misschien komt ie wel op het forum,net als Jurienquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Niki.P het volgende:
Servio denk zo dat hij goed zit! Hij zou dit forum eens een stukje moeten kunnen lezen
Ik stel voor om eerst de tussen uitslag af te wachten en dan massaal als Fok! te gaan smsen en kijken in hoeverre we de tussenstand kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
pfff servio zegt : ik weet meteen hoe ik in nederland sta...nou maak je borst maar nat, meid !
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkerenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerst servio eruit, dan maik en dan alex
Neeheequote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkeren
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef md89 het volgende:
Servio vind het ECHT niet erg. Zegt ie me iets te vaak.
Zie je... er gaat echt nog wat gebeuren tussen die 2quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Robbiedd het volgende:
Laura en Guido wordt echt erg, blijven niet meer van elkaar af![]()
Ja gezellig, moet hij doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien komt ie wel op het forum,net als Jurien
nee, eerst servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehhheeeeeee Alex moet gewoon opflikkeren
Gaat 'ie ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
JAAA DE IDEALE NOMINATIE IS EEN FEIT! MOTHER FUCKERS
Alex
Maik
Servio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Dat ze er alle 3 maar uit mogen vliegen
ik hoop echt dat die donderdag met z'n vieze staartje tussen z'n benen stilletjes afdruiptquote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is ZOO zeker dat ie er niet uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |