nu is die wel weer tof opeens iddquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef NotYou het volgende:
Oh man! Eigenlijk mag Maik nu wel blijven. Wat een baas!![]()
Heeft Maik dat net gezegd? Sliep ik zeker evenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
mo helemaal verontwaardigd dat maik het met mannen doet, terwijl ze zelf ook bi is
Ja die rattenkop zegt het iets te vaak.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Antebella het volgende:
Servio vind het heeeeeelemaal niet erg!!!
Zijn gezichtsuitdrukking zegt iets anders
jah recht in haar gezicht. en zij geloofde het eerst nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heeft Maik dat net gezegd? Sliep ik zeker even
Kut als je nog twee maanden moet. Snifquote:
Waarom nu ineens??quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah recht in haar gezicht. en zij geloofde het eerst niet
servio dacht dat relatie mo maik nep was omdat hij dacht dat maik homo was.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
Maar waarom zegt hij dat ineens? Was er een reden voor?
hij dacht dat Servio of Guido hem verdacht van een neprelatie met Mo omdat ie homo zou zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
geweldig tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Roguee het volgende:
Eerst monique vol in tranen omdat maik genomineerd is, nu vol in tranen omdat maik net vertelt dat hij het wel eens iets met mannen heeft gedaan.
"Mijn ouders kijken hiernaar![]()
![]()
"
Jep.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij dacht dat Servio of Guido hem verdacht van een neprelatie met Mo omdat ie homo zou zijn?
Wat deed ie?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
nu is die wel weer tof opeens idd
ach man dit is een spel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef delfse het volgende:
Olga hoe noem je dan iemand die betaald wordt om je zo te kijk te zetten verplicht zoenen bij elkaar slapen de hele dat maar strelen op iemand springen in bed en knuffelen en daar gaat echt nog wel seks vak komen ik denk anaal want Guido is homo
Da's wel de vraag ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef RethXoth het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
'mijn ouders kijken dit' snif jank huil
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Maria44 het volgende:
Mens hou eens op over je ouders, vraag anders je 24 uur aan
is ze daar nu om aan huilen ?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Roguee het volgende:
Nu beelden op tv over het feestje van zaterdag. Nou mo, ik hoop dat je ouders NIET kijken
Ik verwacht in ieder geval wel een snerende opmerking van Georgina.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef gniffie het volgende:
zal HET FILMPJE straks in de live uitzending komen?
Ja dat ze met Maik heeft liggen rommelen, die nu toegeeft wel eens iets met mannen te doen, en daar schaamt ze zich voor omdat haar ouders dat gaan zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is ze daar nu om aan huilen ?
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gebruiktquote:
Nou zelf Dennix ging 'heftiger' te keerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef gniffie het volgende:
maik was gewoon een time bomb. hij komt nu echt los
Goh, voel ik daar iets van jaloezie of wat is hetquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
Alleen plaatselijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maik zei dat hij het met mannen gedaan heeft, maar geen gevoelens heeft voor mannen.
Tsja sommige vrouwen zijn wel dom hoor.quote:
nee, alleen omdat ze als dronken lor op tv te zien is, vozend met Maik in bed en hij ook met mannen gerommeld heeft en papa en mama alles kunnen zien, maar verder is ze het kleine onschuldige meisje heurquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Idd. Lekker lam op de feestjes en dan achteraf spijt hebben en janken.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef minzo het volgende:
Als het haar niet bevalt gaat ze maar huilen zodat zij altijd gelijk krijgt. zodat zij de lieverling is bla bla. Ik moet er eigenlijk van kotsen. Begin had ik begrip voor maar nu echt elke ding wat ze niet bevalt gaat ze huilen
zucht......quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef delfse het volgende:
Olga ik ben geen man en wat denk je van de hele dag dat klefe gedoe en een zoen is een zoen. Die Guido heeft een vriendje of vriendinnetje thuis zitten zegt hij zelf maar ja geld stinkt niet. En al is het een spel dan hoef je nog niet als slet door het leven te gaan je mag ook nee zeggen jammer dan van het geld
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
zucht......
Ik denk dat het beter voor je is dat je dit gewoon niet kijkt. Je snapt volgens mij weinig van het spel
Nee hoor, loopt nog genoeg gewillig mannelijk en vrouwelijk spul...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Maik moet het ws weer met een sok doen voorlopig
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef vladivostok het volgende:
Donderdag ouders van mo in de studio. Ben wel nieuwsgierig naar hun reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |