Niks mis mee tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Aafke is echt de sletterigste serveerster ooit
. Kort rokje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef D. het volgende:
[POLL] Maik, Servio of Alex? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
Die vallen behoorlijk tegenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
moet je ff naar domino's gaan.. schijnen goeie pizza's te hebben....
patatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef soyChantal het volgende:
[..]
ik ook![]()
en dat terwijl ik net nog friet op heb
Nee op die hele die bij mij aan de koelkast hangtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Dr_Greene het volgende:
10 maart valt ie zeker...
...op een 1/5-de lot...
waar? Ik kijk naar het etentje van Guido en Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef MightyDude het volgende:
Waarom is Mo nu weer huilie huilie aan het doen ?
Verkeerde topic?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef MightyDude het volgende:
Heeft ze uien gesneden...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef MightyDude het volgende:
maar wel het commentaar eropquote:
Ja, dat vloeken slaat nergens op natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
zegtie nou: godverdomme en dan een klap in zijn handjes
quote:
Stel je niet aan. Er is heel wat aan vooraf gegaan. Mo is gewoon een tease.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Bastard het volgende:
Hmm dat is zwak van Maik.. kind is zo dronken als een lor
ik vond het nogal raar, nog een nooit een presentator dat horen zeggen geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vloeken slaat nergens op natuurlijk
dit dus....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Er is heel wat aan vooraf gegaan. Mo is gewoon een tease.
Leest de streamverslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |