Daar gaat het mij ook om. Daarna mag alex ook moven.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef md89 het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als hij er donderdag uit moetAlleen al omdat hij dan van Alex 'verliest'.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.
Jullie willen Alex om te rellen... ik wil Servio voor de rellen. Zelfs met feestjes is Alex zoooooooooooooooooo ongelofelijk saai en naïef
leuk zal het dan worden tussen aafke en moquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Flow3r het volgende:
en nu in het huis laten zien op het beeldscherm hoe er genomineerd is
ik niet vind het wel mooi om te kijken hoever guido nog gaat......quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja, ik zie liever het stelletje L+A dan G+S opbloeien
ga lekker naar libie kijken op tv als je een dictator aan het werk wilt zien. weg met servioquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah jonge... ik ga mijn hele beltegoedshit nog ff aan hem verbellen als het nodig is.
Jullie willen Alex om te rellen... ik wil Servio voor de rellen. Zelfs met feestjes is Alex zoooooooooooooooooo ongelofelijk saai en naïef
Mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef R0T29 het volgende:
Laat die Maaike maar gaan, die dooie lul heb ik echt nog niks leuks van gezien. Servio en Alex zorgen voor irritatie in huis, laat die maar blijven
Dat is een feestje waardquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Maarre......Karim en Gerard blijven nog 2 weken!
Dat zou een bazenzet zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Flow3r het volgende:
en nu in het huis laten zien op het beeldscherm hoe er genomineerd is
Je hoopt op een 'ontmoeting' tussen Servio en Guido he? ja he? ja he?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom servio is een stuk leuker voor het spel!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het grappig om te zien dat hij zichzelf tegenwerktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
ga lekker naar libie kijken op tv als je een dictator aan het werk wilt zien. weg met servio
Ja en die fakking Servio zat zo dichtbij, alleen geen geld om te drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Inodder het volgende:
met dat hele focking genomineer zijn ze de aanwijzing weer vergeten en word er niet meer gespeculeerd
Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je hoopt op een 'ontmoeting' tussen Servio en Guido he? ja he? ja he?
Die akelige Jo geloof ik met een strip strepcils ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef pietpaniek het volgende:
Er zit daar inhuis iemand heel zenuwachtig met een stukkie plastic te kraken kunnen we die niet nomineren :/
Ik wil het niet zien... want het gaat hem dan nog lukken ookquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.
Andersom ook denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Darklight het volgende:
Servio stort vanzelf wel als sofia eenmaal is vertrokken
Bart Ruud en Willemquote:
Heerlijk lijkt me dat !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken allemaal dat Alex eruit gaat.. wat zou het mooi zijn als Maik of Servio eruit gaan![]()
![]()
Aafke??quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie zullen Servio genomineerd hebben dan?
Aafke dan.. maar die 2e weet ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Mo en Sjerrun?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |