abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84989167
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En mocht ooit een vrouw toehappen, dan zal je haar weer obessief gaan claimen en te hard van stapel lopen, wat haar alsnog af gaat schrikken.
Dat gebeurd inderdaad ook vaak.

Gewoon lekker opgeven TS! Lekker uitstralen dat je gewoon naar het café gaat om lekker bier te drinken, niet om achter de dames te gaan. (serieus bedoeld, het helpt)
pi_84989182
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef Clap het volgende:

[..]

Fuck man, thats some serious shit right there.
Als je dat omslaan nou pas doet als je iets hebt 'Zij is mn vriendin' dus, is dat al stukken beter.
Wat een verrassing, it's Mylifeisgrey you're talking to. :P
pi_84989225
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een verrassing, it's Mylifeisgrey you're talking to. :P
Mja, alsof ik hier iedereen ken, ik post pas vanaf vannacht na het uitgaan :3
pi_84989266
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Gewoon lekker opgeven TS! Lekker uitstralen dat je gewoon naar het café gaat om lekker bier te drinken, niet om achter de dames te gaan. (serieus bedoeld, het helpt)
Maar onbewust weet je dat je het doet voor de vrouwen en dat is lastig uit te schakelen, misschien onmogelijk. Dus beter kan hij aan zijn zelfvertrouwen werken en geestelijke gesteldheid. Probeer je leven op andere vlakken wel succesvol te maken (vrienden, werk, school, hobbies, wat dan ook) en dan straal je dat ook uit. En je geluk wordt niet compleet afhankelijk van een meid.

En Mylifeisgrey kennende kan het met hem op die vlakken ook stukken beter. :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:18:43 #155
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84989326
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:14 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Ik heb dat dus op die manier lang terug, ten tijde van bijna dagelijks naar het cafe gaan - gedaan.
en er gebeurd dan helemaal niets.

moet er wel bij zeggen dat het een dorpscafe ergens was.
en de keer dat ik in grote stad was, werd ik aangesproken door homos, en een keer een stelletje, die triootje wilde ofzo.
pi_84989422
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik heb dat dus op die manier lang terug, ten tijde van bijna dagelijks naar het cafe gaan - gedaan.

moet er wel bij zeggen dat het dorpscafe ergens was.
en de keer dat ik in grote stad was, werd ik aangesproken door homos, en een keer een stelletje, die triootje wilde ofzo.
Natuurlijk is het voor ons moeilijk inschatten waaraan dat ligt. Wij kennen je uitstraling, houding en communicatievermogen in zo'n situatie niet. En misschien dat je het van jezelf niet goed kan inschatten.
pi_84989601
Maaruh, wat is er mis met een trio? :3
pi_84989616
Lolwhut?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:27:11 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84989629
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk is het voor ons moeilijk inschatten waaraan dat ligt. Wij kennen je uitstraling, houding en communicatievermogen in zo'n situatie niet. En misschien dat je het van jezelf niet goed kan inschatten.
om mij beter te leren kennen:

ik kan het wel goed inschatten wat ik uitstraal,
ik heb het alleen niet zo goed onder controle, omdat ik nogal een 'doorzichtig' iemand ben.

ook laatst. werd ik ergens naar binnen gevraagd.
en toen ineens was er een meisje.
ik schrok me dood, dat had ik niet verwacht.
dus meteen wat woordjes stamelen, omdat ik langs haar moest lopen. en nouja, totale doorzichtigheid van 'angst, verlegenheid, weet ik het'
nu zijn 'we'(de meisjes en ik) oud genoeg, dat ik niet meer wordt uitgelachen. maar het is..... erg

ik moet me even mentaal voorbereiden op dat soort dingen. ik ben geen goede acteur.
en al moet ik een goede acteur rond meiden worden, dan moet ik daar veel meer in oefenen. ipv nooit meisjes spreken behalve kassameisjes, en hoeren.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:27:41 #160
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84989650
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk dus wel he? ;)
Ik had dat zelf ook. Liep door de stad met een maat van me, werd ineens aangesproken, alleen was ik zo overdonderd dat ik d'r heb afgewezen haha.

Socios (schenkstroop?), gewoon niet zo obsessief bezig zijn en verder gaan met het leven. Je praat jezelf alleen maar in de put zo.
pi_84989677
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt!

Het is ook niet dat je in een hoekje moet bier gaan staan drinken. Maar gewoon lol hebben met je vrienden, en niet teveel denken.

Maar de kans is er dat je het toch onbewust uitstraalt, zoals -Strawberry- al duidelijk maakte.. Maar hoe kun je in godsnaam dat tegenhouden, lichaamstaal is toch moeilijk te vervalsen..
pi_84989681
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om mij beter te leren kennen:

ik kan het wel goed inschatten wat ik uitstraal,
ik heb het alleen niet zo goed onder controle, omdat ik nogal een 'doorzichtig' iemand ben.

ook laatst. werd ik ergens naar binnen gevraagd.
en toen ineens was er een meisje.
ik schrok me dood, dat had ik niet verwacht.
dus meteen wat woordjes stamelen, omdat ik langs haar moest lopen. en nouja, totale doorzichtigheid van 'angst, verlegenheid, weet ik het'
nu zijn 'we'(de meisjes en ik) oud genoeg, dat ik niet meer wordt uitgelachen. maar het is..... erg
Tja sorry, maar van iemand die denkt dat hij autistisch is, mogelijk borderline heeft en nog een hoop andere dingen kan ik niet verwachten dat hij kan inschatten wat zijn uitstraling en lichaamstaal is. Ik bedoel, veel mensen kunnen dit uberhaupt van zichzelf niet goed inschatten. Het is ook zo dat men het pas echt doorheeft als ze zichzelf terugzien op film.
quote:
ik moet me even mentaal voorbereiden op dat soort dingen. ik ben geen goede acteur.
en al moet ik dat rond meiden worden, dan moet ik daar veel meer in oefenen. ipv nooit meisjes spreken behalve kassameisjes, en hoeren.
Of je kan hulp zoeken voor je angsten en onzekerheid + tal van andere problemen.
pi_84989768
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja sorry, maar van iemand die denkt dat hij autistisch is, mogelijk borderline heeft en nog een hoop andere dingen kan ik niet verwachten dat hij kan inschatten wat zijn uitstraling en lichaamstaal is. Ik bedoel, veel mensen kunnen dit uberhaupt van zichzelf niet goed inschatten. Het is ook zo dat men het pas echt doorheeft als ze zichzelf terugzien op film.
Borderline kan ik weinig over zeggen, maar Autisme is de grootste smoes van de eeuw om iets (sociaal) niet te kunnen. Ik ben autist, en ben socialer dan de meeste van mn vrienden en kan de meeste meisjes wel krijgen.
BS excuse dus.
pi_84989774
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik had dat zelf ook. Liep door de stad met een maat van me, werd ineens aangesproken, alleen was ik zo overdonderd dat ik d'r heb afgewezen haha.

Socios (schenkstroop?), gewoon niet zo obsessief bezig zijn en verder gaan met het leven. Je praat jezelf alleen maar in de put zo.
Socios en schenkstroop zijn toch niet dezelfde personen?
De een is een lelijke aziaat, de andere een goodlooking white dude maar sociaal onhandig iemand.
pi_84989803
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Clap het volgende:

[..]

Borderline kan ik weinig over zeggen, maar Autisme is de grootste smoes van de eeuw om iets (sociaal) niet te kunnen. Ik ben autist, en ben socialer dan de meeste van mn vrienden en kan de meeste meisjes wel krijgen.
BS excuse dus.
Toch is het wel zo dat sociaal gezien autisten het moeilijker hebben dan een gemiddeld iemand, toch? Natuurlijk is het geen excuus, je kan er prima mee leren omgaan als je er bewust van bent, maar het is wel een beetje een handicap.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:31:52 #166
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84989816
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

ja dat was dus op straat, en heb ik ook gehad (lees 'gekke' meiden die op me afstappen)

dat gaat dus meer in de trant van(ik had haar al paar keer ergens gezien), dat ze me telefoonnummer gaan vragen terwijl er andere mensen ook nog eens bij zijn.
ik stond doodsangsten uit, en schaamte, en opgelatenheid. en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond.
en toen vroeg ze me naam, zodat ze het kon opzoeken. en toen zei ik "dat weet hij daar wel(stonden andere mensen bij)" , en liep weg.

ook nog een keer schreeuwende meisjes bij me ouders thuis voor. dat was ook eng, midden in de nacht ook
misschien was dat wel dezelfde :S

quote:
ja, zo moet het. maar ik vind dat je je leven toch wel een beetje mag proberen richting te geven, om iets anders te bereiken dan in het verleden behaalde resultaten.
(maagd op je 29ste bijvoorbeeld)
en ook is het niet leuk om altijd maar overal 'buiten te blijven' . dat je 'het leven' van andere mensen ziet, die 'daten', en dat er stelletjes zijn. en alles maar aan je voorbijgaat. het is kut.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-08-2010 22:37:21 ]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:33:23 #167
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84989882
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Socios en schenkstroop zijn toch niet dezelfde personen?
De een is een lelijke aziaat, de andere een goodlooking white dude maar sociaal onhandig iemand.
Ik bedoelde degene die de oorspronkelijke TS was, wist alleen niet wie van de twee.
pi_84989924
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:33 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik bedoelde degene die de oorspronkelijke TS was, wist alleen niet wie van de twee.
Oh op die manier, oke. :P
pi_84989967
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch is het wel zo dat sociaal gezien autisten het moeilijker hebben dan een gemiddeld iemand, toch? Natuurlijk is het geen excuus, je kan er prima mee leren omgaan als je er bewust van bent, maar het is wel een beetje een handicap.
Alleen als je er niks mee doet, ik was heel, HEEUL vroeger ook niet zo handig, maar daar oefen je dan toch in?
Onhandigheid (bij autisten) op sociaal is alleen voor mensen die het eigenlijk niet willen veranderen imo.
pi_84989974
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dat was dus op straat, en heb ik ook gehad (lees 'gekke' meiden die op me afstappen)

dat gaat dus meer in de trant van(ik had haar al paar keer ergens gezien), dat ze me telefoonnummer gaan vragen terwijl er andere mensen ook nog eens bij zijn.
ik stond doodsangsten uit, en schaamte, en opgelatenheid. en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond.
en toen vroeg ze me naam, zodat ze het kon opzoeken. en toen zei ik "dat weet hij daar wel(stonden andere mensen bij)" , en liep weg.

ook nog een keer schreeuwende meisjes bij me ouders thuis voor. dat was ook eng, midden in de nacht ook
Waarom sta je dan doodsangsten uit en hoe denk je dat in je eentje te kunnen veranderen zonder hulp?
pi_84990011
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:35 schreef Clap het volgende:

[..]

Alleen als je er niks mee doet, ik was heel, HEEUL vroeger ook niet zo handig, maar daar oefen je dan toch in?
Onhandigheid (bij autisten) op sociaal is alleen voor mensen die het eigenlijk niet willen veranderen imo.
Dan ga je ervan uit dat iedereen zich net zo 'makkelijk' kan aanpassen als jij.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:37:21 #172
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84990060
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je moet je leven wel in eigen hand nemen, zo afhankelijk zijn van je emoties maakt je ontzettend kwetsbaar.
Hopelijk heb je ervan geleerd, dat is het belangrijkste. ;)
pi_84990085
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ga je ervan uit dat iedereen zich net zo 'makkelijk' kan aanpassen als jij.
Het gaat niet om makkelijk, het gaat om het willen, en er werk van maken. Behalve met hun interesses zijn autisten aartslui ;)
pi_84990274
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef Clap het volgende:

[..]

Het gaat niet om makkelijk, het gaat om het willen, en er werk van maken. Behalve met hun interesses zijn autisten aartslui ;)
Waar een wil is, is een weg? Als iemand het tegendeel laat zien, is het Mylifeisgrey wel. ;) Hoewel zijn wil om hulp te zoeken die hij nodig heeft wel ontbreekt, dat dan weer wel.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:42:09 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84990288
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom sta je dan doodsangsten uit en hoe denk je dat in je eentje te kunnen veranderen zonder hulp?
kijk strawberry.
hierin heb jij dus geen recht van spreken. Want het vrouwelijk geslacht(jij behoort daar toe), die krijgt meer kansen zoals dit.
een vrouw wordt vaker benadert, en dan is het niet zo erg als ze het een paar keer 'verkloot'

als man gebeurd dat gewoon bijna nooit. Laat het mij maar nog 10X gebeuren. dan doe ik tegen degeen die me de 10e keer aanspreekt ook wel leuk terug, omdat ik het dan durf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')