quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
ik ga nu echt op alex stemmen, sorry alexhaters
Daar gaat ze nog wel iets van zeggen denk ik zoquote:
Ik stem met je meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
ik stem met je meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
Gaarnequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Dat ze er alle 3 maar uit mogen vliegen
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
Dat is goed nieuws, toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Darklight het volgende:
Als Servio gaat, gaat sofia ook naar huis
me toooooquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
zou is tijd wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Darklight het volgende:
Als Servio gaat, gaat sofia ook naar huis
ook goedquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:
oh en mijn motivatie is dat ik meer opschudding in het huis wilquote:
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Olga het volgende:
I don't care. Als Servio maar gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Olga het volgende:
oh en mijn motivatie is dat ik meer opschudding in het huis wil
Ben ik helemaal met je eens Olga.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Olga het volgende:
[..]
[..]
[..]
oh en mijn motivatie is dat ik meer opschudding in het huis wil
Laten we het hopen. Hij heeft vanmiddag bewezen, ondanks dat hij toen al wist dat hij genomineerd zou worden, dat hij met het spel bezig bleefquote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Altijd voor de underdog gaan. Als hij er zonder kleerscheuren uitkomt maakt hem dat des te sterker. (Huub-effect?)
Mss Scheet Molen was het toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef knagsje het volgende:
Kapitein poepstok mag wel naar huis hahahahahaha
Sjah, als Maik het niet doet doen zij het wel!quote:
Die is zooo zeker van zijn positiequote:
Help stemmen zou ik zo zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een verrassende nominaties!!
Ik denk dat Alex moet vertrekken donderdag, maar ik hoop Servio.
Ik ben blij dat Gerard iig blijft!
Monique voelt zich echt wel genaaid...ben benieuwd of ze nog wat ervan gaat zeggen. Dit had ze niet verwacht denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaat ze nog wel iets van zeggen denk ik zo
Klopt. Laura niet Alex.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat Laura op Maik en Philip ging
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
pfff servio zegt : ik weet meteen hoe ik in nederland sta...nou maak je borst maar nat, meid !
Misschien wel beter zo dan is de kans dat Alex er uit gaat groter.quote:Mooie nominatie
nooit verwacht dat Maik en Servio er bij zouden zitten.
iig geen alex, heeft ze vandaag nog gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat Laura op Maik en Philip ging
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Day het volgende:
Ik stem op Maik en alex deze week. Alles om van die klote servio af te komen!
Ik ben het zo met je eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een verrassende nominaties!!
Ik denk dat Alex moet vertrekken donderdag, maar ik hoop Servio.
Ik ben blij dat Gerard iig blijft!
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat ie volgende week eens komt bijlezen!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Niki.P het volgende:
Servio denk zo dat hij goed zit! Hij zou dit forum eens een stukje moeten kunnen lezen
misschien komt ie wel op het forum,net als Jurienquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Niki.P het volgende:
Servio denk zo dat hij goed zit! Hij zou dit forum eens een stukje moeten kunnen lezen
Ik stel voor om eerst de tussen uitslag af te wachten en dan massaal als Fok! te gaan smsen en kijken in hoeverre we de tussenstand kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
pfff servio zegt : ik weet meteen hoe ik in nederland sta...nou maak je borst maar nat, meid !
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkerenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerst servio eruit, dan maik en dan alex
Neeheequote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkeren
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef md89 het volgende:
Servio vind het ECHT niet erg. Zegt ie me iets te vaak.
Zie je... er gaat echt nog wat gebeuren tussen die 2quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Robbiedd het volgende:
Laura en Guido wordt echt erg, blijven niet meer van elkaar af![]()
Ja gezellig, moet hij doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien komt ie wel op het forum,net als Jurien
nee, eerst servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkeren
Gaat 'ie ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
JAAA DE IDEALE NOMINATIE IS EEN FEIT! MOTHER FUCKERS
Alex
Maik
Servio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
ik hoop echt dat die donderdag met z'n vieze staartje tussen z'n benen stilletjes afdruiptquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hè, welk een illusie!quote:
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Maarre......Karim en Gerard blijven nog 2 weken!
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Fokkers allemaal op Alex en Maik stemmen
Dag Servio
Aan de andere kant wat heb je nog te cossen als ser eruit gaat, over maik is niet veel te cossen maar over ser en alex welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Day het volgende:
Daar heb ik wel een stem voor over...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetAlleen al omdat hij dan van Alex 'verliest'.
Yep, hoe vaker hij het zegt hoe erger hij het vindt...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Heerlijk hoe vaak Servio benadrukt dat hij het niet erg vindt.
en dalijk janken dat hij guido's piemel nooit heeft kunnen zien als hij eruit wordt gestemtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Heerlijk hoe vaak Servio benadrukt dat hij het niet erg vindt.
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Fokkers allemaal op Alex en Maik stemmen
Dag Servio
en dan mogen ze van mij zeggen, ook al klopt het helemaal niet, Alex, met overdonderende meerderheid (1 smsje) mag jij blijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetAlleen al omdat hij dan van Alex 'verliest'.
En wie weet is de eerste Fok! actie bij deze RLS een succes...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een stem voor over...
Ha Ha Ha moooi misquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Tamaartje het volgende:
Servio dacht dat Gerard genomineerd zou zijn
Daar gaat het mij ook om. Daarna mag alex ook moven.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.
Jullie willen Alex om te rellen... ik wil Servio voor de rellen. Zelfs met feestjes is Alex zoooooooooooooooooo ongelofelijk saai en naïef
leuk zal het dan worden tussen aafke en moquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Flow3r het volgende:
en nu in het huis laten zien op het beeldscherm hoe er genomineerd is
ik niet vind het wel mooi om te kijken hoever guido nog gaat......quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja, ik zie liever het stelletje L+A dan G+S opbloeien
ga lekker naar libie kijken op tv als je een dictator aan het werk wilt zien. weg met servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.
Jullie willen Alex om te rellen... ik wil Servio voor de rellen. Zelfs met feestjes is Alex zoooooooooooooooooo ongelofelijk saai en naïef
Mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef R0T29 het volgende:
Laat die Maaike maar gaan, die dooie lul heb ik echt nog niks leuks van gezien. Servio en Alex zorgen voor irritatie in huis, laat die maar blijven
Dat is een feestje waardquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Maarre......Karim en Gerard blijven nog 2 weken!
Dat zou een bazenzet zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Flow3r het volgende:
en nu in het huis laten zien op het beeldscherm hoe er genomineerd is
Je hoopt op een 'ontmoeting' tussen Servio en Guido he? ja he? ja he?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom servio is een stuk leuker voor het spel!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het grappig om te zien dat hij zichzelf tegenwerktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
ga lekker naar libie kijken op tv als je een dictator aan het werk wilt zien. weg met servio
Ja en die fakking Servio zat zo dichtbij, alleen geen geld om te drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Inodder het volgende:
met dat hele focking genomineer zijn ze de aanwijzing weer vergeten en word er niet meer gespeculeerd
Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je hoopt op een 'ontmoeting' tussen Servio en Guido he? ja he? ja he?
Die akelige Jo geloof ik met een strip strepcils ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef pietpaniek het volgende:
Er zit daar inhuis iemand heel zenuwachtig met een stukkie plastic te kraken kunnen we die niet nomineren :/
Ik wil het niet zien... want het gaat hem dan nog lukken ookquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.
Andersom ook denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Darklight het volgende:
Servio stort vanzelf wel als sofia eenmaal is vertrokken
Bart Ruud en Willemquote:
Heerlijk lijkt me dat !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken allemaal dat Alex eruit gaat.. wat zou het mooi zijn als Maik of Servio eruit gaan![]()
![]()
Aafke??quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie zullen Servio genomineerd hebben dan?
Aafke dan.. maar die 2e weet ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Mo en Sjerrun?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Iedereen. Zo van *bam*... jij mag naast Alex genomineerd zijn zodat we een leuke strijd hebben op FOK!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef gniffie het volgende:
guido wil dat servio blijft. nu moet die er echt uit
mogelijke guido+maik relatie dan
Servio, jij mag .......... ERUITTTTTquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat !!!![]()
En dan dicht op het scherm om die koppen te zien en hun reacties
Er gaat waarschijnlijk ook nog gedrukt worden door Philip.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik begrijp dat de uitslag van de nominatie bekend is gemaakt terwijl er uitzending op tv is?
Zoveelste faal..
We waren zo goed samenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen. Zo van *bam*... jij mag naast Alex genomineerd zijn zodat we een leuke strijd hebben op FOK!
Die verwachtte ik al, hij had haar ook genomineerd. En ze heeft niks met hem.quote:
Hierbij sluit ik me eigenlijk wel aan. Alex roept tenminste nog irritatie op, zowel bij streamers als bij bewoners.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef R0T29 het volgende:
Maik er uit zou programma technisch het mooiste zijn. Monique voelt zich dan genaait door de andere vrouwen en de irritante Servio en Alex blijven.
Maik voegt gewoon echt helemaal niks toe, niks positiefs, niks negatiefs en niemand die ook maar een flauw idee heeft in huis van zijn geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beter kan je melden wanneer ze niet huilt...jankkut...
Yepquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Servio is alleen irritant als die gezopen heeft, Alex is gewoon ALTIJD irritant
die heeft een toyboy, die hem thuis opwacht. geen wonderquote:
ja hoor Guidoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Tamaartje het volgende:
Guido: Als Alex erin blijft ga ik hem helemaal terroriseren![]()
![]()
Wel handig dat tatoeages niet uit kunnen lopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique is aandoenlijk als ze huilt..![]()
[ afbeelding ]
Laat Alex dan maar blijven, ben beniewd naar zijn "Dark Side".quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Tamaartje het volgende:
Guido: Als Alex erin blijft ga ik hem helemaal terroriseren![]()
![]()
WEG MET MAIK! TerrorGuidson!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef vhsdown het volgende:
kunnen we al bellen ?
weg met die relnicht
Ja ik zie haar zo ook 9 maanden in Curaçao zitten met om de week een blauw oog van der lieve Antiliaantje...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique is aandoenlijk als ze huilt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Laat Alex dan maar blijven, ben beniewd naar zijn "Dark Side".
Nee hoor Servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
Servio: ik hoop niet dat mensen me thuis arrogant vinden.
Laura:neeeee, no waaayyyyyy
guido heeft zijn oscar al gereserveerd voor servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "Niet dat mensen mij arrogant vinden"
Laura: "No way!"
Geef Laura een oscar. Nu!.
Mooi toch! Maaike naar huisquote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zich niet realisserende dat dit juist een reden kan zijn om Alex te laten blijven...
Alle andere bewoners?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef RethXoth het volgende:
Wie moet er koken als Servio weggaat?
Joanna!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef RethXoth het volgende:
Wie moet er koken als Servio weggaat?
Huub.quote:
Kwestie van tijd..quote:
Nou ik kan me niet voorstellen dat iemand dat vinger-kriebel-voorspel van haar ziet zitten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef vlinder1981 het volgende:
ik stem Maiki Maiki, de knullige sweetheart
Joanna zaait verwarring. Ze laat nooit het achterste van haar tong zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:55 schreef Tamaartje het volgende:
Laura vind het ook raar dat Joanna zei dat ze het meeste met Karim heeft, terwijl ze de hele dag bij Philip zit
We wachten nog steeds op Dennix...maar tot op de dag van vandaag...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Ik wacht op het moment dat Alex zegt dat 'ie "vanaf morgen gaat knallen."
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef gniffie het volgende:
servio heeft wel een heel nichtenleger achter zich. fok! moet nu wel opstaan om hem eruit te krijgen
Nee, laat die Maik maar lekker naar huis gaan. Niks toevegende factor, slechts beeldvulling.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef gniffie het volgende:
servio heeft wel een heel nichtenleger achter zich. fok! moet nu wel opstaan om hem eruit te krijgen
Ik misschien ook 2 smsjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aan
die fuckbuddy's gaan 10 sms's de man stemmen op servioquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aan
Och met de nodige huilbuien tussendoor moet dat toch wel lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Maik er uit gaat staat Mo de rest van sst droog.
Ze kan zich moeilijk nog een keer door een ander laten naaien
Waarom nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Maik er uit gaat staat Mo de rest van sst droog.
Ze kan zich moeilijk nog een keer door een ander laten naaien
daarom vind ik het ook een valse nichtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Juud79 het volgende:
Waarom is Guido zo klaar met Alex eigenlijk? Wat heeft die gast hem gedaan? Ik krijg maar het idee dat ie de stoere jongen wil uithangen en even makkelijk er wat uit gooit zo nu en dan.
Ow en ik zag het jong weer op bed liggen toen ik overdag even de streams had aangezwengeld...
Ik vind dat daar maar een regel vooor moet komen, dat ze alleen op bed mogen zitten om te praten oid, maar niet mogen liggen om te rusten of slapen.
Enig ding dat ik er uit kan concluderen is dat hij Alex gewoon niet mag... klaar.. niks anders.. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, ik heb ook mensen waarvan ik van mening ben nooit vrienden met hun kan worden, puur omdat we niet op dezelfde 'level' zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Juud79 het volgende:
Waarom is Guido zo klaar met Alex eigenlijk? Wat heeft die gast hem gedaan? Ik krijg maar het idee dat ie de stoere jongen wil uithangen en even makkelijk er wat uit gooit zo nu en dan.
Ow en ik zag het jong weer op bed liggen toen ik overdag even de streams had aangezwengeld...
Ik vind dat daar maar een regel vooor moet komen, dat ze alleen op bed mogen zitten om te praten oid, maar niet mogen liggen om te rusten of slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |