Oh maar dat is inmiddels al 2 jaar zo, dus dat geeft nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visite
Goed, Saskia en Sonja niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.quote:
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Miranda, Saskia, Jessica, Cassandra, Sonja...
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, Saskia en Sonja niet.
[..]
Sara ook niet, Krista is wel kamp, Mischa is een mannennaam.
Je gaat me toch niet veeleisend noemen hequote:
Wat zeg je dat toch lekker ordinairquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ok, die laatste drie zijn idd niet foutquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Saskia en Sonja zijn niet echt kamp, die andere wel.
Lisa, Rina, Nina vallen ook wel mee...
het is wel duidelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker ordinair![]()
Nou, het komt in de richting.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet veeleisend noemen he
Sasja, das pas een wijvennaamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, die laatste drie zijn idd niet fout
Sascha ook niet, maar dat is een mannennaam(en stoer, aangezien dat mijn eerste naam was
)
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd dat ik al 9 jaar gebruik maak van de vagina van Mischa dan.
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...quote:
Een vriendin van m'n zusje heet Danisha. Maar die komt van Suriname, dus dan is het wel een beetje anders...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Yentl heet, en een jongen die Guidon heet, dan nog een Melana, MelenaJamilla, Danisha, Yalenka...
Doe mij maar de wat gewonerenamen dan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Njet!quote:
Wat? Puur omdat ik je niet elke dag wil meppen???quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje een pussy hoor...
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is net zoals die columnist uit de Metro die zijn dochtertje Billie heeft genoemd. Zulke ouders moeten gewoon een overdosis lood in hun harses krijgen.
Elke Zaterdag zo rond 3:00 dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Njet!
Tis gewoon hoe een kleine Jasper zijn eigen naam uit spreekt als hij nog niet goed kan praten
JE GAAT JE DOCHTER TOCH GEEN MANNENNAAM GEVEN EN AL HELEMAAL NIET ALS DAT OOK DE BEKENDSTE IKEA KAST IS????quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijk
Deze Danisha is een bleekscheet die het nichtje is van Jamilla, maar ik houd het allemaal niet meer zo bij, die namen zijn te omeilijk allemaalquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin van m'n zusje heet Danisha. Maar die komt van Suriname, dus dan is het wel een beetje anders...
Ehr... no comment your honor!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke Zaterdag zo rond 3:00 dus?.
Ik vind Billie nog wel lief eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE GAAT JE DOCHTER TOCH GEEN MANNENNAAM GEVEN EN AL HELEMAAL NIET ALS DAT OOK DE BEKENDSTE IKEA KAST IS????
Mijn oudste dochter heeft een heel normale naam, de jongste wat minder, maar ik vind het ook nog wel normaal. maar niet iedereen is het daarmee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Dat is dan wel weet positief aan de grootste FB spammers op het moment, die hebben hun zoon tenminste Luc genoemd. Gewoon normaal Nederlands.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Puur omdat ik je niet elke dag wil meppen???
Voor ik hier commentaar op lever, moet ik even heel hard nadenken... (hmm.. jacquelien... ouch.. en melanie... ook niet echt...)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb meisjes gedated met hele normale namen, ook met Roxani en Sini.
Iets met koosnaampjes en zo. Mijn naam gebruikt ook bijna niemand voluit, maar dat komt omdat ik dat niet wilquote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en al zou "ze" Shanischa heten, als ze leuk is overleef ik dat ook wel weer.
Jaqueline stond ik een paar weken geleden. nog mee te zoenen, en 2 weken geleden op dr crematie...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor ik hier commentaar op lever, moet ik even heel hard nadenken... (hmm.. jacquelien... ouch.. en melanie... ook niet echt...)
Ik zeg niks.
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Sja, en al zou "ze" Shanischa heten, als ze leuk is overleef ik dat ook wel weer.
Ik sta op het punt om dat zwaar te negeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met koosnaampjes en zo. Mijn naam gebruikt ook bijna niemand voluit, maar dat komt omdat ik dat niet wil
Tja, soms zijn er uitzonderingen, ook camp-ouders kunnen leuke dochters krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.
Vaak, maar niet altijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het probleem is dat soort meiden vaak van een bepaald type zijn waarmee ik niet in aanraking kom.
Vriendinnennamen waren allemaal redelijk normaal, op de eerste na, maar ja, dat was dan ook een Friesquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Coby is ook wel hoerig
Ik heb geen vriendjes gehad met heel rare namen volgens mij
Ja, het kan wel hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak, maar niet altijd.
Jem kan ze zomaar eens tegen het lijf lopen
Ik kom ook uit een ander nest dan waar ik nu terecht ben gekomen
Mijn vriendjes hebben altijd oerhollandse namenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Coby is ook wel hoerig
Ik heb geen vriendjes gehad met heel rare namen volgens mij
Doe es nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om dat zwaar te negeren.
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucindaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriendinnen waren allemaal redelijk normaal, op de eerste na, maar ja, dat was dan ook een Fries
Nynke, Rianne, Lenny, Janneke, Leonie
ps ik haal dit dadelijk weg... dus niet quoten svpquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het kan wel hoor
Maar het gebeurt niet vaak dat ik met iemand aan de praat raak met een kampnaam
Lucinda vind ik echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucinda. Noem maar wat
.
Ik heb een vriendje gehaddat Mohamed heette, verder ook alleen nl namen geloof ik, maar ik moet zegge dat ik geen zin heb om er heel erg over na te gaan denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendjes hebben altijd oerhollandse namenBehalve Tony
Ik heb het over vriendinnen he, niet 1- of meerdere malige cumbucketsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Els, Cassandra, Maaike, Anne, Leonie, Astrid, Roxani, Sini, Coral, Mischa, Lucinda. Noem maar wat
.
En toch is het eenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lucinda vind ik echt verschrikkelijk
Op Coral na allemaal "vriendinnetjes" geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over vriendinnen he, niet 1- of meerdere malige cumbuckets
En wat doet Leonie daar
Ik vind het vooral een bijzondere naam. Wel kicke eigenlijk. Ook zo bijzonder dat ik het aan niks koppel, dus ook niet aan het kampquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
ps ik haal dit dadelijk weg... dus niet quoten svp
Nee, is het ook niet, ik weet hoe haar exen heten. Heck, ik weet de namen van de meeste mensen waar ze mee naar bed is geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op Coral na allemaal "vriendinnetjes" geweest.
Zal vast niet dezelfde zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een bijzondere naam. Wel kicke eigenlijk. Ook zo bijzonder dat ik het aan niks koppel, dus ook niet aan het kamp
Dit is MissBliss trouwensquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, ik weet hoe haar exen heten. Heck, ik weet de namen van de meeste mensen waar ze mee naar bed is geweest
Nee, dat zou ik dan wel wetenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is MissBliss trouwensDie gaat nu met Re trouwen
.
Handig, post-edits kunnen bekijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hoort t idd niet vaak, niet op deze manier iig, maar ik vind het zelf niet zo mooiniet meer iig
Daarom is d'r naam nog wel verschrikkelijkquote:
Welke naam?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hoort t idd niet vaak, niet op deze manier iig, maar ik vind het zelf niet zo mooiniet meer iig
Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom is d'r naam nog wel verschrikkelijk
Maar ik heb sowieso een rare smaak wat namen betreft
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lucinda vind ik echt verschrikkelijk
Ja, goh, waarom zou ik dat nou niet hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denken
Naam is natuurlijk geen deal breaker, maar toch... bepaalde namen roepen gewoon bepaalde associaties opquote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk.
Maar goed, ik was ook redelijk subjectief mbt haar
Ik wist dat ik die naam ergens van kendequote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan die heks uit ATWT denken
Ja, maar dat wordt Babsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Nog een naam met een A die niet ordi is, Barbara.
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoordquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naam is natuurlijk geen deal breaker, maar toch... bepaalde namen roepen gewoon bepaalde associaties op
[..]
Ik wist dat ik die naam ergens van kende
Oh, zo. Nou, ik vind het gewoon geen mooie naamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoord. Dus ik was onbevooroordeeld
.
Pick onequote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik haar kende had ik nog nooit van een Lucinda gehoord. Dus ik was onbevooroordeeld
.
Damagquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, ik vind het gewoon geen mooie naam
Juh, soms wel lijkt me.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handig, post-edits kunnen bekijken.
Ik wist eigenlijk al hoe je heetquote:
Van pien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al hoe je heet.
Jij hebt dan ook een leuke naam.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van pien?
Ik wist het ook al, heel die posthistorie checken niet nodig
Ja, dat vind ik dus zelf nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een leuke naam.
Vele malen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Ik heb een oerhollandse naamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vele malen.Ik hou niet zo van die oerhollandse namen. Jan, Pieter... Niets mis mee, maar zo zou ik mijn kinderen niet noemen.
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?quote:
Kan er weinig van zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsquote:Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus zelf niet![]()
Maar goed, beter dan Shaniqua iig
Als ik twee jongens had gehad, hadden ze Tim en Michel geheten, we konden het echt totaaaal niet eens worden over een jongensnaam, dus moesten we iets kiezen wat we allebei wel ok vonden. De meisjesnamen waren gemakkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er weinig van zeggen.Vind ze wel prima. Brammetje...
Echt?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof dat ik je ooit op MSN heb gehad zelfsMaar idd ook via Pien
.
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt?Dat weet ik niet meer dan
Geloof wel dat je Ado op msn had
Nee, geen Samantha, gelukkig niet. Uber tokkiequote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht Samzz, iets van Samantha of zo, maar je nick is dus niet de afkorting van je naam?
Je ziet er wel hollands uit.
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dusquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel lang geleden hoor, nee Ado heb ik nooit op MSN gehad volgens mij.
LB ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht toen ie nog blauw was een tijdje, maar goed, ik weet het niet meer dus
Lekker Belangrijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
LB?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Maandag is er om duf te zijn.
Die kijk ik wel thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ook
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Redelijkquote:
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezienquote:
niet duf, ziek, teveel koffie ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo gehetenquote:
Ik ga bijna nooit naar de bioscoop eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk
[..]
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezien
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
Aangenaam, Jasperquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet duf, ziek, teveel koffie ofzo
[..]
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo geheten
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Kut is datquote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat.
Volgende week waarschijnlijk weer naar Schotland, week erop naar Londen.
Zal gezellig geweest zijn danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Ook jaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?
Twente thuis en dan naar de bios is disaster waiting to happen
Als het idd sporadisch is is het wel te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.
met de auto de binnenstad in is sowieso een nonoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het gepeupel zat allemaal in het stadion. Was voornamelijk een probleem met parkeren.
Ja, nee, ok, maar goed, herhaling herhaling herhaling enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je straks al, toen je zei dat je jezelf Sasja noemde
Ware het niet dat het stadion in pluskut ver buiten het centrum staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met de auto de binnenstad in is sowieso een nono.
Kinderenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, nee, ok, maar goed, herhaling herhaling herhaling enzo
(officieel zal het trouwens wel Sjasja zijn geweest)
Oh, ik heb geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ware het niet dat het stadion in pluskut ver buiten het centrum staat.
Ik vind het wel ok, alleen hoef ik er meestal niet heen, aangezien ik al een tijdje geen vast werk heb gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die meetings meestal niet zo erg maar wij hebben ook wel een leuk bedrijf en het is geweldig voor de beoordelingen en je carriere.
Ajax speelt toch ook niet in het centrum.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee.
in de meeste steden idd wel, ik ben ook niet helemaal wakker.
Dat boeit me dus echt geen ene reet he. Als ik niet beoordeeld wordt op het werk dat ik doe, dan maar niet (los daarvan staat in mijn contract dat ik elk jaar standaard 120 p/m erbij krijg tot ik op een bepaald bedrag zitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die meetings meestal niet zo erg maar wij hebben ook wel een leuk bedrijf en het is geweldig voor de beoordelingen en je carriere.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax speelt toch ook niet in het centrum.
De soundtrackquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Mij boeit het wel en het is onderdeel van mijn werk om mijn gezicht te laten zien en dat sociaal te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat boeit me dus echt geen ene reet he. Als ik niet beoordeeld wordt op het werk dat ik doe, dan maar niet (los daarvan staat in mijn contract dat ik elk jaar standaard 120 p/m erbij krijg tot ik op een bepaald bedrag zit)
Tsja, maar goed, jij zit ook in de managementtak (correct me if I'm wrong), daar lijkt het me ook wel nodig.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mij boeit het wel en het is onderdeel van mijn werk om mijn gezicht te laten zien en dat sociaal te doen.
Misschien niet direct maar het geeft in mijn functie genoeg aan. Het kan me ook vooral boeien omdat het dus over mijn geld, werk en carriere gaat.
Als door zulke kleine bijdrages kan bepalen dat ik net even eerder x kans krijg of meer kan verdienen, of iets in die lijn... Graag!
Als het zo uitkomt ga ik wel naar borrels. Maar meestal betekend het dat ik pas tegen 23:00 thuis ben, en dat kost me gewoon teveel vrije tijd. Werk is werk en komt altijd na privequote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe hier ook veel naast mijn werk, schrijf voor het personeelsblad, ga vaak naar lezingen etc. Bij borrels ben ik er ook bijna altijd..
Soms idd heel dicht er tegenaan ja, adagioquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daft Punk![]()
![]()
Ik ben zo dol op die OST he! Is bijna klassieke muziek
Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben altijd 40 min onderwegquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt ga ik wel naar borrels. Maar meestal betekend het dat ik pas tegen 23:00 thuis ben, en dat kost me gewoon teveel vrije tijd. Werk is werk en komt altijd na prive
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega'squote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijd maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben altijd 40 min onderweg.
Ga dus ook vaak op woensdag even een biertje drinken na mijn werk, kom er toch langs.
Homo's drinken port! Latente hetero!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega's
I very much beg to differquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een biertje drinken na mijn werk vind ik niet erg, maar dan wel met mensen die ik uitgekozen heb, niet met m'n collega's
hier werken zo'n 400 mensen, meerendeel is echter parttime van het callcentre. Dus je hebt hier van alles wat, suffe mama's die nooit borrelen en jonge studentes die altijd borrelenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar ik nu werk is het nogal een kliekje, die mensen gaan samen uit, veel werken er ook al minimaal 7 jaar ofzo, vaak uit eten, is wel gezellig, maar niet helemaal mijn ding.
Nou ja, ik vind het wel leuk om mee te gaan, maar ik weet niet of ik het zo vaak zoudoen als sommige collegas
Ik ben aangenomen op ee project, dus weinig kans dat ik langer mag blijven.
Wel jammer, want ik vind het werk leuk (dat dus stratks afgelopen is) en mag mn collega's ook.
Aan de andere kant is iets nieuws ook wel weer leuk.
Niet waar man, dat zijn 50+ homo's.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's drinken port! Latente hetero!
Ja dat jij je collega's het liefst wil versieren...............quote:
Dus jij drinkt port?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man, dat zijn 50+ homo's.
Tussen de 30 en 50 is het rose, en onder de 30 is het zoete witte wijn met ijs.
Is dat nou echt zo? Dat homo's dus ook vrouwelijke smaak qua drankjes hebben? Of is dat een soort "het hoort erbij"?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet waar man, dat zijn 50+ homo's.
Tussen de 30 en 50 is het rose, en onder de 30 is het zoete witte wijn met ijs.
Als ik er 1 moest kiezen zou het Suzanne wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat jij je collega's het liefst wil versieren...............
Quirine en Dieudonne en Geraldine en Willemijn en Roeline en zo.
Ik ben parttime en borrel dus soms.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier werken zo'n 400 mensen, meerendeel is echter parttime van het callcentre. Dus je hebt hier van alles wat, suffe mama's die nooit borrelen en jonge studentes die altijd borrelen.
Qua mannen zit het ook tussen de 21 en 70 inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben parttime en borrel dus soms.
Ik vind die mannen van rond de 50 bij ons echt heel erg grappigDe jongere zijn een stuk serieuzer
Ik vind de mensen van de fabriek meest leuker dan die van kantoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua mannen zit het ook tussen de 21 en 70 in.
O nee wacht, ik lees net "callcentre", dan bedoel ik Cheryl, Shaniqua, Beyonce en Latonya-Jones.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat jij je collega's het liefst wil versieren...............
Quirine en Dieudonne en Geraldine en Willemijn en Roeline en zo.
O, ik vind de mensen op kantoor ook wel leuk, alleen zijn die dus terughoudender en dat past niet zo bij mij...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
hangt er ook vanaf wat voor kantoor, hier op kantoor nemen de mensen zichzelf nogal te serieus
Uuuuhm.... nou ja, wie weet is het wel zo jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Dat homo's dus ook vrouwelijke smaak qua drankjes hebben? Of is dat een soort "het hoort erbij"?.
Serieus bedoeld
Nee, water. Ik ben van rond de ijstijd, toen hadden we niks anders.quote:
Het is herkenbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vind de mensen op kantoor ook wel leuk, alleen zijn die dus terughoudender en dat past niet zo bij mij...
Mn direct leidinggevende is een leuke vent, kan ook wel met m lachen, maar heb wel altijd het gevoel dat ie op zn woorden let.
De hoeveelheid gekleurden is op 1,5 hand te tellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee wacht, ik lees net "callcentre", dan bedoel ik Cheryl, Shaniqua, Beyonce en Latonya-Jones.
Die moeten nog carriere maken, dus die nemen zichzelf en hun werk wellicht een stuk serieuzerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben parttime en borrel dus soms.
Ik vind die mannen van rond de 50 bij ons echt heel erg grappigDe jongere zijn een stuk serieuzer
Zit wel iets in denk ik ja. Al drink ik wel rode wijn soms, als die te hachelen isquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm.... nou ja, wie weet is het wel zo ja
Maar het is geen standaard regel of zo. Er drinken e rgenoeg bier.
Ik denk niet dat het ook zozeer de smaak is maar meer het imago.
Een homo die al vrouwelijk is gaat best met een zoete witte wijn of een cosmopolitan in de kroeg staan, een stoere hetero niet. Terwijl ie het ergens misschien best lekker kan vinden, maar het is niet stoer.
Drinken met bedrijfsuitjes is o zo gevaarlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het is herkenbaar
Totdat die een paar drankjes op hebben met een uitje
Voor je het weet woon je 2,5 jaar samen met een collegaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drinken met bedrijfsuitjes is o zo gevaarlijk
Ik doelde eigenlijk niet op kleur, maar meer op... hoe noem je dat? Sociale klasse? Maar m'n namen waren idd wel een beetje gekleurd zie ik jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hoeveelheid gekleurden is op 1,5 hand te tellen.
Laatste keer bier over mn (vrouwelijke) manager gegooid. Die was niet zo blij.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mate, belangrijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang ie maar geeen Jillz drinktquote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit wel iets in denk ik ja. Al drink ik wel rode wijn soms, als die te hachelen is.
De homo's hier drinken volgens mij idd bier, al weet ik van 1 dat ie idd witte wijn drinkt. Oh well. Cheers.
het zijn eigenlijk allemaal studentenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk niet op kleur, maar meer op... hoe noem je dat? Sociale klasse? Maar m'n namen waren idd wel een beetje gekleurd zie ik jaBehalve Cheryl dan! Maar er had dus ook Tanita en Tanja en Debbie kunnen staan.
Had dat te maken met het feit dat je knoeide over haar heen of met het feit dat je maar met je servetje op haar tieten bleef deppen ook al was alles al droog?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Laatste keer bier over mn (vrouwelijke) manager gegooid. Die was niet zo blij..
Ik hou het ook meestal bij bier. maar soms trekt mijn maag ff geen koolzuur, dan is wijn een prima alternatiefquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang ie maar geeen Jillz drinktDie zijn er namelijk ook.
En rode wijn... lekker. Alleen dat vind ik meer iets voor op de bank thuis of bij het eten in een restaurant. Op stap zou ik dat nooit bestellen. Rose trouwens ook niet, dat associeer ik met een terrasje of ook met eten.
Dus gewoon drinken met mate met collega's en veel drinken met maten!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met mate, belangrijk.
Ik ga altijd op tijd weg
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het ook meestal bij bier. maar soms trekt mijn maag ff geen koolzuur, dan is wijn een prima alternatief.
En ik heb de neiging om wijn als bier te drinken, kort avondje vaak.
Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word van rode wijn heel snel slaperig
Ik doe dan ook altijd voorzichtigquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo lekker rozig. Is ook vast wel omdat ik het dus bij eten drink en dan na het eten al zittend verder pimpelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik in.
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
Je weet wel; inserten met een liniaal!quote:
Ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben volgens mij wel altijd redelijk braaf geweest op officiele borrels.
Euhm, not likelyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgenquote:
Dat is dan ook logischquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
Telefoon krijg ik automatisch vergoed, laptop krijg je hier bij binnenkomst praktisch en je klauwen gedrukt en ik heb al heel vaak aan een niet slapende manager moeten uitleggen waarom ik geen gratis auto wil. Hier is het dus iets andersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
om naar je werk te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.quote:
Dat vind ik dus ook, diequote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Ja, dan wel. Maar hier in Grun ben ik 1 van de weinige die het met de bus doet. En natuurlijk we hebben ook locatie opdrachten, maar zelfs de secretaresses hebben een leasebak.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.
Ach, ik heb verder niets te klagen ook. Internet thuis wordt vergoed, iPhone, Macbook Pro, standbyvergoeding, OV betaald etc etcquote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, diewas meer omdat die preek kennelijk nodig was en er dus mensen zijn die die dingen aanvragen terwijl ze ze helemaal niet nodig hebben
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, is bij mij vooralomdat ik zo pro-OV en anti-auto ben
Maar nu ik nog minstens een jaar elke dag naar Grun moet, dat een uur trein is, dan 15 minuten wachten op de bus, 5 minuten bussen, 10 minuten moet lopen, en dan 's middags ook terug. Terwijl met de auto het minder dan een uur is... tsja...
Ik heb ge-edit, het scheelt dan idd maar 1:40 per week. Tsja, dat is wel klein ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?
Motoren gaan maar 1 kant op, richting de begraafplaats.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
En dan kan ik niet meer slapen onderweg (ja, KAN wel...)
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Ja, ik denk ook dat ik dat probleem dan ook erg krijg.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Dat helpt bij mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastje
Dat kon op mijn werk. Maar was verhoudingsgewijs erg duur. Dan maar een autoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijk.
Voortaan in je contract opnemen dat twee updates zijn inbegrepen in de opdracht. Meerdere updates worden als meerwerk gefactureerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Goed, kreeg vanochtend een mail met een update van een vertaling. Wis die en die zin. Oké, ik haal die zin weg en stuur vertaling op.
Krijg ik net de mail: Ja, we missen die ene zin.
WTF
O jongens, ik weet gewoon dat dit gemekker nog de hele week door zal gaan
Heb je liggen wippenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, was top
Hier ook alles lekker?
Mooi, productief is nooit verkeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Ja, had een prima weekend Sedan. Wel druk, maar productief (niet wippen om dat meteen maar duidelijk te hebben)
'navondquote:
Pas op straks week je singles weer tot leven.quote:
Hoi L-Equote:
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi L-E![]()
Je choco/noten/vruchtentaart?
klinkt als een goed planquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ieder de helft stiekem weghalen?
Hiquote:
Avond Snuitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nice! en goedenavond!
En goedenavond Yuki
heyquote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.
Vast wel!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt echt lekkerer is vast geen stukje over voor mij?
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Ik moet afwassen. En de was ophangen. En het caviahok verschonen.
Maar ik wil niets liever dan m'n bed in nu...
Wie komt me helpen?
De rest móet wel gebeuren...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.
Als het een misbaksel wordt dan wil ik ook wel proeven hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Damn, helaas wel dan jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan![]()
ben alleen zaterdag pas in de buurt, dat zal wel te laat zijn
Nee niks, hij is al vergeven maak maar een nieuwe!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Tuurlijk wel. In worden gestopt en een verhaaltje voorlezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.
Ik ben er vrij goed in.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In worden gestopt en een verhaaltje voorlezen.
Lees je ook voor uit eigen werk?quote:
Nog nooit gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees je ook voor uit eigen werk?
Hoi Memoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweer een dagje training en college, gelukkig morgen alleen de hele dag training
Jij hebt duidelijk nog nooit callcentertraining gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Memo![]()
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de telefoon op te nemen of moet je ook nog meer doen?
Zijn zeker ook geen kinderverhaaltjes?quote:
ik ga technische ondersteuning leverenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Memo![]()
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om de telefoon op te nemen of moet je ook nog meer doen?
Voor dat werk ben ik ook totaal niet geschiktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit callcentertraining gehad
Eentje wel. Meer niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn zeker ook geen kinderverhaaltjes?
Bevalt je training wel goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga technische ondersteuning leverenik!
dusja ik ben heel blij met de training, bovendien werken ze met tig systemen
*verhaaltje van de dag*quote:
Wanneer mag je echt aan het werk?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?quote:
Nouja vandaag werd er uitgelegd hoe ene systeem werkt en wat je waar in moet vullen maar dat leer je niet vanaf een slide, dat leer je al doendequote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bevalt je training wel goed?
Ik heb morgen toevallig ook de hele dag trainingGa weer nieuwe dingen leren
Doe eens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*verhaaltje van de dag*
gaat grotendeels vanzelf
Dat boek is zo goed als klaar. Ben nog wat details aan het aanpassen, kleine foutjes herstellen etcetera.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?
Klinkt alsof je het leuk vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja vandaag werd er uitgelegd hoe ene systeem werkt en wat je waar in moet vullen maar dat leer je niet vanaf een slide, dat leer je al doendemorgen gaan we aan de rollenspellen en casestudies
en wederom meeluisteren, donderdag komen coaches langs en over targets en goals en donderdag en vrijdag werken onder begeleiding.
En er lopen veeeeel kerels rondook erg leuke
Techniekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer mag je echt aan het werk?
[..]
Je bent toch ook bezig met een boek? Hoe is het daarmee?
Bellen onder begeleidingquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echie
Het was toch een roman?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat boek is zo goed als klaar. Ben nog wat details aan het aanpassen, kleine foutjes herstellen etcetera.
ja er hangt gewoon op onze afdeling een super relaxte sfeer, wordt een boel gelachenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het leuk vindt
Mooi!
Ik vond het altijd grappig als ik iemand moest begeleiden.. nam ik zo af en toe het gesprek over en leek het net alsof ik heel veel wistquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Goffer, ik kan geen muziek vinden die bij m'n stemming past
Succesquote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag mag ik dus opnemen ed en zit er iemand naast ter ondersteuning en vanaf volgende week voor t echie
Als hij uitkomt moet je het wel laten weten.quote:
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij uitkomt moet je het wel laten weten.Ik ben wel nieuwschierig.
Oei.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.
Dan heb je iig al zo 20 kopersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat heel Singles het gaat kopen natuurlijk.
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijnquote:
"wat heb jij/hebben wij allemaal gedaan vandaag?" + beetje voeren/sturen en klaarquote:
Vergeet Goedemorgen/-middag/-avond nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je iig al zo 20 kopers
[..]
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijn
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en mn toegangspaskom echt in een huge belfabriek te werken, 1200 werknemers
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je iig al zo 20 kopers
[..]
Met Memo waarmee kan ik U van dienst zijn
Is het echt zo makkelijk?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"wat heb jij/hebben wij allemaal gedaan vandaag?" + beetje voeren/sturen en klaar
Oepsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergeet Goedemorgen/-middag/-avond niet
we sneaken gewoon met iedereen mee, en op dag 1 van training was het: laat nooit iemand zonder toegangspas meelopenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eens
Altijd leuk, zo'n begroeting van een half uur.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?
tis een belfabriek met meerdere projecten dus meerdere vloeren, ik vind t wel leuk, de italianen van adobequote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toegangspas hadden wij al nodig voor de training. En ik vergat 'm dus in het begin nog al eens
Ik ben wel blij dat ik niet in zo'n fabriek zit trouwens. Zaal waar ik in zit heeft max 24 werkplekken, en die zijn bijna nooit allemaal bezet
Heb je een beetje een prettige stem?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goedemorgen/middag/avond * bedrijfsnaam*, U spreekt met MeMo *achternaam* waarmee kan ik u van dienst zijn?
bij mijn kereltje wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wij hebben ook meerdere verdiepingen, op alle (met uitzondering van de BG) 2 vloeren met gemiddeld 24 plekken. Maar het blijft wel knus, door de wat kleinere groepen. En met je team bij elkaar zitten is ook leukquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis een belfabriek met meerdere projecten dus meerdere vloeren, ik vind t wel leuk, de italianen van adobe![]()
ik heb een normale stem en kan iemand fatsoenlijk helpen, tis geen sekslijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je een beetje een prettige stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |