abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:51:15 #151
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_93583545
Ach ja, het wel of niet iemand kunnen "versieren" (whatever je daar onder wilt verstaan) is helemaal niet zo belangrijk om een relatie te kunnen krijgen.

Het gaat erom hoe je in het leven staat. Heb je hobbies? Idealen? Dromen? Passies? Kun je er over praten? Wil je er over praten? Durf je er over te praten? Dáár scoor je de punten mee! Moet je nog wel een man/vrouw tegenkomen die door jouw verhalen geïnteresseerd in je raakt. Genoeg mogelijkheden voor in het leven (werk, studie, sport, kroeg, ..). Natuurlijk zal niet iedereen geïnteresseerd raken, want iedereen heeft andere interesses. Hetzelfde geldt echter ook voor versiertruuks; niet alles zal bij iedereen werken.

Niemand zit te wachten op iemand die onzekerheid uitstraalt; die het de hele tijd over zijn/haar problemen in het leven heeft. Zorg ervoor dat je zelf vindt dat je een leuk leven leidt, daardoor zal de onzekerheid langzaamaan afnemen en het zelfvertrouwen toenemen.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:59:30 #152
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93583804
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ach ja, het wel of niet iemand kunnen "versieren" (whatever je daar onder wilt verstaan) is helemaal niet zo belangrijk om een relatie te kunnen krijgen.

Het gaat erom hoe je in het leven staat. Heb je hobbies? Idealen? Dromen? Passies? Kun je er over praten? Wil je er over praten? Durf je er over te praten? Dáár scoor je de punten mee! Moet je nog wel een man/vrouw tegenkomen die door jouw verhalen geïnteresseerd in je raakt. Genoeg mogelijkheden voor in het leven (werk, studie, sport, kroeg, ..). Natuurlijk zal niet iedereen geïnteresseerd raken, want iedereen heeft andere interesses. Hetzelfde geldt echter ook voor versiertruuks; niet alles zal bij iedereen werken.

Niemand zit te wachten op iemand die onzekerheid uitstraalt; die het de hele tijd over zijn/haar problemen in het leven heeft. Zorg ervoor dat je zelf vindt dat je een leuk leven leidt, daardoor zal de onzekerheid langzaamaan afnemen en het zelfvertrouwen toenemen.
Ik denk ook dat sommige mensen hier veel te bewust bezig zijn met versieren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93585814
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
pi_93585936
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 02:22 schreef MichielPH het volgende:
Het briljantste hiervan is nog wel dat het personage zich later alleen nog maar inbeeldde dat hij zo'n gezicht had, terwijl z'n gezicht weer normaal was.

En over dat meisje: het gaat er dus om dat zij zich allemaal in kan beelden waarom jij haar afwees, terwijl jij haar niet om haar uiterlijk of gedrag afwees. Misschien denkt zij nu wel dat jij haar lelijk vindt, terwijl dat helemaal niet zo was.
Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.

Maar richard_prf, ik zou iemand met 9 bier op ook afwijzen. Dronken mensen zijn niet aantrekkelijk, Dat heeft niks te maken met wie je bent hoor. Post eens een foto, wedden dat het meevalt?
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:16:37 #155
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93586550
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
Zo'n "geestige" openingszin?
pi_93586982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik vind dat ook een afknapper. :Y
pi_93587031
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zo'n "geestige" openingszin?
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:31:32 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93587049
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
Zucht, dat is zo achterhaald, zulke openingszinnen. :')
pi_93587210
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.

Maar richard_prf, ik zou iemand met 9 bier op ook afwijzen. Dronken mensen zijn niet aantrekkelijk, Dat heeft niks te maken met wie je bent hoor. Post eens een foto, wedden dat het meevalt?
Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.
pi_93587235
quote:

[..]

Slechter kan ook bijna niet. :D
De beste openingszin is hallo.
pi_93587252
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hallo
Ron Paul 2012
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:42:30 #162
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93587412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwa, dan valt het "gesprek" meteen stil.

De beste opener komt natuurlijk over en zorgt ervoor dat je meteen in gesprek bent of later dat kan doen. Meestal doe ik iets wat met de situatie te maken heeft.
pi_93587421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.
Ik zie geen foto, heeft iemand een foto van hem opgeslagen?

Ja hij praat echt heel hatelijk over zichzelf, maar als iemand met niemand praat denk ik eerder van "doe niet zo arrogant"en dan ga ik er niet tegen aan praten.
pi_93587599
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
Maar dit is nog een beter voorbeeld:

Allen het verschil is dat ik verborgen lelijkheden bezit die onbewust afkeer en afstotelijkheid teweeg brengen bij vrouwen.
Wat zijn verborgen lelijkheden nou weer? Of je bent lelijk, of je komt gewoon enorm onzker over en daar knappen vrouwen op af. Er is niks als een verborgen lelijkheid. Wat jij nodig hebt is een psychiater, om je zelf beeld te veranderen. Vrouwen negeren je omdat ze zien dat jij erg onzeker en in jezelf gekeerd bent.
pi_93591795
Richard.. ga anders daten met Strawberry, jullie passen wel leuk en ze begrijpt je ook nog met hoe je je voelt.. en ze vindt je niet lelijk (waarschijnlijk aantrekkelijk). Ik zeg doen.. *) *)
pi_93592347
Ja joh, 2 onzekere mensen in een relatie, dat wordt wat:P
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:40:26 #167
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93594369
Is Strawberry onzeker?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93595475
Ik date helemaal niemand als ik me zo blijf voelen of eruit blijf zien.
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:14:59 #169
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_93595728
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
Gast.
:')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_93595837
Ik mag hopen dat je Al bundy bedoelt en niet Ted Bundy want Ted Bundy was een serie-moordenaar die behoorlijk huis heeft gehouden in amerika.
pi_93596267
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?
pi_93596298
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef MichielPH het volgende:
Is Strawberry onzeker?
Volgens mij wel.

Maar als je een scheve kaak hebt richard kan je toch gewoon naar de kaakchirurg en een babyface vind ik vaak juist wel lief...

Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
pi_93596343
Als Richard geen foto post... heb het idee dat hij niet wil horen dat het meevalt zodat hij kan zwelgen in een zielige bui.

Ik ken iemand (een chinees) met een enorm lang en extreem dun gezicht, paardentanden, heel bleek, puisten, en ook hij praat leuk en normaal met mensen, geeft presentaties zonder enige gene, en volgens mij heeft hij gewoon een vriendin...
pi_93596386
Hij zei net in een PM dat hij suicidaal was by the way :(
pi_93596464
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij zei net in een PM dat hij suicidaal was by the way :(
Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..
pi_93596538
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..
Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.
In dat geval mag die wel echt hulp gaan zoeken want dan kan het ook heel slecht eindigen.
pi_93596700
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.
In dat geval mag die wel echt hulp gaan zoeken want dan kan het ook heel slecht eindigen.
Nou dan heb ik daar zeker geen respect voor, dat je zoiets zegt tegen een user die je niet kent. Beetje je problemen opzadelen aan een ander, zit die ander de hele tijd met zo'n stress gevoel, dat die moet helpen.

Als je zo moedig bent om met anderen te delen dat je zelfmoord wilt plegen, wees dan ook zo moedig om het aan een psycholoog te vertellen en hulp te zoeken :) Ik kan daar echt niet tegen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:42:31 #178
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93596806
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Goh, vind het wel een mooi meisje anders.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93596832
Dat bedoelde ik dus , dat juist in dat geval er echt psychologische hulp bij moet komen. Als je namelijk zulke gedachten heb je al dat het niet gaat en een meisje gaat daar niets aan veranderen, dan zul je het grondiger moeten veranderen en heb je mensen die je juist goed kunnen begeleiden.
pi_93596893
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Goh, vind het wel een mooi meisje anders.
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.

Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap _O_
pi_93596973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoelde ik dus , dat juist in dat geval er echt psychologische hulp bij moet komen. Als je namelijk zulke gedachten heb je al dat het niet gaat en een meisje gaat daar niets aan veranderen, dan zul je het grondiger moeten veranderen en heb je mensen die je juist goed kunnen begeleiden.
Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:52:46 #182
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93597233
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap _O_
Dankje, is 1 van mijn talenten! Daarnaast is de foto niet heel erg overbelicht en kijk ze niet heel schuin in de camera. Ze kijkt ten minste niet vies geil, zoals Megan Fox graag doet.

[ Bericht 4% gewijzigd door MichielPH op 03-03-2011 16:57:49 ]
pi_93598750
Ik ken veel mensen die er van de zijkant tig keer beter uitzien dan van de voorkant, maar Strawberry ziet er gewoon normaal leuk uit.
pi_93599028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard.. ga anders daten met Strawberry, jullie passen wel leuk en ze begrijpt je ook nog met hoe je je voelt.. en ze vindt je niet lelijk (waarschijnlijk aantrekkelijk). Ik zeg doen.. *) *)
:( :(

Moet ze eens wagen!
Ron Paul 2012
pi_93599237
quote:

[..]

Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
Internet diagnoses... :z
Jij bent psychiater?

Voor een foto van Richard moet je trouwens in een van de eerdere topics zijn.

@Richard
Hoe is het met die zweedse mevrouw afgelopen?
Heb je daar nog contact mee?
pi_93600216
Welk topic? Nee ben geen psychiater maar ken wel mensen met BDD
pi_93600286
quote:

[..]

lekker zoenen met teveel drank op kan je op je 50ste ook wel hoor..

fysiek is dat gewoon mogelijk, zelfs met kunstgebit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93602072
Nouja ik vind het puberaal om zo dronken te worden dat ik niet meer weet met wie ik wat doe:P
pi_93602126
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?
Geen van beide. Hij heeft BDD, door vervelende ervaringen en onzekerheid in het verleden. Bij BDD gaat het niet om het uiterlijk, want iemand met BDD ziet zichzelf heel anders dan andere mensen, vaak veel lelijker.

Ik kreeg een hele rare PM van hem, ik vraag me af wat hij bedoelde...
pi_93602194
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
pi_93602232
Iedereen heeft een asymmetrisch gezicht maar goed
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:55:04 #192
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93602253
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
want Ted Bundy was een serie-moordenaar die behoorlijk huis heeft gehouden in amerika.
En had tegelijkertijd een grote aantrekkingskracht op vrouwen. Hitler ook trouwens :') En dat waren beide nou niet echt de knapste mannen op aarde ):O
AFC AJAX
pi_93602271
quote:

[..]

Volgens mij wel.

Maar als je een scheve kaak hebt richard kan je toch gewoon naar de kaakchirurg en een babyface vind ik vaak juist wel lief...

Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...

En foto's laten zeker niet altijd de realiteit zien. :D Verre van. Maar in zijn geval denk ik dat het redelijk overeenkomt met zijn werkelijke uiterlijk. De ironie is dat hij in zijn gezicht heeft gesneden en zichzelf lelijker maakt op die manier. Ik hoop dat het geen littekens blijven, maar je hoort wel vakar dat iemand met BDD soms iets aan zichzelf zo haat dat die persoon aan het verminken slaat. Of misschien hangt het meer samen met jezelf pijn doen, dat weet ik niet...
pi_93602273
Hitler was niet lelijk, alleen die snor was dom. ted Bundy was ook best knap.
pi_93602317
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...

En foto's laten zeker niet altijd de realiteit zien. :D Verre van. Maar in zijn geval denk ik dat het redelijk overeenkomt met zijn werkelijke uiterlijk. De ironie is dat hij in zijn gezicht heeft gesneden en zichzelf lelijker maakt op die manier. Ik hoop dat het geen littekens blijven, maar je hoort wel vakar dat iemand met BDD soms iets aan zichzelf zo haat dat die persoon aan het verminken slaat. Of misschien hangt het meer samen met jezelf pijn doen, dat weet ik niet...
WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?

Psychoses als in waanbeelden, soms heb je depressies met waanbeelden waarbij je jezelf/ de wereld vervormd ziet.

Maar iedereen heeft een foto gezien behalve ik, pleeeeeaseee?
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:56:41 #196
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93602319
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hitler was niet lelijk, alleen die snor was dom. ted Bundy was ook best knap.
Tjah, ieder zijn of haar smaak I guess.

Trouwens:

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
Als hij dat had gewild, had die dat toch wel zelf gedaan denk je niet?
AFC AJAX
pi_93602349
Hij heeft ze allang gepost maar wil dat niet op nieuw doen. Als hij blijft zeuren maar geen foto's post dan vind ik dat hij zijn mond moet houden.
pi_93602353
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Zijn gezicht is niet helemaal symmetrisch, maar nobody gives a fuck. Alleen hijzelf.
Als hij zich daar écht zo aan stoort kan hij altijd nog naar de plastisch chirurg stappen. Zijn uiterlijk is echt normaal, zeker niet afzichtelijk zoals hij denkt, maar als jij hem dat gaat vertellen zal dat niets veranderen. Iedereen zegt dat hem al op dit forum. Hij is te depressief om zichzelf zo te zien als wij hem zien.

Ik snap die psych niet echt...dat er niet meer gedaan wordt om hem te helpen en zo.
pi_93602386
Mensen met anorexia worden gedwongen opgenomen vaak, waarom hij niet als hij zichzelf bijkans wil "opereren?"Ze hebben precies hetzelfde eigenlijk.
pi_93602409
Ik vind hem en mylifeisgrey goede voorbeelden van falen van psychologen
pi_93602421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij heeft ze allang gepost maar wil dat niet op nieuw doen. Als hij blijft zeuren maar geen foto's post dan vind ik dat hij zijn mond moet houden.
Het helpt toch niets als jij zijn foto's ziet en zegt dat hij er normaal uitziet?

Dat is inmiddels al wel gebleken. Wij zien een beetje asymmetrisch gezicht, hij ziet een monster.
pi_93602453
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mensen met anorexia worden gedwongen opgenomen vaak, waarom hij niet als hij zichzelf bijkans wil "opereren?"Ze hebben precies hetzelfde eigenlijk.
Mensen met anorexia worden enkel opgenomen als ze al in een levensbedrijgende situatie hebben gezeten en meestal als ze minderjarig zijn onder dwang van de ouders. Daar is hier geen sprake van.
pi_93602482
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?

Psychoses als in waanbeelden, soms heb je depressies met waanbeelden waarbij je jezelf/ de wereld vervormd ziet.

Maar iedereen heeft een foto gezien behalve ik, pleeeeeaseee?
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
pi_93602489
Raar dat er geen dwang kan zijn bij dit soort gevallen. En ik wil gewoon de foto zien zodat ik weet hoe hij er uit ziet, mensen met BDD geloven toch niemand.
pi_93602515
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
pi_93602592
quote:
De primaire diagnose of het hebben van een meerdere diagnoses naast elkaar is bij gemiddeld een derde van de personen met body dysmorphic disorder (BDD); 6% tot 52% van de personen heeft OCS; 48% tot 79% heeft een stemmingsstoornis en 58% tot 71% heeft een andere angststoornis. Bij 12% van de personen komen suïcidale ideeën voor en 61% heeft ook last van nagelbijten.

Had de psych dit niet kunnen onderzoeken? Of misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet..
pi_93602691
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
pi_93602697
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
Jezelf straffen denk ik....
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef HetNoorderlicht het volgende:
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
Oh dat kun je zien ja? :+

Iedereen met BDD is ongelukkig, dus dat er verband is met depressie is logisch ja.
pi_93602713
Heeft hij geen familie?
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:05:57 #210
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93602741
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)

Da's helle velle.
AFC AJAX
pi_93602771
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)

Da's helle velle.
Wie?

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Heeft hij geen familie?
Alleen een vader dacht ik...en een hond.
pi_93602888
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.
Niet waar, er zijn ook mensen die een serieuze zelfmoordpoging hebben gedaan, dus echt dood wilden, maar toch zijn gered en na veel therapie blij zijn om nog te leven. Maar ook een hoop mensen doen later nog een poging en slagen dan wel...

Anyway! Genoeg depressieve praat over zelfmoord.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:12:13 #213
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93603040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie?
Een bepaalde fotoverslaafde :P
AFC AJAX
pi_93603617
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door -Strawberry- op 03-03-2011 19:55:47 ]
pi_93603866
aaah dit is hem dus, nou zie niks raars aan hem, alleen kijkt hij een beetje levenloos uit zijn ogen, krijg er een beetje een naar gevoel van, niet om hoe hij er uit ziet maar zijn uitstraling.
pi_93603901
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Een bepaalde fotoverslaafde :P
Ja ik ben pas lid he, post geen 100 posts per dag:P
pi_93604029
HetNoorderlicht niet zomaar foto's van personen plaatsen zonder toestemming.

Hoe kom je aan die foto überhaupt?
pi_93604068
Deel 4.
pi_93604211
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Deel 4.
Ah oke, dan maakt het niet uit denk ik.

Ik zie dat levenloze niet op die foto hoor. Lijkt mij gewoon een normale blik. Je ziet het niet zo goed door de kwaliteit van de foto, maar zo zouden mijn ogen er ook uitzien.
pi_93604304
Misschien omdat ik zijn geschiedenis ken, dat ik hem dan anders ga zien
pi_93604429
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien. :')

Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.

Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.

quote:
Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?
Jazeker _O_
Ron Paul 2012
pi_93604643
Waarom gaat Richard niet naar de sportschool/snackt hij niet meer als hij zo mager is als hij zegt?
pi_93604801
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien. :')

Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.

Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.

[..]

Jazeker _O_
Alle filmsterren dragen gewoon foundation hoor, niks mis met een man die zijn pukkels wegwerkt:P
pi_93605054
Lieve mensen en lotgenoten (jullie zijn ook lief),

ik kom er als King of the Keyboardjocks nog maar een keer in. Jaren geleden begonnen met het me verdiepen in de pickup community en het heeft me 0,0 zero zippo nada opgeleverd. Dat ligt echter geheel aan mezelf. Mijn pertinente weigering (veel) socialer te worden, veel uit te gaan ligt daaraan ten grondslag. Maar ik heb het inmiddels eindelijk geaccepteerd dat ik nooit een relatie zal krijgen. Ik denk ook niet, ondanks dat ik een vreselijk toffe peer ben (ahum), dat ik voor een relatie geschikt ben. Te lang alleen geweest.

Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus. Heb eindelijk gevonden wat ik zocht dus ik vind het allemaal wel best.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93605483
quote:
Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus.
Dit klinkt tegenstrijdig of begrijp ik je gewoon verkeerd?
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:58:49 #226
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93605547
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93605641
Ik zou geen man willen die constant klaagt, ik klaag zelf al teveel.
pi_93605774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
:Y
pi_93605794
Nee, doordat ik nooit een relatie heb gehad was ik toch al gewend weinig te neuken, zo bedoel ik het. Wat ik in 24 jaar geneukt heb doen de meeste stelletjes in 6 maanden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93605828
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk, daarom is Schenkie nog te redden. Wijze woorden.
Ron Paul 2012
pi_93605903
En al helemaal een vrouw met een of meer kinderen, dat zie ik al sowieso niet zitten. Is een te grote stap van waar ik nu vandaan kom. Maar goed, het heeft mij jaren gekost er niet meer mee te zitten en ik hoop ook dat ik dat bevrijdende gevoel vast kan houden. Tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ik heb er geen pijn meer van.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93605917
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, doordat ik nooit een relatie heb gehad was ik toch al gewend weinig te neuken, zo bedoel ik het. Wat ik in 24 jaar geneukt heb doen de meeste stelletjes in 6 maanden.
Ja maar stelletjes doen dat met dezelfde persoon...jij dus niet?
Met 24 jaar kan je toch prima een relatie krijgen, als je dat wil. Helemaal als je geen maagd bent.
pi_93605952
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
En al helemaal een vrouw met een of meer kinderen, dat zie ik al sowieso niet zitten. Is een te grote stap van waar ik nu vandaan kom. Maar goed, het heeft mij jaren gekost er niet meer mee te zitten en ik hoop ook dat ik dat bevrijdende gevoel vast kan houden. Tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ik heb er geen pijn meer van.
Maar waar ligt het 'm dan aan dat je wel seks kan krijgen, maar geen relatie?
pi_93605961
Euh, nee, ik begon te neuken toen ik 18 was. En ja, ik ging/ga regelmatig naar de hoeren.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93606002
Ik wil het topicniet kapen hoor, ik gaf slechts mijn input in het geheel.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93606016
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh, nee, ik begon te neuken toen ik 18 was. En ja, ik ging/ga regelmatig naar de hoeren.
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?

18 lijkt me wel erg jong om naar de hoeren te gaan.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:07:29 #237
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93606042
Mischien helpt het om al je sores op internet te uiten via twitter of fok. Dan hoeft dat irl wellicht geen plek meer te hebben.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93606051
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil het topicniet kapen hoor, ik gaf slechts mijn input in het geheel.
Het is toch redelijk On Topic. :) Beter dan het over zelfmoord hebben zoals hierboven..
pi_93606108
Nee, gelukkig niet. Mijn eerste keer was met een vriendin van mijn zus lol.
De grote ellende begon er mee dat ik een ENORME afkeer aan uitgaan had en nog steeds heb, ik zat dus altijd thuis. Combineer dat met een viswijf van een dominante moeder die dat allang best vond, want dan had ze me tenminste thuis.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93606168
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijn eerste keer was met een vriendin van mijn zus lol.
De grote ellende begon er mee dat ik een ENORME afkeer aan uitgaan had en nog steeds heb, ik zat dus altijd thuis. Combineer dat met een viswijf van een dominante moeder die dat allang best vond, want dan had ze me tenminste thuis.
Dat is toch een redelijke verovering.
Ron Paul 2012
pi_93606241
Nou nee hoor, zij veroverde mij en achteraf gezien is dat mijn beste keer geweest, ook al was ik toen alleen maar bezig met wat ik nou in vredesnaam aan het doen was.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:10:47 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93606279
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?

18 lijkt me wel erg jong om naar de hoeren te gaan.
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.
pi_93606333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.
Ik kan het me echt niet voorstellen om op zo'n leeftijd naar de hoeren te gaan. Dan krijg je nu niet echt positieve ervaringen met sex lijkt me en dan wordt het nog moeilijker.
Ron Paul 2012
pi_93606349
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93606944
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
Ongeveer elke 22 weken dus. Als ik anderen hier zo hoor dan valt dat nog best mee.
pi_93606952
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.
Het is voor mij in elk geval absoluut onmogelijk om het met een hoer te doen. Dan liever geen sex. Maar sex is dan ook het probleem niet bij mij. Ik zou het nou met een vreemd iemand kunnen doen.
pi_93606967
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.

Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindt :') Ik kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen. Je zo gedragen, er zijn 100000x meer ergere dingen in de wereld en hij gaat zichzelf snijden terwijl hij er normaal uitziet.
pi_93607018
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.

Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindt :') Ik kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen.
Houd je bek toch man. Bij zo'n figuur heb ik niet eens zin om het te uit te leggen.
pi_93607070
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Houd je bek toch man.
Ja kruip maar snel in je slachtoffer rol :)
pi_93607135
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja kruip maar snel in je slachtoffer rol :)
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:28:10 #251
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93607302
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.
Het is voor mij in elk geval absoluut onmogelijk om het met een hoer te doen. Dan liever geen sex. Maar sex is dan ook het probleem niet bij mij. Ik zou het nou met een vreemd iemand kunnen doen.
Ik denk dat je gewoon goeie prostituees moet treffen die ervan kunnen genieten en zich kunnen laten gaan. Het is inderdaad niet je van het als een hoer zegt nee niet aanraken nee dit wil ik niet nee dat is extra enzovoort. maar dat betekent niet dat goede sex alleen voorbehouden is voor mensen binnen een relatie. Er is volgens mij zoveel mogelijk. Uiterlijk en uitstraling moet je wel meehebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 03-03-2011 20:34:02 ]
pi_93607330
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:

Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindt :') Ik kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen. Je zo gedragen, er zijn 100000x meer ergere dingen in de wereld en hij gaat zichzelf snijden terwijl hij er normaal uitziet.
Hoe kan je het nou aanstellen noemen? Alsof iemand voor z'n plezier zichzelf verminkt.

Relativeren kan geen kwaad maar jij stelt het wel heel kort door de bocht.
pi_93607336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.
Niks kortzichtig :) Ik begrijp best hoe het voelt om erg onzeker te zijn maar je moet je niet aanstellen en hulp zoeken i.p.v. een kopic kapen om alle aandacht op te eisen. En ook nog mensen vertellen dat je zelfmoord neigingen hebt. Wees blij met hoe je eruit ziet, dat je gezond bent etcetera.. Genoeg mensen die willen ruilen met je die allemaal kut leventjes hebben.

Ik snap dat niet.
pi_93607463
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat jij je niet goed kan inleven in een ander was al langer duidelijk....helaas.
Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.
pi_93607531
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Weetje wat het is, ik kan me heel goed inleven, geloof me, ik weet hoe het voelt. Maar ik ben van mening dat iemand niet moet blijven zeuren/aandacht moet zoeken maar eraan moet werken.
Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.
pi_93607683
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij weet hoe het is om onzeker te zijn. Dat is niet hetzelfde als BDD.
Wie weet..
pi_93608223
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wie weet..
Nee, dat is zeker.
pi_93608310
Oke. Heb jij ook foto's zonder overbelichting van je hele gezicht recht in de camera?
pi_93608464
Die zijn niet voor normale stervelingen bestemd. Ik kan wel zeggen in totaal drie foto's van haar te hebben gezien en alle drie zien er geweldig uit. Dus je verspilt je moeite een beetje, hou het bij Richard ofzo. :')
Ron Paul 2012
pi_93608619
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Die zijn niet voor normale stervelingen bestemd. Ik kan wel zeggen in totaal drie foto's van haar te hebben gezien en alle drie zien er geweldig uit. Dus je verspilt je moeite een beetje, hou het bij Richard ofzo. :')
Wuahahaha ik lach echt :D
pi_93608769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry is een mooi meisje, maar waar zijn jouw foto's dan?
pi_93608770
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haten op Strawberry :') _!!!

Waar ben je mee bezig man.
Ron Paul 2012
pi_93608835
Jezus ik begin steeds meer te begrijpen hoe 80% van de Fokkers zijn, ik haat godverdomme helemaal niemand.. :') :') :')

Ik zeg doodnormaal wat ik denk, wat ik vind.
pi_93608848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Supersoep het volgende:
Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op. ;(
pi_93608946
quote:
9s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Haten op... Dat is verloedering van de Nederlandse taal. Je haat iets of iemand, je haat niet op. ;(
Strawberry geeft mij spraakgebrek. Zo gaan die dingen.
Ron Paul 2012
pi_93609198
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Heb jij ook foto's zonder overbelichting van je hele gezicht recht in de camera?
Ja, natuurlijk heb ik die.
pi_93609201
Heeft richard prf geen foto van zijn hele lichaam?Misschien is het zijn houding oid.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:05:13 #268
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_93609747
@richard geloof me jezelf snijden of weet ik veel wat heeft echt geen zin.
Dat heb ik inmiddels ook gedaan alleen dan niet mijn gezicht maar vooral mijn schenen.
Waarom?
Het leven liep op dat moment klote.

Alleen echt voor iedereen loopt er op deze wereld een meisje rond.
Ik ben zelf ook niet echt knap ofzo marja..
Ik dacht ook ik krijg nooit een meisje etc.
Tot ik eind vorig jaar een heel leuk en lief meisje ontmoette waar ik helemaal gek op was.
En zij bleek ook nogal gek te zijn op mij :Y

Marja.. daar ligt dan meteen weer mijn probleem.
Ik ben bang dat het over een klein poosje gewoon weer kut gaat lopen.
Maar ach de tijd zal het leren.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:53:37 #269
238453 hasjman
utter madness
pi_93613625
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus ik begin steeds meer te begrijpen hoe 80% van de Fokkers zijn, ik haat godverdomme helemaal niemand.. :') :') :')

Ik zeg doodnormaal wat ik denk, wat ik vind.
Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.
pi_93614853
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef hasjman het volgende:

[..]

Relativeren kunnen sommige mensen nou eenmaal niet. Die denken echt dat het " probleem " waar ze mee zitten mega erg is en het absoluut niet slechter kan.
Weten dat het slechter kan is wat anders dan het ook zo voelen...
pi_93615396
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waar ben je mee bezig man.
Schattig, Supersoep is O+ op Strawberry :)
pi_93615480
Altijd al geweest.
Ron Paul 2012
pi_93615886
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Supersoep het volgende:
Altijd al geweest.
Doe je move, zou ik zeggen :)
pi_93617878
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef benzin het volgende:

Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.

Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.

Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.

Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Ik heb vandaag weer een beetje zo'n bui ;(
pi_93632830
Ergens vind ik het ook best smerig dat jullie vaak naar (oost europese) protituees gaan, en dan nog met allemaal eisen komen als onveilige seks etc. De meeste meisjes zijn er inj geluisd, hebben schulden en worden gedwongen. Er zijn er maar een paar die het voor de lol doen en die zitten denk ik niet in een guur straatje op de wallen. Bah. Zo houden jullie het alleen in stand, en die vrouwen moeten niet lijden onder jullie gefaal.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:41:24 #276
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93633697
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Schattig, Supersoep is O+ op Strawberry :)
Nadat ik het fobo van -Strawberry- heb gezien ik ook wel. :@
pi_93643613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ergens vind ik het ook best smerig dat jullie vaak naar (oost europese) protituees gaan, en dan nog met allemaal eisen komen als onveilige seks etc. De meeste meisjes zijn er inj geluisd, hebben schulden en worden gedwongen. Er zijn er maar een paar die het voor de lol doen en die zitten denk ik niet in een guur straatje op de wallen. Bah. Zo houden jullie het alleen in stand, en die vrouwen moeten niet lijden onder jullie gefaal.
Zulke mannen bestaan inderdaad ( en ik geef ze ook niet echt ongelijk als ik eerlijk moet zijn). Ik moet er zelf niet aan denken om naar de hoeren te gaan ondanks dat ik nooit sex heb.
pi_93645806
Hoe is het met die zweedse meid?
Nog steeds contact mee?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:13:23 #279
238453 hasjman
utter madness
pi_93653740
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zulke mannen bestaan inderdaad ( en ik geef ze ook niet echt ongelijk als ik eerlijk moet zijn). Ik moet er zelf niet aan denken om naar de hoeren te gaan ondanks dat ik nooit sex heb.
Best vreemd toch. Ik heb ook nooit sex maar om naar de hoeren te gaan is echt iets wat ik nooit zou doen.
pi_93660750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Chuen het volgende:
Hoe is het met die zweedse meid?
Nog steeds contact mee?
Nope. Het leven is kut als je niet gewild bent bij vrouwen, al was het er maar eentje die me zag zitten dan ben ik al tevreden.
Als mijn vrienden en collega's over vrouwen beginnen dan denk ik altijd, maar ik zou nooit iemand krijgen met zo'n kutkop ;) dus ik praat altijd maar mee alsof ik er verstand van heb :') Gelukkig dat ik er aan gewend ben maar de periode 18 - 26 was een pijnlijke weg naar acceptatie. Nu raak ik enkel nog in paniek als ik mezelf zie in de spiegel.
pi_93661385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nope. Het leven is kut als je niet gewild bent bij vrouwen, al was het er maar eentje die me zag zitten dan ben ik al tevreden.
Als mijn vrienden en collega's over vrouwen beginnen dan denk ik altijd, maar ik zou nooit iemand krijgen met zo'n kutkop ;) dus ik praat altijd maar mee alsof ik er verstand van heb :') Gelukkig dat ik er aan gewend ben maar de periode 18 - 26 was een pijnlijke weg naar acceptatie. Nu raak ik enkel nog in paniek als ik mezelf zie in de spiegel.
Je wilde toch geen relatie. Zie eerst die levenslust maar eens terug te kijken en begin dan met denken aan een vriendin. :) Work out your issues. Ga voor jezelf eens verplicht een avondje porno kijken, jezelf zo geil mogelijk maken.
pi_93661457
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ron Paul 2012
pi_93661503
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je wilde toch geen relatie. Zie eerst die levenslust maar eens terug te kijken en begin dan met denken aan een vriendin. :) Work out your issues.
Mijn levenslust is verdwenen omdat ik lelijk ben en dat ik daar altijd op afgerekend wordt en dat inderdaad geen enkele vrouw me echt ziet zitten.

Ik ben nog altijd een manier aan het zoeken om gelukkig te worden. Toch maar doen alsof het leven wat ik nu leid normaal is en ik moet vrouwen volledig uit mijn hoofd zetten en niet elke seconde denken dat ik te lelijk ben voor ze.

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 04-03-2011 21:29:59 ]
pi_93661821
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn levenslust is verdwenen omdat ik lelijk ben en dat ik daar altijd op afgerekend wordt en dat inderdaad geen enkele vrouw me echt ziet zitten.
Eens een vraag voor je. Wat vind je van jezelf buiten je uiterlijk? Negeer dat even en omschrijf jezelf dan eens. Vind je jezelf interessant genoeg? Verdien jij het qua levenskennis / intelligentie om een vrouw te hebben?
Ron Paul 2012
pi_93661943
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij bent lelijk door andere dingen. Je uitstraling met name. Gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen. Niet door je uiterlijk en dat weet jij ook wel. Gelukkig zijn dit dingen waar je aan kan werken. Mocht jij er toch nog van overtuigd zijn dat het door je uiterlijk komt, moet je toch eens plastische chirurgie gaan overwegen. Erger kan het in jouw hoofd toch niet worden.

Wil je daar echt niet aan dat begrijp je wel dat het niets op zou lossen, omdat dat het probleem niet is.
pi_93662067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Eens een vraag voor je. Wat vind je van jezelf buiten je uiterlijk? Negeer dat even en omschrijf jezelf dan eens. Vind je jezelf interessant genoeg? Verdien jij het qua levenskennis / intelligentie om een vrouw te hebben?
Doet er niet toe hoe mijn innerlijk is. Zonder degelijk uiterlijk wilt niemand mijn innerlijk kennen.
Ik verdien het om geen vrouw te hebben vanwege mijn uiterlijk.
Mijn innerlijk vind ik prima, beter dan mijn vrienden die allemaal altijd een vriendin hebben vanwege hun looks.
pi_93662133
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent lelijk door andere dingen. Je uitstraling met name. Gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen. Niet door je uiterlijk en dat weet jij ook wel. Gelukkig zijn dit dingen waar je aan kan werken. Mocht jij er toch nog van overtuigd zijn dat het door je uiterlijk komt, moet je toch eens plastische chirurgie gaan overwegen. Erger kan het in jouw hoofd toch niet worden.

Wil je daar echt niet aan dat begrijp je wel dat het niets op zou lossen, omdat dat het probleem niet is.
Als jij 200 foto's maakt zit er altijd wel eentje tussen die er normaal uitziet. Zelfs ik vind dat van mezelf.
Ik kan heel goed inschatten of iemand lelijk is of niet. En ik zie een lelijk persoon in de spiegel. Ik verdien geen vriendin omdat ik lelijk ben. Zelfs lelijke vrouwen zijn te mooi voor mij.
pi_93662295
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Doet er niet toe hoe mijn innerlijk is. Zonder degelijk uiterlijk wilt niemand mijn innerlijk kennen.
Ik verdien het om geen vrouw te hebben vanwege mijn uiterlijk.
Mijn innerlijk vind ik prima, beter dan mijn vrienden die allemaal altijd een vriendin hebben vanwege hun looks.
Je innerlijk is in dit geval wel belangrijk, het belangrijkste wat je hebt. Immers moet je het naar eigen zeggen niet hebben van je uiterlijk, dus lijkt het me redelijk van toepassing dat je je compleet toespitst op je andere mogelijke kwaliteiten.

Ik ben niet zomaar een knappe jongen die dit uit naïviteit zegt. Als je niet spuuglelijk bent, kan je het geweldig makkelijk compenseren. Je bent in mijn objectieve ogen niet spuuglelijk. Leer daar nu eens op te vertrouwen.
Ron Paul 2012
pi_93662356
Alleen als iemand mij verteld irl dat ik niet lelijk ben , dan geloof ik dat direct. Helaas krijg ik altijd te horen dat ik er slecht uitzie.
pi_93662408
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als jij 200 foto's maakt zit er altijd wel eentje tussen die er normaal uitziet. Zelfs ik vind dat van mezelf.
Ik kan heel goed inschatten of iemand lelijk is of niet. En ik zie een lelijk persoon in de spiegel. Ik verdien geen vriendin omdat ik lelijk ben. Zelfs lelijke vrouwen zijn te mooi voor mij.
Ik denk dat jij alles een beetje zwart wit ziet. Mensen zijn óf mooi óf lelijk. Als jij niet knap bent naar de maatstaven die je hanteert, dan ben je ineens hartstikke lelijk. 'Normaal' of ''just below average'' ken je waarschijnlijk niet.
Ron Paul 2012
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:38:15 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_93662447
Als reactie op de TT: Ik denk het wel, ik was echt een prutser op versiergebied tot ik een jaar of 25 was, sindsdien gaat het eigenlijk alleen maar beter.

Wel heb ik gemerkt dat je er niet echt op uit moet zijn, maar gewoon jezelf, dan loopt het vaak vanzelf op het moment dat je in gesprek raakt en er een wederzijdse klik blijkt te zijn.
pi_93662477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef richard_prf het volgende:
Alleen als iemand mij verteld irl dat ik niet lelijk ben , dan geloof ik dat direct. Helaas krijg ik altijd te horen dat ik er slecht uitzie.
Die moet je dan meppen. Of het zijn van die opmerkingen die iedereen wel eens krijgt.

Ik zag m'n buurmeisje ooit eens zonder make-up. Ik vroeg of ze ziek was. :')
Ron Paul 2012
pi_93662479
Richard, waarom zouden lelijke mensen geen vriendin verdienen?
Er zijn ook lelijke meisjes.

Ik vind dat je nu lelijke mensen heel erg beledigd. :r
pi_93662540
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik denk dat jij alles een beetje zwart wit ziet. Mensen zijn óf mooi óf lelijk. Als jij niet knap bent naar de maatstaven die je hanteert, dan ben je ineens hartstikke lelijk. 'Normaal' of ''just below average'' ken je waarschijnlijk niet.
Jawel, ik ben lelijk. Genoeg vrienden van mij zien er normaal uit. En ik weet dat mijn innerlijk goed zit. Want ik ben altijd ongelooflijk behulpzaam (misschien wel té), eerlijk, betrouwbaar, begripvol, onafhankelijk, en volgens mijn vrienden kunnen ze mijn sarcastische en droge humor wel waarderen, ik heb mijn hobby's , huis, baan, auto, opleiding.
Als ik naar mijn vrienden kijk zie ik aantrekkelijk uitziende jongens die gebruik maken van mensen en vooral misbruik maken van meiden die gek op hen zijn. Bovendien zitten de meeste in de schulden, geen opleiding, rijbewijs maar enkel de looks en het vol zelfvertrouwen overkomen omdat ze weten dat meiden op hun vallen vanwege de looks die ze bezitten.
De meeste meiden houden het dan ook nog geen 2 weken vol met mijn vrienden maar in mij zijn ze nooit geïnteresseerd omdat ik nooit hun type ben kwa uiterlijk en gelijk hebben ze.

En ja ik vind het gewoon zwaar kut en wreed dat het zo is en ik weet dat ik er zelf niks aan kan veranderen. Ik kan niemand dwingen me leuk te vinden.

[ Bericht 21% gewijzigd door richard_prf op 04-03-2011 21:48:56 ]
pi_93662570
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard, waarom zouden lelijke mensen geen vriendin verdienen?
Er zijn ook lelijke meisjes.

Ik vind dat je nu lelijke mensen heel erg beledigd. :r
Ik bedoel dat ik lelijk ben van een ander niveau. Niet zomaar lelijk maar spuuglelijk. Dus ook lelijke meisjes zullen nooit op mij kunnen vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 04-03-2011 21:47:28 ]
pi_93662607
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik lelijk ben van een ander niveau. Niet zomaar lelijk maar spuuglelijk.
Net zo lelijk als iemand die vol met brandwonden zit? Even kijken op welke schaal je jezelf lelijk vindt.
Ron Paul 2012
pi_93662968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Net zo lelijk als iemand die vol met brandwonden zit? Even kijken op welke schaal je jezelf lelijk vindt.
Volledig onaantrekkelijk. Ik weet dat het waar is.
pi_93663224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef richard_prf het volgende:
Dat is bullshit en dat weet je, want mensen irl hebben jou al gezegd dat je er oke uitziet. Je hebt mij je lelijkste foto gestuurd en ik vind dat je er goed uitziet. Hou eens op met zeiken over je uiterlijk, want dat is nooit het probleem! De meest lelijke mensen ter wereld planten zich voort en jij ziet er niet zo uit als zij.

Je zegt in een post hierboven dat met je innerlijk niets mis is. WRONG.

Je bent:
-Zwaar depressief
- Extreem onzeker
- Suicidaal
- Gebrek aan sociale vaardigheden bij meiden
- 'ziek in je hoofd' (BDD)
- Neemt niets hier van mensen aan
- Wanhopig
- Zonder levenslust
- Zonder passie of emotie
- Vol van zelfmedelijden

Hoe is dat beter dan jouw vrienden? Dit is waar jouw problemen liggen en daar valt wat aan te doen, maar je moet het niet langer blijven ontkennen en je uiterlijk de schuld geven. Diep van binnen weet jij ook wel dat het niet daar aan ligt.

Maar je bent bang, veranderen is stressvol dus is het makkelijker om het op te geven en je uiterlijk de schuld te geven. Wie heb je daar nou mee? Alleen jezelf. Ik wil je echt niet de put in praten, maar je praat weer net zo als maanden terug en ik dacht dat we inmiddels wel hadden vastgesteld dat uiterlijk niet het probleem is. Je uiterlijk hoeft niet perfect te zijn voor een meisje, niemand is perfect. Jij bent niet lelijk. Iedereen wordt lelijk op een bepaalde leeftijd.

Hou op hiermee, probeer BDD te overwinnen. :(
Laat die zieke gedachtes niet langer je leven beheersen!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:51:18 #299
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93663247
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volledig onaantrekkelijk. Ik weet dat het waar is.
Serieus, hou eens een keer op met jezelf zo naar beneden te praten of zo. :')
pi_93663537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is bullshit en dat weet je, want mensen irl hebben jou al gezegd dat je er oke uitziet. Je hebt mij je lelijkste foto gestuurd en ik vind dat je er goed uitziet. Hou eens op met zeiken over je uiterlijk, want dat is nooit het probleem! De meest lelijke mensen ter wereld planten zich voort en jij ziet er niet zo uit als zij.

Je zegt in een post hierboven dat met je innerlijk niets mis is. WRONG.

Je bent:
-Zwaar depressief
- Extreem onzeker
- Suicidaal
- Sociale vaardigheden niet denderend
- 'ziek in je hoofd' (BDD)
- Neemt niets hier van mensen aan
- Wanhopig,
- Zonder levenslust
- Zonder passie of emotie
- Vol van zelfmedelijden

Hoe is dat beter dan jouw vrienden? Dit is waar jouw problemen liggen en daar valt wat aan te doen, maar je moet het niet langer blijven ontkennen en je uiterlijk de schuld geven. Diep van binnen weet jij ook wel dat het niet daar aan ligt.

Maar je bent bang, veranderen is stressvol dus is het makkelijker om het op te geven en je uiterlijk de schuld te geven. Wie heb je daar nou mee? Alleen jezelf. Ik wil je echt niet de put in praten, maar je praat weer net zo als maanden terug en ik dacht dat we inmiddels wel hadden vastgesteld dat uiterlijk niet het probleem is. Je uiterlijk hoeft niet perfect te zijn voor een meisje, niemand is perfect. Jij bent niet lelijk. Iedereen wordt lelijk op een bepaalde leeftijd.

Hou op hiermee, probeer BDD te overwinnen. :(
Laat die zieke gedachtes niet langer je leven beheersen!
Ja klopt wel Strawberry. Alleen zijn dit dingen die ik makkelijk verborgen kan houden voor de buitenwereld. Anders was ik al ontslagen op mijn werk en gedumpt door mijn vrienden.
Ik weet dat ik lelijk ben want de meiden kijken mij nooit aan terwijl ik merk dat ze wel graag naar mijn vrienden kijken en ermee praten.
Als er een vrouw bestond die me leuk vind dan is mijn BDD genezen. Maar ik weet dat dit nooit gaat gebeuren dus ik vind dat de lelijkheid niet ingebeeld is maar wel degelijk aanwezig is.
Ik ben heel anders als ik met vrienden ben. Pas als ik weer die 100 kilometer naar huis rijdt voel ik me extreem kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')