als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Doosje is ruwweg 9 bij 9 cm, en 6 cm hoog. (Zonder envelop o.i.d.)
[..]
Storecredit wordt dan 16.07 * 0,35 = $5,62. (ik zie net dat jouw berekening hier niet kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
als je het binnen deze maten kan houden: Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
0-2 kg ¤ 9,48
Heb je ze nou binnen of niet? Zo ja, is het een beetje kwaliteit of hetzelfde als bij de lokale V&D voor ¤3?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef revpolen het volgende:
10 piloten brillen binnen$ 44USD totaal
genoeg voorraad hierzo dus
en weet nu hoe de DHL pakketten van China -> Aruba gaan..
Shenzhen->Hongkong->Cincinnati (USA)->Miami (USA)->Maiquetia(Venezuela)->Aruba
Nu nog wachten tot maandag... Douane ligt lam op de grond hierzo... (carnaval)
laatst bekende post van DHL is al vanaf gisterochtend..
Vertraging bij douane inklaring
Van mijn laatste 3 bestellingen was er maar 1 met foto.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Net weer wat verzonden maar weer geen foto van mijn pakketje bij BIC.
Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef Koen. het volgende:
Net weer wat verzonden maar weer geen foto van mijn pakketje bij BIC.
quote:Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered
50% of its journey to your address.
WTFquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef shiznuts het volgende:
Lol, met betrekking tot m'n bestelde LCD AA-charger krijg ik het volgende mailtje:
[..]
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
New arrival bij PW: http://www.pandawill.com/(...)ane-t37-p-41483.html (Meer...)
Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jammer dat die van mij al 4 dagen op processing-5 staat.![]()
Deze keer wordt het (weer) geen snelle levering, jammer...
Serieus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat wordt zo goed als zeker een refund. Wat heb je besteld?
Heb dit al 2 keer gehad bij BIC. Paar dagen Processing-5 en plots refund.
en ik heb dit besteld.quote:2011-02-28 21:59:37 Pending
2011-02-28 21:59:44 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:32 Processing-5
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill![]()
Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.
We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.
This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Email van Pandawill![]()
Please pardon the current look of Pandawill. You are probably aware that we have been attacked again by hackers since this past Sunday. The battle against them is ruthless, but we will be fighting with our teeth and nails till we win the battle.
We are trying the best to provide our customers uninterrupted services, so we put up current shopfront first, our customers could browse the website, search for products, and place orders. But some other functions may not be available in the next few days, such as historical orders, wholesale,... while we are vigorously working on rebuilding Pandawill website, so please ask for our online support anytime when u you need help. We sincerely apologize for all inconvenience this has brought to you.
This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
Zijn idd mooie brillen zo op het plaatje.. Wilde 'm zelf ook bestellen maar uhm.. is het glas nu paars of zwart? Worden volgende mij door elkaar geleverd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef revpolen het volgende:
jahoor kwaliteit is best goed tedoen.
zeker voor 4$ de stuk
carDVD player nog niet binnen IVM carnaval
link:
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-34634
is gewoon ideaal!
1 in me duiktas, 1 in de auto, 1 bij me werk, 1 bij de jetski
gewoon overal 1 liggen
voor die prijs
Heb zelf ook een MJX (T-23). Goed spul wel. Verder kwam ik gewoon per toeval achter die new arrivals.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef alxzhu het volgende:[/[b]b]
[..]
@Shiznuts bedankt voor je reactie. Maar een vraagje. Hoe weetje of dat goed is? Of wil je dat ik hem koop zodat ik mijn mening erover kan geven?
Je kan beter naar de Action gaan en daar een HDMI kabel halen voor ¤2,69. (1.5 meter, klasse 1,4)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Serieus?M'n status verloop was dit:
[..]
en ik heb dit besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |