Vrij weinigquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
Niet weer, nog steedsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
wat zit Monique nou weer te janken
Maik deelde mee dat ie het met mannen heeft gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
Wat voor missie moest hij doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
Hoe dom zijn die bewoners dat ze niet snappen dat die missie van Alex echt niet zo simpel was.
Kan me haast niet indenken dat ze dat is ....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Olga het volgende:
Dat mo hoogbegaafd is, is toch een grapje?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef delfse het volgende:
datweetjeniethe is niet nodig want ik ben niet jaloers
Maik vertelde tussen neus en lippen door dat hij het wel eens met mannen doet. Mo voelt zich gebruikt en is bang dat dr ouders dit zullen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
wat zit Monique nou weer te janken
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Roguee het volgende:
Laura: Waarom willen ze nu al dat ons geheim uitkomt?? We zijn 3 weken bezig.
Wat heeft de productie hiermee te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: Ik vind dit echt nep van de productie.
wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: Ik vind dit echt nep van de productie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |