Wie zegt dat hij dat zal doen? Hij is verward, maar vooralsnog vooral bezig met zijn PUA.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ugh, dus het enige wat we kunnen doen is wachten tot hij iemand wat aandoet?
Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Maar ja ik kan niet bellen, het is niet aan mij, alleen ben ik stomverbaasd hoe passief de maatschappij is naar dit soort figuren toe. En dan komt er een Fritzl, Robert M , Mohammed B en iedereen roept OH WAT ERG DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Pick up Artist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoor die afkorting nu al een paar keer voorbij komen, wat is een PUA eigenlijk?
Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.
Ik weet nooit hoe serieus ik zulke informatie moet nemen. Ik zie er altijd wel wat van mezelf in terug, in dit geval de volgende punten:quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat vooral hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizo%C3%AFde_spectrum
Indicaties zijn bijvoorbeeld vreemde gedragingen en gedachtepatronen die moeilijk te volgen zijn.
[...spoilers...]
Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?
Succes, ga een volwassen persoon maar eens tegen zijn zin helpen.
Tja wij zijn geen psychologen, dus als mensen een psychisch probleem hebben zoals BDD of een persoonlijkheidsstoornis, dan is het logisch dat adviezen hier weinig nut hebben. Wij moeten het ook maar doen met de info die we krijgen, terwijl we dan niet altijd op de hoogte zijn van de werkelijke oorzaak van het probleem en hoe daar mee om te gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.
Mijn problemen zijn dan ook veel minder erg, zit vooral gewoon niet lekker in mijn vel, weet niet wat ik wil en heb problemen met socializen en in het bijzonder met vrouwen. Maar ik zou best blij zijn als iemand die zou zien dat ik niet lekker in mijn vel zit me zou helpen
Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken door hem aan te geven dan? Dus hij fantaseert soms over mensen neerschieten. Daar kan je iemand niet voor oppakken...anders had Richard in zijn periode van 'ik wil worden als Ted Bundy' ook wel opgepakt kunnen worden. Er roepen mensen hier zo vaak dingen.
Ipv de politie waarschuwen is het nuttiger om zijn ouders in te lichten, maar misschien gaat hij daar ook heel slecht op reageren of helpt het helemaal niet, net zoals de laatste keer. Hij is volwassen, zij hebben niets over hem te zeggen.
Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.
Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?
Niemand herinnert Ted Bundy als die charmante, charismatische man.
Ik zou me toch laten inspireren door een beter persoon als ik jou was...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.
Ik identificeer me dan ook wel een beetje met hem door zijn vervelende jeugd.
Denk het ook, maar ik wil gewoon samen zijn en dingen ondernemen liever ook geen relatie. En sex is al helemaal niet voor mij weggelegd, ik houd niet van aanrakingen omdat ik mezelf extreem veel haat en het bestaat niet dat een vrouw mij zou willen aanraken. Ik ben daar simpel weg veel te lelijk voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk dat jongens vooral sex willen en daarnaast ook leuke dingen samen willen doen met een meisje. Zonder dat mis je toch wel wat en gaat het kriebelen. Dat is gewoon ' natuur' . Je hoeft dus niet perse een mislukt bestaan te hebben om dat verlangen te hebben. Verrder hoeft het ook niet automatisch optegaan voor ons wanhopige jongens, dat wij per se een lange relatie willen. Iedereen hier gaat daar wel vanuit. Maar wat ik zelf wil bijvoorbeeld, is voornamelijk sex. Leuke dingen samendoen sure waarom niet maar wel zonder die rare verplichtingen. Als ik op fok lees over relaties wil ik me nieteens storten in een lange relatie. Het lijkt gewoon alsof je teveel opgelegd krijgt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef MichielPH het volgende:
Richard, mag ik vragen of je masturbeert?
Misschien is dat het probleem welquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
[..], Nee dat deed ik in mijn puberteit tot ik 19 of 20 was. Dus nu al 8 jaar niet meer ofzo.
Deze quote ik snel voor dat je hem weer ninja-editquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
het verschil is alleen dat ik heel goed door heb van mezelf dat ik niet aantrekkelijk ben en anderen blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |