Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je hoopt op een 'ontmoeting' tussen Servio en Guido he? ja he? ja he?
Die akelige Jo geloof ik met een strip strepcils ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef pietpaniek het volgende:
Er zit daar inhuis iemand heel zenuwachtig met een stukkie plastic te kraken kunnen we die niet nomineren :/
Ik wil het niet zien... want het gaat hem dan nog lukken ookquote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, iig dat servio het zal proberen. Zou priceless zijn icm de situatie met Laura.
Andersom ook denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Darklight het volgende:
Servio stort vanzelf wel als sofia eenmaal is vertrokken
Bart Ruud en Willemquote:
Heerlijk lijkt me dat !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken allemaal dat Alex eruit gaat.. wat zou het mooi zijn als Maik of Servio eruit gaan![]()
![]()
Aafke??quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie zullen Servio genomineerd hebben dan?
Aafke dan.. maar die 2e weet ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Mo en Sjerrun?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |