Het helpt toch niets als jij zijn foto's ziet en zegt dat hij er normaal uitziet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij heeft ze allang gepost maar wil dat niet op nieuw doen. Als hij blijft zeuren maar geen foto's post dan vind ik dat hij zijn mond moet houden.
Mensen met anorexia worden enkel opgenomen als ze al in een levensbedrijgende situatie hebben gezeten en meestal als ze minderjarig zijn onder dwang van de ouders. Daar is hier geen sprake van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mensen met anorexia worden gedwongen opgenomen vaak, waarom hij niet als hij zichzelf bijkans wil "opereren?"Ze hebben precies hetzelfde eigenlijk.
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
WTf wou hij zichzelf opereren ofzo?
Psychoses als in waanbeelden, soms heb je depressies met waanbeelden waarbij je jezelf/ de wereld vervormd ziet.
Maar iedereen heeft een foto gezien behalve ik, pleeeeeaseee?
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hij haatte zijn gezicht denk ik en snijden is een uiting daarvan.
Had de psych dit niet kunnen onderzoeken? Of misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet..quote:De primaire diagnose of het hebben van een meerdere diagnoses naast elkaar is bij gemiddeld een derde van de personen met body dysmorphic disorder (BDD); 6% tot 52% van de personen heeft OCS; 48% tot 79% heeft een stemmingsstoornis en 58% tot 71% heeft een andere angststoornis. Bij 12% van de personen komen suïcidale ideeën voor en 61% heeft ook last van nagelbijten.
Jezelf straffen denk ik....quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Ja maar snijden als in ik wil mijn neus wegsnijden of snijden als in ik wil de pijn verplaatsen?
Oh dat kun je zien ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef HetNoorderlicht het volgende:
IK BIJT NAGELS OH NEE.
Maar hij heeft BDD in combinatie met eenDepressie, dat zie je zo.
Wie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef msnk het volgende:
offtopic: aantal posts: 101 (gemiddeld 58 per dag)
Da's helle velle.
Alleen een vader dacht ik...en een hond.quote:
Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou ook mooie meisjes zijn onzeker.
Dat je dat al op basis van 1 foto kan zeggen waarbij iemand schuin in de camera kijkt + de foto overbelicht is, vind ik best knap![]()
Niet waar, er zijn ook mensen die een serieuze zelfmoordpoging hebben gedaan, dus echt dood wilden, maar toch zijn gered en na veel therapie blij zijn om nog te leven. Maar ook een hoop mensen doen later nog een poging en slagen dan wel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Naja ik zie het zo: als iemand echt dood wilt dan maakt diegene er vroeg of laat toch wel een eind aan. Hulp of geen hulp.. maar het helpt af en toe wel inderdaad.
Ah oke, dan maakt het niet uit denk ik.quote:
Jazekerquote:Ik heb wel meer foto's gehad in mijn fobo hoor. Waarom moet je mijn huidige foto altijd afkraken?
Alle filmsterren dragen gewoon foundation hoor, niks mis met een man die zijn pukkels wegwerkt:Pquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Hoe maak je dat zo iemand duidelijk. Het is dan wel een webcam foto, maar dat geeft een goede impressie van hoe je er echt uitziet. Tuurlijk, met felle belichting zie je er slechter uit, daarom vermijd ik dat persoonlijk ook, wij mannen hebben niet de luxe van make-up en foundation om onder hard wit licht er nog leuk uit te zien.![]()
Als hij zich nu eens zou richten op wat er wel goed aan is, dat kan toch ook? Hij is niet kaal of kalend, heeft geen gezicht vol met acne, is niet moddervet.
Ik snap het echt niet, ik ken een paar vrienden die er erger uitzien dan hem maar die wel constant vriendinnen hebben. Dat zijn dan niet de mooiste vrouwen die er zijn, maar toch.
[..]
Jazeker![]()
Dit klinkt tegenstrijdig of begrijp ik je gewoon verkeerd?quote:Seks kom ik niet te kort, was toch al niet van het vele neuken dus.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Kijk, daarom is Schenkie nog te redden. Wijze woorden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Ja maar stelletjes doen dat met dezelfde persoon...jij dus niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, doordat ik nooit een relatie heb gehad was ik toch al gewend weinig te neuken, zo bedoel ik het. Wat ik in 24 jaar geneukt heb doen de meeste stelletjes in 6 maanden.
Maar waar ligt het 'm dan aan dat je wel seks kan krijgen, maar geen relatie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
En al helemaal een vrouw met een of meer kinderen, dat zie ik al sowieso niet zitten. Is een te grote stap van waar ik nu vandaan kom. Maar goed, het heeft mij jaren gekost er niet meer mee te zitten en ik hoop ook dat ik dat bevrijdende gevoel vast kan houden. Tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ik heb er geen pijn meer van.
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh, nee, ik begon te neuken toen ik 18 was. En ja, ik ging/ga regelmatig naar de hoeren.
Het is toch redelijk On Topic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil het topicniet kapen hoor, ik gaf slechts mijn input in het geheel.
Dat is toch een redelijke verovering.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijn eerste keer was met een vriendin van mijn zus lol.
De grote ellende begon er mee dat ik een ENORME afkeer aan uitgaan had en nog steeds heb, ik zat dus altijd thuis. Combineer dat met een viswijf van een dominante moeder die dat allang best vond, want dan had ze me tenminste thuis.
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?
18 lijkt me wel erg jong om naar de hoeren te gaan.
Ik kan het me echt niet voorstellen om op zo'n leeftijd naar de hoeren te gaan. Dan krijg je nu niet echt positieve ervaringen met sex lijkt me en dan wordt het nog moeilijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.
Ongeveer elke 22 weken dus. Als ik anderen hier zo hoor dan valt dat nog best mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Houd je bek toch man. Bij zo'n figuur heb ik niet eens zin om het te uit te leggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.
Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindtIk kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen.
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja kruip maar snel in je slachtoffer rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |