ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi/
En wel in een van deze filialen:
- Pr. W. Alexander Promenade 2, Rijswijk
- Assendorperstraat 64-76, Zwolle?
ey, toppie!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:07 schreef Loll het volgende:
[..]
ik zou voor jou deze week es ff kijken als het nog nodig is in zwolle natuurlijk want daar woon ik.
Zoiets zou ik dus gewoon in NL kopen, die hebben als het goed is certieficeringen en zijn getest, die uit china meestal nietquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?
Heb er op DX wel een paar gevonden maar die hadden allemaal:
Free cute black burned house, als ik de reviews/forums lees :/
potverquote:Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef RobertNL het volgende:
Weet iemand waar een goede oplader voor USB kan vinden (Dus Stopcontact -> USB)?
Graag 5v/1000 Mah, en een die niet binnen een paar uur als ik niet thuis ben het huis laat afbranden?
Heb er op DX wel een paar gevonden maar die hadden allemaal:
Free cute black burned house, als ik de reviews/forums lees :/
De hele site werkt niet dus weet niet welke portions hun bedoelenquote:We are performing scheduled maintenance on our website now. During this maintenance, some portions of our site will be unavailable. If you have any question. you can contact us via info@merryfine.com. Thank you for your patience while we make these changes.
Chinezen moeten echt eens betere beschrijvingen maken:quote:
quote:Perfect for DJ's, rock and roll parties, karaoke events, Hannah Montana andWiggles Party favors, etc.
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef ElmoFan het volgende:
zo, heb die plasma bal besteld, kleuter dat ik ben
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.
Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgetsquote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het is drie keer leuk, daarna ben je het al gauw ontgroeit, gaat 'ie jarenlang stofhappen totdat een neefje dat ding in de smiezen krijgt, tof vindt en je het hem cadeau doet. True story.
Ja, ik ken het hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Ach, voor 4 euro, ik ben wel een beetje van de nutteloze gadgets
Wat voor geheugen? Playstationkaarten en USB-sticks of SD-kaartjes?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:48 schreef W00fer het volgende:
En ik zoek een tasje waarin ik m'n memoryzooi kan bewaren. Ze zijn er wel op Ebay, maar te duur. Op DX kon ik ze niet vinden:
[ afbeelding ]
Nutteloos zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
wat kan/is de bedoeling van z'n plasma ball?
Je kan de vonken ook uit de bol halen door een munt op het glas te doen en dan en een metaalvoorwerp erboven hangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 05:55 schreef Loll het volgende:
wat kan/is de bedoeling van z'n plasma ball?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |