quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Kijk, daarom is Schenkie nog te redden. Wijze woorden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat jezelf in een relatie storten zonder ervaring ook vragen is om problemen en stres. hoeft uiteraard niet maar ik kan me daar wat bij voorstellen als ik zo mij heen kijk.
Ja maar stelletjes doen dat met dezelfde persoon...jij dus niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, doordat ik nooit een relatie heb gehad was ik toch al gewend weinig te neuken, zo bedoel ik het. Wat ik in 24 jaar geneukt heb doen de meeste stelletjes in 6 maanden.
Maar waar ligt het 'm dan aan dat je wel seks kan krijgen, maar geen relatie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
En al helemaal een vrouw met een of meer kinderen, dat zie ik al sowieso niet zitten. Is een te grote stap van waar ik nu vandaan kom. Maar goed, het heeft mij jaren gekost er niet meer mee te zitten en ik hoop ook dat ik dat bevrijdende gevoel vast kan houden. Tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ik heb er geen pijn meer van.
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh, nee, ik begon te neuken toen ik 18 was. En ja, ik ging/ga regelmatig naar de hoeren.
Het is toch redelijk On Topic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wil het topicniet kapen hoor, ik gaf slechts mijn input in het geheel.
Dat is toch een redelijke verovering.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, gelukkig niet. Mijn eerste keer was met een vriendin van mijn zus lol.
De grote ellende begon er mee dat ik een ENORME afkeer aan uitgaan had en nog steeds heb, ik zat dus altijd thuis. Combineer dat met een viswijf van een dominante moeder die dat allang best vond, want dan had ze me tenminste thuis.
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je ook ontmaagd door een hoer of niet?
18 lijkt me wel erg jong om naar de hoeren te gaan.
Ik kan het me echt niet voorstellen om op zo'n leeftijd naar de hoeren te gaan. Dan krijg je nu niet echt positieve ervaringen met sex lijkt me en dan wordt het nog moeilijker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere jongens gehoord dat zij zich op die leeftijd niet meer konden inhouden/wachten.
Ongeveer elke 22 weken dus. Als ik anderen hier zo hoor dan valt dat nog best mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Hoe kan je het nou doen met iemand zonder dat diegene van je houdt? En nee, ik vermoed dat ik die bepaalde lusten niet heb die de meeste mannen wel hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja precies, niks mis mee. Ben wel blij dat mijn eerste keer niet met een hoer was trouwens.
En 57 hoeren in 24 jaar tijd, poeh poeh, kun je nagaan hoe vaak ik ga.
Houd je bek toch man. Bij zo'n figuur heb ik niet eens zin om het te uit te leggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, ik kraak helemaal niks af hoor, jij ziet het (helaas) negatief maar ik ben gewoon realistisch.
Oke hij mag dan wel BDD hebben maar om hier nou allemaal aandacht op te eisen heeft niet echt zin, daar moet hij toch echt naar een psycholoog voor gaan. En snijden in gezicht omdat je jezelf lelijk vindtIk kan daar echt niet bij hoor, mensen die er normaal uitzien en zich dan zo aanstellen. Je hebt pas recht van spreken als je echt helemaal misvormd bent en in een rolstoel zit of wat dan ook. Wees blij dat je 100% gezond bent. Eigenlijk zullen ze zich moeten schamen.
Houd die kortzichtige onzin opmerkingen gewoon voor je als je er niks van begrijpt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja kruip maar snel in je slachtoffer rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |