Dankje, leuk om het toch te kunnen zien.quote:
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Uhu... geloof jij het?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Nee, integendeel. Ik weet 95% zeker dat ze niet Flip heeft genomineerd, waarom iedereen het zo stellig wel weet vraag ik me af.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
het is nog niet letterlijk gezegd....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
En hij kan nog toveren ook. Tovert hele condooms en kwakjes zo het niets in...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!
Maik is zooooo'n verschrikkelijke volblaffende eindbaas!![]()
Maik weet wat vrouwen willen.. Geoon met je dronken harses in bed duiken en van achter volgeblaft worden
Kudo's!
grt,
Bommie,
Vrouwenkenner!
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Dit weerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
*zucht* Dit weer!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Verdorie zeg. Het is geen missie. Het is een geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als het geheim geraden is, is de pret over voor Secret Storyquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido zal wel een enorme stemmentrekker zijn.
Ze heeft hem niet genomineerd denk ik hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Het is een geheim, geen missie
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit weer.
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.
YOU'VE BEEN SERVED.....Whahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* Dit weer!
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim!
Philip gaat op Alex drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
ze geilt hem eerst op, en daarna gaat ze hem nomineren.... dat bedoel ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze heeft hem niet genomineerd denk ik hoor. Of is het een slet omdat ze steeds met hem aanpapt
Of het is een goedmakertjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Aaf heeft Flip niet genomineerd lijkt me...
Dan ga je niet nu zo tegen hem aan liggen janken.
Of Aaf is nog een grotere hoer dan we al dachten. Dat kan ook.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
YOU'VE BEEN SERVED.....Whahahaha![]()
![]()
Ze is gek op hem hoor. Ze zegt net zelf dat ze hem niet heeft genomineerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Jeeeeeeeeeej!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ja maar ik zeg nu voor de 5e en laatste keer dat ze hem niet heeft genomineerd. Hoe jij daarbij komt weet ik niet, maargoed.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze geilt hem eerst op, en daarna gaat ze hem nomineren.... dat bedoel ik
Aaf is geen echte! Die doet het puur voor de hobby!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej!Na al die fucking homo erotica eindelijk een echte hoer!
dat zei ze net toch in de slaapkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg nu voor de 5e en laatste keer dat ze hem niet heeft genomineerd. Hoe jij daarbij komt weet ik niet, maargoed.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Het is een geheim, geen missie
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit weer.
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* Dit weer!
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim!
Oh, volgens mij is het toch geen missie, maar een geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Het is geen missie. Het is een geheim
Flashbox, ook een dankjewel van mij! Hele dag moeten werken, en weer het een en ander gemist dusquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, leuk om het toch te kunnen zien.
Bedoelt ze daar Jo meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
Aafke speelt vind ik ook vies spel, zei vandeweek al tegen flip dat hij moest oppassen omdat hij teveel naar jo trok, zegt t nu weer.... ik denk dat ze heel jaloers is op Jo dat ze goed kan opschieten met Flip
Nou nee hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zei ze net toch in de slaapkamer
Mijn god zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef versabommie het volgende:
Ik lag me overigens echt een volgezeken broek en de cola tegen mijn scherm als Alex niet tussen de genomineerden zit omdat ze dachten dat de ander al op hem zou stemmen
Daarom denk ik dat ze hem genomineerd heeft. Ook omdat ze zei dat we haar keuze niet zouden snappen. En omdat ze hem een veilige keuze vond, omdat hij er toch niet uit zou worden gestemd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef angeljacky het volgende:
Aafke speelt vind ik ook vies spel, zei vandeweek al tegen flip dat hij moest oppassen omdat hij teveel naar jo trok, zegt t nu weer.... ik denk dat ze heel jaloers is op Jo dat ze goed kan opschieten met Flip
Ja 100duuzend man zei dat hier, wil dat zeggen dat het waar isquote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat werd hier toch gezegd
Wacht ik zoek het op
Tegen je watte? Omdat ik nu even geen ninja edit deedquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Mijn god zeg.
Ik lach me nu echt een volgezeken broek en de cola tegen mijn aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |