Iedereen. Zo van *bam*... jij mag naast Alex genomineerd zijn zodat we een leuke strijd hebben op FOK!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie zullen Servio genomineerd hebben dan?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef gniffie het volgende:
guido wil dat servio blijft. nu moet die er echt uit
mogelijke guido+maik relatie dan
Servio, jij mag .......... ERUITTTTTquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat !!!![]()
En dan dicht op het scherm om die koppen te zien en hun reacties
Er gaat waarschijnlijk ook nog gedrukt worden door Philip.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik begrijp dat de uitslag van de nominatie bekend is gemaakt terwijl er uitzending op tv is?
Zoveelste faal..
We waren zo goed samenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen. Zo van *bam*... jij mag naast Alex genomineerd zijn zodat we een leuke strijd hebben op FOK!
Die verwachtte ik al, hij had haar ook genomineerd. En ze heeft niks met hem.quote:
Hierbij sluit ik me eigenlijk wel aan. Alex roept tenminste nog irritatie op, zowel bij streamers als bij bewoners.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef R0T29 het volgende:
Maik er uit zou programma technisch het mooiste zijn. Monique voelt zich dan genaait door de andere vrouwen en de irritante Servio en Alex blijven.
Maik voegt gewoon echt helemaal niks toe, niks positiefs, niks negatiefs en niemand die ook maar een flauw idee heeft in huis van zijn geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beter kan je melden wanneer ze niet huilt...jankkut...
Yepquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
Servio is alleen irritant als die gezopen heeft, Alex is gewoon ALTIJD irritant
die heeft een toyboy, die hem thuis opwacht. geen wonderquote:
ja hoor Guidoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Tamaartje het volgende:
Guido: Als Alex erin blijft ga ik hem helemaal terroriseren![]()
![]()
Wel handig dat tatoeages niet uit kunnen lopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique is aandoenlijk als ze huilt..![]()
[ afbeelding ]
Laat Alex dan maar blijven, ben beniewd naar zijn "Dark Side".quote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef Tamaartje het volgende:
Guido: Als Alex erin blijft ga ik hem helemaal terroriseren![]()
![]()
WEG MET MAIK! TerrorGuidson!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef vhsdown het volgende:
kunnen we al bellen ?
weg met die relnicht
Ja ik zie haar zo ook 9 maanden in Curaçao zitten met om de week een blauw oog van der lieve Antiliaantje...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique is aandoenlijk als ze huilt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Laat Alex dan maar blijven, ben beniewd naar zijn "Dark Side".
Nee hoor Servio.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
Servio: ik hoop niet dat mensen me thuis arrogant vinden.
Laura:neeeee, no waaayyyyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |