quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
'mijn ouders kijken dit' snif jank huil
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Maria44 het volgende:
Mens hou eens op over je ouders, vraag anders je 24 uur aan
is ze daar nu om aan huilen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Roguee het volgende:
Nu beelden op tv over het feestje van zaterdag. Nou mo, ik hoop dat je ouders NIET kijken
Ik verwacht in ieder geval wel een snerende opmerking van Georgina.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef gniffie het volgende:
zal HET FILMPJE straks in de live uitzending komen?
Ja dat ze met Maik heeft liggen rommelen, die nu toegeeft wel eens iets met mannen te doen, en daar schaamt ze zich voor omdat haar ouders dat gaan zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is ze daar nu om aan huilen ?
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gebruiktquote:
Nou zelf Dennix ging 'heftiger' te keerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef gniffie het volgende:
maik was gewoon een time bomb. hij komt nu echt los
Goh, voel ik daar iets van jaloezie of wat is hetquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
Alleen plaatselijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.
Tsja sommige vrouwen zijn wel dom hoor.quote:
nee, alleen omdat ze als dronken lor op tv te zien is, vozend met Maik in bed en hij ook met mannen gerommeld heeft en papa en mama alles kunnen zien, maar verder is ze het kleine onschuldige meisje heurquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Idd. Lekker lam op de feestjes en dan achteraf spijt hebben en janken.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef minzo het volgende:
Als het haar niet bevalt gaat ze maar huilen zodat zij altijd gelijk krijgt. zodat zij de lieverling is bla bla. Ik moet er eigenlijk van kotsen. Begin had ik begrip voor maar nu echt elke ding wat ze niet bevalt gaat ze huilen
zucht......quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
zucht......
Ik denk dat het beter voor je is dat je dit gewoon niet kijkt. Je snapt volgens mij weinig van het spel
Nee hoor, loopt nog genoeg gewillig mannelijk en vrouwelijk spul...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Maik moet het ws weer met een sok doen voorlopig
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef vladivostok het volgende:
Donderdag ouders van mo in de studio. Ben wel nieuwsgierig naar hun reacties.
Met Servio; alles voor het spel hequote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Je UIquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan meer in shock zijn om wat je ouders ervan vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef NotYou het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel dubbel hoor. Neptieten, permanente make-up maar dan gechoqueerd zijn door een man die het ook met mannen doet.
Ja een oude sok, zoals hij tegen Karim zeiquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef gniffie het volgende:
niet het filmpje in de uitzending. enkel maik die noch ontkent noch bekent dat er iets gebeurd is.
twitter die alphons ff dat het een vieze laffe herder is
neeh, niks, maik heeft met mannen gerommeld, maarja, was toch al bekend? En daar jankt Mo nou over, eerst jankte ze omdat Maik genomineerd isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
Mo denkt dat gay-Maik haar gebruikt heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Ik ben in slaap getieft, weet nu wel wie er genomineerd is, maar is er nog wat gebeurt verder?
JAA! Maik vertelt net even tussen neus en lippen door dat hij wel eens iets met mannen heeft gedaan. Monique wilde toen even met rust gelaten worden, haar ouders gaan dit ook zienquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
denk aan je hartquote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef delfse het volgende:
Dat weerjeniethe: Als ik jaloers zou moeten zijn op die 2 dan moet ik opgenomen worden in een gekkenhuis. Ik ben blij dat het niet mijn dochter is . En waar zou ik jaloers op moeten zijn dan wat is er leuk aan dat stel ?
2 cossen vol gejank...mag jij raden wie....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef versabommie het volgende:
Tja, smaken verschillen nu eenmaal en misschien moet je dat idd maar even doen. Heb nog wel een nummer van een gekkenhuis voor je.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:29 schreef delfse het volgende:
Dat weerjeniethe: Als ik jaloers zou moeten zijn op die 2 dan moet ik opgenomen worden in een gekkenhuis. Ik ben blij dat het niet mijn dochter is . En waar zou ik jaloers op moeten zijn dan wat is er leuk aan dat stel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |