Anders lees je die ff door...quote:
quote:Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Okee ik zal het wel even in de OP verwerken vanaaf, net als de kortingen die nu geldenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:07 schreef RobertNL het volgende:
Ok heb het volgende kunnen regelen, volgende week 10% kroting op alles op DONDERDAG en VRIJDAG
+ verlenging als het werkt voor een maand + speciale acties op andere tablets/items
Ik kan idd bij de hosting, zal even een logotje bij maken en die er tussen zetten (nogmaals bedankt Erkend fokker voor de hosting)quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef RobertNL het volgende:
Ok, kan er ook een plaatje in de OP komen? zijn nog wat plekjes vrij
Mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik kan idd bij de hosting, zal even een logotje bij maken en die er tussen zetten (nogmaals bedankt Erkend fokker voor de hosting)
Ik had dus een kwartiertje eerder besteld, staat nog steeds op Processing-5.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef Koen. het volgende:
Buy in Coins is echt ontzettend snel!
2011-02-28 22:13:03 Pending
2011-02-28 22:13:46 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:33 Processing-5
2011-03-01 14:57:29 Dispatched
Gister besteld, vandaag verzonden.
tsja, je hebt trage en snelle chinezen hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had dus een kwartiertje eerder besteld, staat nog steeds op Processing-5.
Verschil moet er dus wezen...
voor bij het solderen, als je 2 draadjes tegen elkaar moet houden en tegelijkertijd solderen, das niet handig he:pquote:
Op hetzelfde gezocht maar dan ebay NL, kon ik niks vindenquote:
Deze bedoel je niet toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand nog die ebay search query link van "what and in for on over" met gratis verzenden onder $1.99? Kan hem niet meer vinden en staan soms leuke dingetjes in,
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef mickeyD het volgende:
weer slecht nieuws over supplier YWToys (Yang) op DX http://www.dealextreme.co(...)2570~threadid.839444
bestellen mensen spullen, krijgen ze dozen vol ijzer (bouten, moertjes, ringetjes) opgestuurd, ipv de bestelde spullen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prima site. Shipping gaat met EMS + GLS en het is hier binnen een week.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
Iemand ervaring met de www.vancl.com en hoe snel verzending en dergelijke is?
inderdaad... waarschijnlijk een gefrustreerde gebruiker die te lang heeft moeten wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog wel wat ringetjes liggen om zo een refund te regelen ghehe...
Heb je niet toevallig wat over wat ik kan overkopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef thecuriousone het volgende:
heb deze ontvangen van DX. Kost daar dus een fractie van wat het bij ons kost.
[ link | afbeelding ]
Hoef ik nooit nog shrink tube te kopen. Ik wist wel dat het veel ging zijn (5 verschillende diktes, telkens 3 meter lang) maar was toch nog onder de indruk na het uitpakken
Ze hebben ze ook in dikkere maten, die heb ik dan ook maar besteld.
Of een link?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef bularax het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig wat over wat ik kan overkopen?
http://www.dealextreme.co(...)-2-5-3-5-4-5mm-23450quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |