Ja hè, welk een illusie!quote:
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaat.
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Maarre......Karim en Gerard blijven nog 2 weken!
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Fokkers allemaal op Alex en Maik stemmen
Dag Servio
Aan de andere kant wat heb je nog te cossen als ser eruit gaat, over maik is niet veel te cossen maar over ser en alex welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Day het volgende:
Ik stem op Maik en alex deze week. Alles om van die klote servio af te komen!
Daar heb ik wel een stem voor over...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetAlleen al omdat hij dan van Alex 'verliest'.
Yep, hoe vaker hij het zegt hoe erger hij het vindt...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Heerlijk hoe vaak Servio benadrukt dat hij het niet erg vindt.
en dalijk janken dat hij guido's piemel nooit heeft kunnen zien als hij eruit wordt gestemtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Mylene het volgende:
Heerlijk hoe vaak Servio benadrukt dat hij het niet erg vindt.
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Fokkers allemaal op Alex en Maik stemmen
Dag Servio
en dan mogen ze van mij zeggen, ook al klopt het helemaal niet, Alex, met overdonderende meerderheid (1 smsje) mag jij blijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetAlleen al omdat hij dan van Alex 'verliest'.
En wie weet is de eerste Fok! actie bij deze RLS een succes...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een stem voor over...
Ha Ha Ha moooi misquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Tamaartje het volgende:
Servio dacht dat Gerard genomineerd zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |