzettend snel!

2011-02-28 22:13:03 Pending
2011-02-28 22:13:46 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:33 Processing-5
2011-03-01 14:57:29 Dispatched

Gister besteld, vandaag verzonden.
Ik had dus een kwartiertje eerder besteld, staat nog steeds op Processing-5.
Verschil moet er dus wezen...

EDIT: óók bij BIC dus...
pi_93559449
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik had dus een kwartiertje eerder besteld, staat nog steeds op Processing-5.
Verschil moet er dus wezen...
tsja, je hebt trage en snelle chinezen he :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:06:42 #57
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93559856
Merimobiles is vrij prijzig vind ik. Er moeten ook nog verzendkosten bij betaald worden. Maar wel tof!
pi_93561470
Weet iemand hoe zo'n ding in het engels heet? Wil er namelijk 1 van ebay kopen.
http://www.leds-buy.nl/le(...)oren/derde-hand.html
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:31:55 #59
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93561857
Third hand.

Waarvoor als ik vragen mag?
pi_93562061
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef beeklaan het volgende:
Third hand.

CSI Waddinxveen.
pi_93562746
quote:
Third hand.

Zo'n ding is enorm handig bij het solderen, en het verrichten van kleine reparaties! :D
pi_93562750
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef beeklaan het volgende:
Third hand.

voor bij het solderen, als je 2 draadjes tegen elkaar moet houden en tegelijkertijd solderen, das niet handig he:p
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:51:18 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93563314
Ik heb vandaag mijn eerste bestelling van Merryfine ontvangen. Zaten heel netjes coupons bij, geldig tot 1 maart :')

Ze liggen er nog steeds uit, zijn ze soms gestopt?
pi_93564042
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef beeklaan het volgende:
Third hand.

Zo een staat hier ook, handig bij solderen idd
pi_93564569
quote:
Third hand.

Op hetzelfde gezocht maar dan ebay NL, kon ik niks vinden :')

En is inderdaad voor solderen. Is voor solderen zoals vele al zeiden.

Thanks
pi_93571907
Heeft iemand nog die ebay search query link van "what and in for on over" met gratis verzenden onder $1.99? Kan hem niet meer vinden en staan soms leuke dingetjes in,
pi_93573150
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand nog die ebay search query link van "what and in for on over" met gratis verzenden onder $1.99? Kan hem niet meer vinden en staan soms leuke dingetjes in,
Deze bedoel je niet toch?
Was van 08gnoT, wel leuke trouwens...
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:37:29 #68
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_93574399
Iemand ervaring met de www.vancl.com en hoe snel verzending en dergelijke is?
Ook hoi !
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:55:59 #69
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_93575162
weer slecht nieuws over supplier YWToys (Yang) op DX http://www.dealextreme.co(...)2570~threadid.839444

bestellen mensen spullen, krijgen ze dozen vol ijzer (bouten, moertjes, ringetjes) opgestuurd, ipv de bestelde spullen. :r

[ Bericht 19% gewijzigd door mickeyD op 03-03-2011 01:02:11 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_93576365
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef mickeyD het volgende:
weer slecht nieuws over supplier YWToys (Yang) op DX http://www.dealextreme.co(...)2570~threadid.839444

bestellen mensen spullen, krijgen ze dozen vol ijzer (bouten, moertjes, ringetjes) opgestuurd, ipv de bestelde spullen. :r

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 3 maart 2011 @ 02:44:37 #71
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93578084
Ik heb nog wel wat ringetjes liggen om zo een refund te regelen ghehe...
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:08:54 #72
309342 ErkendFokker
pi_93580877
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
Iemand ervaring met de www.vancl.com en hoe snel verzending en dergelijke is?
prima site. Shipping gaat met EMS + GLS en het is hier binnen een week.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:18:08 #73
304381 Loll
pi_93581051
en bic is weer down
BAM dit is 3KB
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:18:19 #74
304381 Loll
pi_93581054
:(
BAM dit is 3KB
pi_93581743
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 02:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog wel wat ringetjes liggen om zo een refund te regelen ghehe...
inderdaad... waarschijnlijk een gefrustreerde gebruiker die te lang heeft moeten wachten.
had inderdaad beter de thread eens doorgenomen

Groot nieuws! Bonny van zarmark is van naam veranderd... het is Karen geworden. Spammail van haar ontvangen op mijn paypal adres :( o|O

[ Bericht 4% gewijzigd door thecuriousone op 03-03-2011 12:15:12 ]
jaja, en azo...
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:05:12 #76
131319 mickeyD
pi_93586137
als je nou de moeite nam om het te lezen, het zijn tientallen mensen die dat ontvangen hebben, en niet maar 1.
foute supplier dus.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_93590130
heb deze ontvangen van DX. Kost daar dus een fractie van wat het bij ons kost.

Hoef ik nooit nog shrink tube te kopen. Ik wist wel dat het veel ging zijn (5 verschillende diktes, telkens 3 meter lang) maar was toch nog onder de indruk na het uitpakken :)
Ze hebben ze ook in dikkere maten, die heb ik dan ook maar besteld.
jaja, en azo...
pi_93590254
EIN-DE-LIJK die 1 cent oortjes binnen. Bubbelenvelop totaal verfrommeld. Maarja, straks uitpakken. Heb eigenlijk geen zin om dat paypal geschil te closen. Shipping is mega traag, ze refunden maar of kortingsbon. Het gaat niet om die 1 cent, dit had ook bij een artikel van $50 kunnen gebeuren.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_93590380
Net m'n bestelling micro-usb laadkabels/adaptertjes binnen gekregen van Focal, die zijn ff 3x sneller dan DX! Ik had verwacht dat ik weer minimaal 3 weken moest wachten op mn bestelling :7 Ze kunnen het dus wel, die Chinezen O+
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_93591237
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef thecuriousone het volgende:
heb deze ontvangen van DX. Kost daar dus een fractie van wat het bij ons kost.
[ link | afbeelding ]
Hoef ik nooit nog shrink tube te kopen. Ik wist wel dat het veel ging zijn (5 verschillende diktes, telkens 3 meter lang) maar was toch nog onder de indruk na het uitpakken :)
Ze hebben ze ook in dikkere maten, die heb ik dan ook maar besteld.
Heb je niet toevallig wat over wat ik kan overkopen? O-)
pi_93596184
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef bularax het volgende:

[..]

Heb je niet toevallig wat over wat ik kan overkopen? O-)
Of een link? :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:29:09 #82
309342 ErkendFokker
pi_93596319
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Of een link? :P
Klik eens op het plaatje :)
pi_93596654
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:29 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Klik eens op het plaatje :)
^O^
pi_93596952
pi_93597240
quote:
Was al bekend, maar toch bedankt.
Suntekstore heeft ook wel weer leuke freebies de komende uren (2 soorten 'army knives', autohouder), win alleen nooit wat ;( ...
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:44:59 #86
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93601838
Priceangels 6%

PA6OFJOK
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:03:52 #87
304381 Loll
pi_93602652
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
Priceangels 6%

PA6OFJOK
geldt toch alleen maar op 1 april toch?
BAM dit is 3KB
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:11:39 #88
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93603019
Jullie gaan hard
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:18:20 #89
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_93603302
ok update over me lightinthebox probleem..
DHL gebeld, ze hebben het dus toch naar NL gestuurd.. ( IPV Aruba.., wat de chinees me 6x beloofde ook via de mail.. )
DHL heeft hem nu door gelabeld naar mij ( Aruba ) met een andere tracking nummer
Nu moet er wel meer voor betaald worden.. hoe te handellen?

Paypal claim indienen met oude tracking nummer ( is dus nooit aangekomen/voor getekend :P )
dus denk dat ik gehele bedrag terug krijg }) 220$

Mailen en zeggen dat ik de extra kosten terug wil..

Ben normaal netjes... maar heb nu zoiets van fok jullie!, heb er zelf zoveel moeite voor gedaan..
DHL NL bellen, DHL Aruba bellen, doorlabellen, extra kosten betalen..

gewoon alles terug claimen :P :X o|O

edit:
Dit staat er bij de oude tracking.. ( Neem contact op met DHL )
www.dhl.nl & nummer 5021568053
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:21:58 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93603479
En dan hopen dat ze er in China niks van snappen :P?
pi_93623798
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:
En dan hopen dat ze er in China niks van snappen :P?
dat zal niet al te moeilijk zijn als ik het zo lees :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:09:47 #92
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93626673
Mn order van DX uit januari is eindelijk van Pending naar Packing *O*
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_93630292
zal zo'n telefoon echt slecht zijn, of toch nog redelijk werken:
http://tinyurl.com/6k7w8no

of deze evt. (maar die lijkt me kutter)
http://tinyurl.com/6yxhmx6

zijn namelijk lekker cheap, dat wel :)
toch?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:30:13 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93630801
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef keesos het volgende:

Die tweede sowieso niet. :X

Die eerste... mwoa, ziet er niet al te mis uit, maar als ik geen processorsnelheid en resolutie zie dan hebben ze dat vaak expres weggelaten. Zijn vaak dingetjes van 300-400 Mhz erin maar en met een resolutie van 360x230 o.i.d.. :P
pi_93631840
Ik las laatst iets over een goed setje oordopjes bij de blokker, ik ga morgen op vakantie en vandaag(!) zijn m'n kanen oordopjes overleden }:| . Nu kan ik dus niet eff snel een nieuw setje bestellen, welke kan ik nu het best(goedkoop) in NL kopen?
pi_93633381
quote:

Beide zijn niet echt wat..

Vaak heel traag, en vind het nog niet eens zo heeeeel goedkoop die eerste.
Tevens geen 3G netwerk!

voor 30 euro meer koop je een Nieuwe Samsung Apollo:
Of je koopt een tweedehands HTC wildfire voor 150 ofzo..

- Eerder in huis
- Betere performance ( qua snelheid en 3G en eventuele functies als WIFI en GPS)
- Garantie( mits nieuw, of een niet te oud 2e hands toestel)

Chinese merkloze telefoons :N
pi_93633966
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef jopiede het volgende:
Ik las laatst iets over een goed setje oordopjes bij de blokker, ik ga morgen op vakantie en vandaag(!) zijn m'n kanen oordopjes overleden }:| . Nu kan ik dus niet eff snel een nieuw setje bestellen, welke kan ik nu het best(goedkoop) in NL kopen?
Ik heb pas bij de Blokker van die witte van ¤1,50 gehaald, niet kopen als ik jouw was. :N
Ik had ooit voor mijn kanens bij de Mediamarkt een of andere in-ears gekocht voor hooguit een tientje, vond ze wel goed klinken.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:58:25 #98
131319 mickeyD
pi_93634387
bij de mediamarkt sennheiser oortjes voor nog geen 15 euri's
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:03:24 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93634554
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef jopiede het volgende:
Kanen goedkoop en goed heb je niet in Nederland.
Sennheiser en Creative zijn wel ok voor het geld.

Ga je morgen vroeg weg? Als je de postbode nog gaat tegenkomen kun je online nog iets bestellen bij hifitogo.nl, Meelectronics M9 voor 19 euro.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:29:00 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93635524
Trouwens een new arrival bij DX. :) http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-58217
pi_93635776
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens een new arrival bij DX. :) http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-58217
Zelf heb ik deze al een tijdje. Goeie kwaliteit, maar weet niet of ze even goed zijn als de Kanen :)

http://www.focalprice.com(...)_EP630_Earphone.html

PS shiznuts, je hebt PM
pi_93637048
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef Iemand91 het volgende:

vragen beantwoorden doen ze niet meer bij DX. Vraag is (nog) niet beantwoord, maar ik ben anders toch al te laat, gisteren was geloof ik de 45e dag. Maar goed, soms blijft ie doorlopen soms niet. Kwestie van even weer op tijd zetten.
Jeuh, sturen ze eindelijk een mail:

quote:
Dear customer

We sincerely apologize for the latest delay on responding CSE Tickets ,as the new year and Chinese spring festival holiday,we have backlog lots of email .

Apologies for any inconvenience.

Could you please tell me how much will be cost if you ship the defective item back to our HK address via the cheapest shipping way ?

Best regards,
Lina
Ja, daar heb ik wat aan... :') :N
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:20:19 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93637666
Toen ik dat de laatste keer had kreeg ik een nieuwe + $9 shopcredit (shpipping was 13 dollar omgerekend). Ging toen om een helicoptertje.

Niet helemaal het bedrag terug maar toch iets :P
pi_93638368
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kanen goedkoop en goed heb je niet in Nederland.
Sennheiser en Creative zijn wel ok voor het geld.

Ga je morgen vroeg weg? Als je de postbode nog gaat tegenkomen kun je online nog iets bestellen bij hifitogo.nl, Meelectronics M9 voor 19 euro.
Hmm dat gaat em niet worden, vertrek om 6 uur in de morgen.... Maar wil geen sennheisers hebben, vind die Kanen echt prima doppen dus wil gewoon daar weer een nieuw setje van hebben. En die 20 euro kan ik wel beter gebruiken. Maargoed, maargoed er zijn dus geen budget setjes bij bijv de action of blokker die er echt uitspringen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:40:06 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93638558
Bij de Blokker i.i.g. niet nee. :P Als je een Action daar in de buurt hebt kun je daar misschien kijken, wanneer je echt budget wil gaan, bovendien zijn die dingen vast lichtelijk beter dan dat prut bij de Blokker. ;) Mijn idee zou gewoon zijn om bij de Dixons o.i.d. een Creative-setje op de kop te tikken, dan weet je wat je in huis haalt.
pi_93639782
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef RobertNL het volgende:
Toen ik dat de laatste keer had kreeg ik een nieuwe + $9 shopcredit (shpipping was 13 dollar omgerekend). Ging toen om een helicoptertje.

Niet helemaal het bedrag terug maar toch iets :P
Dus je had je kapotte helikoptertje opgestuurd, van DX een nieuwe gekregen en $9 shopcredit?
Opzich niet slecht, maar het probleem is een beetje wat je moet verwachten van zo'n horloge hoe lang ie het volhoudt zonder te bewegen. Maar waar kan ik die verzendkosten eventueel vinden?
En wat zou ik dan allemaal moeten terugsturen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Blokker i.i.g. niet nee. :P Als je een Action daar in de buurt hebt kun je daar misschien kijken, wanneer je echt budget wil gaan, bovendien zijn die dingen vast lichtelijk beter dan dat prut bij de Blokker. ;) Mijn idee zou gewoon zijn om bij de Dixons o.i.d. een Creative-setje op de kop te tikken, dan weet je wat je in huis haalt.
Inderdaad, stap gewoon even een dergelijke winkel binnen, kijk even of er wat ligt, kies er een uit en hoop dat het wat is. Blokker i.i.g. dus niet.
pi_93640217
Ik heb weer een pakketje van BIC ontvangen. 23/02 besteld, vandaag ontvangen.

Damn BIC, bedankt _O_
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:16:14 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93640247
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een pakketje van BIC ontvangen. 23/02 besteld, vandaag ontvangen.

Damn BIC, bedankt _O_
Via singapore post?
pi_93641609
Nope China Post.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:15:56 #110
131319 mickeyD
pi_93642902
Focalprice order binnen
Zune MP3 LCD FM Stereo Transmitter Charger (White) $ 5.90
Shipped 2/14/2011

netjes in 14 dagen binnen :)
pi_93644309
Ik zorg dat ik thuis altijd stuk of 6 van die setjes oordopjes heb liggen :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93646023

Hells yea
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:27:29 #113
131319 mickeyD
pi_93646306
helaas gaan de benzine prijzen net zo tering hard de lucht in als dat ik winst haal uit een paar cent meer voor mn euro in de chinese webshop
pi_93648851
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef mickeyD het volgende:
helaas gaan de benzine prijzen net zo tering hard de lucht in als dat ik winst haal uit een paar cent meer voor mn euro in de chinese webshop
Ik heb een fiets, geen auto :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:34:35 #115
282616 Autodrop
Die roze cadillac...
pi_93649414
quote:

Ik heb 2 weken terug een ZTE Blade (a.k.a Orange San Francisco) gekocht op Ebay voor £119,-. 600Mhz proc. 512MB RAM geheugen, sommige versies zelfs nog met een OLED-scherm, Android 2.1, en een heleboel custom roms. Zie: http://android.modaco.com(...)de-blade-modaco-com/ en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/0

Ik denk dat je dan beter zoiets kan kopen dan zo'n Chinees namaak telefoontje.
pi_93650044
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef Autodrop het volgende:

[..]

Ik heb 2 weken terug een ZTE Blade (a.k.a Orange San Francisco) gekocht op Ebay voor £119,-. 600Mhz proc. 512MB RAM geheugen, sommige versies zelfs nog met een OLED-scherm, Android 2.1, en een heleboel custom roms. Zie: http://android.modaco.com(...)de-blade-modaco-com/ en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/0

Ik denk dat je dan beter zoiets kan kopen dan zo'n Chinees namaak telefoontje.
Top ding. Heb hem zelf ook. Ben blij dat ik de Oled niet heb, doe nu maar liefst twee dagen met mijn batterij. 8-)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:55:54 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93652938
Net even een kabeltje voor mijn telefoon besteld (naar het voorbeeld van Iemand91) ga ik een Dock maken.

Voor mijn tablet en Telefoon:
SPOILER
Heeft iemand nog een idee hoe ik het met de kabeltjes kan doen die aan de rechter kant uit mijn tablet gaan komen? (Power, USB etc)
pi_93653408
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef RobertNL het volgende:
Net even een kabeltje voor mijn telefoon besteld (naar het voorbeeld van Iemand91) ga ik een Dock maken.

Voor mijn tablet en Telefoon:
SPOILER
Heeft iemand nog een idee hoe ik het met de kabeltjes kan doen die aan de rechter kant uit mijn tablet gaan komen? (Power, USB etc)
Ziet er gaaf uit! Je bedoelt dus aan de korte zijde van de tablet (rechterkant van plaatje dus)?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:09:25 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93653534
Ja die kant ja :), moet daar nog even wat leuks voor verzinnen.

Heb ook nog even voor je nagekeken hoeveel je terug kreeg voor het opsturen:
35% van de waarde van het product.
B.V het product kost $30 * 35% = $3.50 store credit als vergoeding voor het terugsturen naar Dealextreme.
pi_93654488
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Ja die kant ja :), moet daar nog even wat leuks voor verzinnen.

Heb ook nog even voor je nagekeken hoeveel je terug kreeg voor het opsturen:
35% van de waarde van het product.
B.V het product kost $30 * 35% = $3.50 store credit als vergoeding voor het terugsturen naar Dealextreme.
Ok, thanks. Ook enig idee hoeveel 110-130 gram sturen kost aan verzendkosten?

Voor je dock: misschien kun je de rechterkant wat verlengen, en dan achter het schuine stuk hout het geheel hol maken/houden (dus het schuine gedeelte is zeg maar een dun plankje).
Dan liggen dus de kabels verborgen achter dat schuine plankje. Ben wel bang dat je tablet dan 'dieper' in het dock moet want het plankje heeft een bepaalde dikte en ik denk dat de kabels dan niet in je tablet passen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, maar misschien/waarschijnlijk bedenk jij of iemand anders nog wel wat beters.

Misschien enige verduidelijking (paint fail I know :') , even wat snel in elkaar flansen):
SPOILER
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:32:44 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93654789
Is misschien wel een idee ja :) zal even kijken of het wat is :).

Hoe groot is het doosje? (is bijna nog belangrijker dan gewicht)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 04-03-2011 19:39:30 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:42:17 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93655283
pi_93655391
Hee allen,
Heeft iemand een tip voor een rc helicopter? Zo'n kleintje die op je hand past. Er zijn er tienduizend soorten van.

@RobertNL welke had jij gehaald en ben je tevreden?
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven? ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door alxzhu op 04-03-2011 19:55:41 ]
www.Buyincoins.com
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:45:57 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93655506
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef alxzhu het volgende:
Hee allen,
Heeft iemand een tip voor een rc helicopter? Zo'n kleintje die op je hand past. Er zijn er tienduizend soorten van.
New arrival bij PW: http://www.pandawill.com/(...)ane-t37-p-41483.html (Meer...)
pi_93655702
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Is misschien wel een idee ja :) zal even kijken of het wat is :).

Hoe groot is het doosje? (is bijna nog belangrijker dan gewicht)
Doosje is ruwweg 9 bij 9 cm, en 6 cm hoog. (Zonder envelop o.i.d.)

quote:
:')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:06:21 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93656690
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Doosje is ruwweg 9 bij 9 cm, en 6 cm hoog. (Zonder envelop o.i.d.)

[..]

als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
0-2 kg ¤ 9,48
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:17:01 #127
226677 revpolen
pi_93657352
10 piloten brillen binnen :D $ 44USD totaal :D genoeg voorraad hierzo dus
en weet nu hoe de DHL pakketten van China -> Aruba gaan..

Shenzhen->Hongkong->Cincinnati (USA)->Miami (USA)->Maiquetia(Venezuela)->Aruba

Nu nog wachten tot maandag... Douane ligt lam op de grond hierzo... (carnaval)
laatst bekende post van DHL is al vanaf gisterochtend..

Vertraging bij douane inklaring
pi_93657711
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
0-2 kg ¤ 9,48
Storecredit wordt dan 16.07 * 0,35 = $5,62. (ik zie net dat jouw berekening hier niet klopt ;) ). En misschien een nieuw horloge (welke misschien wel weer niet de nacht volhoudt.
Heel erg bedankt voor je antwoorden maar dan ga ik de moeite niet nemen.
pi_93657834
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef revpolen het volgende:
10 piloten brillen binnen :D $ 44USD totaal :D genoeg voorraad hierzo dus
en weet nu hoe de DHL pakketten van China -> Aruba gaan..

Shenzhen->Hongkong->Cincinnati (USA)->Miami (USA)->Maiquetia(Venezuela)->Aruba

Nu nog wachten tot maandag... Douane ligt lam op de grond hierzo... (carnaval)
laatst bekende post van DHL is al vanaf gisterochtend..

Vertraging bij douane inklaring
Heb je ze nou binnen of niet? Zo ja, is het een beetje kwaliteit of hetzelfde als bij de lokale V&D voor ¤3?
EDIT: en linkjes zijn altijd leuk hè ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:47:15 #130
226677 revpolen
pi_93659226
jahoor kwaliteit is best goed tedoen. :)
zeker voor 4$ de stuk :D
carDVD player nog niet binnen IVM carnaval :D

link:
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-34634

is gewoon ideaal!
1 in me duiktas, 1 in de auto, 1 bij me werk, 1 bij de jetski :D
gewoon overal 1 liggen :D

voor die prijs O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:01:39 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93660164
I just have one bril to rule them all.

Nou ja, dat is niet waar, ik heb er ook zes, maar ik bedoel dat die gewoon op één plek liggen. :P
Maar allemaal andere soorten, hangt net van de dag en bui af.
pi_93677426
Heb van de week ook wat zooi besteld bij dealextreme :P. Ben benieuwd
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:58:29 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93682090
Bedankt, anonieme recommender _O_
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:01:09 #134
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93684143
Net weer wat verzonden maar weer geen foto van mijn pakketje bij BIC.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:05:08 #135
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93684292
Heeft iemand zijn silicone sporthorloge van 1 cent op never buying gekregen? Status is nog steeds 'paid' en de 45 dagen zijn bijna om
pi_93684428
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Van mijn laatste 3 bestellingen was er maar 1 met foto.

De MD80 is bijna dubbel zo duur geworden bij BIC!?
jaja, en azo...
pi_93684606
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat. ;(
Deze keer wordt het (weer) geen snelle levering, jammer...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:34:18 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93685549
Lol, met betrekking tot m'n bestelde LCD AA-charger krijg ik het volgende mailtje:
quote:
Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered
50% of its journey to your address.
_O-
pi_93690648
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, met betrekking tot m'n bestelde LCD AA-charger krijg ik het volgende mailtje:

[..]

_O-
WTF :') :D
pi_93693697
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

New arrival bij PW: http://www.pandawill.com/(...)ane-t37-p-41483.html (Meer...)
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?
www.Buyincoins.com
pi_93695256
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat. ;(
Deze keer wordt het (weer) geen snelle levering, jammer...
Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?
Heb dit al 2 keer gehad bij BIC. Paar dagen Processing-5 en plots refund.
jaja, en azo...
pi_93698911
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?
Heb dit al 2 keer gehad bij BIC. Paar dagen Processing-5 en plots refund.
Serieus? :? M'n status verloop was dit:
quote:
2011-02-28 21:59:37 Pending
2011-02-28 21:59:44 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:32 Processing-5
en ik heb dit besteld.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:00:59 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93701270
Email van Pandawill _O-

Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.

We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.

This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
pi_93701515
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill _O-

Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.

We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.

This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!

:') I will survive!!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:31:14 #145
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93705752
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill _O-

_O-
pi_93707981
Zo! Ik heb net een mooie heli besteld bij LighTake met 5% Fok-korting!!
WLtoys x109/s929

[ Bericht 17% gewijzigd door alxzhu op 06-03-2011 00:25:47 ]
www.Buyincoins.com
  zaterdag 5 maart 2011 @ 23:29:05 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_93708907
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef revpolen het volgende:
jahoor kwaliteit is best goed tedoen. :)
zeker voor 4$ de stuk :D
carDVD player nog niet binnen IVM carnaval :D

link:
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-34634

is gewoon ideaal!
1 in me duiktas, 1 in de auto, 1 bij me werk, 1 bij de jetski :D
gewoon overal 1 liggen :D

voor die prijs O+
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd? :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 maart 2011 @ 00:07:49 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93710901
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef alxzhu het volgende:[/[b]b]

[..]

@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?
Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals. ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 00:11:46 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93711110
,

[ Bericht 100% gewijzigd door shiz op 06-03-2011 00:14:14 ]
pi_93711833
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Serieus? :? M'n status verloop was dit:

[..]

en ik heb dit besteld.
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4) ^O^
www.Buyincoins.com
pi_93712204
quote:
12s.gif Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals. ;)
Oooo :o ooo
quote:
12s.gif Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef alxzhu het volgende:

Zo! Ik heb net een mooie heli besteld bij LighTake met 5% Fok-korting!!
WLtoys x109/s929
Deze schijnt ook heel goed te zijn. Beter dan de Syma s107g. *O*
www.Buyincoins.com
pi_93712398
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4) ^O^
Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd? :')
Bij de V&D heb je ze voor ¤3.
pi_93712685
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.
Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super! _O_ Sommige dingen zijn nog goedkoper dan bij de Chinees. Maar waar is jouw Action dan?
Owja ze liggen bij de kabels, computerspullen enzo. Owja soms liggen ze achter bij de klantenservice. Moet je maar ff om een HDMI kabel vragen. :)
www.Buyincoins.com
  zondag 6 maart 2011 @ 01:07:37 #154
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93713510
Ik heb hier vorige week ook nog een HDMI-kabel gehaald bij de Action. Tussen het snoep en de puzzelboekjes, dus het kan overal liggen :')
pi_93713803
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super! _O_ Sommige dingen zijn nog goedkoper dan bij de Chinees. Maar waar is jouw Action dan?
Owja ze liggen bij de kabels, computerspullen enzo. Owja soms liggen ze achter bij de klantenservice. Moet je maar ff om een HDMI kabel vragen. :)
Niet crappy op die manier; hun aanbod is wat minder groot misschien. Maar ik zal 't eens vragen.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:07:37 #156
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93715997
Robert, weet je al waar je die rare BIC T&T kan tracken?
pi_93716459
Kan even niet editten, maar daar zal ik eens naar vragen...
...nádat ik weet wat bic doet.
  zondag 6 maart 2011 @ 06:25:09 #158
226677 revpolen
pi_93717331
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zwart! had mix gevraagd maar allemaal zelfde gekregen..
had er ook 1 liggen van ioffer.com 14$ met mirror glas!
super bril! alleen vinden de vrouwen het wat minder.. ze kunnen je niet recht in je ogen aankijken als ze tegen je praten.. :D
  zondag 6 maart 2011 @ 10:42:49 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93719391
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef beeklaan het volgende:
Robert, weet je al waar je die rare BIC T&T kan tracken?
Niet geen tracking (zei bic support) gewoon een of andere rare code.
pi_93719973
Weet iemand een chinese webshop die dit verkoopt, emt audio uitgang:

pi_93720157
Ik ben op zoek naar dat geomag magneetspeelgoed. Ik heb het een heeeeeele tijd geleden wel gezien op DX, maar kan het op geen enkele shop terugvinden. Het heet dan geen geomag, maar iets anders. Als ik zoek op magnet dan kan ik iig niks vinden. Dat speelgoed is bijna niet meer te krijgen in de lokalewinkels, en online nog steeds tergend duur.

Iemand die het ergens gezien heeft onlangs?
  zondag 6 maart 2011 @ 11:27:53 #162
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93720497
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:16 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik ben op zoek naar dat geomag magneetspeelgoed. Ik heb het een heeeeeele tijd geleden wel gezien op DX, maar kan het op geen enkele shop terugvinden. Het heet dan geen geomag, maar iets anders. Als ik zoek op magnet dan kan ik iig niks vinden. Dat speelgoed is bijna niet meer te krijgen in de lokalewinkels, en online nog steeds tergend duur.

Iemand die het ergens gezien heeft onlangs?
Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!

Dealextreme

Lightake (Jack _O_ ) (Goedkoper én snellere shipping :9 )
  zondag 6 maart 2011 @ 11:36:20 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93720730
quote:
16s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!

Dealextreme
[ link | afbeelding ]

Lightake (Jack _O_ ) (Goedkoper én snellere shipping :9 )
[ link | afbeelding ]

Jack = 120 piece
DX = 145 piece
pi_93720750
Ik heb bij DX echt het totaal verkeerde horloge binnen gekregen.
In plaats van zo'n toffe mechanische is het er één waar die mannen met spiegeltjes en kraaltjes op het strand mee lopen.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze hierop reageren en of je überhaupt iets terug krijgt?
  zondag 6 maart 2011 @ 11:37:20 #165
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93720751
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jack = 120 piece
DX = 145 piece
Hehe, was ik eigenlijk al bang voor toen ik het posste,, dacht hmm ga ik het nog controleren? Neah :P prima zo :') Foutjebedankt :@
  zondag 6 maart 2011 @ 11:41:23 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93720888
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Besman het volgende:
Ik heb bij DX echt het totaal verkeerde horloge binnen gekregen.
In plaats van zo'n toffe mechanische is het er één waar die mannen met spiegeltjes en kraaltjes op het strand mee lopen.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze hierop reageren en of je überhaupt iets terug krijgt?
Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?
pi_93721177
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?
Op dit moment 43 dagen, paypal dus maar contacten?
  zondag 6 maart 2011 @ 12:15:17 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93721849
Claimen, niet ontvangen. voor dat je antwoord hebt van DX :(
pi_93722467
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:05 schreef Iemand91 het volgende:
Kan even niet editten, maar daar zal ik eens naar vragen...
...nádat ik weet wat bic doet.
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan. :(
Dan maar eerst action in rennen...

EDIT; las net de mail van DX, stond dit dit ding in, hoe gaaf is dat! :D:
  zondag 6 maart 2011 @ 12:47:33 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93722645
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

EDIT; las net de mail van DX, stond dit dit ding in, hoe gaaf is dat! :D:
[ afbeelding ]
'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise. :P
pi_93723021
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise. :P
Tja, dat weet ik wel, maar hij ziet er wel gaaf uit! (Jeremy Clarkson mode)
Maar ik heb 'm niet nodig.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:29:10 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93724045
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.
pi_93724227
Gewoon een paypal claim en dan heb je je centen weer terug van DX.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:21:33 #174
131319 mickeyD
pi_93725772
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:

[..]

mooi, precies wat ik hebben moet :)
pi_93726815
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.
Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi?
En wel in een van deze filialen:
- Pr. W. Alexander Promenade 2, Rijswijk
- Assendorperstraat 64-76, Zwolle?

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 06-03-2011 15:07:38 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 15:07:27 #176
304381 Loll
pi_93727248
quote:
Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi/
En wel in een van deze filialen:
- Pr. W. Alexander Promenade 2, Rijswijk
- Assendorperstraat 64-76, Zwolle?
ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.
BAM dit is 3KB
pi_93727365
iemand trouwens al een zo een plasma bal gekocht?
pi_93727742
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Loll het volgende:

[..]

ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.
ey, toppie! ^O^ Ik kom dinsdag en donderdag in Zwolle (studie 's morgens in Delft en dan rond een uur of 4 alweer thuis in Overijssel), dus kan dan wel "even de stad in gaan."
  zondag 6 maart 2011 @ 15:23:18 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93727835
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?

Heb er op DX wel een paar gevonden maar die hadden allemaal:
Free cute black burned house, als ik de reviews/forums lees :/
pi_93727952
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?

Zoiets zou ik dus gewoon in NL kopen, die hebben als het goed is certieficeringen en zijn getest, die uit china meestal niet
pi_93727982
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:

potver _O- Wat is dat toch met cute?

Ik denk dat het beste is dat je dan de lokale mediamarkt/action/halfords/onderdelenhuis etc. binnen stapt.

Of is het nou micro-hdmi? Ik weet het ook niet meer...

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 06-03-2011 15:42:00 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 15:59:18 #182
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93729106
Merryfine geeft weer een teken van leven op zijn website
quote:
We are performing scheduled maintenance on our website now. During this maintenance, some portions of our site will be unavailable. If you have any question. you can contact us via info@merryfine.com. Thank you for your patience while we make these changes.
De hele site werkt niet dus weet niet welke portions hun bedoelen :+
pi_93733305
weer bestelling bij bic gedaan:

- ipod plunger
- cigarete case
- ipod earphones

4,19 euro :p
  zondag 6 maart 2011 @ 18:34:12 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93735006
Epic freebie:
pi_93735352
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:34 schreef shiznuts het volgende:
Epic freebie:
[ afbeelding ]
Chinezen moeten echt eens betere beschrijvingen maken:

quote:
Perfect for DJ's, rock and roll parties, karaoke events, Hannah Montana andWiggles Party favors, etc.
:N _O-
pi_93735386
zo, heb die plasma bal besteld :'), kleuter dat ik ben :')
  zondag 6 maart 2011 @ 19:00:31 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93735870
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef ElmoFan het volgende:
zo, heb die plasma bal besteld :'), kleuter dat ik ben :')
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story. :P
pi_93735946
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story. :P
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgets
  zondag 6 maart 2011 @ 19:04:11 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93736017
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

[..]

Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgets
Ja, ik ken het hoor. :P Ik had 'em bij de Leen Bakker vandaan.
Hier naast me nog zo'n prullaria: een lavalamp. ;(
pi_93736913
PLasmaaaaabaaallll!! Ik wordt altijd statisch door zo'n ding. Als ik dan iets van metaal of een persoon aanraak, krijgt die een schok. Haha })
www.Buyincoins.com
pi_93737283
http://tinyurl.com/65mlmy7

Ik mag tinydeal sowieso wel :7
toch?
pi_93755043
:W
Hoelang duurt het voordat Lightake reageert op customerssupport?
www.Buyincoins.com
pi_93755907
http://www.**********.com/wholesale/round-rotation.html :9~
www.Buyincoins.com
  maandag 7 maart 2011 @ 02:36:29 #194
174940 W00fer
Maar echt
pi_93756364
Ik zoek een waterdicht horloge, cheap natuurlijk. Beetje zo'n soort G-Shock maar dan China made natuurlijk. 0gnot had er geloof ik eentje, maar die kan ik niet meer vinden.
Wil hem gaan gebruiken in het zwembad enzo. Had vroeger zo'n kermisding van de grijpers, maar die gesp ging roesten na een tijdje. Dus nu gewoon beetje stevig plastic ofzo.
  maandag 7 maart 2011 @ 02:43:48 #195
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93756432
PriceAngels - For expressing our gratitude for your former promotion, we provide 5% OFF coupon for all products which can be used in one order. (Coupon ID:KWMM7ZTQ , expired on 6th, April)
  maandag 7 maart 2011 @ 02:48:43 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_93756478
En ik zoek een tasje waarin ik m'n memoryzooi kan bewaren. Ze zijn er wel op Ebay, maar te duur. Op DX kon ik ze niet vinden:

maandag 7 maart 2011 @ 02:57:01 #197
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93756538
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef W00fer het volgende:
En ik zoek een tasje waarin ik m'n memoryzooi kan bewaren. Ze zijn er wel op Ebay, maar te duur. Op DX kon ik ze niet vinden:

[ afbeelding ]
Wat voor geheugen? Playstationkaarten en USB-sticks of SD-kaartjes?

Die laatste zijn wel goedkoop te vinden: http://cgi.ebay.com/Case-(...)9a7ffb#ht_2651wt_905
  maandag 7 maart 2011 @ 05:55:55 #198
304381 Loll
pi_93757263
wat kan/is de bedoeling van z'n plasma ball?
BAM dit is 3KB
pi_93757675
quote:
Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
Nutteloos zijn
pi_93760209
quote:
Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
Je kan de vonken ook uit de bol halen door een munt op het glas te doen en dan en een metaalvoorwerp erboven hangen.
www.Buyincoins.com
  maandag 7 maart 2011 @ 12:37:00 #201
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93764840
quote:
Freebies - Soft Silicone Anti-dust Plug Dock Socket Protective Cap for Apple iPhone 4

Now again you have chance to get this item for only $0.00 with free shipping as usual.

Please use coupon BG8901AB299 to checkout this item, you will get it for only $0.00 with free shipping!
This freebies event will last 3 days, 500 pcs freebies a day, a total of 1500 pcs, one freebie per user please.

Coupon Valid Time( CST ): 03-08-2011 to 03-10-2011

NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!

Share This Freebies |
Besides do you know some other forums that we can spread the giveaways? We will hightly appreciate if you can share this freebies on any freebies website/forums like these ones:
www.fok.nl
http://www.budgetgadgets.(...)s-iphone-p-8901.html

En nog een voor my special friends :+ :
http://www.budgetgadgets.com/freexpk.php?f=freekeychain
pi_93765262
Goed dat ze freebies weggeven als hun checkout het niet doet:
1Fatal error: Call to undefined function tep_session_is_registered() in /home/bgcom/public_html/checkout_payment.php on line 15

Leest Tom Driessen hier ook mee? De mail was namelijk aan hem gericht:
SPOILER
jaja, en azo...
  maandag 7 maart 2011 @ 12:59:12 #203
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93765659
0

[ Bericht 100% gewijzigd door 08gnoT. op 07-03-2011 13:21:57 ]
pi_93766377
Die zit waarschijnlijk manueel massa's mails te versturen met 1 ontvanger en de rest in BCC...
Heel efficiënt allemaal (en leuk voor wie als ontvanger staat aangegeven).
jaja, en azo...
  maandag 7 maart 2011 @ 15:22:23 #205
174940 W00fer
Maar echt
pi_93771477
Giga duur op Ebay:

http://cgi.ebay.com/Neopr(...)&hash=item2a064cb98e

Ken dat niet wat goedkoper?
  maandag 7 maart 2011 @ 15:55:38 #206
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93772920
Hoe kan ik een shipping adres wijzigen bij Buy In Coins?
  FOK!fotograaf maandag 7 maart 2011 @ 16:20:13 #207
13368 NiGeLaToR
pi_93774006
Ah, m'n dealextreme bestelling uit december komt er aan :) beetje geduld moet je soms hebben :+
pi_93774432
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Koen. het volgende:
Hoe kan ik een shipping adres wijzigen bij Buy In Coins?
- Log in.
- ga naar My Account
- aan de linkerkant ga je naar Account Information
- View or modify adress book
Rest volgt vanzelf.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:37:34 #209
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93774805
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

- Log in.
- ga naar My Account
- aan de linkerkant ga je naar Account Information
- View or modify adress book
Rest volgt vanzelf.
Dankjewel voor je reactie, maar ik had dus besteld met het verkeerde adres. Dan maar even naar de 'klantenservice' mailen. :)
  maandag 7 maart 2011 @ 16:39:05 #210
309342 ErkendFokker
pi_93774877
wtf :')
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
  FOK!fotograaf maandag 7 maart 2011 @ 16:47:14 #211
13368 NiGeLaToR
pi_93775241
In Marokko hadden ze ook overal al :+ Tis een kattenpultje met een ledje ipv een steen :+
pi_93776264
quote:
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!

Dat knipperding is gewoon die flying arrow helicopter led van merryfine van een maand terug.
www.Buyincoins.com
  maandag 7 maart 2011 @ 17:19:54 #213
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93776573
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!

Dat knipperding is gewoon die flying arrow helicopter led van merryfine van een maand terug.
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!

Ik heb hem ook niet, ik kreeg een error toenik het probeerde. Na het posten hier heb ik niet meer geprobeerd.
pi_93776603
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
had ik 4 jaar geleden in frankrijk ook al gezien, staat er zo'n mongool op een plein mee te schieten en proberen ze te verkopen :')
pi_93778197
whehe, buyincoins heeft mijn pakketje verstuurd met tracking maar ik heb gewoon "Air Mail (Free Shipping without Tracking Number):) $0.00"

Helaas wel met HK-post, of is dat probleem met achterstand al opgelost?
  maandag 7 maart 2011 @ 18:51:44 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93780134
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef ElmoFan het volgende:
whehe, buyincoins heeft mijn pakketje verstuurd met tracking maar ik heb gewoon "Air Mail (Free Shipping without Tracking Number):) $0.00"

Helaas wel met HK-post, of is dat probleem met achterstand al opgelost?
Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niks
pi_93785218
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niks
Ja ;(
pi_93785407
hoe zit dat nou eigenlijk met die invoerrechten en dergelijke?
stel ik koop een tablet uit china voor 220 dollar, hoeveel zou ik dan totaal bij moeten betalen?
pi_93785815
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zit dat nou eigenlijk met die invoerrechten en dergelijke?
stel ik koop een tablet uit china voor 220 dollar, hoeveel zou ik dan totaal bij moeten betalen?
Staat in het topic en op douane.nl
pi_93785871
Vraag: Ik wil een toffe IP camera kopen. Een die ook in het donker goed kan filmen. Bewegingssensor op geluid en beweging. Misschien met ingebouwde lampjes?

http://www.dealextreme.com/p/26358

Die gezien. Welke is aan te raden? Die of een andere?
  maandag 7 maart 2011 @ 21:05:55 #221
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93787890
focalprice wou een filmpje van het defecte linkeroortje, ik kon het niet laten om hardcore en "De Chinees doet veel meer met vlees" op te zetten :')
wat is dit
pi_93790265
quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Dhaha het volgende:
focalprice wou een filmpje van het defecte linkeroortje, ik kon het niet laten om hardcore en "De Chinees doet veel meer met vlees" op te zetten :')
Was dat die ene die genuine zou zijn? :')
  maandag 7 maart 2011 @ 22:02:21 #223
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93791664
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
Lekker boeiend fair trade. Ik heb deze voor 1 cent gekocht, dat is veel betere trade voor mij :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 22:30:31 #224
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93793588
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, m'n dealextreme bestelling uit december komt er aan :) beetje geduld moet je soms hebben :+
Die van mij uit januari is ook net verstuurd :D :')

dr zitten wel wat onregelmatigheden bij dat versturen.
dingen die ik later bestel krijg 'k soms eerder dan
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  maandag 7 maart 2011 @ 23:41:28 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93797588
Aankomende week maar eens 2 pakketjes claimen bij DX als ik ze nog niet binnen heb, de 45 dagen zijn bijna om en de pakjes zijn de 20e en 22e pas verzonden. Aangezien ik geen zin heb in shopcredit is een claim wel de meest voor de hand liggende oplossing.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:05:09 #226
174940 W00fer
Maar echt
pi_93802846
Die fratserijchinees van Ebay zegt dat na 23 dagen ik nog maar moet wachten tot er 45 om zijn voordat ie iets wil doen. Ik dacht aan een refund ofzo. Andere sellers hebben wel bijvoorbeeld na 25 dagen refund.
pi_93803296
Natuurlijk...45 dagen...
Gewoon claimen, desnoods na iets van 35 dagen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:08:20 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93806121
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:05 schreef W00fer het volgende:
Die fratserijchinees van Ebay zegt dat na 23 dagen ik nog maar moet wachten tot er 45 om zijn voordat ie iets wil doen. Ik dacht aan een refund ofzo. Andere sellers hebben wel bijvoorbeeld na 25 dagen refund.
23 dagen en dan gaan huilen :')
Je gaat pas actie ondernemen op dag 35 en op dag 44 claimen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:14:38 #229
309342 ErkendFokker
pi_93806293
Hebben jullie ook echt wel eens gehad dat je helemaal niks ontvangen hebt? Bij mij alleen 2 heupflacons van ebay, voor de rest altijd wel wat gekregen.
pi_93807768
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben jullie ook echt wel eens gehad dat je helemaal niks ontvangen hebt? Bij mij alleen 2 heupflacons van ebay, voor de rest altijd wel wat gekregen.
Ebay dus. Verkoper met heel weinig feedback, twijfelde nog maar het zag er wel goed en sympathiek uit en iemand moet (een van de) eersten zijn. Dat doen we dus ook nooit meer. _O-
¤15,- voor een lcd beugel weg. ;(
pi_93807949
Brandsdragon:
8 mrt 2011 Terugbetaling Voltooid ... $0,01 USD
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2011 @ 11:16:04 #232
13368 NiGeLaToR
pi_93807982
quote:
Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Die van mij uit januari is ook net verstuurd :D :')

dr zitten wel wat onregelmatigheden bij dat versturen.
dingen die ik later bestel krijg 'k soms eerder dan
Njah volgens de status was het niet op voorraad, alleen stonden er nog 8 kleine onzin dingen in backorder dan ofzo. Enfin het komt er nu in ieder geval aan.
pi_93810724
quote:
Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in China.

Het is net wel gelukt om de iphone cover freebee te bestellen. Snel bij zijn jongens!!!
www.Buyincoins.com
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:44:19 #234
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93810746
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ErkendFokker het volgende:
1 resend pakje van een helikopter rotor is nooit ontvangen, wellicht is deze nooit verstuurd om zo boven de 45 dagen te komen en negatieve feedback te blokkeren. De originele bestelling kwam later wel aan dus geen schade.

Hoeveel pakjes ik wel heb ontvangen weet ik niet. Ik baal wel een beetje dat ik nooit de enveloppen heb bewaard maar het moet zeker boven de 100 zijn. Op zich is het heel betrouwbaar.

Ebay staat ook op zo'n 100 feedback, nooit problemen gehad.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:16:07 #235
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93811805
Ik krijg nog drie 1 cent deals, die verwacht ik niet meer... Voor rest, tot nu toe, nog alles ontvangen.

Correctie: twee 1 cent deals :) Kreeg zojusit eentje die ik als laatste besteld had :(

[ Bericht 35% gewijzigd door beeklaan op 08-03-2011 14:34:53 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:00:40 #236
304381 Loll
pi_93815486
iemand een leuke goedkope goede zaklamp?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:10:26 #237
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93815866
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Was dat die ene die genuine zou zijn? :')
ja, hij is hartstikke goed, niks mis mee
ik wil er alleen nog wel 1 gratis :)
wat is dit
pi_93816706
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Dhaha het volgende:

[..]

ja, hij is hartstikke goed, niks mis mee
ik wil er alleen nog wel 1 gratis :)
Echte sennheisers waren niet meteen kapot
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:39:59 #239
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93816977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Echte sennheisers waren niet meteen kapot
deze is ook niet kapot, snap je het nog niet?
wat is dit
pi_93817035
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Dhaha het volgende:

[..]

deze is ook niet kapot, snap je het nog niet?
waarom doet het oortje het dan niet goed?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:45:26 #241
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93817156
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:41 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

waarom doet het oortje het dan niet goed?
Omdat ik de balance van 2 nummers naar rechts heb gezet?
wat is dit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:46:11 #242
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93817180
quote:
Dear Customer,

I am sorry that we can't open Youtube website.

For this case, we would like to offer you a $9 coupon as compensation. Please advise if it is OK for you?

Look forward to receiving your reply for further assistance.

Sincerely yours
Vincci
quote:
Vincci,
I hope you understand that I''m going to ask for a coupon of at least $19,22, which is the value of the product I bought. I take this as needless to say. Please grant my request and I will be satisfied.

Thanks,
Daan
wat is dit
pi_93817248
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef Dhaha het volgende:

[..]

:') Meen je dit?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:48:14 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93817258
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:

[>] Walkera UFLYS 4CH electric 3-axis gyro RC Helicopter

Hetgeen dat als laatst besteld is, is nu als eerste vanuit China binnen. Zijn gisteren blijkbaar langsgeweest toen ik niet thuis was, ik ga 'em strakjes ophalen. Helaas staat er vandaag te veel wind om 'em meteen te laten crashen uit te proberen. :+ Mooi begin van m'n vakantie! :D
PS. Deze dus...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:48:44 #245
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93817283
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

:') Meen je dit?
ja 7.gif
wat is dit
pi_93817428
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef Dhaha het volgende:

[..]

ja [ afbeelding ]
geen respect voor jou
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:55:17 #247
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93817505
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

geen respect voor jou
oke
wat is dit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:55:33 #248
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93817516
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

geen respect voor jou
Volledig mee eens, mensen zoals jij :r (als het écht waar is ofcourse)

Wacht nog op drie pakketjes met tracking.. is altijd langzamer dan zónder tracking :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:32:30 #249
209721 Downstar
Moeimaker
pi_93819086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:05 schreef W00fer het volgende:
Klagen naar 23 dagen .. }:|

Gewoon wachten jij!

Tevens heb ik ook wel eens ooit niet ontvangen. Memorykaartje van Dealextreme :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:43:10 #250
304381 Loll
pi_93819510
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon wachten jij!

Tevens heb ik ook wel eens ooit niet ontvangen. Memorykaartje van Dealextreme :P
net als alle anderen :6
BAM dit is 3KB
pi_93820655
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Kansloos figuur :r
pi_93821540
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Inderdaad, ga het verpesten voor anderen :')
pi_93821702
Moeders: ^O^ .
Heeft even een HDMI-kabel bij de action gehaald, 1.8 meter 1.4 voor ¤2,69. _O_
pi_93822422
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:30 schreef Iemand91 het volgende:
Moeders: ^O^ .
Heeft even een HDMI-kabel bij de action gehaald, 1.8 meter 1.4 voor ¤2,69. _O_
Zulke dingen kan ik beter niet aan m'n moeder vragen, die kent het verschil tussen een HDMI kabel en een tuinslang volgensmij niet eens :')
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:57:21 #255
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93822837
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zulke dingen kan ik beter niet aan m'n moeder vragen, die kent het verschil tussen een HDMI kabel en een tuinslang volgensmij niet eens :')
Haha, herkenbaar. Doet me denken aan die keer dat ik een blik Kittekat kreeg toen ik vroeg om een zak kitkat :')

M'n order van een maand geleden op DX staat eindelijk op Packaging *O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:00:42 #256
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93822993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hetgeen dat als laatst besteld is, is nu als eerste vanuit China binnen. Zijn gisteren blijkbaar langsgeweest toen ik niet thuis was, ik ga 'em strakjes ophalen. Helaas staat er vandaag te veel wind om 'em meteen te laten crashen uit te proberen. :+ Mooi begin van m'n vakantie! :D
PS. Deze dus...
Leuk koptertje. Is het wel slim om zoiets uit China te halen? Gezeik met reserve onderdelen. Ik heb me Heli eindelijk goed genoeg onder controle om em (binne) te kunnen sturen min of meer zoals ik wil :P
pi_93823054
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

doe ff aardig fzo
:S
pi_93823265
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Proletariaat het volgende:

[..]

doe ff aardig fzo
:S
hij moet gewoon normaal doen, hij licht die chinezen gewoon op
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:16:05 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93823660
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:00 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Leuk koptertje. Is het wel slim om zoiets uit China te halen? Gezeik met reserve onderdelen. Ik heb me Heli eindelijk goed genoeg onder controle om em (binne) te kunnen sturen min of meer zoals ik wil :P
Neu, daarom deze juist genomen. :) Is een echte Walkera, dat zegt in de R/C wereld wel wat. De Europeanen nemen die dingen ook als een dolle af, maar scharen ze dan onder de naam REELY. En die kennen we voornamelijk weer van Conrad (is namelijk gewoon deze).

Ik had trouwens van tevoren nog helimaal niet bedacht dat die gekke Chinezen het gas en de pitch qua controls omdraaien op de transmitter en dat de plug van de lader waarschijnlijk ook niet een EU-versie zou zijn, maar gelukkig is het wel Westers/Europees. _O_

Bij Conrad, leverbaar vanaf 10-06-2011: 199,- EUR. Nu binnen via eBay uit China voor 127,96 EUR. :9

Mooi dingetje hoor. Kleiner dan ik had verwacht, maar ik heb er al ff mee gespeeld een de brushless motor is zeer krachtig en hij reageert echt heel gevoelig op je inputs. Echt een 'next level entry'-copter dus. Aluminium chassisplaat, rotorkop en tuimelschijf. 2,4 GHz transmitter met LCD-display. 4 kanalen (gas/throttle voor hoogte, rudder voor gieren/draaien/yaw, roll voor het opzijbewegen en pitch voor de invalshoek/voorwaartse snelheid). En hij heeft geen aparte tailmotor en draait dus altijd wanneer de hoofdrotor draait. _O_ Zo hoort dat eigenlijk bij de betere instappers. Eigenlijk heb ik nu nog een trainingskit nodig, of moet ik die ff fabriceren.
pi_93824189
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Tja, die van mij is ook niet specialist op dat vak, maar ik heb gewoon gezegt HDMI en op het welbekende boodschappenbriefje gezet. Altijd handig zo'n moeder. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Doet me denken aan die keer dat ik een blik Kittekat kreeg toen ik vroeg om een zak kitkat :')

M'n order van een maand geleden op DX staat eindelijk op Packaging *O*
Was het lekker? _O-

EDIT: suntekstore is écht slecht bereikbaar vaak. Zoals nu... :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 08-03-2011 18:36:37 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:08:05 #261
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93825806
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neu, daarom deze juist genomen. :) Is een echte Walkera, dat zegt in de R/C wereld wel wat. De Europeanen nemen die dingen ook als een dolle af, maar scharen ze dan onder de naam REELY. En die kennen we voornamelijk weer van Conrad (is namelijk gewoon deze).

En spare parts?

Ik had trouwens van tevoren nog helimaal niet bedacht dat die gekke Chinezen het gas en de pitch qua controls omdraaien op de transmitter en dat de plug van de lader waarschijnlijk ook niet een EU-versie zou zijn, maar gelukkig is het wel Westers/Europees. _O_

Bij Conrad, leverbaar vanaf 10-06-2011: 199,- EUR. Nu binnen via eBay uit China voor 127,96 EUR. :9

Mooi dingetje hoor. Kleiner dan ik had verwacht, maar ik heb er al ff mee gespeeld een de brushless motor is zeer krachtig en hij reageert echt heel gevoelig op je inputs. Echt een 'next level entry'-copter dus. Aluminium chassisplaat, rotorkop en tuimelschijf. 2,4 GHz transmitter met LCD-display. 4 kanalen (gas/throttle voor hoogte, rudder voor gieren/draaien/yaw, roll voor het opzijbewegen en pitch voor de invalshoek/voorwaartse snelheid). En hij heeft geen aparte tailmotor en draait dus altijd wanneer de hoofdrotor draait. _O_ Zo hoort dat eigenlijk bij de betere instappers. Eigenlijk heb ik nu nog een trainingskit nodig, of moet ik die ff fabriceren.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:16:10 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93826151
Vandaag mijn shopcredit pakje van BIC binnen:

Alles weer goed ingepakt in een vuilniszakenvelop met een kilo bubbeltjes plastic.
SPOILER
pi_93829191
ik volg dit topic al een paar reeksen 'anoniem' :P, heb ook allerlei dingen nu besteld op dealextreme/webshops etc maarr nu heb ik een maand geleden dit besteld:

- Excellent Ear-bud Type Stereo Earphone with 3.5mm Jack for Apple iPod 2nd
- Soft Phone Pouch Pocket Case Bag for Apple iPhone 3G (Green)
- Portable 1900mAh Mobile Charger for iPod Nano Classic Touch iPhone/iPhone 4G
- Hard Plastic Apple Logo Pattern Case Skin Back Cover for iPhone 3G
- Coca Cola Hard Back Case Cover for Apple iPhone 3G/3GS
- Magic Sticky Car Anti-Slip Pad Mat for Cell Phone/Glasses/Mp4 (Black)

maar vervolgens heb ik alleen dat fucking magic sticky car anti-slip mat (die na 1 dag al los ging -> iPhone barst :')), maarr is dat normaal dat je het in 'delen' krijgt?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:07:36 #264
304381 Loll
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:11:34 #265
304381 Loll
pi_93829507
en besteld de vraag is nu nog waneer het aankomt
BAM dit is 3KB
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:13:40 #267
304381 Loll
pi_93829649
is toch gewoon random.
anders doe ik hem kado :)
BAM dit is 3KB
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:17:19 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93829879
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Loll het volgende:
is toch gewoon random.
anders doe ik hem kado :)
Random pink ja...
quote:
ORIGINAL Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Pink)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:25:39 #269
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93830422
Op eBay zijn ook zat 1 cent deals te vinden hoor :')
Ik heb laatst nog microfiber cleaning cloths gekocht voor 1 cent per stuk. En nog binnengekregen ook :7

Ik heb laatst nog wat lasertjes gekocht op eBay, onder andere een groene 5mW die wel echt erg sterk is, lijkt wel op een 20mW! Hij schijnt in het donker in ieder geval 700 meter ver en dat is écht ver hoor :D
Iets meer dan 4 euro exclusief batterijen: http://cgi.ebay.nl/Stylis(...)e0945#ht_4016wt_1142

Oplaadbare batterijen zijn hier te koop (doet de laser nog beter op dan op Duracell :Y : http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT

en een usb oplader voor de batterijen is hier te vinden: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_4328wt_905

*O*
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:26:37 #270
pi_93830483
O ja en deze zijn erg leuk http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Maar daar had ik in een vorig deeltje al iets over geschreven :+
Om het kort te houden:
Leuke dingen, aan te raden, batterijen gaan lang mee, makkelijk te monteren, leuke kleurtjes effecten echt fancy :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:30:46 #271
pi_93830755
En op DX deze gekocht:
http://www.dealextreme.co(...)er-barrel-style-2185

Goedkoop speakertje, amper bass maar dat is logisch voor die cheape shit :+
Gaan 2 AAAtjes in, gaan lang mee (nog nooit op hoeven laden in ieder geval) en ze kunnen erg hard :D
Ik vond het zelf niet zo fijn om hem in mijn iPod Touch te doen omdat de iPod dan deels op de 3,5mm jack ligt, daarom gebruik ik altijd deze kabel (eigenlijk een (erg goede trouwens) audio splitter): http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Is ook op BIC te koop, zoek zelf de link maar :7

EDIT: en deze http://www.dealextreme.co(...)sp-cell-phones-34674
Kan je dus echt meerdere dingen tegelijk opladen. Heb niets gemerkt over dat het langzamer gaat, wel aan te raden is om een usb verlengkabeltje er bij te nemen want de kabels zelf zijn maar zo'n 20 centimeter...
(USB Verlengkabeltje (goedkoopste/een van de goedkoopste: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT)
pi_93830828
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Random pink ja...

[..]

Die beschrijving is inderdaad niet écht logisch ja:

quote:
If the color which you choose is out of stock,we will ship randomly for you.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:31:41 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93834603
Vandaag nog een pakje papieren zakdoekjes ontvangen :)

Doen jullie ook aan gratis zooi bestellen?
http://www.proefmonsters.nl/
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:43:46 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93835461
Nee. Wat niet uit China komt vertrouw ik niet.

-edit: Hey, doet China trouwens aan visitekaartjes maken vraag ik me opeens af... :o
  FOK!fotograaf dinsdag 8 maart 2011 @ 21:51:06 #275
13368 NiGeLaToR
pi_93835970
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Wat niet uit China komt vertrouw ik niet.

-edit: Hey, doet China trouwens aan visitekaartjes maken vraag ik me opeens af... :o
Vast, maar die haal je ook gratiz bij Vistaprint. Al jaren.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:52:48 #276
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93836092
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Vast, maar die haal je ook gratiz bij Vistaprint. Al jaren.
gratis :')
u betaalt alleen de 6,50 verzendkosten
wat is dit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54:08 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93836179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:

[..]

gratis :')
u betaalt alleen de 6,50 verzendkosten
Ja, Chinese toestanden. :P Verzendkosten als prijs en de prijs als verzendkosten, de eeuwenoude truc.

:X Vistaprint. ;(
pi_93837260
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oplaadbare batterijen zijn hier te koop (doet de laser nog beter op dan op Duracell :Y : http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Die batterijen zijn briljant, erg veel fouten in de lader maar mijn digicam doet het er wel op en die pakt normaal alleen alkaline. :P Gaat natuurlijk een keertje mis maar tot zover vind ik het wel prima, ze zijn wel erg snel leeg. :+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:15:58 #279
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93837837
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Aldi, 8 van die dingen voor 1,70, topkwaliteit
wat is dit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:19:52 #281
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_93842071
Weer eens wat bij BIC besteld: http://www.buyincoins.com(...)ue-product-2876.html
Ben benieuwd... :s)

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwabber_ op 08-03-2011 23:30:54 ]
pi_93842447
heeft iemand nog wat links voor 1 cent deals :') :@ :@
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:33:58 #283
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93842792
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef ebutyouyou het volgende:
heeft iemand nog wat links voor 1 cent deals :') :@ :@
Enkel priceangels en brandsdragon ken ik
pi_93843010
oke,, thnx :)
brandsdragon was 1 dollar
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:01:30 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93843977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:38 schreef ebutyouyou het volgende:
oke,, thnx :)
brandsdragon was 1 dollar
Hm, ik zie het. Dat was de laatste keer dat ik keek nog een centdeal en ik kopieerde de url gewoon.
pi_93844895
Hmmm die Brandsdragon is toch wel erg goedkoop maar uitgaande van de levertijd van de 1 centdeals moet je wel erg veel geduld hebben.
Via BIC een tablet en Ebay hoesje ervoor besteld maar wat ik zo zie was het via hen toch $32 goedkoper geweest. :X
Hoe zit het met 'normale' bestellingen bij brandsdragon? BIC heb je gewoon na een week in je handen, maakt niet uit wat het is. :Y
pi_93845266
welke winkel vind je leuk?
pi_93845327
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Zwabber_ het volgende:
Weer eens wat bij BIC besteld: http://www.buyincoins.com(...)ue-product-2876.html
Heb ik ook. :D Rare foto trouwens die bovenste twee met de ledjes aan...
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:49:46 #289
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93845568
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef Zwabber_ het volgende:
De 'ladies' variant is goedkoper en volgens mij zijn ze identiek.. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:59:19 #290
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_93845837
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

De 'ladies' variant is goedkoper en volgens mij zijn ze identiek.. :P
Vroeg me ook al af of er verschil in zat ja. Voor de zekerheid toch maar de Men versie genomen ;)
Ach, zo duur is het nou ook weer niet he. :+
pi_93858567
Ik kan suntekstore al tijden niet bereiken, ben ik de enige?

Verder zou een leuke goedkope zonnebril wel wat voor mij wezen. Het liefst met donkere (ondoorzichtige) glazen. Model maakt me niet zo veel uit, het liefst niet te groot. Maar ook geen 'sportmodel'. Iemand ideeën? :)
pi_93860859
2011-03-05 19:53:05 Pending
2011-03-05 19:53:05 Processing-1
2011-03-06 09:54:17 Processing-3
2011-03-06 10:08:18 Processing-5
2011-03-06 15:57:21 Dispatched

BIC is snel ! _O_
I are Baboon
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:20:14 #294
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_93863962
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:08 schreef pindaplukker het volgende:
2011-03-05 19:53:05 Pending
2011-03-05 19:53:05 Processing-1
2011-03-06 09:54:17 Processing-3
2011-03-06 10:08:18 Processing-5
2011-03-06 15:57:21 Dispatched

BIC is snel ! _O_
focalprice heeft binnen 1 dag geshipped
wat is dit
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:26:55 #295
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93864231
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kan suntekstore al tijden niet bereiken, ben ik de enige?

http://www.downforeveryoneorjustme.com/suntekstore.com

Ik kan er ook al een paar dagen niet op, nee.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:51:38 #296
304381 Loll
pi_93865362
@iemand91 ik hoef niet meer te kijken voor die kabel?
BAM dit is 3KB
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:07:09 #297
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_93866066
quote:
Aanrader! Ik heb 'm ook. Net echt :Y
pi_93866579
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Koen. het volgende:

[..]

Aanrader! Ik heb 'm ook. Net echt :Y
Kan ik ook bevestigen, goede kwaliteit en alles zit erbij :)
pi_93868322
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Loll het volgende:
@iemand91 ik hoef niet meer te kijken voor die kabel?
Nee, m'n moeder heeft 'm al opgehaald bij de action (weliswaar hdmi en geen mini hdmi maar dat moet ook wel werken).

Toch bedankt! ^O^

EDIT: en die zonnebril, tja, ik vind het een beetje een 'nerd-bril', ik weet het niet waarom want ik wil 'm eigenlijk wel mooi vinden.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:05:17 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93868589
Code voor Merimobiles binnen: special = 10% korting.

Geldigheid tot maandag! (iets verlenging kunnen regelen dus)
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:07:02 #301
174940 W00fer
Maar echt
pi_93868654
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon wachten jij!

Inmiddels 25 dagen, zo debiel is het niet als hij fast shipping beloofde. 45 dagen wachten minimaal is gewoon te lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')