abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:12 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93534526
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
mag ik vragen hoe je die mensen dan hebt bestudeerd?

ik bestudeer ook andere mensen, van een afstandje, dan zie ik wat er gebeurd kan..... mannen kunnen meisjes krijgen
meisjes hebben seks (begrijpelijk).
ik heb geen seks(logisch dat gaat naar alle andere mannen)

meisjes hebben even veel seks als mannen (op homo dingen na dan). onbegrijpelijk! als een gemiddeld meisje seks kan hebben, waarom ik dan niet.!
Door goed op te letten, of te vragen aan vrouwen wat ze bijvoorbeeld leuk vinden aan bepaalde mannen. Veel vragen en goed opletten dus eigenlijk.

En dat de seks naar alle andere mannen gaat is onzin, er zijn genoeg mensen die er net zo bijzitten als jezelf, die vallen alleen een heel stuk minder op, ook voor de vrouwen.

quote:
komt nog wel
Dacht je dit ook in het eerste deel van dit topic?

quote:
ja oke, snap ik.

wil even weten hoe je het dan bestudeerd heb. want zien wat er daadwerkelijk gebeurd is vorige maand voor mij 1 grote openbaring geweest(pua materiaal, infield footage, boeken).
enige wat ik wist was de voor de hand liggende valkuilen en dingetjes die je kan bedenken zonder zelf veel meegemaakt te hebben wat goed verliep.
Je kan het allemaal wel van sites en boeken halen maar je leert het pas echt in de praktijk. En wat als het nou een keer verkeerd gaat bij vrouwen ben je tenminste wel een ervaring rijker en dat maakt je alleen maar sterker voor de volgende keer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93534603
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
na zeven delen nog steeds niet kunnen versieren , word het dan niet tijd voor een slotje
Ik denk het niet. Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie zo ingewikkeld zijn :D

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:02 schreef -Strawberry- het volgende:

Dit topic is eerder bedoeld voor verlegen/onhandige jongens, die niet goed weten hoe met meisjes om te gaan. Grote probleemgevallen met tal van andere issues moeten eerst op andere vlakken ‘beter’ worden voordat ze aan versieren kunnen denken. Anders slaan ze een aantal stappen over en krijgen ze een terugval zoals Richard, of gaan ze hun 'vriendin' stalken zoals Mylifeisgrey omdat zij dan hun redding of enige hoop is.
Als je heel eerlijk mag zijn he, in welke categorie val ik dan? :@

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry

lees wat benzin post, dat hij met een meisje op de bank wil zitten, gewoon 1 ding wat eens goed gaat in ze leven
lees zoveel hier!

stelling de onomstotelijke waarheid is:
een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) redden!

dan
-voel je je veel gelukkiger,
-er staat iemand achter je,
-geen kansloos gevoel meer voor altijd.
-geen gevoelens meer van :" waar doe ik het voor, nooit houdt iemand van me".
-geen confrontatie met pijn meer overal als je wel andere stelletjes ziet.
-etc,etc.
dus daarom

alle andere bezigheden die ons leven nodig heeft, en dingen doen om 'problemen op te lossen' vallen dan vanzelf wel op hun plek.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar toch niet helemaal.

Die vriendin op de bank, die zou fantastisch zijn. En zeker op dagen dat ik mezelf rot voel verlaang ik daar echt heel erg naar. Eindelijk iets in mijn leven dat wel gaat zoals ik wil zou fantastisch zijn. Een vriendin zou zo'n grote opluchting zijn.

Ja, er staat dan iemand achter me, ik zou meer hoop hebben, minder pijn hebben als ik stelletjes zie of bij belangrijke gelegenheden als verjaardagen, valentijnsdag, mijn verjaardag, kerst, begrafenissen etc.

Ik weet alleen niet of de aanname dat je dan ook gelukkiger zou zijn fout is. Heb bijna een jaar geleden voor het eerst een meisje gehad waarmee 'het lukte' en achteraf ben ik daar alleen maar verwarder van geworden. In ieder geval niet gelukkiger. Daarnaast is dat geen relatie geworden en daar zou ik dus meer waarde aan hechten denk ik.

Maar een vriendin gaat me hoe dan ook niet redden. Gelukkig worden en mijn leven op orde krijgen is iets wat ik, met of zonder steun van een vriendin, uiteindelijk toch zelf zou moeten doen. Dat gaat niet helemaal vanzelf op zijn plek vallen.

Je hebt hele hoge verwachtingen. Stel je voor dat het je straks lukt, en het wordt niet zoveel beter en gelukkiger dan je nu verwacht? Wat doe je dan, hoe moet je dan verder alles beter maken? Je wedt teveel op één paard.

Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.

Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.

Ik snap het echt, en ik heb ook het idee dat het hebben van die vriendin geweldige kanten heeft. Maar het is ook hard werken. En wat gebeurt er als het misgaat? Als die vriendin alles is waar je voor leeft en waardoor je gelukkig bent dan betekent het einde van een relatie of een dipje dat ook je leven weer kut is. Ik weet niet of we dat willen.

Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.

Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:25 #53
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93534722
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Door goed op te letten, of te vragen aan vrouwen wat ze bijvoorbeeld leuk vinden aan bepaalde mannen. Veel vragen en goed opletten dus eigenlijk.

En dat de seks naar alle andere mannen gaat is onzin, er zijn genoeg mensen die er net zo bijzitten als jezelf,
ik bedoel alle seks gaat naar andere mannen dan mezelf. naja maakt niet uit

quote:
.die vallen alleen een heel stuk minder op, ook voor de vrouwen.
ja ik denk het. ten eerste als ik 100X zo vaak buiten zou komen als ik nu kwam, en gewoon 100X zo vaak sociale dingen deed, zou ik ook 100X zoveel kans moeten hebben.
nu val ik niet op. niemand kent me hier zelfs. woon al 5 jaar hier, en heb 0 vrienden. ik zit alleen maar binnen.

quote:
[..]

Dacht je dit ook in het eerste deel van dit topic?

[..]
zo lang loopt het topic nog niet.
quote:
Je kan het allemaal wel van sites en boeken halen maar je leert het pas echt in de praktijk. En wat als het nou een keer verkeerd gaat bij vrouwen
nou wat ik dan dacht is : "zie je wel dat ik het nooit zal kunnen"...
vervolgens zie ik een andere dude wel een gesprek gaan hebben met een meisje, en i kdenk dan:" ik zal dat nooit kunnen".
quote:
ben je tenminste wel een ervaring rijker en dat maakt je alleen maar sterker voor de volgende keer.
niet dus.
maar ik kom er misschien ooit nog wel.
pi_93534827
dubbel
pi_93534921
Ergens hoop ik dat mensen als mylifeisgrey nooit een vrouw strikken om zich mee voort te planten. Arm kind.

Schenkstroop heeft goede medische zorg nodig (mbt zijn huid) en een psycholoog. Mylifeisgrey veel meer dan dat.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:01 #56
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93534978
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik bedoel alle seks gaat naar andere mannen dan mezelf. naja maakt niet uit
Dat bedoelde ik ook, 'de' impliceert dat.

quote:
ja ik denk het. ten eerste als ik 100X zo vaak buiten zou komen als ik nu kwam, en gewoon 100X zo vaak sociale dingen deed, zou ik ook 100X zoveel kans moeten hebben.
nu val ik niet op. niemand kent me hier zelfs. woon al 5 jaar hier, en heb 0 vrienden. ik zit alleen maar binnen.
Nu begint het te dagen bij je volgens mij, je moet natuurlijk wel opvallen anders weten vrouwen niet dat je bestaat of hoe je bent en dat is wel essentieel.

quote:
zo lang loopt het topic nog niet.
Zeven is misschien niet lang maar wel veel.

quote:
nou wat ik dan dacht is : "zie je wel dat ik het nooit zal kunnen"...
vervolgens zie ik een andere dude wel een gesprek gaan hebben met een meisje, en i kdenk dan:" ik zal dat nooit kunnen".
Dat is dus een grote fout, je kan het zeker wel, iedereen kan het. Zoals ik hierboven ergens al zei, als je denkt dat het buiten je capaciteit ligt is dat alleen een nadeel voor jezelf.

quote:
niet dus.
maar ik kom er misschien ooit nog wel.
Wel dus, hoe meer je met vrouwen omgaat hoe minder eng ze worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Id_do_her op 02-03-2011 13:14:42 ]
pi_93535067
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat mylifeisgrey bedoelt dat iets van een relatie heel veel zou schelen voor hem.
Dit is waarschijnlijk al behandeld, maar ik vind dit echt een foute opvatting.

Ik heb redelijk lang zonder vriendin gezeten, en vorig jaar tot januari ofzo weer één gehad. Ik kan je zeggen dat mijn gedachtes over relaties tot dat punt wel aardig aansluitte bij mylife's mening hierover en misschien ook wel de jouwe; dat alles dan goed komt en dat je dan ineens een energy shot krijgt.

Dat is gewoon niet waar, misschien enkel bij heel speciale meisjes en die zijn best zeldzaam. Ik vond de relatie redelijk stressvol en vermoeiend en het liep gewoon in de weg. Dat je een relatie met iemand hebt, betekent niet dat je automatisch een geweldige klik met die persoon hebt waardoor je haar volledig accepteert en het louter een positieve ervaring is.

Jouw leven is na het hebben van sex met zo'n hoertje ook niet sterk verbetert, al dacht je eerst van wel, toch?
Ron Paul 2012
pi_93535132
Die vriendin, di jullie zo gelukkig zou maken, wordt niet gelukkig van een labiele aanhankelijke vent. Jullie lijken me zo'n vriend die helemaal flipt van jaloezie als zij een keer met een knappe gozer praat.

Ik ben ook gepest. Ik ben een vrouw, en niet lelijk, maar vroeger was ik gewoon een nerdje en daar ben ik ook overheengegroeid met de puberteit. Het lijkt wel alsof jullie vrouwen als een soort aliens zien, vrouwen denken en voelen hetzelfde als mannen hoor. Sommige vrouwen zijn hyperemotioneel en houden alleen van van roze en schattige diertjes, anderen houden van gamen, groffe humor en weer anderen zitten er tussen in. DE vrouw bestaat niet, net als DE man. Waarom is het toch zo moeilijk dat te snappen, en gewoon als je een meisje tegenkomt waarmee je wat deelt (muzieksmaak, films, sport) het daar over te hebben?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:57:22 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93535180
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Die vriendin, di jullie zo gelukkig zou maken, wordt niet gelukkig van een labiele aanhankelijke vent. Jullie lijken me zo'n vriend die helemaal flipt van jaloezie als zij een keer met een knappe gozer praat.

Ik ben ook gepest. Ik ben een vrouw, en niet lelijk, maar vroeger was ik gewoon een nerdje en daar ben ik ook overheengegroeid met de puberteit. Het lijkt wel alsof jullie vrouwen als een soort aliens zien, vrouwen denken en voelen hetzelfde als mannen hoor. Sommige vrouwen zijn hyperemotioneel en houden alleen van van roze en schattige diertjes, anderen houden van gamen, groffe humor en weer anderen zitten er tussen in. DE vrouw bestaat niet, net als DE man. Waarom is het toch zo moeilijk dat te snappen, en gewoon als je een meisje tegenkomt waarmee je wat deelt (muzieksmaak, films, sport) het daar over te hebben?
Zeg het ze!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:09:12 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93535637
quote:
niet waar, want dan vertrouwen we elkaar (hopelijk!).
en dat meen ik echt, want als je close bent met elkaar enzo, en alles wat meer dan is dat er gewoon.
quote:
als je nooit vrouwen tegenkomt zijn alle vrouwen nog hetzelfde. dan zijn ze allemaal " een vrouw, iets wat ik nooit zal maar wel wil hebben"

ik heb wel wat moed van dat pua hoor. later, later komt het allemaal wel goed. nu er over
babbelen erover heeft even geen zin. ik zou hier even weg moeten gaan eigenlijk

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit is waarschijnlijk al behandeld, maar ik vind dit echt een foute opvatting.

Ik heb redelijk lang zonder vriendin gezeten, en vorig jaar tot januari ofzo weer één gehad. Ik kan je zeggen dat mijn gedachtes over relaties tot dat punt wel aardig aansluitte bij mylife's mening hierover en misschien ook wel de jouwe; dat alles dan goed komt en dat je dan ineens een energy shot krijgt.
oeh nou wat erg dat je redelijk lang zonder vriendin zat. het is pas erg als je er helemaal niet meer in gelooft ooit een vriendin te hebben.
of zoals ik dacht, misschien ooit in het bejaardentehuis(vrouwenoverschot), of andere wanhopige dingen die ik serieus bedacht en onderzocht.
quote:
Dat is gewoon niet waar, misschien enkel bij heel speciale meisjes en die zijn best zeldzaam. Ik vond de relatie redelijk stressvol en vermoeiend en het liep gewoon in de weg. Dat je een relatie met iemand hebt, betekent niet dat je automatisch een geweldige klik met die persoon hebt waardoor je haar volledig accepteert en het louter een positieve ervaring is.
dat is jammer
quote:
Jouw leven is na het hebben van sex met zo'n hoertje ook niet sterk verbetert, al dacht je eerst van wel, toch?
wel eventjes inderdaad.
pi_93535643
Hoe komt mylifeisgrey aan al dat geld? Ik heb niet eens 800 euro op mijn rekening en gezien de posts die mylifeisgrey maakt en op welke tijdstippen lijkt me dat hij geen baan heeft. Uitkering is toch ook niet zoveel dat je 800 euro kan missen?
pi_93535688
Waar woon je mylifeisgrey?
pi_93536022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hoe komt mylifeisgrey aan al dat geld? Ik heb niet eens 800 euro op mijn rekening en gezien de posts die mylifeisgrey maakt en op welke tijdstippen lijkt me dat hij geen baan heeft. Uitkering is toch ook niet zoveel dat je 800 euro kan missen?
Van z'n pappie en mammie die niet weten waar hij hun geld aan uitgeeft. Verder geeft hij nauwelijks geld uit aan zichzelf. Hij hongert zichzelf liever uit om wat euries te sparen zodat hij meisjes kan betalen.
Ron Paul 2012
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:26:59 #64
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93536432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Waar woon je mylifeisgrey?
enschede
en ouders in noordholland

over dat geldvraag, die 800 euro voor zoenen is niet het enige.

ik ben ontmaagd door een hoertje op me 19de.
boel opgelicht ook door hoertjes

toen wilde ik weten hoe sex zonder condoom voelde, het frustreerde me(ik ga het niet weer heel uitgebreid uitleggen). dat een aantal keer op verschillende manier proberen te brengen bij hoeren. maar dat lukte niet.

kan wel helemaal over van alles gaan hebben, dat meisjes bang zijn dan vooral ziek te worden, maar dan ook WAAROM IS HET ONMOGEOLIJK VOOR ME OM HET TE KRIJGEN. dat was zo kut!. en ik kon inderdaad wel ziek zijn, maar ik had alleen maar veilige seks gehad heel me leven.

toen had ik eindelijk iemand, en 1 keer gehad. die had me toen verlaten. trrouwens ook de 2e keer in me leven dat ik een meisje zoende was zij.

toen had ik de 2de, die heeft me verlaten ook na 1 keer

daar dus 2 X +- 800 euro voor betaald.

toen had ik het opgegeven het weer op te zoeken, vond het zowiezo nogal riskant van me(niet voor mezelf maar voor hun), en had 3de hoertje gewoon begonnen met onveilige seks, zonder hele hoge bedragen zelfs te gaan af te spreken van te voren, omdat zij dat zelf wilde en ik was er zelfs te laat bij om er iets over op te merken(ik ben echt een kneus).

en toen weer allemaal standaardtarieven van hoeren dus. en proberen een random hoer over te halen voor dingen..... waaronder tot 800 euro bij gaan bieden voor alleen maar zoenen
(staat nog post over op fok).
nog een boel faal dingen die tijd.

8000 euro naar meid 2 van hierboven gegaan omdat ze zo zielig was / me relatieperspectief bood.

en toen had ik een uitkering aangevraagd, en ben ik maar gestopt met geld spenderen.

staan wel allemaal op fok overal een beetje, ook links beetje naar specifiek dat soort dingen eerder in deze reeks Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5 hier.

ik heb trouwens geen interesse in ooit nog een keer voor 800 euro te gaan zoenen. als je dat wilt(Grapje) dan had je me moeten treffen op dat moment dat ik het zo erg mistte, en niemand kon vinden.
Hoe Voel Je Je NU #611
dat moment. toen schreef ik de dag erna erover op fok.

mensen vinden zonder sociale skills is hartstikke moeilijk, heb weleens meisjes in cafe 1000 euro geboden als ze met me naar bed gingen. en dat was 5X een keiharde afwijzing.
dat is allemaal door me social proof, en me gedrag van in een hoekje staan in een enge omgeving.
dat was vorig jaar, en toen postte ik erover hier Seks voor Geld tot pagina 12

eigenlijk is het zo oneerlijk heel de wereld. ik lees op hookers.nl allemaal 40 en 50 jarigers die voor kwart van de prijzen hetzelfde doen met hoertjes als ik. en ik ben een 18 tot 23 jarige gedurende die tijd, die niet zo vadsig is als hun. en er nog best goed(op wat te mager na) uitziet.

ik had een keer een eind 20iger (hoerenloper). aangesproken. ik kan wel normaal omgaan met mannen. hij zei dat hij seks had ook gratis, ik vroeg hoe, en wat, want ik kreeg dat niet, ik had dat niet.
hij zei dat een hoertje liever met iemand als mij als met hem opzich seks heeft. maar waarom lukt het me dan niet gratis en hem wel!
niet dat alleen die gedachte zo heel erg is, op na dat je nooit 'normale seks hebt'. maar het is ook heel frustrerend /triest om te realiseren: "nog nooit gratis geneukt" en ook nooit kans daarop
was wel grappig dat toen met rondlopen al die hoertjes vooral mij zaten te lokken, en hem niet.
dat is wel iets wat ik sinds me ontmaagding steeds beter durfde. meisjes aankijken ipv meteen verlegen naar de grond kijken.
daar ben ik thanksgod vanaf, van die verlegenheid
(een boel meisjes zeggen, awwww verlegen is schattig.... geloof me het is het niet als man zijnde. je krijgt er helemaal 0 game van ! )

ik heb nog steeds eeuwig spijt dat ik ontmaagd ben door een hoertje, die ik 0,1 seconde had gezien, toen alleen nog maar naar de grond durfde te kijken. toen deed ze haar deur open(klanten sneller uitnodigen) voor me, en 'moest' ik wel naar binnen.
het was een vette korte blonde trien, waarvan ik dacht dat ze engels was omdat ze engels sprak.
haar looks leken ook wel een beetje op een engelse(als je ervan uitgaat dat engelse trienen dik en lelijk zijn). nu weet ik dat ze waarschijnlijk wel iets oost-europees is geweest.
het leven is kut

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 14:14:31 ]
pi_93536481
quote:

Het lijkt wel alsof jullie vrouwen als een soort aliens zien, vrouwen denken en voelen hetzelfde als mannen hoor. DE vrouw bestaat niet, net als DE man. Waarom is het toch zo moeilijk dat te snappen?
Nja, omdat vrouwen helemaal niet hetzelfde denken en voelen als mannen volgens mij. Jullie zijn ingewikkeld, veel van jullie zijn vaak nodeloos gemeen en jullie gedragen je anders dan mannen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:34:52 #66
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93536789
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:Ik ben ook gepest. Ik ben een vrouw, en niet lelijk, maar vroeger was ik gewoon een nerdje en daar ben ik ook overheengegroeid met de puberteit.
Die vergelijking gaat totaal niet op. Een vrouw hoeft niet veel meer te doen dan er redelijk uit zien om met mannen in contact te komen (en bij sommige mannen is alleen een kut hebben al genoeg). Een wanhopige onzekere man zal NOOIT een vrouw kunnen scoren, waardoor hij in een spiraal van onzekerheid komt: Onzekerheid -> geen sjans bij vrouwen -> meer onzekerheid.

De enige manier om eruit te komen is lef tonen, aan zichzelf werken en vrouwen aanspreken (vrouwen hoeven alleen te wachten totdat iemand anders haar aanspreekt.)

DE man en DE vrouw bestaan uiteraard niet, maar er zijn veel gedragingen die behoorlijk overeen komen. Mannen voelen zich aangetrokken tot vrouwelijke vormen en vrouwelijk gedrag, terwijl vrouwen over het algemeen aangetrokken worden tot status, mannelijk en dominant gedrag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Premium_Quality op 02-03-2011 13:40:56 ]
pi_93539502
Dat is wel waar, maar ik ken echt lelijke vrouwen die door elke man als een soor t trol worden gezien (hele dikke vrouwen, veel puisten, zweetlucht) En ik denk dat die ook maagd zijn.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:18:21 #68
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93540884
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Dat is wel waar, maar ik ken echt lelijke vrouwen die door elke man als een soor t trol worden gezien (hele dikke vrouwen, veel puisten, zweetlucht) En ik denk dat die ook maagd zijn.
toen ik nog maagd was had ik zelfs over dat soort vrouwen fantasieen.

tegenwoordig zie ik eigenlijk helemaal geen lelijke meisjes meer.

eigenlijk in dat topic Seks voor Geld vanaf daar, krijg ik ook een heleboel versieradvies.
maar al dat advies is maar gedeeltelijk goed.

quote:
Hey dude, even zonder grap, ik weet echt wel hete vrouwen die zich voor 1000 een nacht willen uitlenen. Als je ze op de juiste manier benadert denk ik dat er meer vrouwen "ja" zouden zeggen dan je in eerste instantie denkt.

Kwestie van niet met de deur in huis vallen
ik kan/kon niet vrouwen op de goede manier benaderen.

quote:
Misschien een gekke vraag hoor, maar heb je het wel eens geprobeerd zonder te betalen? Dus zoals alle andere mannen doen? Ik weet zeker dat wanneer je op een meisje afstapt en zegt: je krijgt 500 euro als je met me naar bed gaat je bedrogen uit kan komen, terwijl je met een paar mooie woordjes wel zal lukken. Zelfbeeld is erg belangrijk, en ze willen voor zichzelf niet overkomen als een hoer.. Plus dat het mij gewoon echt zonde van het geld lijkt
niet dus. zoals ik dat met dat advies zou doen is dan zonder social proof, en zonder dhv's of ook maar iets over mezelf vertellen haar ongevraagd blijven complimenteren zogauw ik maar een gesprek had.
ik had zelf toen ook al wel door dat dat niet werkte

quote:
Dude, voor een fractie van dat geld pik je toch gewoon met hetzelfde gemak een leuke meisje op bij de plaatselijke disco of kroeg? Dit is desperate.
hij heeft totaal verkeerde indruk van "mijn game" wat ik had/heb

quote:
[quote]1s.gif Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef fs180 het volgende:
Je woont in een klein dorpje gok ik? Er is vast wel een stad in de buurt waar iedereen in het weekend uitgaat, Als mensen weken lang geen meid naar huis kunnen krijgen geven ze het nog niet op, waarom zou jij dat wel doen? De vrouwen die met je mee gaan zullen toch ook niet in zijn voor een relatie en puur alleen seks willen.. Niet elke vrouw is daar echter naar op zoek, daarom moet je het niet meteen opgeven... Over welke leefitjd hebben we het ongeveer, kan groot verschil maken :+
mja niet meteen opgeven. dan had ik het uiteindelijk wel geleerd. netzoals het grote gedeelte van de mannen die 100erden benaderingen hebben gedaan en het zelf hebben uitgevogelt/bijgehouden met hun leeftijd

quote:
Loop als een baas de club in. Laat zien dat je geld en swagger hebt. Drink veel dure drank. Wordt lam. Maak oogcontact. Maak een praatje. Geef geen geld uit aan haar behalve voor een sporadisch drankje (lees, wanneer ze nuchter wordt). Neem d'r mee naar huis. ^)
dat had ik kunnen doen. dan loop ik iets zekerder de kroeg in, en dan is mijn enige doel die avond de lieve ethanol. en dan vraag ik me af hoe ik in hemelsnaam in contact kan komen met meisjes....

quote:
[quote]1s.gif Op zaterdag 19 juni 2010 17:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jezus wat kansloos, :'). Waarschijnlijk had je zo'n chick wel kunnen regelen als je geen geld had aangeboden, stom!
hoe het ging, is dat ik 'een gesprek' van enkele zinnen had met die meid.
elke keer leunde ik in, en zei wat tegen haar.
elke keer struggelde ik om iets te zeggen dat het niet meteen uberfaal zou zijn geweest. elke zin probeerde ik haar een beetje aan het lachen te brengen, of iets slims te zeggen, of iets wat dan ook!.
het werkte gewoon niet.
advies is dan de hele avond met haar praten en haar aan het eind van de avond mee naar huis nemen. dat is dan gewoon onmogelijk.
totaal verkeerd beeld van me dus weer , en daarom vaag incompleet advies.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2010 18:02 schreef fs180 het volgende:
Godver _O-

Natuurlijk willen ze het liefste gillend wegrennen als je vraagt "wil jij met me mee voor 1000 euro"
1) ze geloven je niet
2) ze denken dat iets achter zit
3) jij gaat niet naar de hoeren, maar speciaal naar haar, seriemoordenaar bijv
4) ze willen zichzelf niet als hoer bestempelen

Vergeet het geld, maar belangrijkste! vraag niet of ze voor geld met je wilt boemsen :') Je kunt dat geld ook gebruiken om dr een leuke avond te geven en uit te horen over hoe vrouwen denken... Als je een hele avond lang in gesprek bent met een vrouw, zonder haar meteen dronken te willen voeren, kun je een hoop te weten komen. Moet er wel een gelegenheid voor zijn, discotheek valt dus snel af omdat je niet rustig kunt zitten. Als je merkt dat het toch niets wordt, doe dan gewoon vriendschappelijk, ten eerste wordt je dan vreemd genoeg vaak aantrekkelijker (houding en geen druk om te versieren). Je bent niet enorm lelijk toch, alleen wat onhandig?

En ja, lees je in over verschillende escortservices, niet dat je meteen gebruik van moet maken,maar er is zoveel meer dan een dikke negerin op de wallen _O-
weer een totaal verkeerd beeld van me. hoe kan ik geld aan vrouwen spenderen en ze een goede tijd bezorgen, en vragen hoe vrouwen denken als ik nieteens in comfort kan komen
en zowiezo vriendschappelijk zijn, zegt niets over de structuur van het gesprek. allemaal weer incompleet advies.

quote:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Waarom zeg je niet gewoon dat je haar er leuk vindt uitzien en dat ze erg aantrekkelijk is?
Jezelf voorstellen en vragen of ze wat wil drinken?

Ja raar, hè dat ze denkt wat is dat voor gast als je out of the blue een geldbedrag gaat neertellen?
dus
1. naar haar toe lopen,
2zeggen dat ze er leuk en aantrekkelijk uitziet
3 mezelf voorstellen
4 drankje kopen.

makkelijk uit te voeren is dat, maar hangt wel van af hoe goed sociaal proof en de uitstraling op dat moment is.

ik post zelf een reply over het advies:
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2010 01:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat kan wel. ik had heleboel dingen bedacht die ik kon zeggen.
maar hoe moet dat dan?! als het me nog nooit gelukt is, weet ik ook niet hoe dat precies gaat.
moet je dan om haar heen blijven hangen, in gesprek blijven, totdat ze van plan is om naar huis te gaan?

en elk moment kans op uberfaal natuurlijk, ik kan zoiets op elk willekeurig moment verkloten.
en + ook nog, dat iedereen wild aan het dansen was, en ik daar niet echt zin in had dus al buiten de boot daar viel.

gasten die dit lukt! weten hoe het moet, en kunnen alle meiden krijgen ofzo
schenkstroop ik , en zoveel onder ons. is het nog nooit gelukt, en faal al rondom ons(mij in ieder geval)
en als ik meteen wordt afgewezen dan leer ik het ook nooit
wat ik poste daar van : "ik weet niet precies hoe het moet"
"elk moment kans op uberfaal"
etc, dat komt omdat ik geen ervaring heb.
thanksgod voor pua, eindelijk basis voor de opzet van een gesprek wat werkt bij meisjes. anders had ik het pas na heel lang misschien uitgevogelt.
wat je kan zeggen wat nodig is in een gesprek is:
vragen stellen/ geintereseerd zijn in haar
ook niet te geintereseerd meteen zijn, dus genoeg desinteresse tonen
ook iets over jezelf vertellen

en een perfecte pua kan haar ook geintereseerd houden, zonder het aan het toeval over te laten.

ik post verder:
quote:
ik kan me voorstellen, dat als ik had gezegd van((1 van de redelijk extreme zinnen die ik had bedacht) " blauwe ogen en donker haar is een schoonheidsideaal , wist je dat" dat ze dan zegt van..
ehmmm ja, je bent niet me type.
handig om te weten zo vroeg misschien, maar 'kent' ze me dan.
en zo ben ik helemaal niet dat ik met vage complimentjes die uit het niets lijken te komen(maar ik wel echt meen!) op dingen doel

dat had een realistisch scenario kunnen zijn en inderdaad kunnen gebeuren. nu weet ik wat ik wel moet doen, en waarom dat had kunnen gebeuren.
zomaar een compliment geven, niets over jezelf vertellen, haar lastigvallen ermee, vast wel de foute uitstraling en ook geen social proof, etc,etc.
wat zij dan doet is iets zeggen wat ervoor zorgt dat ik oprot. dat kan zijn :"ehm ja, je bent niet me type" had ik toen als voorbeeldje bedacht. zelfs volgens de boeken is het een typisch excuus. wel apart dat me gevoel daar klopte wat ik nu ook denk wat er zou gebeuren. en dat terwijl het dat excuus me nooit naar me hoofd is geslingerd, en ik er toen nog nooit van gehoord had.

@benzin:
wat een mooie duidelijke post.
ieder mens verschilt, hangt er vanaf wat de mate die voor jouw persoonlijk geld over of alles op ze plek valt met een vriendin, of dat je het zelf vooral moet doen
en andere verschillen tussen ons zoals nadelen vanvriendin tegenover de voordelen.

je hebt het ook over mij, je post heeft me persoonlijke plan niet verandert.
enige andere optie is de psycholoog voor mij, wat natuurlijk voorlopig zeker nog eventjes niet gaat gebeuren.

ik zou eigenlijk weg moeten gaan uit dit topic, ik denk helemaal geen nuttig advies hier meer te kunnen ontvangen en moet eerst wat zelf gaan doen(infield dingen oefenen).

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef benzin het volgende:

Als je heel eerlijk mag zijn he, in welke categorie val ik dan? :@

in de catogory die helemaal niet weet wat hij eigenlijk wil (als ik dat mag zeggen als klein grapje :@ )

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 16:08:28 ]
pi_93544687
What the fuck? Zo iemand als mylifeisgrey is compleet handelingsonbekwaam. Dat ber niemand contact op neemt met die ouders, vinden zij het niet raar dat mylifeisgrey zoveel geld van ze krijgt en dan toch zo mager is etc.?
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:42:37 #70
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93544831
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef HetNoorderlicht het volgende:
What the fuck?
Dat heb ik hier ook vaak gedacht.
pi_93545080
quote:
What the fuck? Zo iemand als mylifeisgrey is compleet handelingsonbekwaam. Dat ber niemand contact op neemt met die ouders, vinden zij het niet raar dat mylifeisgrey zoveel geld van ze krijgt en dan toch zo mager is etc.?
Waarom denk je dat ik in het vorige topic nog zei dat het nutteloos is enzo. Zeg ik niet voor niks. Gewoon negeren.
Ron Paul 2012
pi_93545137
Ik vind het bizar dat niemand het doorheeft hoe raar die gozer is. Als mijn zoon zou kappen met zijn studie, duizenden euro's verbraste aan geld in een maand (ik woon op mezelf, studeer en koop boeken en eten en alsnog heb ik geen 8000 euro kwijt in een maand) dan zou ik hem eens confronteren, dit is niet normaal man.

Ik vraag me af of er mensen zijn die mylifeisgrey irl kennen, Enschede is niet zo klein.
pi_93545240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik in het vorige topic nog zei dat het nutteloos is enzo. Zeg ik niet voor niks. Gewoon negeren.
Mja maar zo iemand kan ik moeilijk negeren. Bij mij voor de supermarkt staat een zwerver die heel wereldvreemd is. Mensen (voornamelijk redbull pubers) geven hem altijd geld en dan doet hij een dansje ofzo. Zo is mylifeisgrey ook. Zelfs een kind met Downs weet dat j e geen geld moet geven aan vreemden. Waarom zitten die met beveiliging en iemand als mylifeisgrey gewoon op straat?
pi_93545744
quote:
Misschien heeft hij geen vrienden? Alleen vrienden zien zoiets, mensen kijken niet om naar mensen die ze niet kennen. Is helaas echt zo.

Edit: En hij heeft ook geen studiegenoten en collega's
pi_93545878
ja ik sta op een opleiding ingeschreven, betaal collegeld, ontvang studiefinanciering. ik zou dat overdag moeten doen . maar dat doe ik al bijna jaren niet op enkele uitzonderingen van een paar uur per jaar na.
ergste is dat ik erover tegen me ouders lieg, ze weten dat het niet 100% gaat, maar niet dat het zo erg is. ze denken dat ik P en al bijna me bachelor gehaald heb.(omdat ik afentoe een beetje vage antwoorden geef op hun vragen, en dus lieg)

quote van mylifeisgrey op een ander topic... WTF. Mijn ouders weten of ik mijn jaar heb gehaald of niet, het is hun geld waarmee ze mijn studie betalen... ze weten ook hoe hoog mijn schuld is (ze hebben mijn schuld afebetaald toen ik mijn BA kreeg)
pi_93545905
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Misschien heeft hij geen vrienden? Alleen vrienden zien zoiets, mensen kijken niet om naar mensen die ze niet kennen. Is helaas echt zo.

Edit: En hij heeft ook geen studiegenoten en collega's
Hij heeft toch ouders???
pi_93546036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Hij heeft toch ouders???
Die zijn vast net zo, hij heeft het vast niet van een vreemde :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93546197
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:03 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Hij heeft toch ouders???
Als hij net zo met zijn ouders omgaat als ik, dan weten zij helemaal niets.
pi_93546250
Zijn ouders hebben veel geld denk ik. Ze geven hem super veel geld, betalen zijn appartement en hij kent duidelijk de waarde van geld niet. maar wel raar, rijke mensen hebben vaak een decorum als het gedrag aan komt. Manieren en opleiding zijn erg belangrijk als het op de buitenwereld aan komt. Maar met geld is alles te koop en Gooische sletjes spreiden zo hun benen op de miljonair Fair.

Ik las in het seks voor geld topic (lees nu die topics van mylifeisgrey) dat hij zich schaamt voor zijn bed en kamer... als je 8000 euro over hebt voor een hoer heb je zat geld voor een make over. Ook doen zijn ouders de was.. volgens mij heeft hij van die ouders gehad die over hem heen walsten waardoor hij geen enkele eigenwaarde heeft en alles voor hem betalen om zich goed te voelen. Moet wel, anders hadden ze het allang door
pi_93546270
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Als hij net zo met zijn ouders omgaat als ik, dan weten zij helemaal niets.
Betalen jouw ouders alles voor je? ik zou willen weten waar mijn geld aan uit gaat.
pi_93546305
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[quote]1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

mensen vinden zonder sociale skills is hartstikke moeilijk, heb weleens meisjes in cafe 1000 euro geboden als ze met me naar bed gingen. en dat was 5X een keiharde afwijzing.
dat is allemaal door me social proof, en me gedrag van in een hoekje staan in een enge omgeving.
dat was vorig jaar, en toen postte ik erover hier Seks voor Geld tot pagina 12

Echt jongen, als ik dat jou had zien doen, had ik jou door security de tent uit laten rammen... Dat vind ik echt te ver gaan...
pi_93546390
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Betalen jouw ouders alles voor je? ik zou willen weten waar mijn geld aan uit gaat.
Mijn ouders verdienen minder dan modaal. Ik betaal zelf mijn collegegeld, mijn verzekeringen, alles. Ik betaal ook een beetje mee aan elektriciteit en eten. (Ik woon nog thuis (dus hoef geen huur te betalen), maar heb heel weinig contact met ze omdat ik en mijn ouders heel erg verschillen denk ik. )
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:14:19 #83
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93546428
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Echt jongen, als ik dat jou had zien doen, had ik jou door security de tent uit laten rammen... Dat vind ik echt te ver gaan...
Het is ook te creepy voor woorden.
pi_93546472
Ja dan ben je ze niet veel verschuldigd. MLIG krijgt alles betaald en dan vind ik het raar dat hij zooo lang over zijn =studie doet en zijn ouders niks doorhebben.

Als ik een man was en je bood een vriendin van me geld aan voor seks zou ik je fucking hard slaan MLIG
pi_93546526
Volgens mij hebben de buren ook al vanalles door hoor mylifeisgrey, ookal kom je amper buiten. De vrienden en vriendinnen van de meisjes die je zulke oneerbare voorstellen hebt gedaan kennen je natuurlijk ook allang, je zal nooit meer een vriendin uit die stad krijgen omdat iedereen weet wat voor weirdo je bent. Het enige wat je nog kan helpen is een psychiater.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:23:20 #86
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93546829
Als een vrouw in de kroeg op me af komt en zegt: "Voor duizend euro mag je het nu met me doen." zou ik denk ik eerder denken dat het een grap of truc was of zo. :')
pi_93546864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is ook te creepy voor woorden.
Het is ook ongewoon onrespectvol met vrouwen omgaan in een publieke plaats zoals het café.

Dit doe je gewoon niet bij vrouwen. Andersom doen ze dat wel (in de disco's in Praag dan, heb je af en toe geinteresseerde vrouwen, die vragen met je mee te gaan maar dan voor wat hoort wat :') )
pi_93546929
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Volgens mij hebben de buren ook al vanalles door hoor mylifeisgrey, ookal kom je amper buiten. De vrienden en vriendinnen van de meisjes die je zulke oneerbare voorstellen hebt gedaan kennen je natuurlijk ook allang, je zal nooit meer een vriendin uit die stad krijgen omdat iedereen weet wat voor weirdo je bent. Het enige wat je nog kan helpen is een psychiater.
Nou, nou zo sterk denk ik ook weer niet.

Het menselijk brein vergeet net zo snel weer, als ze verder met hem niet in aanraking komen...
pi_93547080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Zou je hem nog steeds zoenen voor 800 euro?
Ron Paul 2012
pi_93547096
Ik zou dat echt niet vergeten, ik zou inderdaad denken dat hij een crimineel is ofzo. Als cafehouder zou ik de politie inschakelen.
pi_93547111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zou je hem nog steeds zoenen voor 800 euro?
Je begrijpt dat het ene grapje was he:p
pi_93547372
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het ene grapje was he:p
Nou...

Ik zou het waarschijnlijk wel doen. 800 euro! Maar ik ben dan ook een man, zulke dingen maken mij geen slet. :')

Bij vrouwen ligt dat weer wat gevoeliger. Het leven is oneerlijk.
Ron Paul 2012
pi_93547380
mijn leven in de praktijk is:
thuis alleen zitten
savonds in bed huilen
stemmingswisselingen
naar het cafe gaan, dronken worden, 1000X zo makkelijk is het om jongens aan te spreken, en daar praat ik dan een beetje mee.
te verlegen voor meisjes.

wat ik wil weet ik ook niet zo goed, stemmingswisselingen:
soms iedereen neerknallen, a la columbine / virginia tech /
vaak altijd het beste in iedereen blijf ik zien, en ik kan echt heimelijk verliefd worden op iemand.

WTF

Waarom word een meisje die openlijk op tiwtter een grap maakt over aanslagn opgepakt maar deze gozer die serieus dit soort dingen post op FOK mag gewoon rond blijven lopen? Als er straks een aanslag in Enschede plaats vindt in een cafe ofzo dan ben ik de eerste die zegt Told You So...
pi_93547417
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou...

Ik zou het waarschijnlijk wel doen. 800 euro! Maar ik ben dan ook een man, zulke dingen maken mij geen slet. :')

Bij vrouwen ligt dat weer wat gevoeliger. Het leven is oneerlijk.
Ik heb genoeg rondgeslet en ik zou prima voor een weddenschap voor 800 euro zoenen maar niet met hem, hij is echt gestoord straks stalkt hij me nog
pi_93547448
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Ik heb genoeg rondgeslet en ik zou prima voor een weddenschap voor 800 euro zoenen maar niet met hem, hij is echt gestoord straks stalkt hij me nog
Waarschijnlijk stalkt hij je nu al.
Ron Paul 2012
pi_93547538
Hij stuurt me geen pms;p
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:27:40 #97
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_93549792
Dat komt nog.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_93553684
quote:

Ze zullen je nu wel zeggen dat jij een vrouw bent en daarom niet kan begrijpen hoe het voor een man is om onsuccesvol in de liefde te zijn en zo... :{

Goeie post verder. ^O^
pi_93554092
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, omdat vrouwen helemaal niet hetzelfde denken en voelen als mannen volgens mij. Jullie zijn ingewikkeld, veel van jullie zijn vaak nodeloos gemeen en jullie gedragen je anders dan mannen.
Dan ontmoet je de verkeerde vrouwen misschien?

De vrouwelijke nerds of meer verlegen vrouwen zijn echt niet zo meedogenloos.
pi_93554323
quote:
Hij krijgt geen geld meer van ze, alleen bijstand geloof ik.
Ik heb al wel eens geprobeerd hen in te lichten, toen heeft hij het uiteindelijk zelf gedaan voor een deel, maar het contact is nu alsnog slecht. Door hem hoor, hij houdt ze op een afstand en zij denken dat hij nog braaf z'n studie volgt.

Er is wel een manier om het te achterhalen, maar laat ik dat maar niet doen want dat wordt hij weer paranoid en krijg ik elke dag 3 berichten 'of ik iets gedaan heb'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')