doe dan toch servio maar, anders is het elke dag jankenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef gniffie het volgende:
servio of maik eruit. nu ik die jankmo zie kan ik niet kiezen
Lekker voor met de Carnaval...dan snel weer opteffen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze ook mee.![]()
Hoi ouders van Mo! Geil sletje hebben jullie opgevoed hoor! Getatoeëerde oog make-up, nepborstjes, een beetje ordinair/plat maar wél lekker!
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze ook mee.![]()
Hoi ouders van Mo! Geil sletje hebben jullie opgevoed hoor! Getatoeëerde oog make-up, nepborstjes, een beetje ordinair/plat maar wél lekker!
leuk toch, gaat mo iedereen ondervragen wie op maik heeft gestemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe dan toch servio maar, anders is het elke dag janken
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is er met Mo? bang dat Maik weg moet?
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef pietpaniek het volgende:
Snap niet waarom iedereen zo tegen alex is, vind hem best simpatiek
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef pietpaniek het volgende:
Heeft mo perongeluk maik genomineerd dan?
Hmmmmnotreally... Ik mag hem niet omdat hij me heel erg moet denken aan een kerel waar ik zware ruzie mee hebquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |