New arrival bij PW: http://www.pandawill.com/(...)ane-t37-p-41483.html (Meer...)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef alxzhu het volgende:
Hee allen,
Heeft iemand een tip voor een rc helicopter? Zo'n kleintje die op je hand past. Er zijn er tienduizend soorten van.
Doosje is ruwweg 9 bij 9 cm, en 6 cm hoog. (Zonder envelop o.i.d.)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Is misschien wel een idee jazal even kijken of het wat is
.
Hoe groot is het doosje? (is bijna nog belangrijker dan gewicht)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ds-game-p-41502.html
als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doosje is ruwweg 9 bij 9 cm, en 6 cm hoog. (Zonder envelop o.i.d.)
[..]
Storecredit wordt dan 16.07 * 0,35 = $5,62. (ik zie net dat jouw berekening hier niet kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
0-2 kg ¤ 9,48
Heb je ze nou binnen of niet? Zo ja, is het een beetje kwaliteit of hetzelfde als bij de lokale V&D voor ¤3?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef revpolen het volgende:
10 piloten brillen binnen$ 44USD totaal
genoeg voorraad hierzo dus
en weet nu hoe de DHL pakketten van China -> Aruba gaan..
Shenzhen->Hongkong->Cincinnati (USA)->Miami (USA)->Maiquetia(Venezuela)->Aruba
Nu nog wachten tot maandag... Douane ligt lam op de grond hierzo... (carnaval)
laatst bekende post van DHL is al vanaf gisterochtend..
Vertraging bij douane inklaring
Van mijn laatste 3 bestellingen was er maar 1 met foto.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Net weer wat verzonden maar weer geen foto van mijn pakketje bij BIC.
Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Net weer wat verzonden maar weer geen foto van mijn pakketje bij BIC.
quote:Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered
50% of its journey to your address.
WTFquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, met betrekking tot m'n bestelde LCD AA-charger krijg ik het volgende mailtje:
[..]
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
New arrival bij PW: http://www.pandawill.com/(...)ane-t37-p-41483.html (Meer...)
Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat.![]()
Deze keer wordt het (weer) geen snelle levering, jammer...
Serieus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?
Heb dit al 2 keer gehad bij BIC. Paar dagen Processing-5 en plots refund.
en ik heb dit besteld.quote:2011-02-28 21:59:37 Pending
2011-02-28 21:59:44 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:32 Processing-5
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill![]()
Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.
We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.
This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill![]()
Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.
We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.
This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef revpolen het volgende:
jahoor kwaliteit is best goed tedoen.
zeker voor 4$ de stuk
carDVD player nog niet binnen IVM carnaval
link:
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-34634
is gewoon ideaal!
1 in me duiktas, 1 in de auto, 1 bij me werk, 1 bij de jetski
gewoon overal 1 liggen
voor die prijs
Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef alxzhu het volgende:[/[b]b]
[..]
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Serieus?M'n status verloop was dit:
[..]
en ik heb dit besteld.
Ooooquote:Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals.
Deze schijnt ook heel goed te zijn. Beter dan de Syma s107g.quote:Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef alxzhu het volgende:
Zo! Ik heb net een mooie heli besteld bij LighTake met 5% Fok-korting!!
WLtoys x109/s929
Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)
Bij de V&D heb je ze voor ¤3.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?
Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.
Niet crappy op die manier; hun aanbod is wat minder groot misschien. Maar ik zal 't eens vragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super!Sommige dingen zijn nog goedkoper dan bij de Chinees. Maar waar is jouw Action dan?
Owja ze liggen bij de kabels, computerspullen enzo. Owja soms liggen ze achter bij de klantenservice. Moet je maar ff om een HDMI kabel vragen.![]()
Zwart! had mix gevraagd maar allemaal zelfde gekregen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?
Niet geen tracking (zei bic support) gewoon een of andere rare code.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef beeklaan het volgende:
Robert, weet je al waar je die rare BIC T&T kan tracken?
Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:16 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik ben op zoek naar dat geomag magneetspeelgoed. Ik heb het een heeeeeele tijd geleden wel gezien op DX, maar kan het op geen enkele shop terugvinden. Het heet dan geen geomag, maar iets anders. Als ik zoek op magnet dan kan ik iig niks vinden. Dat speelgoed is bijna niet meer te krijgen in de lokalewinkels, en online nog steeds tergend duur.
Iemand die het ergens gezien heeft onlangs?
Jack = 120 piecequote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!
Dealextreme
[ link | afbeelding ]
Lightake (Jack) (Goedkoper én snellere shipping
)
[ link | afbeelding ]
Hehe, was ik eigenlijk al bang voor toen ik het posste,, dacht hmm ga ik het nog controleren? Neahquote:
Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Besman het volgende:
Ik heb bij DX echt het totaal verkeerde horloge binnen gekregen.
In plaats van zo'n toffe mechanische is het er één waar die mannen met spiegeltjes en kraaltjes op het strand mee lopen.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze hierop reageren en of je überhaupt iets terug krijgt?
Op dit moment 43 dagen, paypal dus maar contacten?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:05 schreef Iemand91 het volgende:
Kan even niet editten, maar daar zal ik eens naar vragen...
...nádat ik weet wat bic doet.
'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.![]()
Dan maar eerst action in rennen...
EDIT; las net de mail van DX, stond dit dit ding in, hoe gaaf is dat!:
[ afbeelding ]
Tja, dat weet ik wel, maar hij ziet er wel gaaf uit! (Jeremy Clarkson mode)quote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise.
Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.![]()
Dan maar eerst action in rennen...
mooi, precies wat ik hebben moetquote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)
Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.
ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi/
En wel in een van deze filialen:
- Pr. W. Alexander Promenade 2, Rijswijk
- Assendorperstraat 64-76, Zwolle?
ey, toppie!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Loll het volgende:
[..]
ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.
Zoiets zou ik dus gewoon in NL kopen, die hebben als het goed is certieficeringen en zijn getest, die uit china meestal nietquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?
Heb er op DX wel een paar gevonden maar die hadden allemaal:
Free cute black burned house, als ik de reviews/forums lees :/
potverquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?
Heb er op DX wel een paar gevonden maar die hadden allemaal:
Free cute black burned house, als ik de reviews/forums lees :/
De hele site werkt niet dus weet niet welke portions hun bedoelenquote:We are performing scheduled maintenance on our website now. During this maintenance, some portions of our site will be unavailable. If you have any question. you can contact us via info@merryfine.com. Thank you for your patience while we make these changes.
Chinezen moeten echt eens betere beschrijvingen maken:quote:
quote:Perfect for DJ's, rock and roll parties, karaoke events, Hannah Montana andWiggles Party favors, etc.
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef ElmoFan het volgende:
zo, heb die plasma bal besteld, kleuter dat ik ben
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.
Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgetsquote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.
Ja, ik ken het hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgets
Wat voor geheugen? Playstationkaarten en USB-sticks of SD-kaartjes?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef W00fer het volgende:
En ik zoek een tasje waarin ik m'n memoryzooi kan bewaren. Ze zijn er wel op Ebay, maar te duur. Op DX kon ik ze niet vinden:
[ afbeelding ]
Nutteloos zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
wat kan/is de bedoeling van z'n plasma ball?
Je kan de vonken ook uit de bol halen door een munt op het glas te doen en dan en een metaalvoorwerp erboven hangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
wat kan/is de bedoeling van z'n plasma ball?
http://www.budgetgadgets.(...)s-iphone-p-8901.htmlquote:Freebies - Soft Silicone Anti-dust Plug Dock Socket Protective Cap for Apple iPhone 4
Now again you have chance to get this item for only $0.00 with free shipping as usual.
Please use coupon BG8901AB299 to checkout this item, you will get it for only $0.00 with free shipping!
This freebies event will last 3 days, 500 pcs freebies a day, a total of 1500 pcs, one freebie per user please.
Coupon Valid Time( CST ): 03-08-2011 to 03-10-2011
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!
Share This Freebies |
Besides do you know some other forums that we can spread the giveaways? We will hightly appreciate if you can share this freebies on any freebies website/forums like these ones:
www.fok.nl
| 1 | Fatal error: Call to undefined function tep_session_is_registered() in /home/bgcom/public_html/checkout_payment.php on line 15 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, en azo...
- Log in.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Koen. het volgende:
Hoe kan ik een shipping adres wijzigen bij Buy In Coins?
Dankjewel voor je reactie, maar ik had dus besteld met het verkeerde adres. Dan maar even naar de 'klantenservice' mailen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
- Log in.
- ga naar My Account
- aan de linkerkant ga je naar Account Information
- View or modify adress book
Rest volgt vanzelf.
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.budgetgadgets.(...)s-iphone-p-8901.html
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!
Dat knipperding is gewoon die flying arrow helicopter led van merryfine van een maand terug.
had ik 4 jaar geleden in frankrijk ook al gezien, staat er zo'n mongool op een plein mee te schieten en proberen ze te verkopenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niksquote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef ElmoFan het volgende:
whehe, buyincoins heeft mijn pakketje verstuurd met tracking maar ik heb gewoon "Air Mail (Free Shipping without Tracking Number):) $0.00"
Helaas wel met HK-post, of is dat probleem met achterstand al opgelost?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niks
Staat in het topic en op douane.nlquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zit dat nou eigenlijk met die invoerrechten en dergelijke?
stel ik koop een tablet uit china voor 220 dollar, hoeveel zou ik dan totaal bij moeten betalen?
Was dat die ene die genuine zou zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Dhaha het volgende:
focalprice wou een filmpje van het defecte linkeroortje, ik kon het niet laten om hardcore en "De Chinees doet veel meer met vlees" op te zetten
Lekker boeiend fair trade. Ik heb deze voor 1 cent gekocht, dat is veel betere trade voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
Die van mij uit januari is ook net verstuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, m'n dealextreme bestelling uit december komt er aanbeetje geduld moet je soms hebben
23 dagen en dan gaan huilenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:05 schreef W00fer het volgende:
Die fratserijchinees van Ebay zegt dat na 23 dagen ik nog maar moet wachten tot er 45 om zijn voordat ie iets wil doen. Ik dacht aan een refund ofzo. Andere sellers hebben wel bijvoorbeeld na 25 dagen refund.
Ebay dus. Verkoper met heel weinig feedback, twijfelde nog maar het zag er wel goed en sympathiek uit en iemand moet (een van de) eersten zijn. Dat doen we dus ook nooit meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben jullie ook echt wel eens gehad dat je helemaal niks ontvangen hebt? Bij mij alleen 2 heupflacons van ebay, voor de rest altijd wel wat gekregen.
Njah volgens de status was het niet op voorraad, alleen stonden er nog 8 kleine onzin dingen in backorder dan ofzo. Enfin het komt er nu in ieder geval aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die van mij uit januari is ook net verstuurd![]()
dr zitten wel wat onregelmatigheden bij dat versturen.
dingen die ik later bestel krijg 'k soms eerder dan
Het is net wel gelukt om de iphone cover freebee te bestellen. Snel bij zijn jongens!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in China.
1 resend pakje van een helikopter rotor is nooit ontvangen, wellicht is deze nooit verstuurd om zo boven de 45 dagen te komen en negatieve feedback te blokkeren. De originele bestelling kwam later wel aan dus geen schade.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben jullie ook echt wel eens gehad dat je helemaal niks ontvangen hebt? Bij mij alleen 2 heupflacons van ebay, voor de rest altijd wel wat gekregen.
ja, hij is hartstikke goed, niks mis meequote:Op maandag 7 maart 2011 21:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Was dat die ene die genuine zou zijn?
Echte sennheisers waren niet meteen kapotquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja, hij is hartstikke goed, niks mis mee
ik wil er alleen nog wel 1 gratis
deze is ook niet kapot, snap je het nog niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Echte sennheisers waren niet meteen kapot
waarom doet het oortje het dan niet goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
deze is ook niet kapot, snap je het nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |