Ja, op sommige plaatsen is dat wel, maar in Nederland doe je dat toch niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is ook ongewoon onrespectvol met vrouwen omgaan in een publieke plaats zoals het café.
Dit doe je gewoon niet bij vrouwen. Andersom doen ze dat wel (in de disco's in Praag dan, heb je af en toe geinteresseerde vrouwen, die vragen met je mee te gaan maar dan voor wat hoort wat)
Mylifeisgrey is heel goed in de schone schijn ophouden. Wat ik van zijn ouders heb gelezen is dat zij echt wel betrokken willen worden bij zijn leven (zijn pa is BNer of zo), maar hij negeert hun e-mails vaak en wil nooit afspreken. Sowieso is het allemaal een beetje apart met dat gezin, maar zijn ouders kwamen op mij wel redelijk normaal over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef HetNoorderlicht het volgende:
ja ik sta op een opleiding ingeschreven, betaal collegeld, ontvang studiefinanciering. ik zou dat overdag moeten doen . maar dat doe ik al bijna jaren niet op enkele uitzonderingen van een paar uur per jaar na.
ergste is dat ik erover tegen me ouders lieg, ze weten dat het niet 100% gaat, maar niet dat het zo erg is. ze denken dat ik P en al bijna me bachelor gehaald heb.(omdat ik afentoe een beetje vage antwoorden geef op hun vragen, en dus lieg)
quote van mylifeisgrey op een ander topic... WTF. Mijn ouders weten of ik mijn jaar heb gehaald of niet, het is hun geld waarmee ze mijn studie betalen... ze weten ook hoe hoog mijn schuld is (ze hebben mijn schuld afebetaald toen ik mijn BA kreeg)
Als dat de enige reden is dat je het niet doet, moet je het eigenlijk wel doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij krijgt geen geld meer van ze, alleen bijstand geloof ik.
Ik heb al wel eens geprobeerd hen in te lichten, toen heeft hij het uiteindelijk zelf gedaan voor een deel, maar het contact is nu alsnog slecht. Door hem hoor, hij houdt ze op een afstand en zij denken dat hij nog braaf z'n studie volgt.
Er is wel een manier om het te achterhalen, maar laat ik dat maar niet doen want dat wordt hij weer paranoid en krijg ik elke dag 3 berichten 'of ik iets gedaan heb'.
quote:wat ik wil weet ik ook niet zo goed, stemmingswisselingen:
soms iedereen neerknallen, a la columbine / virginia tech /
Dat is niet de enige reden....het gaat wel heel ver om zijn ouders te informeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dat je het niet doet, moet je het eigenlijk wel doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld net een date misgelopen op m'n fobo dankzij Strawberry, maar het is haar vergeven.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Supersoep het volgende:
Het zal in ieder geval afgelopen zijn met z'n lanterfanterij op de universiteit dankzij mijnheer Rutte.
Maar het is niet makkelijk in de liefde, dat zal ik hem geven. Ik ben bijvoorbeeld net een date misgelopen op m'n fobo dankzij Strawberry, maar het is haar vergeven.
Wacht...ik heb iets gemist blijkbaar....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Supersoep het volgende:
Het zal in ieder geval afgelopen zijn met z'n lanterfanterij op de universiteit dankzij mijnheer Rutte.
Maar het is niet makkelijk in de liefde, dat zal ik hem geven. Ik ben bijvoorbeeld net een date misgelopen op m'n fobo dankzij Strawberry, maar het is haar vergeven.
Je kan hem alsnog aangeven en dan vragen ze Danny wel om z'n gegevens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ja inderdaad, of vinden de leerlingen hem niet raar? Ze letten toch juist om van die Cho figuren... als ik zijn hele naam kende zou ik de politie waarschuwen, dit soort enge dingen op fora posten word ik bang van
Wat denk je te bereiken door hem aan te geven dan? Dus hij fantaseert soms over mensen neerschieten. Daar kan je iemand niet voor oppakken...anders had Richard in zijn periode van 'ik wil worden als Ted Bundy' ook wel opgepakt kunnen worden. Er roepen mensen hier zo vaak dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ja inderdaad, of vinden de leerlingen hem niet raar? Ze letten toch juist om van die Cho figuren... als ik zijn hele naam kende zou ik de politie waarschuwen, dit soort enge dingen op fora posten word ik bang van
Ben je zelf psycholoog? Anders is het nogal een gedurfde uitspraak om te stellen dat zelfs een professional hem niet zou kunnen helpen. Ja hij is een beetje raar en staat buiten de realiteit, maar alsof er bij de psycholoog niet vaker vreemde figuren komen met een sociale fobie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik denkt rouwens dat een psycholoog niet helpt. Deze gozer is gewoon inherent ene beetje raar. Alsof hij zwakbegaafd is ofzo. Met geld kan je elk kind naar universiteit sturen maar kom op zeg... Ik denk dat zijn hele persoonlijkheid onherstelbaar verknipt is.
Wie zegt dat hij daar op kickt? Hij heeft gewoon niets beters te doen. Mss heeft hij een ziekelijke neiging om zijn wirwar van ideeën neer te typen. Sowieso is het nogal apart hoe hij hier post en wat hij hier post, nietwaar? Allemaal niet ter zake doende details en verhalen waar een normaal persoon van zou denken: "Misschien moet je dat voor jezelf houden."quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
Misschien moeten we hem gewoon eens negeren nu ipv zijn kenmerken te voeden met aandacht, waar hij volgens mij toch wel op kickt want je krijgt gelijk een heel A4'tje terug als antwoord waar hij zich nog gekker voordoet dan voorheen. En dan keren we lekker terug naar de essentie van dit topic of versieren nog te leren is op latere leeftijd.
Hij ontvangt bijstand en verder geen geld meer van z'n ouders heeft hij me verteld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Als zijn ouders al zijn geld intrekken moet hij wel luisteren
Ik zat vooral hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizo%C3%AFde_spectrumquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Maar ja ik kan niet bellen, het is niet aan mij, alleen ben ik stomverbaasd hoe passief de maatschappij is naar dit soort figuren toe. En dan komt er een Fritzl, Robert M , Mohammed B en iedereen roept OH WAT ERG DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Ik ken die ene schizofreen niet, hoe post hij dan? En schizofrenen hebben toch vooral waanbeelden dacht ik? Niet dat ze enorm naief en dom zijn>?
SPOILER: SchizotypischeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SchizofreenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover doet hij alleen zichzelf van alles aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ugh, dus het enige wat we kunnen doen is wachten tot hij iemand wat aandoet?
Wie zegt dat hij dat zal doen? Hij is verward, maar vooralsnog vooral bezig met zijn PUA.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ugh, dus het enige wat we kunnen doen is wachten tot hij iemand wat aandoet?
Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Maar ja ik kan niet bellen, het is niet aan mij, alleen ben ik stomverbaasd hoe passief de maatschappij is naar dit soort figuren toe. En dan komt er een Fritzl, Robert M , Mohammed B en iedereen roept OH WAT ERG DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Pick up Artist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik hoor die afkorting nu al een paar keer voorbij komen, wat is een PUA eigenlijk?
Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat niemand zich met 'dit soort figuren' bemoeid. Mensen zullen hooguit uit de buurt blijven van zo iemand, maar ze zullen er zich niet mee bemoeien of helpen dus gebeurt er niets. En die mensen die niets doen vragen zich dan af 'hoe dat kan in Nederland'.
Ik weet nooit hoe serieus ik zulke informatie moet nemen. Ik zie er altijd wel wat van mezelf in terug, in dit geval de volgende punten:quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat vooral hier te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizo%C3%AFde_spectrum
Indicaties zijn bijvoorbeeld vreemde gedragingen en gedachtepatronen die moeilijk te volgen zijn.
[...spoilers...]
Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, je voelt je geroepen om er iets aan te doen?
Succes, ga een volwassen persoon maar eens tegen zijn zin helpen.
Tja wij zijn geen psychologen, dus als mensen een psychisch probleem hebben zoals BDD of een persoonlijkheidsstoornis, dan is het logisch dat adviezen hier weinig nut hebben. Wij moeten het ook maar doen met de info die we krijgen, terwijl we dan niet altijd op de hoogte zijn van de werkelijke oorzaak van het probleem en hoe daar mee om te gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, tegen zijn zin in is moeilijk. Maar ik denk dat er veel mensen zijn die juist blij zouden zijn.
Mijn problemen zijn dan ook veel minder erg, zit vooral gewoon niet lekker in mijn vel, weet niet wat ik wil en heb problemen met socializen en in het bijzonder met vrouwen. Maar ik zou best blij zijn als iemand die zou zien dat ik niet lekker in mijn vel zit me zou helpen
Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken door hem aan te geven dan? Dus hij fantaseert soms over mensen neerschieten. Daar kan je iemand niet voor oppakken...anders had Richard in zijn periode van 'ik wil worden als Ted Bundy' ook wel opgepakt kunnen worden. Er roepen mensen hier zo vaak dingen.
Ipv de politie waarschuwen is het nuttiger om zijn ouders in te lichten, maar misschien gaat hij daar ook heel slecht op reageren of helpt het helemaal niet, net zoals de laatste keer. Hij is volwassen, zij hebben niets over hem te zeggen.
Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd aan het bestuderen hoe hij zo charmant en charismatisch overkomt.
Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom bestudeer je niet liever een andere charmante man, zoals George Clooney?
Niemand herinnert Ted Bundy als die charmante, charismatische man.
Ik zou me toch laten inspireren door een beter persoon als ik jou was...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaalde energie nodig heb om mijn leven te kunnen veranderen en ik ben aan het onderzoeken hoe Ted Bundy het voor elkaar kreeg om van de een op andere dag zo sterk sociaal kon overkomen met een top uitstraling en niet meer gehaat werd voordat hij verdacht werd van moord maar ook hoe hij het volhield zijn "masker" op te houden.
Ik identificeer me dan ook wel een beetje met hem door zijn vervelende jeugd.
Denk het ook, maar ik wil gewoon samen zijn en dingen ondernemen liever ook geen relatie. En sex is al helemaal niet voor mij weggelegd, ik houd niet van aanrakingen omdat ik mezelf extreem veel haat en het bestaat niet dat een vrouw mij zou willen aanraken. Ik ben daar simpel weg veel te lelijk voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik denk dat jongens vooral sex willen en daarnaast ook leuke dingen samen willen doen met een meisje. Zonder dat mis je toch wel wat en gaat het kriebelen. Dat is gewoon ' natuur' . Je hoeft dus niet perse een mislukt bestaan te hebben om dat verlangen te hebben. Verrder hoeft het ook niet automatisch optegaan voor ons wanhopige jongens, dat wij per se een lange relatie willen. Iedereen hier gaat daar wel vanuit. Maar wat ik zelf wil bijvoorbeeld, is voornamelijk sex. Leuke dingen samendoen sure waarom niet maar wel zonder die rare verplichtingen. Als ik op fok lees over relaties wil ik me nieteens storten in een lange relatie. Het lijkt gewoon alsof je teveel opgelegd krijgt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef MichielPH het volgende:
Richard, mag ik vragen of je masturbeert?
Misschien is dat het probleem welquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
[..], Nee dat deed ik in mijn puberteit tot ik 19 of 20 was. Dus nu al 8 jaar niet meer ofzo.
Deze quote ik snel voor dat je hem weer ninja-editquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:19 schreef richard_prf het volgende:
het verschil is alleen dat ik heel goed door heb van mezelf dat ik niet aantrekkelijk ben en anderen blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |