abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93525190
Game on...

Laatste reactie:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je hebt twee keuzes: doorgaan zoals het nu gaat, of een nieuwe stap nemen in je leven. Bij beide voel je je niet gelukkig, dus je gevoel kun je in dit dilemma wegstrepen als meewegende factor. Dan blijft alleen nog over: welke keuze zal het beste zijn voor je toekomst (lees: meer sociale contacten). Dan weten jij, ik en heel Fok gelijk welke keuze de beste is.
pi_93525198
mylifeisgrey : het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenen

dus tyf op met je paarduizend euro. also male or female? want ik krijg het wel voor elkaar om gratis jongens te zoenen(gebeurd dus true storie, en ik kan het zo weer doen als ik zou willen. ik kan binnen 30 minuten een jongen zoenen denk ik als ik dat wil... gegarandeert)

DUDE! :' )

Ik ben een meisje hoor. Maar wie heeft er eens niet een kansloze jongen/meid gezoend bij het uitgaan toen ze nog jong waren? Ik zou prima zoenen voor 8000 euro, zelfs een hoer verdient minder voor een neukbeurt :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:56:50 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:54 schreef HetNoorderlicht het volgende:
mylifeisgrey : het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenen

dus tyf op met je paarduizend euro. also male or female? want ik krijg het wel voor elkaar om gratis jongens te zoenen(gebeurd dus true storie, en ik kan het zo weer doen als ik zou willen. ik kan binnen 30 minuten een jongen zoenen denk ik als ik dat wil... gegarandeert)

DUDE! :' )

Ik ben een meisje hoor. Maar wie heeft er eens niet een kansloze jongen/meid gezoend bij het uitgaan toen ze nog jong waren? Ik zou prima zoenen voor 8000 euro, zelfs een hoer verdient minder voor een neukbeurt :D
8honderd, niet 8duizend

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou mylifeisgrey ik versier niemand, dat is dan weer jou beleving maar uhm ik weet niet of ik het nog moet geloven wat je zegt..
fine! bewijzen kan i khet niet.
maar ik heb er eerder over gepost, moet ik die er weer gaan bijhalen?

ik had ee nkeer gepost dat ik met een vriend van me had gezoend onder het mom van :"ik kan geen meisjes krijgen"
also een andere jongen. later is hij homo geworden, of dat was hij al....maargoed.

also, in een cafe heb ik heel gemakkelijk sjans met homo's

en zelfs hetero jongens kunnen gaan zoenen lukt me ook. dat is denk ik moeilijker dan een hetero meisje zoenen, maargoed niet voor mij omdat ik nogal moeite heb om met meisjes te praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 04:18:16 ]
pi_93525233
Ik moest heel hard lachen om de laatste aantal posts in het vorige topic. _O-

Er volgt zo een lange post van mij.
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:01:54 #5
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525250
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moest heel hard lachen om de laatste aantal posts in het vorige topic. _O-

Er volgt zo een lange post van mij.
@ jij.
true storie dat ik mannen zie die me gewoon willen gaan zoenen..., dan zijn ze stil en dan herken ik dat gewoon dat ze gewoon willen beginnen

en als je script leest wat ik had geschreven over een meisje-versierpogingen. werd ik ook betast door een biseksueel ofzo. hem had ik ook wel naar een hoekje kunnen sleuren en kunnen bekken. maar ik keek hem eventjes gemeen aan omdat ik geen homo ben en geen zin in hem heb.

en ook als ze niet naar mij toekomen. het is heel makkelijk om homo-jongens te versieren. en ook om hetero-jongens zon goede vriendschap mee te krijgen dat je ze kan bekken.
pi_93525252
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind Strawberry leuk, ze komt lief over O+
WAT?! :D Heb je koorts of zo?

Jij haat mij, waar komt dit ineens vandaan!

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:34 schreef Supersoep het volgende:
Ik moest een paar maanden geleden eens dansen met iemand, ik voelde me Job Cohen x 10.

Doe ik nooit meer. En ik zou je energie beter op Schenkstroop gooien, die is nog te redden.
Over energie beter gebruiken heb je gelijk.

Het enige wat ik met mijn posts aan Mylifeisgrey wil zeggen is dat hij psychische hulp moet zoeken, want er is echt wel meer met hem aan de hand dan slechts het niet hebben van een vriendin. Hij lijkt me een enorm verwarde, naieve persoonlijkheid die weinig in contact staat met de werkelijkheid. Ergens is dat behoorlijk eng.

Schenkstroop...tja, die is ook al wat ouder hè? In de tijd dat hij hier op het forum zit heeft nog niemand tot hem door kunnen dringen en itt tot Richard heeft hij nog nooit een foto laten zien, dus weten we niet hoe 'erg' het met hem gesteld is.

En met Richard gaat het nog altijd niet goed dus...uhm...

Datingadvies is prima, maar bepaalde problemen die hier voorbij komen zijn te complex. Daar zijn bepaalde medicijnen en/of therapieën voor nodig. Het gaat bij bovenstaande personen niet enkel om versieren dat niet lukt. Schenkstroop en Richard hebben door de jaren heen zo’n enorme zelfhaat en walging ontwikkeld, een zelfbeeld dat totaal scheef is, waardoor ze eerst hun eigenwaarde moeten herstellen voordat ze überhaupt aan daten kunnen denken.

Dit topic is eerder bedoeld voor verlegen/onhandige jongens, die niet goed weten hoe met meisjes om te gaan. Grote probleemgevallen met tal van andere issues moeten eerst op andere vlakken ‘beter’ worden voordat ze aan versieren kunnen denken. Anders slaan ze een aantal stappen over en krijgen ze een terugval zoals Richard, of gaan ze hun 'vriendin' stalken zoals Mylifeisgrey omdat zij dan hun redding of enige hoop is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:08:00 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525276
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:02 schreef -Strawberry- het volgende:

*knip*

Dit topic is eerder bedoeld voor verlegen/onhandige jongens, die niet goed weten hoe met meisjes om te gaan.
klinkt precies als mijn geschiedenis hoe ik zo geworden ben.

terugkomende op een post eerder hier in de topicreeks van mij. er stond in:
-x jaar terug had ik geen uitkering
-x jaar terug had ik geen studieachterstand
-x jaar terug had ik........

jammer dat ik de laatste jaren beetje psychotischa acties heb gedaan omdat ik dacht dat het zou helpen. nu wordt ik hier niets meer dan een pscyhopaat gevonden :(

edit:
deze post:
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

5 jaar terug toen had ik een dagelijks leven
toen durfde ik naar buiten
toen had ik geen studieachterstand van 5 jaar
toen had ik nog geen uitkering
toen had ik nog geen 20 duizend euro(Weet ik veel). aan drank /hoeren en omliggende zaken besteed
(omliggende zaken, denk aan taxis omdat ik bezopen autosleutel kwijtraakde in amsterdam en dan 2X heen en weer moest. bedelende zwervers. hoeren zonder medelijden die me lichtelijk misbruiken wegens gebrek aan medelijden. dat meisje hierboven waar 8K is heengegaan. al die andere prostituees. boetes/ema cursus wegens rijden onder invloed. drank in cafes naast thuis drinken)

wat toen wel al mis was was altijd maar het gevoel van kansloosheid voor altijd! met vrouwen
en waar doe je het leven dan nog voor vraag je je op een gegeven moment af. en dat is niet zo erg als je je dat 10X afvraagt. maar ik voelde me steeds kutter, en me acties werden steeds belachelijker.

daarom is het misgegaan.

daarom heeft versieren iets meer prioriteit dan weer eens een maandje naar school proberen te gaan, tot weer een totale burn-out of weet ik het wat. en totaal kansloosheid altijd/overal/ want waar doe ik het voor gevoelens
edit: vind ik dan
ik denk dat ik me prima naar me geestelijke gezondheid van 5 jaar terug kan verplaatsen, en dat een vriendin of zelfs al de kans daarop door vrouwelijke vrienden al me problemen nu zal oplossen.
dus stop met zeggen dat een vriendin me niet gaat redden

[ Bericht 23% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 03:23:30 ]
pi_93525313
Ik haat niemand. Jij haat mij :P
pi_93525347
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

klinkt precies als mijn geschiedenis hoe ik zo geworden ben.

terugkomende op een post eerder hier in de topicreeks van mij. er stond in:
-x jaar terug had ik geen uitkering
-x jaar terug had ik geen studieachterstand
-x jaar terug had ik........

jammer dat ik de laatste jaren beetje psychotischa acties heb gedaan omdat ik dacht dat het zou helpen. nu wordt ik hier niets meer dan een pscyhopaat gevonden :(

Je bent geen psychopaat, je staat gewoon een beetje buiten de realiteit.

En eventuele psychische problemen daargelaten, valt er bovenal vanalles aan je leven te verbeteren toch? Dat moet je écht eerst doen voordat je een vriendin gaat zoeken en deze versiertips in de praktijk probeert te brengen. Anders kan je nog lang wachten op een relatie met een meisje. Misschien dat een one night stand zal lukken, maar dat is dan ook alles. Als zij hoort dat je te bang bent naar de supermarkt te gaan, over de hoeren, over je onafgemaakte studie en de bijstand...en je slechte relatie met je ouders, gebrek aan hobbies en sociale vaardigheden, hoe denk je dat het dan verder gaat? Dat ze toch bij je blijft? Ik denk dat ze hard wegrent tenzij ze dezelfde soort problemen heeft als jij. En dan zal ze je zeker niet redden maar enkel meer problemen bezorgen.

Sorry voor de harde woorden, maar dringt het nou echt niet door wat bij jou de prioriteit behoort te hebben? Zorg eerst dat je het leuk kan hebben met jezelf en dat je een eigen leven opbouwt, voordat je het met een ander gaat proberen.

Weet je hoeveel druk jij op een meisje en jou relatie met haar legt als jouw hele leven afhankelijk is van haar, omdat zij je redding is? Dat is onmogelijk. Jij moet jezelf redden door hulp te zoeken bij iemand die er verstand van heeft, een psycholoog of zo.
pi_93525354
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik haat niemand. Jij haat mij :P
Je vond me stom dan, ook goed. :P

Ik ga slapen. :W
pi_93525360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

WAT?! :D Heb je koorts of zo?

Jij haat mij, waar komt dit ineens vandaan!

[..]

Over energie beter gebruiken heb je gelijk.

Het enige wat ik met mijn posts aan Mylifeisgrey wil zeggen is dat hij psychische hulp moet zoeken, want er is echt wel meer met hem aan de hand dan slechts het niet hebben van een vriendin. Hij lijkt me een enorm verwarde, naieve persoonlijkheid die weinig in contact staat met de werkelijkheid. Ergens is dat behoorlijk eng.

Schenkstroop...tja, die is ook al wat ouder hè? In de tijd dat hij hier op het forum zit heeft nog niemand tot hem door kunnen dringen en itt tot Richard heeft hij nog nooit een foto laten zien, dus weten we niet hoe 'erg' het met hem gesteld is.

En met Richard gaat het nog altijd niet goed dus...uhm...

Datingadvies is prima, maar bepaalde problemen die hier voorbij komen zijn te complex. Daar zijn bepaalde medicijnen en/of therapieën voor nodig. Het gaat bij bovenstaande personen niet enkel om versieren dat niet lukt. Schenkstroop en Richard hebben door de jaren heen zo’n enorme zelfhaat en walging ontwikkeld, een zelfbeeld dat totaal scheef is, waardoor ze eerst hun eigenwaarde moeten herstellen voordat ze überhaupt aan daten kunnen denken.

Dit topic is eerder bedoeld voor verlegen/onhandige jongens, die niet goed weten hoe met meisjes om te gaan. Grote probleemgevallen met tal van andere issues moeten eerst op andere vlakken ‘beter’ worden voordat ze aan versieren kunnen denken. Anders slaan ze een aantal stappen over en krijgen ze een terugval zoals Richard, of gaan ze hun 'vriendin' stalken zoals Mylifeisgrey omdat zij dan hun redding of enige hoop is.
Ja ik ben inelkaar gestort omdat ik een te grote terug val kreeg. Zondag voelde ik me nog goed, maandag draaide ik door en heb ik mezelf verminkt.

Ik ben er even klaar mee ook met de dames. Van mij hoeft het op dit moment niet meer zo nodig. Eerst een weekje bijkomen voordat ik weer actie onderneem.

Er staat in elk geval een afspraak geplanned voor volgende week donderdag met een nieuwe dame waar ik contact mee heb via msn. Dit wordt geen date maar gewoon een vriendschappelijke afspraak. Dit is eigenlijk mijn beste vriendin om het zomaar even te zeggen. Ze weet ook van mijn BDD af enzo. Ze beweert dat ze mijn onzekerheid kan wegnemen. Ik ben benieuwd.
Zo'n vriendin heb ik ook wel nodig eigenlijk. Eentje die niet in mijn vriendengroep zit en die ik alles kan vertellen en vertrouwen.
Ze is een beetje Strawberry achtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 02-03-2011 03:30:45 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:25:58 #12
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525372
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent geen psychopaat, je staat gewoon een beetje buiten de realiteit.

En eventuele psychische problemen daargelaten, valt er bovenal vanalles aan je leven te verbeteren toch? Dat moet je écht eerst doen voordat je een vriendin gaat zoeken en deze versiertips in de praktijk probeert te brengen. Anders kan je nog lang wachten op een relatie met een meisje. Misschien dat een one night stand zal lukken, maar dat is dan ook alles. Als zij hoort dat je te bang bent naar de supermarkt te gaan, over de hoeren, over je onafgemaakte studie en de bijstand...en je slechte relatie met je ouders, gebrek aan hobbies en sociale vaardigheden, hoe denk je dat het dan verder gaat? Dat ze toch bij je blijft? Ik denk dat ze hard wegrent tenzij ze dezelfde soort problemen heeft als jij. En dan zal ze je zeker niet redden maar enkel meer problemen bezorgen.

Sorry voor de harde woorden, maar dringt het nou echt niet door wat bij jou de prioriteit behoort te hebben? Zorg eerst dat je het leuk kan hebben met jezelf en dat je een eigen leven opbouwt, voordat je het met een ander gaat proberen.

Weet je hoeveel druk jij op een meisje en jou relatie met haar legt als jouw hele leven afhankelijk is van haar, omdat zij je redding is? Dat is onmogelijk. Jij moet jezelf redden door hulp te zoeken bij iemand die er verstand van heeft, een psycholoog of zo.
ik heb niet zoveel 'problemen' zoals jij het noemt... het valt allemaal wel mee
ik moet me gewoon eventjes over sommige dingen een beetje beter kunnen heen zetten.

enige probleem wat wel blijft is dat ik een aantal jaar me leven heb vergooit.
je zegt:
-onafgemaakte studie.... moet gewoon heen gaan, met wat goede moed. probleem opgelost
-durf niet naar de supermarkt.... ik durf wel, ik vind het alleen moeilijk. ik moet me daar alleen eventjes overheenzetten.
-bijstand.... daar kom ik wel weer uit
-geen hobbies.... ik heb wel hobbies en passies, daar doe ik alleen momenteel vanwege depressie niets aan.

een vriendin kan dat allemaal oplossen, omdat ik me beter voel, en het dingen gemakkelijker maakt
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:33:28 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525414
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik ben inelkaar gestort omdat ik een te grote terug val kreeg. Zondag voelde ik me nog goed, maandag draaide ik door en heb ik mezelf verminkt.
stop daar dan mee :Y
quote:
Ik ben er even klaar mee ook met de dames. Van mij hoeft het op dit moment niet meer zo nodig. Eerst een weekje bijkomen voordat ik weer actie onderneem.
niet te lang bijkomen en grienen. dan wordt het meer een terugval.
quote:
Er staat in elk geval een afspraak geplanned voor volgende week donderdag met een nieuwe dame waar ik contact mee heb via msn. Dit wordt geen date maar gewoon een vriendschappelijke afspraak. Dit is eigenlijk mijn beste vriendin om het zomaar even te zeggen. Ze weet ook van mijn BDD af enzo. Ze beweert dat ze mijn onzekerheid kan wegnemen. Ik ben benieuwd.
Zo'n vriendin heb ik ook wel nodig eigenlijk. Eentje die niet in mijn vriendengroep zit en die ik alles kan vertellen en vertrouwen.
Ze is een beetje Strawberry achtig.
wat goed! ben beetje jaloers
jij bent wel al gered
pi_93525422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik moet me gewoon eventjes over sommige dingen een beetje beter kunnen heen zetten.

je zegt:
-onafgemaakte studie.... moet gewoon heen gaan, met wat goede moed. probleem opgelost
-durf niet naar de supermarkt.... ik durf wel, ik vind het alleen moeilijk. ik moet me daar alleen eventjes overheenzetten.
-geen hobbies.... ik heb wel hobbies en passies, daar doe ik alleen momenteel vanwege depressie niets aan.

een vriendin kan dat allemaal oplossen, omdat ik me beter voel, en het dingen gemakkelijker maakt

Alleen jammer dat zo'n meid dan wel meteen afhaakt als je bent zoals je nu bent vrees ik omdat je teveel achterloopt op andere vlakken. En ik weet nu hoe dames een beetje in elkaar zitten.

En ook de negatieve dingen. Zo kunnen ze dingen doen waarvan ze weten dat ze achteraf spijt van krijgen maar het toch doen om er vervolgens alsnog over te klagen en zich naar gaan voelen. Waarbij de man op hun gevoel moet inspelen om het gevoel te rechtvaardigen.
pi_93525424
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja weet ik, daar schrok ik dus best wel van. Ik weet niet of het de schuld is van het advies, dat je te snel wilde veranderen, maar voor verandering moet je meer tijd nemen en daarom die enorme terugval...

Als je altijd zo'n slecht zelfbeeld hebt gehad verandert dat niet door een paar positieve ervaringen, terwijl één slechte ervaring alles weer helemaal overhoop kan halen, de hele vooruitgang. Het is ook gewoon zo dat wanneer je een onzeker iemand 99 complimenten geeft en 1 puntje van kritiek, dat die persoon alleen waarde hecht aan de kritiek.

Als ik een feest geef of iets organiseer onthou ik vaak de dingen die mis gingen. Alles wat goed ging, kan ik me de dag erna niet meer goed voor de geest halen.

Nu moet ik wel echt slapen. :O

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 02-03-2011 03:41:40 ]
pi_93525430
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

wat goed! ben beetje jaloers
jij bent wel al gered
Jij kan heel goed selectief lezen of niet?
pi_93525437
Truste Strawberry.

Nu ik me erg down voel merk ik ook dat mijn vriendengroep wel wat meer druk op mijn schouders gaat leggen als ik niks van me laat horen.
pi_93525458
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Doe dat dan!

quote:
je zegt:

Doe dat dan!

quote:
Waar wacht je op, een wonder? Doe het dan! Als je het kan.

quote:
Wanneer dan? Doe er nu wat aan in plaats van uitstellen.
quote:
Doe dan iets aan die depressie!

Pas als je bovenstaande hebt opgelost, zal een meisje jouw vriendin willen zijn. Niet andersom.
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:43:27 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525480
@strawberry

lees wat benzin post, dat hij met een meisje op de bank wil zitten, gewoon 1 ding wat eens goed gaat in ze leven
lees zoveel hier!
je onderschat het 'vriendin willen hebben' van sommige jongens hier. is dat omdat je een jonge vrouw bent en je je dat helemaal niet kan voorstellen omdat jij als jonge vrouw de mannen voor het uitzoeken hebt.

stelling de onomstotelijke waarheid is:
een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) redden!

dan
-voel je je veel gelukkiger,
-er staat iemand achter je,
-geen kansloos gevoel meer voor altijd.
-geen gevoelens meer van :" waar doe ik het voor, nooit houdt iemand van me".
-geen confrontatie met pijn meer overal als je wel andere stelletjes ziet.
-etc,etc.
dus daarom

alle andere bezigheden die ons leven nodig heeft, en dingen doen om 'problemen op te lossen' vallen dan vanzelf wel op hun plek.
dan ben ik gered
( met andere woorden een vriendin hebben, zal alles oplossen)

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 04:07:10 ]
pi_93525552
De enige vrouw die jou red mylifeisgrey is een vrouwelijke psychiater.
pi_93525566
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry

lees wat benzin post, dat hij met een meisje op de bank wil zitten, gewoon 1 ding wat eens goed gaat in ze leven
lees zoveel hier!
je onderschat het 'vriendin willen hebben' van sommige jongens hier. is dat omdat je een jonge vrouw bent en je je dat helemaal niet kan voorstellen omdat jij als jonge vrouw de mannen voor het uitzoeken hebt.

een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) kunnen gaan redden!

dan
-etc,etc.
dus daarom

alle andere bezigheden die ons leven nodig heeft, en dingen doen om 'problemen op te lossen' vallen dan vanzelf wel op hun plek.
dan ben ik gered
( met andere woorden een vriendin hebben, zal alles oplossen)
de vraag is, wie wil jou nou redden?

dat dringt maar niet in je botte harsen door :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:00:58 #22
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93525577
PUA verschaft toch wel inzicht in wat vrouwen beweegt met daarbij oefeningen waar je altijd wel wat aan hebt. Dat er mensen die-hard hun leven inrichten rondom het meisjes versieren. Hoeft niet te betekenen dat 'Pua' maar flauwekul is denk ik.

Verder merk ik dat de wanhoop die richard_prf, ik en mylifeisgrey ea. uiten. In meer of (in de meeste gevallen dus) mindere mate wel in elke jongen schuilgaat. Het kan dus eigenlijk elke jongen overkomen. En heb je er geen last van betekent dat dus dat je genoeg liefde/sex hebt in je leven.

[ Bericht 34% gewijzigd door Schenkstroop op 02-03-2011 04:24:51 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:01:27 #23
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_93525582
Geen vrouw zit te wachten op een wanhopige kerel die haar alleen maar ziet als soort van uitweg uit zijn mislukte bestaan. En trouwens, als je zonder vriendin niet gelukkig kan zijn, word je dat met vriendin ook niet.
Ook geen sig dus
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:06:15 #24
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93525614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Geen vrouw zit te wachten op een wanhopige kerel die haar alleen maar ziet als soort van uitweg uit zijn mislukte bestaan. En trouwens, als je zonder vriendin niet gelukkig kan zijn, word je dat met vriendin ook niet.
Ik denk dat jongens vooral sex willen en daarnaast ook leuke dingen samen willen doen met een meisje. Zonder dat mis je toch wel wat en gaat het kriebelen. Dat is gewoon ' natuur' . Je hoeft dus niet perse een mislukt bestaan te hebben om dat verlangen te hebben. Verrder hoeft het ook niet automatisch optegaan voor ons wanhopige jongens, dat wij per se een lange relatie willen. Iedereen hier gaat daar wel vanuit. Maar wat ik zelf wil bijvoorbeeld, is voornamelijk sex. Leuke dingen samendoen sure waarom niet maar wel zonder die rare verplichtingen. Als ik op fok lees over relaties wil ik me nieteens storten in een lange relatie. Het lijkt gewoon alsof je teveel opgelegd krijgt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 02-03-2011 04:27:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:09:16 #25
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_93525625
Begrijp me goed, ik ben zelf 25 en heb ook nog nooit succes gehad, ik weet wat het is :) Maar als je, zoals mylifeisgrey denkt, dat een vriendin je gaat 'redden', dan is dat toch vrij wanhopig en ook gewoon niet waar. Ik zou ook graag een relatie hebben, maar ik realiseer me dat depressief in een hoekje zitten mijn zaak niet gaat helpen, integendeel. En daarom zorg ik eerst dat ik zelf een leuk leven heb.
Ook geen sig dus
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:22:34 #26
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93525698
Ik denk dat mylifeisgrey bedoelt dat iets van een relatie heel veel zou schelen voor hem.
pi_93525706
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Begrijp me goed, ik ben zelf 25 en heb ook nog nooit succes gehad, ik weet wat het is :) Maar als je, zoals mylifeisgrey denkt, dat een vriendin je gaat 'redden', dan is dat toch vrij wanhopig en ook gewoon niet waar. Ik zou ook graag een relatie hebben, maar ik realiseer me dat depressief in een hoekje zitten mijn zaak niet gaat helpen, integendeel. En daarom zorg ik eerst dat ik zelf een leuk leven heb.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben eigenlijk ook niet klaar voor een relatie en ik ga me nu volledig op andere dingen richten zoals mijn hobby's, werk, sporten.
Ik mag blij zijn dat ik tenminste 1 goede vriendin heb en ook nog 2 anderen die ik in het echt ken en regelmatig mee praat, op die manier ben ik niet helemaal zonder contact met meiden.
Komt het wel dan komt het en zo niet jammer dan. Ik heb er vrij weinig hoop op maar het is onnodig om me kut te voelen hierover.
pi_93525720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben eigenlijk ook niet klaar voor een relatie en ik ga me nu volledig op andere dingen richten zoals mijn hobby's, werk, sporten.
Ik mag blij zijn dat ik tenminste 1 goede vriendin heb en ook nog 2 anderen die ik in het echt ken en regelmatig mee praat, op die manier ben ik niet helemaal zonder contact met meiden.
Komt het wel dan komt het en zo niet jammer dan. Ik heb er vrij weinig hoop op maar het is onnodig om me kut te voelen hierover.
Maar dan ben je goed bezig toch?

Mannen die niet teveel met vrouwen bezig zijn, zijn er juist aantrekkelijk voor..

beetje rare tegenstelling dit, maarja, vrouwen zijn nu eenmaal raar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:58:55 #29
238453 hasjman
utter madness
pi_93529061
quote:
een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) redden!

dan
-etc,etc.
dus daarom

:')

Waar komt toch het idee van dat een vriendin je leven "beter maakt" of plotseling alles oplost? De wereld biedt je een ongelofelijke hoeveel mogelijkheden, maar jij fixeert je alleen op het krijgen van vriendin. Kappen met dat gejank, en ga wat met je leven doen. (oh maar wacht, je hebt niks, je kan niks dus ja logisch een vriendin is dan het enige wat er toe doet :') )
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:06:29 #30
238453 hasjman
utter madness
pi_93529269
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Whoa, wat is er met jou gebeurd?? :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:30:02 #31
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93530020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef hasjman het volgende:

[..]

:')

Waar komt toch het idee van dat een vriendin je leven "beter maakt" of plotseling alles oplost? De wereld biedt je een ongelofelijke hoeveel mogelijkheden, maar jij fixeert je alleen op het krijgen van vriendin. Kappen met dat gejank, en ga wat met je leven doen.
(oh maar wacht, je hebt niks, je kan niks dus ja logisch een vriendin is dan het enige wat er toe doet :') )
edit2: *knip*
daar ben ik het mee oneens
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:06 schreef hasjman het volgende:

[..]

Whoa, wat is er met jou gebeurd?? :D
een soort van terugval ofzo, ik heb alleen maar strawberrys analyse in #6 gelezen.
ik weet er verder ook niet zoveel van :@

edit1: alsjeblieft, niemand antwoorden op deze post met de intentie me van gedachtes af te brengen. dat doe ik toch niet.
ik meld het alleen eventjes.
of het eigenwijsheid of wat anders is weet ik niet. maar er is niet snel resultaat om mij van bepaalde gedachtes af te brengen

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 11:07:22 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:47:07 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93530572
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
En dan komt de rest meestal vanzelf, zoals ik ook postte, stuk of vijf, zes delen terug.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93531861
Het wil maar niet doordringen hè....

We spreken je over een paar jaar wel als je op hetzelfde punt zit.
Misschien wat one night stands rijker, maar zeker geen gezonde relatie of een redding.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:28:34 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93531931
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, ik had ook echt niet gedacht dat dit topic inmiddels aan zijn zevende deel bezig zou zijn.
pi_93532013
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:28 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee, ik had ook echt niet gedacht dat dit topic inmiddels aan zijn zevende deel bezig zou zijn.
Ik ben bang dat er nog veel meer delen gaan komen. ;) Alleen voor de verkeerde personen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:36:00 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93532186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er nog veel meer delen gaan komen. ;) Alleen voor de verkeerde personen.
Hoe bedoel je verkeerde personen?
pi_93532273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hoe bedoel je verkeerde personen?
Voor personen die geen baat hebben bij datingtips omdat ze eerst hun leven of eigenwaarde op de rails moeten krijgen. :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:40:30 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93532341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor personen die geen baat hebben bij datingtips omdat ze eerst hun leven of eigenwaarde op de rails moeten krijgen. :)
Oh zo, ja dat is niks dan waarheid.

Als je jezelf voor gaat houden dat je het toch niet kan en het ook nooit zal lukken, zal het ook nooit lukken. Zelfvertrouwen krijg je niet zomaar maar het moet ook niet doorschemeren dat je eigenlijk zo onzeker en wanhopig als de neten bent.

En ook al ben je vaak afgewezen, zet het dan in zelfspot zodat mensen een beetje met je kunnen lachen, dan wordt je gewaardeerd en een grappige jongen is veel aantrekkelijker dan iemand die alleen maar loopt te janken dat hij altijd afgewezen wordt.

Zo denk ik erover.
pi_93532460
na zeven delen nog steeds niet kunnen versieren , word het dan niet tijd voor een slotje
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:50:12 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93532746
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:43 schreef formerjellybean het volgende:
na zeven delen nog steeds niet kunnen versieren , word het dan niet tijd voor een slotje
Waar hebben ze het de hele tijd over gehad in die zeven delen? :{
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:51:16 #41
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93532782
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:

We spreken je over een paar jaar wel als je op hetzelfde punt zit.
Misschien wat one night stands rijker, maar zeker geen gezonde relatie of een redding.
in een rare manier neem ik dat jij ook denkt dat ik misschien zover kan komen als een o.n.s. als een heel erg groot compliment.
weet je waarom? omdat een ons miljoen keer dicchter bij een relatie al is dan dat ik nu ben.

ik hoop dat je snapt hoe antiegelijk moeilijk het is voor een jongen om een meid te kunnen seksen.(Gratis)
zoals een vrouwelijke user ergens postte in een topic"wat zou jij doen als je een tijdje van het andere geslacht zou zijn":
"ik zou dan een man zijn, en dan zou ik willen neuken met een vrouw. al heb ik geen idee hoe ik dat dan ooit voor elkaar moet krijgen, en zal ik die tijd waarschijnlijk alleen blijven"

verder over je compliment,....
even zeggen na een ons :" ik vind je heel leuk, ik hoop dat we dit vaker kunnen doen" en vastklampen, en dergelijke. geeft al veel meer kans op een relatie, dan dat doen bij een totale willekeurige meid waarvan je elkaars naam nieteens weet.

en over het slotje, zoals me eerste posts in deel 2 van de reeks. ik heb niet zo heel veel (nog) bij te dragen, omdat ik eigenlijk moet wachten tot ik nuttig advies heb voor anderen.

en advies hier geven aan mij heeft geen zin.
ik ben het toch er niet mee eens
en ik volg het toch niet op

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 12:00:30 ]
pi_93532787
denk niet over versieren :N
pi_93533075
|:(
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:41 #44
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93533126
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik hoop dat je snapt hoe antiegelijk moeilijk het is voor een jongen om een meid te kunnen seksen.(Gratis)
Dat vind ik reuze meevallen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:02:15 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93533179
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
en advies hier geven aan mij heeft geen zin.
ik ben het toch er niet mee eens
en ik volg het toch niet op
Alle adviezen waren juist bedoelt om je verder te helpen, dan moet je het ook niet raar vinden dat het nooit lukt als je het volgens jou niet eens binnen je capaciteit ligt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:06:25 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93533306
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat vind ik reuze meevallen.
ja dat vind jij meevallen. omdat jij kans hebt gehad om het te leren(versieren).
en anders heb jij een leven met a lgenoeg vrouwen.

ik, schenk, richard, benzin hebben dat niet

ik vertel weer eens wat over mezelf wat klopt, wat misschien begrijpbaar is.

in mijn dagelijks leven was het net of vrouwen niet bestaan.
al is er een meid. dan denk ik " iehl eng, nare ervaringen, aan de kant blijven"
dat haalt 95% van zelfs al vrouwen ontmoeten weg
dat gaat vanzelf.

als ik me ergens bevind, en ik vraag me iets af. probeer ik juist het niet aan vrouwen te vragen. dat is eng.
lees schenkstroops klaagbaak topic over kassameisjes ontwijken bijv.
zo eng heb ik het ook weer niet, heb wel vaker iets moeten afrekenen, maar het komt dichtbij.

al is er een meisje wat onverwacht dichterbij komt dan: bron Zekerder overkomen bij vrouwen. 2
"
ook laatst. werd ik ergens naar binnen gevraagd.
en toen ineens was er een meisje.
ik schrok me dood, dat had ik niet verwacht.
dus meteen wat woordjes stamelen, omdat ik langs haar moest lopen. en nouja, totale doorzichtigheid van 'angst, verlegenheid, weet ik het'
nu zijn 'we'(de meisjes en ik) oud genoeg, dat ik niet meer wordt uitgelachen. maar het is..... erg
"

wat ik voel als ze eenmaal weg dan is is totale opluchting.

mocht op de 1 of andere manier ze wel dichterbij komen, dat er bijna contact moet zijn dan:
even een voorbeeld:
ik zat toen ik 19/20 was nog op uni met een werkgroep in een lokaaltje. ik was alleen samen met iemand anders.
ineens komt er een meisje binnen. ik bekramp me meteen naar de andere kant van de kamer. alle angsten van blozen en al de andere rotzooi komen in me hoofd naar boven.

andere jongen, en toen de rest van werkgroep terugkwam konden met haar converseren. ik niet
ik dacht..... als ik haar netzoals een jongen behandelde... ik moet haar lief behandelen.... ik moetr juist een beetje gemener zijn dan normaal... ik moet..... ik moet.... weetjewat laat ik gewoon als een asociaal persoon hier blijven zitten zover mogelijk bij haar vandaan, en een beetje een asociale indruk geven dat zij niet de enige is die ik ontwijk.
ja goed idee, dan kom ik niet heel vreemd over alsof ik bang voor haar ben.
(btw dat is al beter dan jezelf excuseren en gewoon weggaan)
uiteindelijk gebeurd er dan dus niets.

mocht er wel iets gebeuren dat ik iets uit me mond krijg/ zij lang genoeg in de buurt is/ ik al me moed bijeen raap/ ik me over dingen heen zet.

anything dat er meer zou moeten kunnen komen dan " vrouwen bestaan niet / ontwijken"

dan gaat dat natuurlijk helemaal fout.
dat is weer 95% die afvalt.

dan moet je om vriendjes te worden lang genoeg met elkaar kunnen converseren (een reden), of een katalysator(medevrienden ) hebben waardoor je haar blijft zien.
weer 95% dat afvalt

zo zijn er nog een paar stappen.

dan kom je uiteindelijk op 0,05^10 (bijvoorbeeld 10 stappen) = bijna 0 kans op ooit een relatie.
en dat kan gezien mijn ervaringen kloppen.

nu jij:
jij durft meisjes te ontmoeten, geen nare angsten of weet ik het wat waardoor je ze vanzelf ontwijkt.
jij hebt al vrienden(ik ook maar die kunnen me niet vaak tot vrouwen introduceren)

laatste jaren zit ik grotendeels huilend binnen. helemaal 0 game is er dan.
jij komt ergens.

jij weet al iets wat je moet zeggen. iets inner game waardoor je niet toaal flipt als er een vrouw in de buurt is

jij hebt ervaring wat 'werkt' bij vrouwen.

etc,etc

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 12:26:28 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:10:58 #47
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_93533445
JIj probeert wel erg veel theoretisch / berekenend aan te pakken mylifeisgrey, tering.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:20:20 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93533800
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat vind jij meevallen. omdat jij kans hebt gehad om het te leren(versieren).
en anders heb jij een leven met a lgenoeg vrouwen.

ik, schenk, richard, benzin hebben dat niet

ik vertel weer eens wat over mezelf wat klopt, wat misschien begrijpbaar is.

in mijn dagelijks leven was het net of vrouwen niet bestaan.
al is er een meid. dan denk ik " iehl eng, nare ervaringen, aan de kant blijven"
dat haalt 95% van zelfs al vrouwen ontmoeten weg
dat gaat vanzelf.

als ik me ergens bevind, en ik vraag me iets af. probeer ik juist het niet aan vrouwen te vragen. dat is eng.

mocht op de 1 of andere manier ze wel dichterbij komen, dat er bijna contact moet zijn dan:
even een voorbeeld:
ik zat toen ik 19/20 was nog op uni met een werkgroep in een lokaaltje. ik was alleen samen met iemand anders.
ineens komt er een meisje binnen. ik bekramp me meteen naar de andere kant van de kamer. alle angsten van blozen en al de andere rotzooi komen in me hoofd naar boven.

andere jongen, en toen de rest van werkgroep terugkwam konden met haar converseren. ik niet
ik dacht..... als ik haar netzoals een jongen behandelde... ik moet haar lief behandelen.... ik moetr juist een beetje gemener zijn dan normaal... ik moet..... ik moet....
uiteindelijk gebeurd er niets.

mocht er wel iets gebeuren dat ik iets uit me mond krijg/ zij lang genoeg in de buurt is/ ik al me moed bijeen raap/ ik me over dingen heen zet.

anything dat er meer zou moeten kunnen komen dan " vrouwen bestaan niet / ontwijken"

dan gaat dat natuurlijk helemaal fout.
dat is weer 95% die afvalt.

dan moet je om vriendjes te worden lang genoeg met elkaar kunnen converseren (een reden), of een katalysator(medevrienden ) hebben waardoor je haar blijft zien.
weer 95% dat afvalt

zo zijn er nog een paar stappen.

dan kom je uiteindelijk op 0,05^10 (bijvoorbeeld 10 stappen) = bijna 0 kans op ooit een relatie.
en dat kan gezien mijn ervaringen kloppen.

nu jij:
jij durft meisjes te ontmoeten, geen nare angsten of weet ik het wat waardoor je ze vanzelf ontwijkt.
jij hebt al vrienden(ik ook maar die kunnen me niet vaak tot vrouwen introduceren)

laatste jaren zit ik grotendeels huilend binnen. helemaal 0 game is er dan.
jij komt ergens.

jij weet al iets wat je moet zeggen. iets inner game waardoor je niet toaal flipt als er een vrouw in de buurt is

jij hebt ervaring wat 'werkt' bij vrouwen.

etc,etc

Denk je dat het bij mij altijd maar vanzelf gegaan is? Want dat is dus helemaal niet zo. Ik heb ook een periode gekend dat ik 'bang' was voor vrouwen en dat ik ook dacht altijd alleen te zijn (pestverleden e.d. maar dat doet er verder niet toe).

Wat ik deed is juist zoveel mogelijk met vrouwen/meisjes omgaan zodat ik wel zou leren hoe je ermee om moest gaan, letterlijk proberen dus en wat niet lukt nooit meer herhalen. Op die manier heb ik geleerd dat vrouwen niet zitten te wachten op je problemen en dat je zo min mogelijk moet laten merken dat je een groot probleem op je schouders hebt. Ik bestudeerde het gedrag van mensen die wel succes hadden bij vrouwen ook goed en opvallende punten nam ik mee om zelf ook toe te passen, zo leerde ik dat humor en zelfvertrouwen onmisbaar zijn.

Die ervaring bouw je op door niet bang te zijn voor vrouwen, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je afwijst en het ligt helemaal aan jezelf hoe erg je dat vindt. Met het afschuiven op dat het eng zou zijn vind ik een beetje makkelijk, natuurlijk is het eng, dat vond ik ook, maar als je wil dat het veranderd zul je toch echt je nek uit moeten steken. Ervaring komt niet vanzelf.

Je neemt ook een aantal punten wat ik al zou weten, zoals wat je moet doen en wat je moet zeggen maar die dingen heb ik ook maar geleerd door ze eerst een keer gruwelijk fout te doen. En dan nog is dat geen vrijbrief dat ik iedereen maar zou kunnen versieren, het moet ook van twee kanten komen namelijk. En als ik een meid echt heel leuk vind word ik ook verlegen natuurlijk.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:34:39 #49
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93534363
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Denk je dat het bij mij altijd maar vanzelf gegaan is? Want dat is dus helemaal niet zo. Ik heb ook een periode gekend dat ik 'bang' was voor vrouwen en dat ik ook dacht altijd alleen te zijn (pestverleden e.d. maar dat doet er verder niet toe).

Wat ik deed is juist zoveel mogelijk met vrouwen/meisjes omgaan zodat ik wel zou leren hoe je ermee om moest gaan, letterlijk proberen dus en wat niet lukt nooit meer herhalen. Op die manier heb ik geleerd dat vrouwen niet zitten te wachten op je problemen en dat je zo min mogelijk moet laten merken dat je een groot probleem op je schouders hebt. Ik bestudeerde het gedrag van mensen die wel succes hadden bij vrouwen ook goed en opvallende punten nam ik mee om zelf ook toe te passen, zo leerde ik dat humor en zelfvertrouwen onmisbaar zijn.

mag ik vragen hoe je die mensen dan hebt bestudeerd?

ik bestudeer ook andere mensen, van een afstandje, dan zie ik wat er gebeurd kan..... mannen kunnen meisjes krijgen
meisjes hebben seks (begrijpelijk).
ik heb geen seks(logisch dat gaat naar alle andere mannen)

meisjes hebben even veel seks als mannen (op homo dingen na dan). onbegrijpelijk! als een gemiddeld meisje seks kan hebben, waarom ik dan niet.!

quote:
Die ervaring bouw je op door niet bang te zijn voor vrouwen, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je afwijst en het ligt helemaal aan jezelf hoe erg je dat vindt. Met het afschuiven op dat het eng zou zijn vind ik een beetje makkelijk, natuurlijk is het eng, dat vond ik ook, maar als je wil dat het veranderd zul je toch echt je nek uit moeten steken. Ervaring komt niet vanzelf.
komt nog wel
quote:
Je neemt ook een aantal punten wat ik al zou weten, zoals wat je moet doen en wat je moet zeggen maar die dingen heb ik ook maar geleerd door ze eerst een keer gruwelijk fout te doen. En dan nog is dat geen vrijbrief dat ik iedereen maar zou kunnen versieren, het moet ook van twee kanten komen namelijk. En als ik een meid echt heel leuk vind word ik ook verlegen natuurlijk.
ja oke, snap ik.

wil even weten hoe je het dan bestudeerd heb. want zien/weten/lezen wat er daadwerkelijk gebeurd is vorige maand voor mij 1 grote openbaring geweest(pua materiaal, infield footage, boeken).
enige wat ik wist was de voor de hand liggende valkuilen en dingetjes die je kan bedenken zonder zelf veel meegemaakt te hebben wat goed verliep. zeg maar de ervaring van een 14 jarige, erop na dat hij volwassener is geworden(natuurlijk). maar daarmee ook banger voor meisjes, en ze maar altijd uit de weg gaat.
pi_93534446
Wat is er zo raar aan schenkstroop? Hij komt hier redelijk over. Een beetje wanhopig misschien, maar je moet echt gestoord zijn zoals mylifeisgrey om 800!!! euro aan zoenen uit te geven. Hoe kom je aan het geld? Je lijkt me te labiel om een baan te houden. Tenzij je schoonmaker/verpakker bent ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')