http://www.budgetgadgets.(...)s-iphone-p-8901.htmlquote:Freebies - Soft Silicone Anti-dust Plug Dock Socket Protective Cap for Apple iPhone 4
Now again you have chance to get this item for only $0.00 with free shipping as usual.
Please use coupon BG8901AB299 to checkout this item, you will get it for only $0.00 with free shipping!
This freebies event will last 3 days, 500 pcs freebies a day, a total of 1500 pcs, one freebie per user please.
Coupon Valid Time( CST ): 03-08-2011 to 03-10-2011
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!
Share This Freebies |
Besides do you know some other forums that we can spread the giveaways? We will hightly appreciate if you can share this freebies on any freebies website/forums like these ones:
www.fok.nl
| 1 | Fatal error: Call to undefined function tep_session_is_registered() in /home/bgcom/public_html/checkout_payment.php on line 15 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, en azo...
- Log in.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Koen. het volgende:
Hoe kan ik een shipping adres wijzigen bij Buy In Coins?
Dankjewel voor je reactie, maar ik had dus besteld met het verkeerde adres. Dan maar even naar de 'klantenservice' mailen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
- Log in.
- ga naar My Account
- aan de linkerkant ga je naar Account Information
- View or modify adress book
Rest volgt vanzelf.
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.budgetgadgets.(...)s-iphone-p-8901.html
NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Heeft iemand hem al besteld? Als ik de couponcode gebruik zegt ie is not valid. Het is al 10 min 8maart in china. Dat lampje is wel gelukt. Bedank!
Dat knipperding is gewoon die flying arrow helicopter led van merryfine van een maand terug.
had ik 4 jaar geleden in frankrijk ook al gezien, staat er zo'n mongool op een plein mee te schieten en proberen ze te verkopenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niksquote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef ElmoFan het volgende:
whehe, buyincoins heeft mijn pakketje verstuurd met tracking maar ik heb gewoon "Air Mail (Free Shipping without Tracking Number):) $0.00"
Helaas wel met HK-post, of is dat probleem met achterstand al opgelost?
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet de tracking er +- zo uit: SZC033208? dan is het namelijk niks
Staat in het topic en op douane.nlquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zit dat nou eigenlijk met die invoerrechten en dergelijke?
stel ik koop een tablet uit china voor 220 dollar, hoeveel zou ik dan totaal bij moeten betalen?
Was dat die ene die genuine zou zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Dhaha het volgende:
focalprice wou een filmpje van het defecte linkeroortje, ik kon het niet laten om hardcore en "De Chinees doet veel meer met vlees" op te zetten
Lekker boeiend fair trade. Ik heb deze voor 1 cent gekocht, dat is veel betere trade voor mijquote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf
Knipperding is de nieuwste rage in Azië en wordt gezien als veilig vuurwerk voor kinderen.
Schiet het knipperding de lucht in en aanschouw het knipperende ledlamje. In verschillende kleuren knipperend, dwarrelt hij als een helikopterzaadje uit de lucht. Verkrijgbaar in verschillende kleuren. Kijk op www.knipperding.nl voor de mogelijkheden
Die van mij uit januari is ook net verstuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, m'n dealextreme bestelling uit december komt er aanbeetje geduld moet je soms hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |