quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
omdat servio een stoker is en zelfs mensen hier op het forum heeft gemanipuleerd
Omdat Arnold Einstein er misschien uit moet neem ik aan..quote:
maik, wat een baas toch eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Mo jankt terwijl Maik gewoon lachend door de keuken loopt.
Ohw... die gast moet gewoon met zijn potje pindakaas op het eerste vliegtuig stappenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Arnold Einstein er misschien uit moet neem ik aan..
Tijd dat jij dit forum verlaatquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Servio denkt nu ook dat Maik homo is? het wordt tijd dat Ser lekker naar huis gaat..
gast. snap er echt geen bal vanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef delfse het volgende:
Op een ander forum gelezen dat die betaalde Hoer Laura wil dat haar betaalde vriendje Guido die Alex weg wil treiteren aanmoedigd en wil dat de homo Servio blijft ze riep zelfs op haar ouders op hem te laten stemmen. Terwijl ze volgens mijn zelf op die Servio heeft gestemd. En ze is zo trots op haar 50 procent want ze kan de kijkers zegt ze
zit ie er niet zo ver naast, kan Mo weer jankenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Servio denkt nu ook dat Maik homo is? het wordt tijd dat Ser lekker naar huis gaat..
Een hoer? Teveel in de spiegel gekeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef delfse het volgende:
Op een ander forum gelezen dat die betaalde Hoer Laura wil dat haar betaalde vriendje Guido die Alex weg wil treiteren aanmoedigd en wil dat de homo Servio blijft ze riep zelfs op haar ouders op hem te laten stemmen. Terwijl ze volgens mijn zelf op die Servio heeft gestemd. En ze is zo trots op haar 50 procent want ze kan de kijkers zegt ze
hee, handen AF van Chanelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Tijd dat jij dit forum verlaatHij had nog gelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |