abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93482029
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef Revolution-NL het volgende:
:'(

[..]

Ik dacht dat linksen altijd uit solidariteit en naasten liefden stemden niet uit eigen belang.
Mijn wereldbeeld :'(
Ja, maar je hangt aan elkaar van de vooroordelen dus het is je vergeven. ;)
-
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:17:45 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_93482039
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef splendor het volgende:

[..]

Enige mate ja, misschien moet je mijn post nog eens lezen, ik beweer nergens dat ze allemaal grote vriendjes moeten worden.
Wat betreft alternatieve visies.. er liggen een aantal prachtige alternatieven, kijk bijvoorbeeld eens naar D66.
Mee eens, ik stem zelf D66. Alleen je argumentatie om de situatie te rechtvaardigen vind ik onzin.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_93482046
Ik kan niet zeggen dat ik het huidige kabinet geweldig vind. Maar alles beter dan die linkse ratjes die alles kapot maken.
pi_93482149
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Tamashii het volgende:
Mensen die nu alsnog PVV of VVD stemmen..
Ja hoi :W
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_93482167
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mee eens, ik stem zelf D66. Alleen je argumentatie om de situatie te rechtvaardigen vind ik onzin.
Ik wil het ook niet rechtvaardigen, maar ik begrijp wel dát het gebeurt en het is ook te voorkomen door dit kabinet. Het kabinet gooit zo ook zijn eigen ruiten in. Door meer naar de oppositie te luisteren en ze geen groot blok te laten vormen, krijgen ze uiteindelijk veel meer gedaan.

Of ze blijven als een blinde doorgaan zonder overleg en samenwerking met de oppositie, en dan krijgen ze er dalijk een aantal belangrijkste wetten niet door. Of ze geven een kleine handreiking en het gaat allemaal een stuk makkelijker. Ik zou het wel weten.
-
pi_93482237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tja dat kan. Ik laat mijn partij, waar ik lid van ben, niet zonder meer vallen. Niet dat ik niet kritisch ben, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik meteen op een andere partij ga stemmen. Ben niet overtuigd van de D66, en dan blijft er verder niks over.
Het land staat stil, dat is mijn grootste bezwaar. Er wordt gesproken over daadkracht, maar die uit zich in de vorm van een snelheidsverhoging en een halfbakken versoepeling van het rookverbod. Dat is geen daadkracht, dat is symboolpolitiek. Dit kabinet duwt belangrijke hervormingen voor zich uit. Dat terwijl de VVD er talloze malen op heeft gehamerd dat de arbeidsmarkt en de woningmarkt moet worden hervormd. En ik ga ervan uit dat de VVD daar nog steeds naar streeft, maar helaas steekt de PVV daar een stokje voor.

Het is een babyboom-kabinet geworden en moet naar mijn idee daarom zo snel mogelijk verdwijnen zodat we echt orde op zaken kunnen stellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:24:30 #57
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482301
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het land staat stil, dat is mijn grootste bezwaar.
Wat zal jij dan blij zijn na morgen, wanneer de maatregelen er eindelijk worden doorgejast. Ze wachten nu gewoon omdat ze de verkiezingen niet willen verliezen, en omdat het bekendmaken van hun plannen en maatregelen (en die doorberekeningen) koud op het dak zullen vallen van het grootste gros mensen.

Wanneer wij als VVD en CDA straks de Eerste Kamer wel beheersen wordt het pas interessant de komende 3 jaar, heerlijk.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93482384
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat zal jij dan blij zijn na morgen, wanneer de maatregelen er eindelijk worden doorgejast. Ze wachten nu gewoon omdat ze de verkiezingen niet willen verliezen, en omdat het bekendmaken van hun plannen en maatregelen (en die doorberekeningen) koud op het dak zullen vallen van het grootste gros mensen.

Wanneer wij als VVD en CDA straks de Eerste Kamer wel beheersen wordt het pas interessant de komende 3 jaar, heerlijk.
Beleid schrappen en simpelweg de kaasschaf ten hand nemen, noem ik geen maatregelen treffen. Ook jij weet dondersgoed dat het kabinet structurele oplossingen tegenhoudt. Bijvoorbeeld met betrekking tot het ontslagrecht, wat ik gisteren tegen je zei.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:27:53 #59
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482410
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beleid schrappen en simpelweg de kaasschaf ten hand nemen, noem ik geen maatregelen treffen. Ook jij weet dondersgoed dat het kabinet structurele oplossingen tegenhoudt. Bijvoorbeeld met betrekking tot het ontslagrecht, wat ik gisteren tegen je zei.
Nog wel ja, anders heb je straks het grootste gros mensen weer met petjes en vlaggetjes op de Dam staan, en dan verlies je de Provinciale Staten zeker.

Ze zijn gewoon strategisch aan het vooruitschuiven tot na morgen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93482443
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nog wel ja, anders heb je straks het grootste gros mensen weer met petjes en vlaggetjes op de Dam staan, en dan verlies je de Provinciale Staten zeker.

Gaat niet gebeuren zolang Wilders het kabinet in zijn greep houdt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:28:59 #61
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93482456
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dus ze zetten de goede plannen in de ijskast en proberen met slechte plannen de verkiezingen te winnen? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:29:55 #62
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482493
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren zolang Wilders het kabinet in zijn greep houdt.
Ook die is wel te paaien, hij blijft in weze een VVD'er.

Hij is alleen gedraaid om de Henk en Ingrids van de wereld achter zich aan te krijgen, en je moet toch wat doen om het gepeupel van de SP bij ze weg te snoepen. Nu word ik wel heel denigrerend, maar je snapt m'n punt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93482565
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij is alleen gedraaid om de Henk en Ingrids van de wereld achter zich aan te krijgen, en je moet toch wat doen om het gepeupel van de SP bij ze weg te snoepen. Nu word ik wel heel denigrerend, maar je snapt m'n punt.
Ja, en Wilders weet ook dat hij Henk en Ingrid tegen zich in het harnas jaagt als hij mee gaat in de hervormingsplannen. Vooral de PVV-achterban pikt dat niet. Wilders is opportunist, geen idealist. Die zal niet buigen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:31:21 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93482566
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij is alleen gedraaid om de Henk en Ingrids van de wereld achter zich aan te krijgen, en je moet toch wat doen om het gepeupel van de SP bij ze weg te snoepen.
Ik vind dat je beter "Henk en Ingrid" achter je kan proberen te krijgen als nederlandse partij. De PvdA doet hetzelfde (het zogenaamd domme deel van nederland paaien) alleen dan gewoon bij allochtonen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:32:31 #65
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind dat je beter "Henk en Ingrid" achter je kan proberen te krijgen als nederlandse partij. De PvdA doet hetzelfde (het zogenaamd domme deel van nederland paaien) alleen dan gewoon bij allochtonen.
Ja maar wanneer je harde economische maatregelen gaat nemen die niet gebaseerd zijn op gelijkheid dan haken veel van die mensen ook alweer af, en daar zit Wilders nu met een probleem.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:33:34 #66
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93482684
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik ben niet gek, itt wat links altijd maar beweert over rechtsstemmende mensen :').
Ik stem links omdat ik tegen afbraak van sociale voorzieningen ben, tegen het in mijn ogen oneerlijke verdeling van de welvaart. Mensen die gewoon netjes werken ook de plantsoen medewerker dient goed betaald te worden. De loon verhoudingen zijn extreem scheef gegroeid en daar moet iets tegen gedaan worden.
Iedereen die werkt of niet kan werken verdient een goed leven.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:33:37 #67
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482687
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en Wilders weet ook dat hij Henk en Ingrid tegen zich in het harnas jaagt als hij mee gaat in de hervormingsplannen. Vooral de PVV-achterban pikt dat niet. Wilders is opportunist, geen idealist. Die zal niet buigen.
We zullen zien, ik gun hem die kans wel. Sowieso al meer dan dat ik meteen met het gepeupel meega en PvdA stem, moet er niet aan denken dat ik m'n stem verkwansel aan dergelijke partijen. Ik stem nog liever op een Kabinet dat met Wilders zit opgescheept dan iemand die het bij voorbaat al verneukt aan sociale cohesie die niet bestaat.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93482691
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja maar wanneer je harde economische maatregelen gaat nemen die niet gebaseerd zijn op gelijkheid dan haken veel van die mensen ook alweer af, en daar zit Wilders nu met een probleem.
En dat is de reden dat Wilders nooit akkoord zal gaan met ingrijpende hervormingen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:34:37 #69
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482737
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik stem links PVV omdat ik tegen afbraak van sociale voorzieningen ben, tegen het in mijn ogen oneerlijke verdeling van de welvaart. Mensen die gewoon netjes werken ook de plantsoen medewerker dient goed betaald te worden. De loon verhoudingen zijn extreem scheef gegroeid en daar moet iets tegen gedaan worden.
Kijk eens aan, en het klopt nog steeds.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:36:11 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93482805
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik stem links omdat ik tegen afbraak van sociale voorzieningen ben, tegen het in mijn ogen oneerlijke verdeling van de welvaart. Mensen die gewoon netjes werken ook de plantsoen medewerker dient goed betaald te worden. De loon verhoudingen zijn extreem scheef gegroeid en daar moet iets tegen gedaan worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, en in een rechtse samenleving is dat dan ook prima ingevuld. Er zijn alleen strengere eisen zodat de niet willenden een probleem hebben :).

En dat de lonen scheef zijn klopt, kijk naar de lonen bij de goede doelen, de overheid, de linkse kunstprojecten etc :).
Get woke, go broke!
pi_93482862
De lonen bij de overheid zijn scheef? Ooit gehoord van de Balkenende-norm?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:38:16 #72
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482888
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat is de reden dat Wilders nooit akkoord zal gaan met ingrijpende hervormingen.
Ach, hij heeft al zoveel beloften gebroken, dat kan er ook nog wel bij. Zolang hij maar blijft schreeuwen over Islam verdoezelt hij dat wel. De partij groeit namelijk nog steeds, terwijl ze in hun hele bestaansgeschiedenis nog niet zoveel beloften de deur uit hebben gezet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:38:28 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_93482893
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kijk eens aan, en het klopt nog steeds.
Nee hoor, de PVV of beter gezegd Wilders is en blijft een VVD'er deze man is een wolf in schaapskleren voor Henk en Ingrid, zijn enige obsessie is te proberen een halt toe te roepen aan een geloof. Voor de rest interesseert het hem geen zak en laat zo al zijn "sociale"punten vallen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:38:54 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93482908
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
De lonen bij de overheid zijn scheef? Ooit gehoord van de Balkenende-norm?
PvdA schendt ‘erecode’ met kandidering grootverdiener Postema :W.
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:39:31 #75
322645 Voorschrift
See if I care
pi_93482928
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee hoor, de PVV of beter gezegd Wilders is en blijft een VVD'er deze man is een wolf in schaapskleren voor Henk en Ingrid, zijn enige obsessie is te proberen een halt toe te roepen aan een geloof. Voor de rest interesseert het hem geen zak en laat zo al zijn "sociale"punten vallen.
Nu worden Henk en Ingrid zelfs door jou gebruikt als argument voor links, het moet niet gekker worden. Maar ach, we kunnen allemaal van elkaar leren. Hoewel je wel een sterk argument geeft voor het feit dat de PVV gewoon een semi-linkse partij is.

Rutte zei het gister ook al in P&W, de SP en PVV zijn collegae.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')