abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93602421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij heeft ze allang gepost maar wil dat niet op nieuw doen. Als hij blijft zeuren maar geen foto's post dan vind ik dat hij zijn mond moet houden.
Het helpt toch niets als jij zijn foto's ziet en zegt dat hij er normaal uitziet?

Dat is inmiddels al wel gebleken. Wij zien een beetje asymmetrisch gezicht, hij ziet een monster.
pi_93602453
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mensen met anorexia worden gedwongen opgenomen vaak, waarom hij niet als hij zichzelf bijkans wil "opereren?"Ze hebben precies hetzelfde eigenlijk.
Mensen met anorexia worden enkel opgenomen als ze al in een levensbedrijgende situatie hebben gezeten en meestal als ze minderjarig zijn onder dwang van de ouders. Daar is hier geen sprake van.
pi_93602482
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?

Psychoses als in waanbeelden, soms heb je depressies met waanbeelden waarbij je jezelf/ de wereld vervormd ziet.

Maar iedereen heeft een foto gezien behalve ik, pleeeeeaseee?
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
pi_93602489
Raar dat er geen dwang kan zijn bij dit soort gevallen. En ik wil gewoon de foto zien zodat ik weet hoe hij er uit ziet, mensen met BDD geloven toch niemand.
pi_93602515
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
pi_93602592
quote:
De primaire diagnose of het hebben van een meerdere diagnoses naast elkaar is bij gemiddeld een derde van de personen met body dysmorphic disorder (BDD); 6% tot 52% van de personen heeft OCS; 48% tot 79% heeft een stemmingsstoornis en 58% tot 71% heeft een andere angststoornis. Bij 12% van de personen komen suïcidale ideeën voor en 61% heeft ook last van nagelbijten.

Had de psych dit niet kunnen onderzoeken? Of misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet..
pi_93602691
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
pi_93602697
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
Jezelf straffen denk ik....
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef HetNoorderlicht het volgende:
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
Oh dat kun je zien ja? :+

Iedereen met BDD is ongelukkig, dus dat er verband is met depressie is logisch ja.
pi_93602713
Heeft hij geen familie?
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:05:57 #210
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93602741
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)

Da's helle velle.
AFC AJAX
pi_93602771
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)

Da's helle velle.
Wie?

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Heeft hij geen familie?
Alleen een vader dacht ik...en een hond.
pi_93602888
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.

Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap _O_
Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.
Niet waar, er zijn ook mensen die een serieuze zelfmoordpoging hebben gedaan, dus echt dood wilden, maar toch zijn gered en na veel therapie blij zijn om nog te leven. Maar ook een hoop mensen doen later nog een poging en slagen dan wel...

Anyway! Genoeg depressieve praat over zelfmoord.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:12:13 #213
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93603040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie?
Een bepaalde fotoverslaafde :P
AFC AJAX
pi_93603617
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door -Strawberry- op 03-03-2011 19:55:47 ]
pi_93603866
aaah dit is hem dus, nou zie niks raars aan hem, alleen kijkt hij een beetje levenloos uit zijn ogen, krijg er een beetje een naar gevoel van, niet om hoe hij er uit ziet maar zijn uitstraling.
pi_93603901
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Een bepaalde fotoverslaafde :P
Ja ik ben pas lid he, post geen 100 posts per dag:P
pi_93604029
HetNoorderlicht niet zomaar foto's van personen plaatsen zonder toestemming.

Hoe kom je aan die foto überhaupt?
pi_93604068
Deel 4.
pi_93604211
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Deel 4.
Ah oke, dan maakt het niet uit denk ik.

Ik zie dat levenloze niet op die foto hoor. Lijkt mij gewoon een normale blik. Je ziet het niet zo goed door de kwaliteit van de foto, maar zo zouden mijn ogen er ook uitzien.
pi_93604304
Misschien omdat ik zijn geschiedenis ken, dat ik hem dan anders ga zien
pi_93604429
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien. :')

Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.

Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.

quote:
Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?
Jazeker _O_
Ron Paul 2012
pi_93604643
Waarom gaat Richard niet naar de sportschool/snackt hij niet meer als hij zo mager is als hij zegt?
pi_93604801
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien. :')

Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.

Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.

[..]

Jazeker _O_
Alle filmsterren dragen gewoon foundation hoor, niks mis met een man die zijn pukkels wegwerkt:P
pi_93605054
Lieve mensen en lotgenoten (jullie zijn ook lief),

ik kom er als King of the Keyboardjocks nog maar een keer in. Jaren geleden begonnen met het me verdiepen in de pickup community en het heeft me 0,0 zero zippo nada opgeleverd. Dat ligt echter geheel aan mezelf. Mijn pertinente weigering (veel) socialer te worden, veel uit te gaan ligt daaraan ten grondslag. Maar ik heb het inmiddels eindelijk geaccepteerd dat ik nooit een relatie zal krijgen. Ik denk ook niet, ondanks dat ik een vreselijk toffe peer ben (ahum), dat ik voor een relatie geschikt ben. Te lang alleen geweest.

Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus. Heb eindelijk gevonden wat ik zocht dus ik vind het allemaal wel best.
Gaap Goals rulezzz!
pi_93605483
quote:
Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus.
Dit klinkt tegenstrijdig of begrijp ik je gewoon verkeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')