Ik denk ook dat sommige mensen hier veel te bewust bezig zijn met versieren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ach ja, het wel of niet iemand kunnen "versieren" (whatever je daar onder wilt verstaan) is helemaal niet zo belangrijk om een relatie te kunnen krijgen.
Het gaat erom hoe je in het leven staat. Heb je hobbies? Idealen? Dromen? Passies? Kun je er over praten? Wil je er over praten? Durf je er over te praten? Dáár scoor je de punten mee! Moet je nog wel een man/vrouw tegenkomen die door jouw verhalen geïnteresseerd in je raakt. Genoeg mogelijkheden voor in het leven (werk, studie, sport, kroeg, ..). Natuurlijk zal niet iedereen geïnteresseerd raken, want iedereen heeft andere interesses. Hetzelfde geldt echter ook voor versiertruuks; niet alles zal bij iedereen werken.
Niemand zit te wachten op iemand die onzekerheid uitstraalt; die het de hele tijd over zijn/haar problemen in het leven heeft. Zorg ervoor dat je zelf vindt dat je een leuk leven leidt, daardoor zal de onzekerheid langzaamaan afnemen en het zelfvertrouwen toenemen.
Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:22 schreef MichielPH het volgende:
Het briljantste hiervan is nog wel dat het personage zich later alleen nog maar inbeeldde dat hij zo'n gezicht had, terwijl z'n gezicht weer normaal was.
En over dat meisje: het gaat er dus om dat zij zich allemaal in kan beelden waarom jij haar afwees, terwijl jij haar niet om haar uiterlijk of gedrag afwees. Misschien denkt zij nu wel dat jij haar lelijk vindt, terwijl dat helemaal niet zo was.
Zo'n "geestige" openingszin?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
Ik vind dat ook een afknapper.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:Pquote:
Zucht, dat is zo achterhaald, zulke openingszinnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.
Maar richard_prf, ik zou iemand met 9 bier op ook afwijzen. Dronken mensen zijn niet aantrekkelijk, Dat heeft niks te maken met wie je bent hoor. Post eens een foto, wedden dat het meevalt?
Slechter kan ook bijna niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
Halloquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechter kan ook bijna niet.
De beste openingszin is hallo.
Mwa, dan valt het "gesprek" meteen stil.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechter kan ook bijna niet.
De beste openingszin is hallo.
Ik zie geen foto, heeft iemand een foto van hem opgeslagen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.
Wat zijn verborgen lelijkheden nou weer? Of je bent lelijk, of je komt gewoon enorm onzker over en daar knappen vrouwen op af. Er is niks als een verborgen lelijkheid. Wat jij nodig hebt is een psychiater, om je zelf beeld te veranderen. Vrouwen negeren je omdat ze zien dat jij erg onzeker en in jezelf gekeerd bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
Maar dit is nog een beter voorbeeld:
Allen het verschil is dat ik verborgen lelijkheden bezit die onbewust afkeer en afstotelijkheid teweeg brengen bij vrouwen.
Gast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik date helemaal niemand als ik me zo blijf voelen of eruit blijf zien.
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik date helemaal niemand als ik me zo blijf voelen of eruit blijf zien.
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
Volgens mij wel.quote:
Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij zei net in een PM dat hij suicidaal was by the way
Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..
Nou dan heb ik daar zeker geen respect voor, dat je zoiets zegt tegen een user die je niet kent. Beetje je problemen opzadelen aan een ander, zit die ander de hele tijd met zo'n stress gevoel, dat die moet helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.
In dat geval mag die wel echt hulp gaan zoeken want dan kan het ook heel slecht eindigen.
Goh, vind het wel een mooi meisje anders.quote:
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Goh, vind het wel een mooi meisje anders.
Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoelde ik dus , dat juist in dat geval er echt psychologische hulp bij moet komen. Als je namelijk zulke gedachten heb je al dat het niet gaat en een meisje gaat daar niets aan veranderen, dan zul je het grondiger moeten veranderen en heb je mensen die je juist goed kunnen begeleiden.
Dankje, is 1 van mijn talenten! Daarnaast is de foto niet heel erg overbelicht en kijk ze niet heel schuin in de camera. Ze kijkt ten minste niet vies geil, zoals Megan Fox graag doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.
Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard.. ga anders daten met Strawberry, jullie passen wel leuk en ze begrijpt je ook nog met hoe je je voelt.. en ze vindt je niet lelijk (waarschijnlijk aantrekkelijk). Ik zeg doen..![]()
Internet diagnoses...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
lekker zoenen met teveel drank op kan je op je 50ste ook wel hoor..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Geen van beide. Hij heeft BDD, door vervelende ervaringen en onzekerheid in het verleden. Bij BDD gaat het niet om het uiterlijk, want iemand met BDD ziet zichzelf heel anders dan andere mensen, vaak veel lelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?
En had tegelijkertijd een grote aantrekkingskracht op vrouwen. Hitler ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
want Ted Bundy was een serie-moordenaar die behoorlijk huis heeft gehouden in amerika.
Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar als je een scheve kaak hebt richard kan je toch gewoon naar de kaakchirurg en een babyface vind ik vaak juist wel lief...
Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...
En foto's laten zeker niet altijd de realiteit zien.Verre van. Maar in zijn geval denk ik dat het redelijk overeenkomt met zijn werkelijke uiterlijk. De ironie is dat hij in zijn gezicht heeft gesneden en zichzelf lelijker maakt op die manier. Ik hoop dat het geen littekens blijven, maar je hoort wel vakar dat iemand met BDD soms iets aan zichzelf zo haat dat die persoon aan het verminken slaat. Of misschien hangt het meer samen met jezelf pijn doen, dat weet ik niet...
Tjah, ieder zijn of haar smaak I guess.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hitler was niet lelijk, alleen die snor was dom. ted Bundy was ook best knap.
Als hij dat had gewild, had die dat toch wel zelf gedaan denk je niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
Zijn gezicht is niet helemaal symmetrisch, maar nobody gives a fuck. Alleen hijzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
Het helpt toch niets als jij zijn foto's ziet en zegt dat hij er normaal uitziet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij heeft ze allang gepost maar wil dat niet op nieuw doen. Als hij blijft zeuren maar geen foto's post dan vind ik dat hij zijn mond moet houden.
Mensen met anorexia worden enkel opgenomen als ze al in een levensbedrijgende situatie hebben gezeten en meestal als ze minderjarig zijn onder dwang van de ouders. Daar is hier geen sprake van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mensen met anorexia worden gedwongen opgenomen vaak, waarom hij niet als hij zichzelf bijkans wil "opereren?"Ze hebben precies hetzelfde eigenlijk.
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?
Psychoses als in waanbeelden, soms heb je depressies met waanbeelden waarbij je jezelf/ de wereld vervormd ziet.
Maar iedereen heeft een foto gezien behalve ik, pleeeeeaseee?
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
Had de psych dit niet kunnen onderzoeken? Of misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet..quote:De primaire diagnose of het hebben van een meerdere diagnoses naast elkaar is bij gemiddeld een derde van de personen met body dysmorphic disorder (BDD); 6% tot 52% van de personen heeft OCS; 48% tot 79% heeft een stemmingsstoornis en 58% tot 71% heeft een andere angststoornis. Bij 12% van de personen komen suïcidale ideeën voor en 61% heeft ook last van nagelbijten.
Jezelf straffen denk ik....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
Oh dat kun je zien ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef HetNoorderlicht het volgende:
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
Wie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)
Da's helle velle.
Alleen een vader dacht ik...en een hond.quote:
Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.
Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap![]()
Niet waar, er zijn ook mensen die een serieuze zelfmoordpoging hebben gedaan, dus echt dood wilden, maar toch zijn gered en na veel therapie blij zijn om nog te leven. Maar ook een hoop mensen doen later nog een poging en slagen dan wel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.
Ah oke, dan maakt het niet uit denk ik.quote:
Jazekerquote:Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?
Alle filmsterren dragen gewoon foundation hoor, niks mis met een man die zijn pukkels wegwerkt:Pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien.![]()
Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.
Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.
[..]
Jazeker![]()
Dit klinkt tegenstrijdig of begrijp ik je gewoon verkeerd?quote:Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Kijk, daarom is Schenkie nog te redden. Wijze woorden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Ja maar stelletjes doen dat met dezelfde persoon...jij dus niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, doordat ik nooit een relatie heb gehad was ik toch al gewend weinig te neuken, zo bedoel ik het. Wat ik in 24 jaar geneukt heb doen de meeste stelletjes in 6 maanden.
Maar waar ligt het 'm dan aan dat je wel seks kan krijgen, maar geen relatie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
En al helemaal een vrouw met een of meer kinderen, dat zie ik al sowieso niet zitten. Is een te grote stap van waar ik nu vandaan kom. Maar goed, het heeft mij jaren gekost er niet meer mee te zitten en ik hoop ook dat ik dat bevrijdende gevoel vast kan houden. Tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ik heb er geen pijn meer van.
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh, nee, ik begon te neuken toen ik 18 was. En ja, ik ging/ga regelmatig naar de hoeren.
Het is toch redelijk On Topic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil het topicniet kapen hoor, ik gaf slechts mijn input in het geheel.
Dat is toch een redelijke verovering.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijn eerste keer was met een vriendin van mijn zus lol.
De grote ellende begon er mee dat ik een ENORME afkeer aan uitgaan had en nog steeds heb, ik zat dus altijd thuis. Combineer dat met een viswijf van een dominante moeder die dat allang best vond, want dan had ze me tenminste thuis.
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?
18 lijkt me wel erg jong om naar de hoeren te gaan.
Ik kan het me echt niet voorstellen om op zo'n leeftijd naar de hoeren te gaan. Dan krijg je nu niet echt positieve ervaringen met sex lijkt me en dan wordt het nog moeilijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.
Ongeveer elke 22 weken dus. Als ik anderen hier zo hoor dan valt dat nog best mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Houd je bek toch man. Bij zo'n figuur heb ik niet eens zin om het te uit te leggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.
Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindtIk kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen.
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja kruip maar snel in je slachtoffer rol
Ik denk dat je gewoon goeie prostituees moet treffen die ervan kunnen genieten en zich kunnen laten gaan. Het is inderdaad niet je van het als een hoer zegt nee niet aanraken nee dit wil ik niet nee dat is extra enzovoort. maar dat betekent niet dat goede sex alleen voorbehouden is voor mensen binnen een relatie. Er is volgens mij zoveel mogelijk. Uiterlijk en uitstraling moet je wel meehebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.
Het is voor mij in elk geval absoluut onmogelijk om het met een hoer te doen. Dan liever geen sex. Maar sex is dan ook het probleem niet bij mij. Ik zou het nou met een vreemd iemand kunnen doen.
Hoe kan je het nou aanstellen noemen? Alsof iemand voor z'n plezier zichzelf verminkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.
Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindtIk kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen. Je zo gedragen, er zijn 100000x meer ergere dingen in de wereld en hij gaat zichzelf snijden terwijl hij er normaal uitziet.
Niks kortzichtigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.
Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat jij je niet goed kan inleven in een ander was al langer duidelijk....helaas.
Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.
Wie weet..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.
Wuahahaha ik lach echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Die zijn niet voor normale stervelingen bestemd. Ik kan wel zeggen in totaal drie foto's van haar te hebben gezien en alle drie zien er geweldig uit. Dus je verspilt je moeite een beetje, hou het bij Richard ofzo.
Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op.quote:
Strawberry geeft mij spraakgebrek. Zo gaan die dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op.
Ja, natuurlijk heb ik die.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Heb jij ook foto's zonder overbelichting van je hele gezicht recht in de camera?
Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus ik begin steeds meer te begrijpen hoe 80% van de Fokkers zijn, ik haat godverdomme helemaal niemand..![]()
![]()
Ik zeg doodnormaal wat ik denk, wat ik vind.
Weten dat het slechter kan is wat anders dan het ook zo voelen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.
Schattig, Supersoep isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haten op Strawberry_!!!
Waar ben je mee bezig man.
Doe je move, zou ik zeggenquote:
Ik heb vandaag weer een beetje zo'n buiquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.
Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.
Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.
Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Nadat ik het fobo van -Strawberry- heb gezien ik ook wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schattig, Supersoep isop Strawberry
Zulke mannen bestaan inderdaad ( en ik geef ze ook niet echt ongelijk als ik eerlijk moet zijn). Ik moet er zelf niet aan denken om naar de hoeren te gaan ondanks dat ik nooit sex heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ergens vind ik het ook best smerig dat jullie vaak naar (oost europese) protituees gaan, en dan nog met allemaal eisen komen als onveilige seks etc. De meeste meisjes zijn er inj geluisd, hebben schulden en worden gedwongen. Er zijn er maar een paar die het voor de lol doen en die zitten denk ik niet in een guur straatje op de wallen. Bah. Zo houden jullie het alleen in stand, en die vrouwen moeten niet lijden onder jullie gefaal.
Best vreemd toch. Ik heb ook nooit sex maar om naar de hoeren te gaan is echt iets wat ik nooit zou doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zulke mannen bestaan inderdaad ( en ik geef ze ook niet echt ongelijk als ik eerlijk moet zijn). Ik moet er zelf niet aan denken om naar de hoeren te gaan ondanks dat ik nooit sex heb.
Nope. Het leven is kut als je niet gewild bent bij vrouwen, al was het er maar eentje die me zag zitten dan ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Chuen het volgende:
Hoe is het met die zweedse meid?
Nog steeds contact mee?
Je wilde toch geen relatie. Zie eerst die levenslust maar eens terug te kijken en begin dan met denken aan een vriendin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nope. Het leven is kut als je niet gewild bent bij vrouwen, al was het er maar eentje die me zag zitten dan ben ik al tevreden.
Als mijn vrienden en collega's over vrouwen beginnen dan denk ik altijd, maar ik zou nooit iemand krijgen met zo'n kutkopdus ik praat altijd maar mee alsof ik er verstand van heb
Gelukkig dat ik er aan gewend ben maar de periode 18 - 26 was een pijnlijke weg naar acceptatie. Nu raak ik enkel nog in paniek als ik mezelf zie in de spiegel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nope. Het leven is kut als je niet gewild bent bij vrouwen, al was het er maar eentje die me zag zitten dan ben ik al tevreden.
Als mijn vrienden en collega's over vrouwen beginnen dan denk ik altijd, maar ik zou nooit iemand krijgen met zo'n kutkopdus ik praat altijd maar mee alsof ik er verstand van heb
Gelukkig dat ik er aan gewend ben maar de periode 18 - 26 was een pijnlijke weg naar acceptatie. Nu raak ik enkel nog in paniek als ik mezelf zie in de spiegel.
Mijn levenslust is verdwenen omdat ik lelijk ben en dat ik daar altijd op afgerekend wordt en dat inderdaad geen enkele vrouw me echt ziet zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wilde toch geen relatie. Zie eerst die levenslust maar eens terug te kijken en begin dan met denken aan een vriendin.Work out your issues.
Eens een vraag voor je. Wat vind je van jezelf buiten je uiterlijk? Negeer dat even en omschrijf jezelf dan eens. Vind je jezelf interessant genoeg? Verdien jij het qua levenskennis / intelligentie om een vrouw te hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn levenslust is verdwenen omdat ik lelijk ben en dat ik daar altijd op afgerekend wordt en dat inderdaad geen enkele vrouw me echt ziet zitten.
Jij bent lelijk door andere dingen. Je uitstraling met name. Gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen. Niet door je uiterlijk en dat weet jij ook wel. Gelukkig zijn dit dingen waar je aan kan werken. Mocht jij er toch nog van overtuigd zijn dat het door je uiterlijk komt, moet je toch eens plastische chirurgie gaan overwegen. Erger kan het in jouw hoofd toch niet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn levenslust is verdwenen omdat ik lelijk ben en dat ik daar altijd op afgerekend wordt en dat inderdaad geen enkele vrouw me echt ziet zitten.
Doet er niet toe hoe mijn innerlijk is. Zonder degelijk uiterlijk wilt niemand mijn innerlijk kennen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Eens een vraag voor je. Wat vind je van jezelf buiten je uiterlijk? Negeer dat even en omschrijf jezelf dan eens. Vind je jezelf interessant genoeg? Verdien jij het qua levenskennis / intelligentie om een vrouw te hebben?
Als jij 200 foto's maakt zit er altijd wel eentje tussen die er normaal uitziet. Zelfs ik vind dat van mezelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent lelijk door andere dingen. Je uitstraling met name. Gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen. Niet door je uiterlijk en dat weet jij ook wel. Gelukkig zijn dit dingen waar je aan kan werken. Mocht jij er toch nog van overtuigd zijn dat het door je uiterlijk komt, moet je toch eens plastische chirurgie gaan overwegen. Erger kan het in jouw hoofd toch niet worden.
Wil je daar echt niet aan dat begrijp je wel dat het niets op zou lossen, omdat dat het probleem niet is.
Je innerlijk is in dit geval wel belangrijk, het belangrijkste wat je hebt. Immers moet je het naar eigen zeggen niet hebben van je uiterlijk, dus lijkt het me redelijk van toepassing dat je je compleet toespitst op je andere mogelijke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Doet er niet toe hoe mijn innerlijk is. Zonder degelijk uiterlijk wilt niemand mijn innerlijk kennen.
Ik verdien het om geen vrouw te hebben vanwege mijn uiterlijk.
Mijn innerlijk vind ik prima, beter dan mijn vrienden die allemaal altijd een vriendin hebben vanwege hun looks.
Ik denk dat jij alles een beetje zwart wit ziet. Mensen zijn óf mooi óf lelijk. Als jij niet knap bent naar de maatstaven die je hanteert, dan ben je ineens hartstikke lelijk. 'Normaal' of ''just below average'' ken je waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als jij 200 foto's maakt zit er altijd wel eentje tussen die er normaal uitziet. Zelfs ik vind dat van mezelf.
Ik kan heel goed inschatten of iemand lelijk is of niet. En ik zie een lelijk persoon in de spiegel. Ik verdien geen vriendin omdat ik lelijk ben. Zelfs lelijke vrouwen zijn te mooi voor mij.
Die moet je dan meppen. Of het zijn van die opmerkingen die iedereen wel eens krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef richard_prf het volgende:
Alleen als iemand mij verteld irl dat ik niet lelijk ben , dan geloof ik dat direct. Helaas krijg ik altijd te horen dat ik er slecht uitzie.
Jawel, ik ben lelijk. Genoeg vrienden van mij zien er normaal uit. En ik weet dat mijn innerlijk goed zit. Want ik ben altijd ongelooflijk behulpzaam (misschien wel té), eerlijk, betrouwbaar, begripvol, onafhankelijk, en volgens mijn vrienden kunnen ze mijn sarcastische en droge humor wel waarderen, ik heb mijn hobby's , huis, baan, auto, opleiding.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alles een beetje zwart wit ziet. Mensen zijn óf mooi óf lelijk. Als jij niet knap bent naar de maatstaven die je hanteert, dan ben je ineens hartstikke lelijk. 'Normaal' of ''just below average'' ken je waarschijnlijk niet.
Ik bedoel dat ik lelijk ben van een ander niveau. Niet zomaar lelijk maar spuuglelijk. Dus ook lelijke meisjes zullen nooit op mij kunnen vallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard, waarom zouden lelijke mensen geen vriendin verdienen?
Er zijn ook lelijke meisjes.
Ik vind dat je nu lelijke mensen heel erg beledigd.
Net zo lelijk als iemand die vol met brandwonden zit? Even kijken op welke schaal je jezelf lelijk vindt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik lelijk ben van een ander niveau. Niet zomaar lelijk maar spuuglelijk.
Volledig onaantrekkelijk. Ik weet dat het waar is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zo lelijk als iemand die vol met brandwonden zit? Even kijken op welke schaal je jezelf lelijk vindt.
Dat is bullshit en dat weet je, want mensen irl hebben jou al gezegd dat je er oke uitziet. Je hebt mij je lelijkste foto gestuurd en ik vind dat je er goed uitziet. Hou eens op met zeiken over je uiterlijk, want dat is nooit het probleem! De meest lelijke mensen ter wereld planten zich voort en jij ziet er niet zo uit als zij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef richard_prf het volgende:
Alleen als iemand mij verteld irl dat ik niet lelijk ben , dan geloof ik dat direct. Helaas krijg ik altijd te horen dat ik er slecht uitzie.
Serieus, hou eens een keer op met jezelf zo naar beneden te praten of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volledig onaantrekkelijk. Ik weet dat het waar is.
Ja klopt wel Strawberry. Alleen zijn dit dingen die ik makkelijk verborgen kan houden voor de buitenwereld. Anders was ik al ontslagen op mijn werk en gedumpt door mijn vrienden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is bullshit en dat weet je, want mensen irl hebben jou al gezegd dat je er oke uitziet. Je hebt mij je lelijkste foto gestuurd en ik vind dat je er goed uitziet. Hou eens op met zeiken over je uiterlijk, want dat is nooit het probleem! De meest lelijke mensen ter wereld planten zich voort en jij ziet er niet zo uit als zij.
Je zegt in een post hierboven dat met je innerlijk niets mis is. WRONG.
Je bent:
-Zwaar depressief
- Extreem onzeker
- Suicidaal
- Sociale vaardigheden niet denderend
- 'ziek in je hoofd' (BDD)
- Neemt niets hier van mensen aan
- Wanhopig,
- Zonder levenslust
- Zonder passie of emotie
- Vol van zelfmedelijden
Hoe is dat beter dan jouw vrienden? Dit is waar jouw problemen liggen en daar valt wat aan te doen, maar je moet het niet langer blijven ontkennen en je uiterlijk de schuld geven. Diep van binnen weet jij ook wel dat het niet daar aan ligt.
Maar je bent bang, veranderen is stressvol dus is het makkelijker om het op te geven en je uiterlijk de schuld te geven. Wie heb je daar nou mee? Alleen jezelf. Ik wil je echt niet de put in praten, maar je praat weer net zo als maanden terug en ik dacht dat we inmiddels wel hadden vastgesteld dat uiterlijk niet het probleem is. Je uiterlijk hoeft niet perfect te zijn voor een meisje, niemand is perfect. Jij bent niet lelijk. Iedereen wordt lelijk op een bepaalde leeftijd.
Hou op hiermee, probeer BDD te overwinnen.![]()
Laat die zieke gedachtes niet langer je leven beheersen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |