Ik denk ook dat sommige mensen hier veel te bewust bezig zijn met versieren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ach ja, het wel of niet iemand kunnen "versieren" (whatever je daar onder wilt verstaan) is helemaal niet zo belangrijk om een relatie te kunnen krijgen.
Het gaat erom hoe je in het leven staat. Heb je hobbies? Idealen? Dromen? Passies? Kun je er over praten? Wil je er over praten? Durf je er over te praten? Dáár scoor je de punten mee! Moet je nog wel een man/vrouw tegenkomen die door jouw verhalen geïnteresseerd in je raakt. Genoeg mogelijkheden voor in het leven (werk, studie, sport, kroeg, ..). Natuurlijk zal niet iedereen geïnteresseerd raken, want iedereen heeft andere interesses. Hetzelfde geldt echter ook voor versiertruuks; niet alles zal bij iedereen werken.
Niemand zit te wachten op iemand die onzekerheid uitstraalt; die het de hele tijd over zijn/haar problemen in het leven heeft. Zorg ervoor dat je zelf vindt dat je een leuk leven leidt, daardoor zal de onzekerheid langzaamaan afnemen en het zelfvertrouwen toenemen.
Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:22 schreef MichielPH het volgende:
Het briljantste hiervan is nog wel dat het personage zich later alleen nog maar inbeeldde dat hij zo'n gezicht had, terwijl z'n gezicht weer normaal was.
En over dat meisje: het gaat er dus om dat zij zich allemaal in kan beelden waarom jij haar afwees, terwijl jij haar niet om haar uiterlijk of gedrag afwees. Misschien denkt zij nu wel dat jij haar lelijk vindt, terwijl dat helemaal niet zo was.
Zo'n "geestige" openingszin?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
Ik vind dat ook een afknapper.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb heel vaak mensen afgewezen in de kroeg die dan op me af kwamen en dan een of andere openingszin gaven... je ziet dan dat iemand het er echt om doet.
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:Pquote:
Zucht, dat is zo achterhaald, zulke openingszinnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Nee hij had waanbeelden want hij was ingevroren en in die staat kwamen er herinneringen terug.
Maar richard_prf, ik zou iemand met 9 bier op ook afwijzen. Dronken mensen zijn niet aantrekkelijk, Dat heeft niks te maken met wie je bent hoor. Post eens een foto, wedden dat het meevalt?
Slechter kan ook bijna niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja:P Zo van, deed het pijn toen je uit de hemel viel? Sowieso ga ik uit om lol te hebben, niet om te neuken. Dat deed ik toen ik 16 was, lekker zoenen enzo met veel drank op. Nu ben ik daar te oud voor, en heb ik een relatie:P
Halloquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechter kan ook bijna niet.
De beste openingszin is hallo.
Mwa, dan valt het "gesprek" meteen stil.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechter kan ook bijna niet.
De beste openingszin is hallo.
Ik zie geen foto, heeft iemand een foto van hem opgeslagen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een foto in zijn fobo geloof ik. Uiterlijk is ook niet zijn probleem, het is meer hoe hij over zichzelf denkt, zijn eigenwaarde en negatieve denkpatroon die hij zichzelf heeft aangeleerd. Ik denk dat wij daar verder niets meer aan kunnen veranderen, alleen hijzelf met hulp van zijn psych.
Wat zijn verborgen lelijkheden nou weer? Of je bent lelijk, of je komt gewoon enorm onzker over en daar knappen vrouwen op af. Er is niks als een verborgen lelijkheid. Wat jij nodig hebt is een psychiater, om je zelf beeld te veranderen. Vrouwen negeren je omdat ze zien dat jij erg onzeker en in jezelf gekeerd bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
Maar dit is nog een beter voorbeeld:
Allen het verschil is dat ik verborgen lelijkheden bezit die onbewust afkeer en afstotelijkheid teweeg brengen bij vrouwen.
Gast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik date helemaal niemand als ik me zo blijf voelen of eruit blijf zien.
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Ik date helemaal niemand als ik me zo blijf voelen of eruit blijf zien.
Altijd als ik naar de spiegel loop denk ik bij mezelf "valt wel mee" maar als ik er eenmaal in kijk dan draai ik door. Zo erg is het.
Volgens mij wel.quote:
Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij zei net in een PM dat hij suicidaal was by the way
Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn, zou hij dat heus niet PMen naar een vreemde toe..
Nou dan heb ik daar zeker geen respect voor, dat je zoiets zegt tegen een user die je niet kent. Beetje je problemen opzadelen aan een ander, zit die ander de hele tijd met zo'n stress gevoel, dat die moet helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te zeker van , soms melden mensen die het hebben wel degelijk.
In dat geval mag die wel echt hulp gaan zoeken want dan kan het ook heel slecht eindigen.
Goh, vind het wel een mooi meisje anders.quote:
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Goh, vind het wel een mooi meisje anders.
Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoelde ik dus , dat juist in dat geval er echt psychologische hulp bij moet komen. Als je namelijk zulke gedachten heb je al dat het niet gaat en een meisje gaat daar niets aan veranderen, dan zul je het grondiger moeten veranderen en heb je mensen die je juist goed kunnen begeleiden.
Dankje, is 1 van mijn talenten! Daarnaast is de foto niet heel erg overbelicht en kijk ze niet heel schuin in de camera. Ze kijkt ten minste niet vies geil, zoals Megan Fox graag doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.
Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard.. ga anders daten met Strawberry, jullie passen wel leuk en ze begrijpt je ook nog met hoe je je voelt.. en ze vindt je niet lelijk (waarschijnlijk aantrekkelijk). Ik zeg doen..![]()
Internet diagnoses...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
lekker zoenen met teveel drank op kan je op je 50ste ook wel hoor..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Geen van beide. Hij heeft BDD, door vervelende ervaringen en onzekerheid in het verleden. Bij BDD gaat het niet om het uiterlijk, want iemand met BDD ziet zichzelf heel anders dan andere mensen, vaak veel lelijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je erg overdrijft want ik heb je foto gezien. Zoek je nou aandacht/bevestiging of zit je te trollen?
En had tegelijkertijd een grote aantrekkingskracht op vrouwen. Hitler ook trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
want Ted Bundy was een serie-moordenaar die behoorlijk huis heeft gehouden in amerika.
Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar als je een scheve kaak hebt richard kan je toch gewoon naar de kaakchirurg en een babyface vind ik vaak juist wel lief...
Volgens mij heeft Richard BDD en psychotische kenmerken. Waanbeelden dus. Want hij vindt foto's wel meevallen en foto's laten de realiteit zien.
WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook BDD, vastgesteld door een psych. Dat van die psychoses geloof ik niet...
En foto's laten zeker niet altijd de realiteit zien.Verre van. Maar in zijn geval denk ik dat het redelijk overeenkomt met zijn werkelijke uiterlijk. De ironie is dat hij in zijn gezicht heeft gesneden en zichzelf lelijker maakt op die manier. Ik hoop dat het geen littekens blijven, maar je hoort wel vakar dat iemand met BDD soms iets aan zichzelf zo haat dat die persoon aan het verminken slaat. Of misschien hangt het meer samen met jezelf pijn doen, dat weet ik niet...
Tjah, ieder zijn of haar smaak I guess.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hitler was niet lelijk, alleen die snor was dom. ted Bundy was ook best knap.
Als hij dat had gewild, had die dat toch wel zelf gedaan denk je niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
Zijn gezicht is niet helemaal symmetrisch, maar nobody gives a fuck. Alleen hijzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Strawberry kan jij een foto van hem sturen want als het goed is heb jij er een en hij blijft maar doorgaan over zijn scheve en rare gezicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |