Een beetje welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is een clou waar de bewoners wat aan hebben
En dat terwijl er een hoogbegaafde bij zitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Ja dat de clou's overal verstopt zitten ofzo![]()
Ze zijn een beetje dom.
hehe dat zei ik net tegen mijn vrouw ook..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl er een hoogbegaafde bij zit
dat blijft nog even geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef soyChantal het volgende:
wat dacht ie nou dat het geheim was?
wel een stomp gegeven met bijpassende opmerking?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef soyChantal het volgende:
[..]
ik kon t net niet verstaan omdat er hier iemand aant hoesten was
Zie jij dat verband dan niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Hoe ver kan je doorslaan in het zoeken naar een geheim
Dolfijnschilderij -> profvoetballer.
tuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wel een stomp gegeven met bijpassende opmerking?
Nederlands Elftal gespeeldquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het oranje randje deed het m hoor!
denk het wel, zullen ze het ehct gedaan hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Krijgen we nu spetterende beelden van bewegende dekens?
Ik zit ook met stomme verbazing te luisteren.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Monique aan het slaapwandelen? Zei hij dat nou?
En daarna zei hij Joanne
hoorde ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Monique aan het slaapwandelen? Zei hij dat nou?
En daarna zei hij Joanne
dus ik hoorde het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook met stomme verbazing te luisteren.
je zal het met sofia moeten doen...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doen ze moeilijk, zo'n big deal is handjes vast en elkaar een hap geven en een kus en zeggen dat je de ander zo leuk vindt toch niet.
Mwah, daar verschillen de meningen overquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je zal het met sofia moeten doen...
Aafke is sowieso een slet, met of zonder kort rokjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Aafke is echt de sletterigste serveerster ooit
. Kort rokje.
sharon gisterquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Stickertje het volgende:
wanneer krijgen andere ook eens een geheime missie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |