Dankje, leuk om het toch te kunnen zien.quote:
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Uhu... geloof jij het?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Omdat hij met Mo in bed is beland en ze allebei geen flauw benul hebben van wat er is gebeurd.
Nee, integendeel. Ik weet 95% zeker dat ze niet Flip heeft genomineerd, waarom iedereen het zo stellig wel weet vraag ik me af.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
het is nog niet letterlijk gezegd....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we al met zekerheid zeggen dat Aaf Flip heeft genomineerd?
En hij kan nog toveren ook. Tovert hele condooms en kwakjes zo het niets in...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, de meiden hebben allemaal een kriebelkut en Maik is de enige VENT die tot actie overgaat!
Maik is zooooo'n verschrikkelijke volblaffende eindbaas!![]()
Maik weet wat vrouwen willen.. Geoon met je dronken harses in bed duiken en van achter volgeblaft worden
Kudo's!
grt,
Bommie,
Vrouwenkenner!
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Dit weerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als er mensen gaan drukken op Laure of Guido, dan is hun missie geslaagd toch? Dan krijgen dus zowel Laura, Guido & de drukker geld?
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
*zucht* Dit weer!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Verdorie zeg. Het is geen missie. Het is een geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
Als het geheim geraden is, is de pret over voor Secret Storyquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido zal wel een enorme stemmentrekker zijn.
Ze heeft hem niet genomineerd denk ik hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar wacht eens even,
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Het is een geheim, geen missie
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit weer.
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Nee, want het was geen missie. Het is hun geheim.
YOU'VE BEEN SERVED.....Whahahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* Dit weer!
Het is GEEN missie, het is WEL een geheim!
Philip gaat op Alex drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Wat heb ik gemist? Ik zie Philip en Aafke in de tuin zitten..... slet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |