Ooooquote:Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals.
Deze schijnt ook heel goed te zijn. Beter dan de Syma s107g.quote:Op zondag 5 maart 2011 23:10 schreef alxzhu het volgende:
Zo! Ik heb net een mooie heli besteld bij LighTake met 5% Fok-korting!!
WLtoys x109/s929
Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)
Bij de V&D heb je ze voor ¤3.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?
Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wij hebben een crappy Action hier, nog nooit van die kabels gezien daar.
Niet crappy op die manier; hun aanbod is wat minder groot misschien. Maar ik zal 't eens vragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Waaat Action kan niet crappy zijn. Action is echt super!Sommige dingen zijn nog goedkoper dan bij de Chinees. Maar waar is jouw Action dan?
Owja ze liggen bij de kabels, computerspullen enzo. Owja soms liggen ze achter bij de klantenservice. Moet je maar ff om een HDMI kabel vragen.![]()
Zwart! had mix gevraagd maar allemaal zelfde gekregen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?
Niet geen tracking (zei bic support) gewoon een of andere rare code.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef beeklaan het volgende:
Robert, weet je al waar je die rare BIC T&T kan tracken?
Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:16 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik ben op zoek naar dat geomag magneetspeelgoed. Ik heb het een heeeeeele tijd geleden wel gezien op DX, maar kan het op geen enkele shop terugvinden. Het heet dan geen geomag, maar iets anders. Als ik zoek op magnet dan kan ik iig niks vinden. Dat speelgoed is bijna niet meer te krijgen in de lokalewinkels, en online nog steeds tergend duur.
Iemand die het ergens gezien heeft onlangs?
Jack = 120 piecequote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even Chinasheep gebruiken en men vind het zó!
Dealextreme
[ link | afbeelding ]
Lightake (Jack) (Goedkoper én snellere shipping
)
[ link | afbeelding ]
Hehe, was ik eigenlijk al bang voor toen ik het posste,, dacht hmm ga ik het nog controleren? Neahquote:
Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Besman het volgende:
Ik heb bij DX echt het totaal verkeerde horloge binnen gekregen.
In plaats van zo'n toffe mechanische is het er één waar die mannen met spiegeltjes en kraaltjes op het strand mee lopen.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze hierop reageren en of je überhaupt iets terug krijgt?
Op dit moment 43 dagen, paypal dus maar contacten?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt op dit moment vrij lang, hoever zit je van de 45 dagen termijn af?
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:05 schreef Iemand91 het volgende:
Kan even niet editten, maar daar zal ik eens naar vragen...
...nádat ik weet wat bic doet.
'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.![]()
Dan maar eerst action in rennen...
EDIT; las net de mail van DX, stond dit dit ding in, hoe gaaf is dat!:
[ afbeelding ]
Tja, dat weet ik wel, maar hij ziet er wel gaaf uit! (Jeremy Clarkson mode)quote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Leuk voor de sier', denk ik meteen bij zulke producten. Die zijn over het algemeen niet om de kwaliteit gemaakt, maar als omhulsel, zodat ze hun slechte kwaliteit microfoon nog aan de man kunnen brengen. Maar bestel 'em en prove me otherwise.
Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En ja hoor, BIC heeft een refund gedaan.![]()
Dan maar eerst action in rennen...
mooi, precies wat ik hebben moetquote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)
Dat zeker. Maar hebben ze bij de action dan ook wel mini hdmi -> hdmi?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf heb ik liever naar een dag of 10/12 een refund om dat het out of stock is. Bij DX laten ze je gewoon zitten tot de 45 dagen voorbij zijn en dan kun je shopcredit krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |