yeap.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Laura en Guido voelen zich volgens mij genaaid door de clue van vanmiddag.
kan het me stiekem wel voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
en die wasquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Ojee, SL op komst?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Urb het volgende:
Guidson: "Ik vind dit echt nep van de productie."
OMGquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik vertelde tussen neus en lippen door dat hij het wel eens met mannen doet. Mo voelt zich gebruikt en is bang dat dr ouders dit zullen zien.
Laura en Guido voelen zich altijd genaaid door de productie..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
Een aantal foto's in een roddelblad (geloof ik?) van BN'ers met een nep relatie.quote:
En terecht was wet to obvious in mijn ogen. maar ja in t huis is er nog steeds niet voor gedrukt, al verwacht ik wel dat dat nog gaat komenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Roguee het volgende:
met koeien letters erop; puntje puntje en puntje puntje FAKEN HUN RELATIE?!?!?!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef Roguee het volgende:
[..]
Een aantal foto's in een roddelblad (geloof ik?) van BN'ers met een nep relatie.
Zo begrijp ik het niet, nu. Ze legt net aan Flip uit dat ze het feit dát hij het weleens met een jongen gedaan heeft, haar probleem is. "Mijn ouders kijken ook blabla"quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo denkt dat Maik haar gepaald heeft zodat de kijkers he niet voor een homo aanzien
Wat denk je zelf? Die blijven die nep-relatie maar instand houden en daar baalt die gay van. Hij wil gewoon uit de kast komen en met zijn eigen geheim verdergaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heeft de productie hiermee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |