Nou ik kan me niet voorstellen dat iemand dat vinger-kriebel-voorspel van haar ziet zitten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef vlinder1981 het volgende:
ik stem Maiki Maiki, de knullige sweetheart
Joanna zaait verwarring. Ze laat nooit het achterste van haar tong zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:55 schreef Tamaartje het volgende:
Laura vind het ook raar dat Joanna zei dat ze het meeste met Karim heeft, terwijl ze de hele dag bij Philip zit
We wachten nog steeds op Dennix...maar tot op de dag van vandaag...quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Ik wacht op het moment dat Alex zegt dat 'ie "vanaf morgen gaat knallen."
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef gniffie het volgende:
servio heeft wel een heel nichtenleger achter zich. fok! moet nu wel opstaan om hem eruit te krijgen
Nee, laat die Maik maar lekker naar huis gaan. Niks toevegende factor, slechts beeldvulling.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef gniffie het volgende:
servio heeft wel een heel nichtenleger achter zich. fok! moet nu wel opstaan om hem eruit te krijgen
Ik misschien ook 2 smsjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aan
die fuckbuddy's gaan 10 sms's de man stemmen op servioquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik stem alex en maik, daar waag ik wel een paar smsjes aan
Och met de nodige huilbuien tussendoor moet dat toch wel lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Maik er uit gaat staat Mo de rest van sst droog.
Ze kan zich moeilijk nog een keer door een ander laten naaien
Waarom nietquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Maik er uit gaat staat Mo de rest van sst droog.
Ze kan zich moeilijk nog een keer door een ander laten naaien
daarom vind ik het ook een valse nichtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Juud79 het volgende:
Waarom is Guido zo klaar met Alex eigenlijk? Wat heeft die gast hem gedaan? Ik krijg maar het idee dat ie de stoere jongen wil uithangen en even makkelijk er wat uit gooit zo nu en dan.
Ow en ik zag het jong weer op bed liggen toen ik overdag even de streams had aangezwengeld...
Ik vind dat daar maar een regel vooor moet komen, dat ze alleen op bed mogen zitten om te praten oid, maar niet mogen liggen om te rusten of slapen.
Enig ding dat ik er uit kan concluderen is dat hij Alex gewoon niet mag... klaar.. niks anders.. Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, ik heb ook mensen waarvan ik van mening ben nooit vrienden met hun kan worden, puur omdat we niet op dezelfde 'level' zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Juud79 het volgende:
Waarom is Guido zo klaar met Alex eigenlijk? Wat heeft die gast hem gedaan? Ik krijg maar het idee dat ie de stoere jongen wil uithangen en even makkelijk er wat uit gooit zo nu en dan.
Ow en ik zag het jong weer op bed liggen toen ik overdag even de streams had aangezwengeld...
Ik vind dat daar maar een regel vooor moet komen, dat ze alleen op bed mogen zitten om te praten oid, maar niet mogen liggen om te rusten of slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |