Hij heeft toch ouders???quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen vrienden? Alleen vrienden zien zoiets, mensen kijken niet om naar mensen die ze niet kennen. Is helaas echt zo.
Edit: En hij heeft ook geen studiegenoten en collega's
Die zijn vast net zo, hij heeft het vast niet van een vreemdequote:
Betalen jouw ouders alles voor je? ik zou willen weten waar mijn geld aan uit gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij net zo met zijn ouders omgaat als ik, dan weten zij helemaal niets.
Echt jongen, als ik dat jou had zien doen, had ik jou door security de tent uit laten rammen... Dat vind ik echt te ver gaan...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[quote]Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
mensen vinden zonder sociale skills is hartstikke moeilijk, heb weleens meisjes in cafe 1000 euro geboden als ze met me naar bed gingen. en dat was 5X een keiharde afwijzing.
dat is allemaal door me social proof, en me gedrag van in een hoekje staan in een enge omgeving.
dat was vorig jaar, en toen postte ik erover hier Seks voor Geld tot pagina 12
Mijn ouders verdienen minder dan modaal. Ik betaal zelf mijn collegegeld, mijn verzekeringen, alles. Ik betaal ook een beetje mee aan elektriciteit en eten. (Ik woon nog thuis (dus hoef geen huur te betalen), maar heb heel weinig contact met ze omdat ik en mijn ouders heel erg verschillen denk ik. )quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Betalen jouw ouders alles voor je? ik zou willen weten waar mijn geld aan uit gaat.
Het is ook te creepy voor woorden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Echt jongen, als ik dat jou had zien doen, had ik jou door security de tent uit laten rammen... Dat vind ik echt te ver gaan...
Het is ook ongewoon onrespectvol met vrouwen omgaan in een publieke plaats zoals het café.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook te creepy voor woorden.
Nou, nou zo sterk denk ik ook weer niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Volgens mij hebben de buren ook al vanalles door hoor mylifeisgrey, ookal kom je amper buiten. De vrienden en vriendinnen van de meisjes die je zulke oneerbare voorstellen hebt gedaan kennen je natuurlijk ook allang, je zal nooit meer een vriendin uit die stad krijgen omdat iedereen weet wat voor weirdo je bent. Het enige wat je nog kan helpen is een psychiater.
Zou je hem nog steeds zoenen voor 800 euro?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Volgens mij hebben de buren ook al vanalles door hoor mylifeisgrey, ookal kom je amper buiten. De vrienden en vriendinnen van de meisjes die je zulke oneerbare voorstellen hebt gedaan kennen je natuurlijk ook allang, je zal nooit meer een vriendin uit die stad krijgen omdat iedereen weet wat voor weirdo je bent. Het enige wat je nog kan helpen is een psychiater.
Je begrijpt dat het ene grapje was he:pquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zou je hem nog steeds zoenen voor 800 euro?
Nou...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het ene grapje was he:p
Ik heb genoeg rondgeslet en ik zou prima voor een weddenschap voor 800 euro zoenen maar niet met hem, hij is echt gestoord straks stalkt hij me nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou...
Ik zou het waarschijnlijk wel doen. 800 euro! Maar ik ben dan ook een man, zulke dingen maken mij geen slet.
Bij vrouwen ligt dat weer wat gevoeliger. Het leven is oneerlijk.
Waarschijnlijk stalkt hij je nu al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ik heb genoeg rondgeslet en ik zou prima voor een weddenschap voor 800 euro zoenen maar niet met hem, hij is echt gestoord straks stalkt hij me nog
Ze zullen je nu wel zeggen dat jij een vrouw bent en daarom niet kan begrijpen hoe het voor een man is om onsuccesvol in de liefde te zijn en zo...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Die vriendin, di jullie zo gelukkig zou maken, wordt niet gelukkig van een labiele aanhankelijke vent. Jullie lijken me zo'n vriend die helemaal flipt van jaloezie als zij een keer met een knappe gozer praat.
Ik ben ook gepest. Ik ben een vrouw, en niet lelijk, maar vroeger was ik gewoon een nerdje en daar ben ik ook overheengegroeid met de puberteit. Het lijkt wel alsof jullie vrouwen als een soort aliens zien, vrouwen denken en voelen hetzelfde als mannen hoor. Sommige vrouwen zijn hyperemotioneel en houden alleen van van roze en schattige diertjes, anderen houden van gamen, groffe humor en weer anderen zitten er tussen in. DE vrouw bestaat niet, net als DE man. Waarom is het toch zo moeilijk dat te snappen, en gewoon als je een meisje tegenkomt waarmee je wat deelt (muzieksmaak, films, sport) het daar over te hebben?
Dan ontmoet je de verkeerde vrouwen misschien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, omdat vrouwen helemaal niet hetzelfde denken en voelen als mannen volgens mij. Jullie zijn ingewikkeld, veel van jullie zijn vaak nodeloos gemeen en jullie gedragen je anders dan mannen.
Hij krijgt geen geld meer van ze, alleen bijstand geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef HetNoorderlicht het volgende:
What the fuck? Zo iemand als mylifeisgrey is compleet handelingsonbekwaam. Dat ber niemand contact op neemt met die ouders, vinden zij het niet raar dat mylifeisgrey zoveel geld van ze krijgt en dan toch zo mager is etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |