abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93559908
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ugh, dus het enige wat we kunnen doen is wachten tot hij iemand wat aandoet?
Wie zegt dat hij dat zal doen? Hij is verward, maar vooralsnog vooral bezig met zijn PUA.

Hij post werkelijk alles op dit forum, al zijn gedachten. Voor veel users dingen die ze zelf nooit zouden posten, hij kent geen schaamte. Dan natuurlijk zal hij ook posten dat hij wel eens denkt een virginia tech te doen. Zo lang hij die sociale fobie heeft, durft hij niet eens een school in te lopen. ;)

Ik heb ook wel eens nagedacht over de perfecte moord en of ik een moord zou kunnen plegen. Ik denk meer dat je het meer op die manier moet zien en niet als een daadwerkelijke dreiging. Al heeft hij wat mij betreft uiteraard hulp nodig, just in case. Vooral omdat ik hem zelf zijn eigen leven niet op de rails zie krijgen, zonder hulp van vrienden, familie of een psych.

[ Bericht 21% gewijzigd door -Strawberry- op 02-03-2011 21:30:58 ]
pi_93560151
Ik hoor die afkorting nu al een paar keer voorbij komen, wat is een PUA eigenlijk? :@
Ron Paul 2012
pi_93560261
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Maar ja ik kan niet bellen, het is niet aan mij, alleen ben ik stomverbaasd hoe passief de maatschappij is naar dit soort figuren toe. En dan komt er een Fritzl, Robert M , Mohammed B en iedereen roept OH WAT ERG DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:15:09 #129
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_93560591
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoor die afkorting nu al een paar keer voorbij komen, wat is een PUA eigenlijk? :@
Pick up Artist.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_93560762
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.
Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?
Succes, ga een volwassen persoon maar eens tegen zijn zin helpen.
pi_93560805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zat vooral hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizo%C3%AFde_spectrum

Indicaties zijn bijvoorbeeld vreemde gedragingen en gedachtepatronen die moeilijk te volgen zijn.

[...spoilers...]

Ik weet nooit hoe serieus ik zulke informatie moet nemen. Ik zie er altijd wel wat van mezelf in terug, in dit geval de volgende punten:

• De persoon heeft gebrek aan goede vrienden of vertrouwelingen anders dan de naaste familieleden.
• Geen vrienden maken of hooguit korte oppervlakkige contacten hebben
• Onzeker zijn.
• Emotioneel erg gevoelig zijn.
• Veel moeite hebben om zich te verzorgen; zichzelf verwaarlozen.

Moet ik me nu zorgen maken? ;(
pi_93560954
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?
Succes, ga een volwassen persoon maar eens tegen zijn zin helpen.
Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.

Mijn problemen zijn dan ook veel minder erg, zit vooral gewoon niet lekker in mijn vel, weet niet wat ik wil en heb problemen met socializen en in het bijzonder met vrouwen. Maar ik zou best blij zijn als iemand die zou zien dat ik niet lekker in mijn vel zit me zou helpen :)
pi_93560972
Nee bezin, je moet wel aan wat meer punten voldoen natuurlijk. ;)
pi_93561110
Mylifeisgrey maakt geen topics WANT hij kaapt gewoon verschillende topics en lult over zijn zogenaamde problemen zodat het hele topic weer over hem gaat (dit topic is weer een keihard bewijs). Ik snap niet waarom jullie je er iets van aantrekken en hem maar aandacht blijven geven aangezien het totaal geen zin heeft en het misschien niet eens nodig is. Misschien zit hij nu wel lachend achter zijn pc'tje omdat hij weer alle aandacht krijgt :) En aangifte doen heeft al helemaal geen zin, de politie heeft wel wat beters te doen. Sowieso vind ik dat ook meer de taak voor de familie aangezien hun blijkbaar ook op de hoogte zijn van zijn rare dingen.
pi_93561638
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.

Mijn problemen zijn dan ook veel minder erg, zit vooral gewoon niet lekker in mijn vel, weet niet wat ik wil en heb problemen met socializen en in het bijzonder met vrouwen. Maar ik zou best blij zijn als iemand die zou zien dat ik niet lekker in mijn vel zit me zou helpen :)
Tja wij zijn geen psychologen, dus als mensen een psychisch probleem hebben zoals BDD of een persoonlijkheidsstoornis, dan is het logisch dat adviezen hier weinig nut hebben. Wij moeten het ook maar doen met de info die we krijgen, terwijl we dan niet altijd op de hoogte zijn van de werkelijke oorzaak van het probleem en hoe daar mee om te gaan.

Dingen als advies met versieren kan je sowieso beter van vrienden of kennissen krijgen dan online. Die mensen hebben jou dan 'in actie' gezien en weten wat je fout doet. Wij kunnen alleen maar gokken wat je fout doet op basis van de info die jij ons geeft. Je moet dan wel heel zelfbewust zijn wil je precies kunnen vertellen wat je fout doet. Als je al eenmaal zo zelfbewust bent, dan zijn de adviezen hier ook een open deur.
pi_93566646
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat denk je te bereiken door hem aan te geven dan? Dus hij fantaseert soms over mensen neerschieten. Daar kan je iemand niet voor oppakken...anders had Richard in zijn periode van 'ik wil worden als Ted Bundy' ook wel opgepakt kunnen worden. Er roepen mensen hier zo vaak dingen.

Ipv de politie waarschuwen is het nuttiger om zijn ouders in te lichten, maar misschien gaat hij daar ook heel slecht op reageren of helpt het helemaal niet, net zoals de laatste keer. Hij is volwassen, zij hebben niets over hem te zeggen.
Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.
pi_93566934
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.
Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?
Niemand herinnert Ted Bundy als die charmante, charismatische man.
pi_93567635
Of misschien Al Bundy. Vrouwenmagneet man.
Ron Paul 2012
pi_93573114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?
Niemand herinnert Ted Bundy als die charmante, charismatische man.
Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.
Ik identificeer me dan ook wel een beetje met hem door zijn vervelende jeugd.
pi_93573483
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.
Ik identificeer me dan ook wel een beetje met hem door zijn vervelende jeugd.
Ik zou me toch laten inspireren door een beter persoon als ik jou was...
pi_93574507
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik denk dat jongens vooral sex willen en daarnaast ook leuke dingen samen willen doen met een meisje. Zonder dat mis je toch wel wat en gaat het kriebelen. Dat is gewoon ' natuur' . Je hoeft dus niet perse een mislukt bestaan te hebben om dat verlangen te hebben. Verrder hoeft het ook niet automatisch optegaan voor ons wanhopige jongens, dat wij per se een lange relatie willen. Iedereen hier gaat daar wel vanuit. Maar wat ik zelf wil bijvoorbeeld, is voornamelijk sex. Leuke dingen samendoen sure waarom niet maar wel zonder die rare verplichtingen. Als ik op fok lees over relaties wil ik me nieteens storten in een lange relatie. Het lijkt gewoon alsof je teveel opgelegd krijgt.
Denk het ook, maar ik wil gewoon samen zijn en dingen ondernemen liever ook geen relatie. En sex is al helemaal niet voor mij weggelegd, ik houd niet van aanrakingen omdat ik mezelf extreem veel haat en het bestaat niet dat een vrouw mij zou willen aanraken. Ik ben daar simpel weg veel te lelijk voor.
Ik vind het geen probleem om een meid aan te raken als dat mogelijk was maar andersom absoluut niet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:11:43 #142
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93575860
Richard, mag ik vragen of je masturbeert?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93576098
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef MichielPH het volgende:
Richard, mag ik vragen of je masturbeert?
:D, Nee dat deed ik in mijn puberteit tot ik 19 of 20 was. Dus nu al 8 jaar niet meer ofzo.
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:18:08 #144
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_93576121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

:D, Nee dat deed ik in mijn puberteit tot ik 19 of 20 was. Dus nu al 8 jaar niet meer ofzo.
Misschien is dat het probleem wel :')
Ook geen sig dus
pi_93576168
Ik heb impotentie problemen vanwege mijn extreme zelfhaat.
Ik ben zelfs nog onaantrekkelijk voor de lelijkste vrouw op de wereld. Ik ben gewoon niet goed genoeg voor vrouwen. En ik heb geen zin meer om nog te blijven proberen. Het is allemaal hopeloos.
Ik ben gewoon een persoon dat alleen moet leven zonder sociale contacten want ik krijg toch alleen maar negatieve aandacht.

Het is niet dat ik heel lelijk ben maar meer dat alles wat een man fysiek aantrekkelijk maakt niet bij mij aanwezig is. Dus het is onopvallend maar wel degelijk waar. Het is onmogelijk dat een vrouw zich aangetrokken kan voelen tot mijn uiterlijk. En dit is de waarheid. Ik leef niet zoals jullie omschrijven van MLiG in een surrealistische wereld maar ik weet dat ik gewoon NIKS bezit aan mijn uiterlijk dat een man aantrekkelijk kan maken. Dit zie ik zowel in de spiegel als in het echt waar ik dagelijks genegeerd wordt alsof ik niet besta waar ik ook kom of ben door alle vrouwen.

het verschil is alleen dat ik heel goed door heb van mezelf dat ik niet aantrekkelijk ben en anderen blijkbaar niet.

[ Bericht 42% gewijzigd door richard_prf op 03-03-2011 01:43:32 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:51:02 #146
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93577124
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
het verschil is alleen dat ik heel goed door heb van mezelf dat ik niet aantrekkelijk ben en anderen blijkbaar niet.
Deze quote ik snel voor dat je hem weer ninja-edit :D Vrouwen zien dus niet dat je onaantrekkelijk bent? Zonder dubbele ontkenning: vrouwen zien dat je aantrekkelijk bent?

Verder heb je de laatste toch meegemaakt dat het ook om je houding gaat? En denk anders even terug aan het meisje die jij de rug toekeerde, zij was toch ook niet lelijk? Het is gewoon geen simpele optelsom.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93577375
Een gemiddelde man van 80 jaar ziet er ook niet raar uit maar hij ziet er niet aantrekkelijk meer uit. Dit is precies het geval bij mij, ik heb niks aantrekkelijks aan mijn uiterlijk. Ik ben simpelweg niemands type.

Dat ik die chick me rug toekeerde kan zijn omdat ik het verkeerd interpreteerde omdat ik toen al 9 biertjes op had (harde muziek, alcohol, vrolijke gezichten, andere energie stromen). Dus ik vermoed dat ik me alles verbeelde en al mijn negatieve gedachtes uitschakelde.

Ik voel me nog altijd precies hetzelfde als deze kerel als die uitgaat. Alleen laat ik er niks van merken.

[ Bericht 25% gewijzigd door richard_prf op 03-03-2011 02:09:26 ]
pi_93577579
Maar dit is nog een beter voorbeeld:

Allen het verschil is dat ik verborgen lelijkheden bezit die onbewust afkeer en afstotelijkheid teweeg brengen bij vrouwen.

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 03-03-2011 02:20:15 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 02:22:46 #149
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93577745
Het briljantste hiervan is nog wel dat het personage zich later alleen nog maar inbeeldde dat hij zo'n gezicht had, terwijl z'n gezicht weer normaal was.

En over dat meisje: het gaat er dus om dat zij zich allemaal in kan beelden waarom jij haar afwees, terwijl jij haar niet om haar uiterlijk of gedrag afwees. Misschien denkt zij nu wel dat jij haar lelijk vindt, terwijl dat helemaal niet zo was.
  donderdag 3 maart 2011 @ 06:06:55 #150
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_93579538
ja het is mogelijk, geen enkel probleem zelfs, je zal echter je skills minder vaak in de praktijk kunnen uitoefenen omdat je op latere leeftijd minder vaak geschikte kandidaten ontmoet. Daarvoor is de periode 18 - 28 toch echt het belangrijkst.
"Ik quote graag mezelf."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')