ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lulquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Enig ding dat ik er uit kan concluderen is dat hij Alex gewoon niet mag... klaar.. niks anders.. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, ik heb ook mensen waarvan ik van mening ben nooit vrienden met hun kan worden, puur omdat we niet op dezelfde 'level' zitten.
Die schamen zich nergens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef delfse het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat de homo s zich echt wel schamen voor het gedrag van die Servio. Kan me niet voorstellen dat ze dit gedrag normaal vinden.
omdat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lul
En zo niet dan smeer je em toch gewoon ff in....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, ik vind die Alex ook een gladde lul
Hopelijk lezen ze ook mee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze ook mee.![]()
Hoi ouders van Mo! Geil sletje hebben jullie opgevoed hoor! Getatoeëerde oog make-up, nepborstjes, een beetje ordinair/plat maar wél lekker!
doe dan toch servio maar, anders is het elke dag jankenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef gniffie het volgende:
servio of maik eruit. nu ik die jankmo zie kan ik niet kiezen
Lekker voor met de Carnaval...dan snel weer opteffen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoi ouders van Mo! Geil sletje hebben jullie opgevoed hoor! Getatoeëerde oog make-up, nepborstjes, een beetje ordinair/plat maar wél lekker!
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
leuk toch, gaat mo iedereen ondervragen wie op maik heeft gestemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe dan toch servio maar, anders is het elke dag janken
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is er met Mo? bang dat Maik weg moet?
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef pietpaniek het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo tegen alex is, vind hem best simpatiek
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef pietpaniek het volgende:
Heeft mo perongeluk maik genomineerd dan?
Hmmmmnotreally... Ik mag hem niet omdat hij me heel erg moet denken aan een kerel waar ik zware ruzie mee hebquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerd
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerd
Omdat Arnold Einstein er misschien uit moet neem ik aan..quote:
maik, wat een baas toch eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Mo jankt terwijl Maik gewoon lachend door de keuken loopt.
Ohw... die gast moet gewoon met zijn potje pindakaas op het eerste vliegtuig stappenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Arnold Einstein er misschien uit moet neem ik aan..
Tijd dat jij dit forum verlaatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Servio denkt nu ook dat Maik homo is? het wordt tijd dat Ser lekker naar huis gaat..
gast. snap er echt geen bal vanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef delfse het volgende:
Op een ander forum gelezen dat die betaalde Hoer Laura wil dat haar betaalde vriendje Guido die Alex weg wil treiteren aanmoedigd en wil dat de homo Servio blijft ze riep zelfs op haar ouders op hem te laten stemmen. Terwijl ze volgens mijn zelf op die Servio heeft gestemd. En ze is zo trots op haar 50 procent want ze kan de kijkers zegt ze
zit ie er niet zo ver naast, kan Mo weer jankenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Servio denkt nu ook dat Maik homo is? het wordt tijd dat Ser lekker naar huis gaat..
Een hoer? Teveel in de spiegel gekeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef delfse het volgende:
Op een ander forum gelezen dat die betaalde Hoer Laura wil dat haar betaalde vriendje Guido die Alex weg wil treiteren aanmoedigd en wil dat de homo Servio blijft ze riep zelfs op haar ouders op hem te laten stemmen. Terwijl ze volgens mijn zelf op die Servio heeft gestemd. En ze is zo trots op haar 50 procent want ze kan de kijkers zegt ze
hee, handen AF van Chanelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tijd dat jij dit forum verlaatHij had nog gelijk ook
nu is die wel weer tof opeens iddquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef NotYou het volgende:
Oh man! Eigenlijk mag Maik nu wel blijven. Wat een baas!![]()
Heeft Maik dat net gezegd? Sliep ik zeker evenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
mo helemaal verontwaardigd dat maik het met mannen doet, terwijl ze zelf ook bi is
Ja die rattenkop zegt het iets te vaak.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Antebella het volgende:
Servio vind het heeeeeelemaal niet erg!!!
Zijn gezichtsuitdrukking zegt iets anders
jah recht in haar gezicht. en zij geloofde het eerst nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heeft Maik dat net gezegd? Sliep ik zeker even
Kut als je nog twee maanden moet. Snifquote:
Waarom nu ineens??quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah recht in haar gezicht. en zij geloofde het eerst niet
servio dacht dat relatie mo maik nep was omdat hij dacht dat maik homo was.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
Maar waarom zegt hij dat ineens? Was er een reden voor?
hij dacht dat Servio of Guido hem verdacht van een neprelatie met Mo omdat ie homo zou zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
geweldig tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Roguee het volgende:
Eerst monique vol in tranen omdat maik genomineerd is, nu vol in tranen omdat maik net vertelt dat hij het wel eens iets met mannen heeft gedaan.
"Mijn ouders kijken hiernaar![]()
![]()
"
Jep.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij dacht dat Servio of Guido hem verdacht van een neprelatie met Mo omdat ie homo zou zijn?
Wat deed ie?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
nu is die wel weer tof opeens idd
ach man dit is een spel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef delfse het volgende:
Olga hoe noem je dan iemand die betaald wordt om je zo te kijk te zetten verplicht zoenen bij elkaar slapen de hele dat maar strelen op iemand springen in bed en knuffelen en daar gaat echt nog wel seks vak komen ik denk anaal want Guido is homo
Da's wel de vraag ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
'mijn ouders kijken dit' snif jank huil
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Maria44 het volgende:
Mens hou eens op over je ouders, vraag anders je 24 uur aan
is ze daar nu om aan huilen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Roguee het volgende:
Nu beelden op tv over het feestje van zaterdag. Nou mo, ik hoop dat je ouders NIET kijken
Ik verwacht in ieder geval wel een snerende opmerking van Georgina.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef gniffie het volgende:
zal HET FILMPJE straks in de live uitzending komen?
Ja dat ze met Maik heeft liggen rommelen, die nu toegeeft wel eens iets met mannen te doen, en daar schaamt ze zich voor omdat haar ouders dat gaan zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is ze daar nu om aan huilen ?
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gebruiktquote:
Nou zelf Dennix ging 'heftiger' te keerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef gniffie het volgende:
maik was gewoon een time bomb. hij komt nu echt los
Goh, voel ik daar iets van jaloezie of wat is hetquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
Alleen plaatselijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.
Tsja sommige vrouwen zijn wel dom hoor.quote:
nee, alleen omdat ze als dronken lor op tv te zien is, vozend met Maik in bed en hij ook met mannen gerommeld heeft en papa en mama alles kunnen zien, maar verder is ze het kleine onschuldige meisje heurquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Idd. Lekker lam op de feestjes en dan achteraf spijt hebben en janken.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef minzo het volgende:
Als het haar niet bevalt gaat ze maar huilen zodat zij altijd gelijk krijgt. zodat zij de lieverling is bla bla. Ik moet er eigenlijk van kotsen. Begin had ik begrip voor maar nu echt elke ding wat ze niet bevalt gaat ze huilen
zucht......quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
zucht......
Ik denk dat het beter voor je is dat je dit gewoon niet kijkt. Je snapt volgens mij weinig van het spel
Nee hoor, loopt nog genoeg gewillig mannelijk en vrouwelijk spul...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Maik moet het ws weer met een sok doen voorlopig
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef vladivostok het volgende:
Donderdag ouders van mo in de studio. Ben wel nieuwsgierig naar hun reacties.
Met Servio; alles voor het spel hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Je UIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan meer in shock zijn om wat je ouders ervan vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef NotYou het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel dubbel hoor. Neptieten, permanente make-up maar dan gechoqueerd zijn door een man die het ook met mannen doet.
Ja een oude sok, zoals hij tegen Karim zeiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef gniffie het volgende:
niet het filmpje in de uitzending. enkel maik die noch ontkent noch bekent dat er iets gebeurd is.
twitter die alphons ff dat het een vieze laffe herder is
neeh, niks, maik heeft met mannen gerommeld, maarja, was toch al bekend? En daar jankt Mo nou over, eerst jankte ze omdat Maik genomineerd isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
Mo denkt dat gay-Maik haar gebruikt heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
JAA! Maik vertelt net even tussen neus en lippen door dat hij wel eens iets met mannen heeft gedaan. Monique wilde toen even met rust gelaten worden, haar ouders gaan dit ook zienquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
denk aan je hartquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef delfse het volgende:
Dat weerjeniethe: Als ik jaloers zou moeten zijn op die 2 dan moet ik opgenomen worden in een gekkenhuis. Ik ben blij dat het niet mijn dochter is . En waar zou ik jaloers op moeten zijn dan wat is er leuk aan dat stel ?
2 cossen vol gejank...mag jij raden wie....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Tja, smaken verschillen nu eenmaal en misschien moet je dat idd maar even doen. Heb nog wel een nummer van een gekkenhuis voor je.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef delfse het volgende:
Dat weerjeniethe: Als ik jaloers zou moeten zijn op die 2 dan moet ik opgenomen worden in een gekkenhuis. Ik ben blij dat het niet mijn dochter is . En waar zou ik jaloers op moeten zijn dan wat is er leuk aan dat stel ?
Vrij weinigquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Niet weer, nog steedsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
wat zit Monique nou weer te janken
Maik deelde mee dat ie het met mannen heeft gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Wat voor missie moest hij doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
Hoe dom zijn die bewoners dat ze niet snappen dat die missie van Alex echt niet zo simpel was.
Kan me haast niet indenken dat ze dat is ....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Olga het volgende:
Dat mo hoogbegaafd is, is toch een grapje?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef delfse het volgende:
datweetjeniethe is niet nodig want ik ben niet jaloers
Maik vertelde tussen neus en lippen door dat hij het wel eens met mannen doet. Mo voelt zich gebruikt en is bang dat dr ouders dit zullen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
wat zit Monique nou weer te janken
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Roguee het volgende:
Laura: Waarom willen ze nu al dat ons geheim uitkomt?? We zijn 3 weken bezig.
Wat heeft de productie hiermee te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: Ik vind dit echt nep van de productie.
wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: Ik vind dit echt nep van de productie.
yeap.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Laura en Guido voelen zich volgens mij genaaid door de clue van vanmiddag.
kan het me stiekem wel voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
en die wasquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Ojee, SL op komst?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: "Ik vind dit echt nep van de productie."
OMGquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik vertelde tussen neus en lippen door dat hij het wel eens met mannen doet. Mo voelt zich gebruikt en is bang dat dr ouders dit zullen zien.
Laura en Guido voelen zich altijd genaaid door de productie..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Een aantal foto's in een roddelblad (geloof ik?) van BN'ers met een nep relatie.quote:
En terecht was wet to obvious in mijn ogen. maar ja in t huis is er nog steeds niet voor gedrukt, al verwacht ik wel dat dat nog gaat komenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
met koeien letters erop; puntje puntje en puntje puntje FAKEN HUN RELATIE?!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Een aantal foto's in een roddelblad (geloof ik?) van BN'ers met een nep relatie.
Zo begrijp ik het niet, nu. Ze legt net aan Flip uit dat ze het feit dát hij het weleens met een jongen gedaan heeft, haar probleem is. "Mijn ouders kijken ook blabla"quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo denkt dat Maik haar gepaald heeft zodat de kijkers he niet voor een homo aanzien
Wat denk je zelf? Die blijven die nep-relatie maar instand houden en daar baalt die gay van. Hij wil gewoon uit de kast komen en met zijn eigen geheim verdergaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft de productie hiermee te maken?
Ha ja dat was wel cruciaal jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
met koeien letters erop; puntje puntje en puntje puntje FAKEN HUN RELATIE?!?!?!
Good luckquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 1,5 uur leren![]()
Tot later
Guidson word ondervraagd door Karim, Sofia en Servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat gebeurd er op de slaapkamer dan?
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
stukken uit roddelbladen: madonna relatie fake etc etc
Nou al heel eind op weg met graciasquote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gracias
Ik heb het nodig, kut spaanse woordjes
Valsche Servio!!! ( There i said it, doe maar klagen op mijn twitterquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
En nu paarse krokedillen tranen wat een wonderquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo denkt dat Maik haar gepaald heeft zodat de kijkers he niet voor een homo aanzien
Of op de vloer schijten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef secretannie het volgende:
Laat Sharon effe haar herkauwende koeie klep houden.....
Ok dit snap ik dan ook niet helemaal. Waarom wordt dit zo aangedikt terwijl andere geheimen niet of nauwelijks geopenbaard wordenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Alex zegt: ik ga nu geen hielen likken omdat ik genomineerd ben
Nou lekker makkelijk cluequote:
Gert man!quote:
Daarom vertelt hij net ook vrolijk voor al die camera's dat hij met een vent heeft gesext. Omdat hij bang is dat de kijkers hem voor homo aanzien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu paarse krokedillen tranen wat een wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |