Doe ik ook wel eens, maar wij gaan meestal winkelen ofzo, en wonen in andere steden, dus dan spreken we bij t station af ofzo. Maar meestal komt dat niet zo precies, en dan pak ik idd een kop koffie of loop vast een rondje ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, ik spreek eigenlijk zelden met iemand buiten afAnders duik je ff de dichstbij zijnde kroeg/restaurant in en drink je een kop koffie
Zolang het boven de grond is, kunnen we alles met waterquote:Op maandag 28 februari 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Een schande is het voor nederland.
Het land van de dijken, de deltawerken, de polders en de afsluitdijk kunnen geen metro lijn maken.
Ik meen het dat het echt een schande is.
Je kunt het combineren!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik moet plassen!
Mag ik goldenshowerwoensdag inruilen voor rimmaandag?
Ik niet eensquote:
Top Gear gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet eensNormaal wel, maar moest vanmorgen redelijk op tijd in Tilburg zijn, dus dat werd 'm niet.
Overigens wel Top Gear gekeken, die nieuwe Aston Martin is echt
Zie autoblog.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Top Gear gemist![]()
En kan ook nog geen streams vinden/..
+1. Ook vaak structureel een half uur te laat, bij sommige mensen spreek ik dan gewoon een half uur eerder af, dan zijn ze tenminste op tijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, heb ik er een bloedhekel aan als mensen te laat komen voor een prive-afspraak. Ik ben zelf altijd op tijd, misschien dat het daar aan ligt. Maar als je gewoon op de fiets of lopend bent, hoe moeilijk kan het dan zijn om te laat te komen. Helaas heb ik een paar vrienden die gewoon standaard te laat thuis weg gaan.
Ohw dat wist ik niet, zit op mijn werk en daar kan ik uberhaupt geen feeds laden. En meestal werkt die van autoblog altijd wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die videofeed wil niet
Nevermind, andere feed gepakt![]()
Klagen is makkelijkerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn stiefvader krijgt binnenkort geen WW meer en dan hebben ze dus minder geld in de maand, allebei klagen (moeder en hij) maar totaal niet in hem opkomen dat ie ook kan gaan werken (desnoods deeltijd) voor wat extra geld.
Heel irritant...quote:
Oplossingen zoeken voor een probleem is te moeilijk, er over klagen is veel makkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn stiefvader krijgt binnenkort geen WW meer en dan hebben ze dus minder geld in de maand, allebei klagen (moeder en hij) maar totaal niet in hem opkomen dat ie ook kan gaan werken (desnoods deeltijd) voor wat extra geld.
Weet je zeker dat het geen FOK!ker is?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu kijkt ie tv, zit achter de pc, download films en slaapt.
Wat deed ie voor werk?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wil alleen bepaalde tijden, voelt zich te goed voor het meeste werk..
Nou, dan mag hij nu bepalen of hij ook te goed is voor de WWquote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij wil alleen bepaalde tijden, voelt zich te goed voor het meeste werk..
Singles ontleent zijn bestaansrecht aan klagen.quote:
Hij viel onder onderwijs, dus heeft ook nog langer uitkering gehad dan normaal (4 jaar werkloos al) Was concierge.quote:
Zolang de PvdA er nog is en zolang er nog voedselbanken zijn, houdt 'ie het vast nog wel even uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Nou, dan mag hij nu bepalen of hij ook te goed is voor de WW
Het is allemaal de schuld van de Marokkanen dat hij geen WW meer krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Mja, hij zal toch moeten... lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel irritant...
Werken is net zo gemakkelijk en dan doe je tenminste nog iets. Nu kijkt ie tv, zit achter de pc, download films en slaapt. En doet t huishouden zo'n beetje.
Moeder werkt 26 uur. Ja, dan heb je niet zo heel veel inkomen..
In dat geval: Ik wil weer eens een trioquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Singles ontleent zijn bestaansrecht aan klagen.
Niet om conciërges nou belachelijk te maken, maar hoe kan je je als ex-conciërge nou te goed voelen voor bepaalde beroepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij viel onder onderwijs, dus heeft ook nog langer uitkering gehad dan normaal (4 jaar werkloos al) Was concierge.
KLB is een eindje terugquote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval: Ik wil weer eens een trioStomme niet trio hebben
Dat lijkt me evident!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Marokkanen dat hij geen WW meer krijgt.
Ik weet nog een oude kerel die binnenkort z'n WW kwijt raakt. Misschien wil die wel meedoen in ruil voor geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval: Ik wil weer eens een trioStomme niet trio hebben
Die is gewoon afgelopen nu, dus krijgt ie niets meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat ie gewoon thuis wil blijven en dat ze (moeten) gaan leven van het inkomen dat mn moeder binnenbrengt. Ik heb geen woord gehoord over werken.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Mja, hij zal toch moeten... lijkt mij.
De laatste keren dat ik daar een topic opende was hij binnen 10 posts dicht. Je mag wel klagen, maar alleen als je je exact aan de 16 pagina's met regels houdt.quote:
Neh, mrs. stbabylon en ik willen alleen jonge mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog een oude kerel die binnenkort z'n WW kwijt raakt. Misschien wil die wel meedoen in ruil voor geld.
Hij vond die kinderen leuk en een beetje schilderijtjes ophangen en schroeven in speeltoestellen vastdraaien en kasten maken vindt ie wel prima, zeker omdat hij zo'n beetje zelf kon bepalen wat ie deed en wanneer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om conciërges nou belachelijk te maken, maar hoe kan je je als ex-conciërge nou te goed voelen voor bepaalde beroepen?
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, het lijkt erop dat ie gewoon thuis wil blijven en dat ze (moeten) gaan leven van het inkomen dat mn moeder binnenbrengt. Ik heb geen woord gehoord over werken.
Hij heeft mn moeder ook, wat moet ie met jouquote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, mrs. stbabylon en ik willen alleen jonge mensen
Dan ben je inderdaad al snel te goed voor echt werk. Dan maar parasiteren op de maatschappij.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij vond die kinderen leuk en een beetje schilderijtjes ophangen en schroeven in speeltoestellen vastdraaien en kasten maken vindt ie wel prima, zeker omdat hij zo'n beetje zelf kon bepalen wat ie deed en wanneer.
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Q. het volgende:
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.
Nee, mn moeder werkt en daarmee kunnen ze rondkomen als ze moeilijk doen. Dat ze dan vervolgens zich druk maakt om hun inkomen, maakt niet zoveel uit voor hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jarenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?
Ja, weet ik het, ik kom er niet mee!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft mn moeder ook, wat moet ie met jou
Toen had ik nog geen hypotheek en was ik zelf nog een luie uitvreter. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jaren.
Zolang hij maar de hele week met zn luie reet op de bank kan hangen vindt hij het prima natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mn moeder werkt en daarmee kunnen ze rondkomen als ze moeilijk doen. Dat ze dan vervolgens zich druk maakt om hun inkomen, maakt niet zoveel uit voor hem.
Je bent ook nog niet ZO oudquote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang hij maar de hele week met zn luie reet op de bank kan hangen vindt hij het prima natuurlijk.
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDquote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jaren.
Ben ik een nerd als ik las "Klingon is makkelijker" en dacht "Nou da's toch best een moeilijke taal hoor!"quote:
Ubermenschen worden zo geboren iddquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDZelfs als kindje bij de neppe schoolverkiezingen
das balen ja... Ik hoor t ws komende maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Waarom deelt hij dat niet met je moeder?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...
En dat vindt hij leuk en dan kan hij zn tijd zelf indelen
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik las "Klingon is makkelijker" en dacht "Nou da's toch best een moeilijke taal hoor!"
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ubermenschen worden zo geboren idd.
Ow bahquote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Ja zeg, dat heeft HIJ verdiend! Hij heeft zitten zwoegen op die dashboards enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom deelt hij dat niet met je moeder?
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das balen ja... Ik hoor t ws komende maand.
Werk via uitzendbureau en dat zou voor n half jaar zijn, maar twerk is nog niet klaar, dus ze willen me langer houden, maar dat mag ws niet van de directeur ivm bezuinigingen.
Dat is wel zuur ja. Goedkoper om iemand anders weer tijdelijk aan te nemen..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengen
Ja gaat goed he.. eerst single en binnenkort werkeloos.... wat een goed begin van 2011quote:
Wanneer wordt hij eens volwassen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...
En dat vindt hij leuk en dan kan hij zn tijd zelf indelen
Ja schijnbaar..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja. Goedkoper om iemand anders weer tijdelijk aan te nemen..
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.
Jouw moeder werkt toch ook voor HAAR geld?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja zeg, dat heeft HIJ verdiend! Hij heeft zitten zwoegen op die dashboards enzo
(lijkt mn ex welgoed, zijn niet voor niks vrienden natuurlijk
)
Met die manier van spellen sla je ook wel een modderfiguur hequote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengen
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
VVD stemmen voor je 60.000 op jaarbasis verdient
Doet dat nou zeer? Als je jezelf in de voet schiet?
Jaa ff snel tussendoor op mijn werkquote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die manier van spellen sla je ook wel een modderfiguur he
Maar, wel klote idd.
*kuch* En als je dat nou gewoon wel verdient?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
VVD stemmen voor je 60.000 op jaarbasis verdient
Doet dat nou zeer? Als je jezelf in de voet schiet?
Feit: Mensen die op VVD stemmen, doen dat om hun eigen portemonneequote:
Verdienen is wat anders dan krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* En als je dat nou gewoon wel verdient?.
Lijkt me geen excuus.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ff snel tussendoor op mijn werk
Volgens mij is dat al heel lang niet meer zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feit: Mensen die op VVD stemmen, doen dat om hun eigen portemonnee
Feit: VVD geeft niet om mensen die minder dan 60.000 op jaarbasis verdienen
Conclusie: Iedereen die niet minstens 60.000 per jaar verdient en wel op VVD stemt, schiet zichzelf in de voet.
Sorry, maar dat red ik gewoonquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdienen is wat anders dan krijgen
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eensquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al heel lang niet meer zo.
Maar je kan natuurlijk beter PvdA stemmen :")
Netjesquote:
op JOUW juiste manierquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eens
Wel een HGN toch he?quote:
Het slaat idd nergens op, maar zo was dat dus bij mn ex en mij ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw moeder werkt toch ook voor HAAR geld?
Tjee, het is bij jouw ouders echt omgekeerde wereld of niet
Ik vind D'66 ook wel wat, ik ben ook nog steeds ernstig aan het twijfelen of ik VVD of D'66 moet stemmen. Waarschijnlijk dat laatste, daar zij mijn belangen meer behartigen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eens
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDZelfs als kindje bij de neppe schoolverkiezingen
Ik stem niet op de partij die mijn belangen behartigd, ik stem op een partij waarvan ik denk dat ze de belangen van heel Nederland (provincie/gemeente/Europa) behartigdquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind D'66 ook wel wat, ik ben ook nog steeds ernstig aan het twijfelen of ik VVD of D'66 moet stemmen. Waarschijnlijk dat laatste, daar zij mijn belangen meer behartigen.
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem niet op de partij die mijn belangen behartigd, ik stem op een partij waarvan ik denk dat ze de belangen van heel Nederland (provincie/gemeente/Europa) behartigd
quote:
Het is er met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.
Een paplepel van goud zeker?quote:
Jupzquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.
Maar goed, ieder zijn ding.
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.
Maar goed, ieder zijn ding.
Is het aan henzelf te wijten dat ze zonder geld zitten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.
Mja, daar zeg je het al, als het een keuze is dan is het pech. Kan je er niks aan doen is het een ander verhaal natuurlijk. Maar het is niet jouw schuld dat de mensen die ervoor kiezen in 'geldnood' te zitten misschien benadeeld worden door wat je stemt?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.
Zou ze ook zo bekakt praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.
Die vallen vervolgens af qua keuze?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Iemand trouwen en kinderen krijgen?.
Jij vloektquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Ik heb 112 al gebeld en de ambulance is al onderweg! Niet in paniek raken!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor schat.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar, ja maar, dat is toch de enige manier om je zaken op orde te krijgen?.
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenquote:
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn tante heeft last van paniekaanvallen en irreële angsten. Ze is bang om haar fiets tegen die van een ander neer te zetten omdat die dan kapot kan gaan en die persoon door haar schuld een ongeluk krijgt, ook is ze bang voor glas en voor veel apparaten. Dit heeft ze niet altijd, maar het levert wel een groot probleem op bij werk.
Nu heeft ze wel werk en dat vindt ze heerlijk, maar het kan zomaar zijn dat ze een terugval krijgt en dan ineens weer wekenlang constant paniekaanvallen heeft, weet niet of werkgever dat prettig vindt, de baan die ze nu heeft, is gedeeltelijk gesubsidieerd en dat is goed.
Mijn stiefvader is een uitvreter en verdient helemaal geen vangnet.
Ik vind dus dat er kritischer gekeken moet worden, maar dat kost geld en dat is er niet, dus moeten we op alles bezuinigen (zwrat-wit) ook met die rugzakjes, ik vind het niet handig.
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenIs dat erg?
En dan ook nog in een witte jurk
[ afbeelding ]
Das naar idd, lekker begin van de eerste 3 maandenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed he.. eerst single en binnenkort werkeloos.... wat een goed begin van 2011
Wat arrogant zegquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nee, natuurlijk niet, dan ga je de rest van de wereld de schuld geven. Dit is wel FOK! hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nu doet ze brieven in enveloppen en dat vindt ze dus heel fijn, niet nadenken en niets fout kunnen doenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?
Ik zou best willen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Nee, trouwen is niet erg, ik wil het zelf alleen niet
Oei, zoals je het nu zegt klinkt het wel een beetje als in bezit zijn vanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou best willen.
Voor de dag, maar ook om te kunnen zeggen dat ik zijn vrouw benKweet niet, is behoorlijk psychisch
Dat is wel prettig ja. Ik weet niet precies wat de plannen zijn van het kabinet betreffende dat soort zaken, daar heb ik me niet voldoende in verdiept...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu doet ze brieven in enveloppen en dat vindt ze dus heel fijn, niet nadenken en niets fout kunnen doen
Thuiswerk zou kunnen, alleen nu helpen ze haar ook met passend werk vinden vanuit de gemeente, weet niet of ze dat ook met thuiswerken doen eigenlijk.
Ik niet. Voel er helemaal niks bij. Kan overigens ook aan de leeftijd liggen, maar ik heb nooit gefantaseerd over trouwen en kinderen krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou best willen.
Voor de dag, maar ook om te kunnen zeggen dat ik zijn vrouw benKweet niet, is behoorlijk psychisch
Moet dat dan perse? Overigens kan je nog steeds een vaste vriendin zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
OK, geen kinderen, niet trouwen dus.
Ik heb geen doel in mijn leven.
Preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, zoals je het nu zegt klinkt het wel een beetje als in bezit zijn van
Ik ben 30? En ik ook niet, alleen vind ik mn vriend zo leuk dat ik dat nu wel doequote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja. Ik weet niet precies wat de plannen zijn van het kabinet betreffende dat soort zaken, daar heb ik me niet voldoende in verdiept...
[..]
Ik niet. Voel er helemaal niks bij. Kan overigens ook aan de leeftijd liggen, maar ik heb nooit gefantaseerd over trouwen en kinderen krijgen.
Ohja, dat kan ook nog?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dat dan perse? Overigens kan je nog steeds een vaste vriendin zoekenof zo.
Ik ben veel te serieus
60.000 per jaar hmmm...?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nog?
Interesse?.
Misschien dat dat ook meespeelt, iemand die dat gevoel bij je losmaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Ik ben 30? En ik ook niet, alleen vind ik mn vriend zo leuk dat ik dat nu wel doe
Zie m'n bovenstaande postquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kun je weer beter gaan trouwen
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, is dat niet ontzettend ouderwets, de vrouw als bezit van de man?
Ja, zo ging dat bij ons ook, hoorde wat hij verdiende en toen was het gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat dat ook meespeelt, iemand die dat gevoel bij je losmaakt.
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Tot ik hoorde wat HW verdient
Dat eerste hoef je niet voor te trouwenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?
Klopt wel, ik vind het gewoon leuk klinken![]()
Geld is het enige dat teltquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?
Klopt wel, ik vind het gewoon leuk klinken![]()
[..]
Ja, zo ging dat bij ons ook, hoorde wat hij verdiende en toen was het gedaan![]()
Ik zou niet willen dat ik kon zeggen dat hij van mij wasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste hoef je niet voor te trouwen
Ohwquote:
En om het gebrek aan romantiek en dergelijke te compenseren, mag ik vast wel een mooie Birkin bag uitzoekenquote:
Ik heb nog geëdit, want vond het niet aardig klinken en het was niet waarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geld is het enige dat teltÓók voor de Shakespeare's en Tsjechov's onder ons
Wij mannen zijn altijd gebonden aan de vrouw waar we ons aan binden...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat ik kon zeggen dat hij van mij was
Heb ik gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog geëdit, want vond het niet aardig klinken en het was niet waar
Een wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ohw
[..]
En om het gebrek aan romantiek en dergelijke te compenseren, mag ik vast wel een mooie Birkin bag uitzoeken
Oh, wacht... Da ken nie
Ik ben liever gebonden in onze relatiequote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij mannen zijn altijd gebonden aan de vrouw waar we ons aan binden...
Hou dat maar zoquote:
Mrs. stbabylon en ik wisselen het afquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben liever gebonden in onze relatie
Ach, iPad2 is ook niet goedkoopquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou dat maar zoJe krijgt een rolberoerte als ze ziet wat die tassen kosten.
Maar vast geen 35.000 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, iPad2 is ook niet goedkoop.
Ik zou niet weten wat ik met een gebonden man moestquote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs. stbabylon en ik wisselen het af
Eeeeehmmm, neequote:
Ik was laatst op visite bij mensen wiens huis vol PIP lag. Ik vind het een beetje Yvon jaspersquote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
ik ben al blij met een tas van Pipook te duur
Soms moet je jezelf laten verwennenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou dat maar zoJe krijgt een rolberoerte als ze ziet wat die tassen kosten.
Ik zat alweer dubbelzinnig te kletsen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met een gebonden man moest
Zou me eraan irriteren denk ik
Hij is gemaakt van leer van de Amerikaanse springkip, die zijn er nog maar driequote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmm, nee.
Een tas van 35 mille? Sja, er zal een markt voor zijn, maar wat maakt dat ding dan zo duur?
Ik deed meequote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat alweer dubbelzinnig te kletsen.
ja, je moet het niet overdrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was laatst op visite bij mensen wiens huis vol PIP lag. Ik vind het een beetje Yvon jaspers
Nee ok, dan zijn we op 1 lijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed mee
Sterker nog, ik begon ermee
Het is een tas van Hermés, het beroemste, meest tijdloze en mooiste model ter wereld (vind ik en nog meer), de wachtlijst is enorm, de tassen zijn 100% handgemaakt, volstrekt uniek en je kan kiezen uit verschillende soorten leer, opsmuck en kleurtjes en zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmm, nee.
Een tas van 35 mille? Sja, er zal een markt voor zijn, maar wat maakt dat ding dan zo duur?
Heb je dat niet eens voor haar over?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
The Birkin bag is a handmade purse by Hermès and named after actress and singer Jane Birkin. The bag is a symbol of wealth due to its high price and elusiveness to the public.[1]
Duur omdat hij duur is, net als Louis Vuitton dus, spuuglelijk, maar iedereen weet dat het duur is.
Nee, dat soort dingen koop ik niet.
Nee,ik zou er denk ik chagrijnig van worden als hij niets deed/kon doenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, dan zijn we op 1 lijn.
Maar een gebonden man, daar zou jij je niet mee vermaken?
In tegenstelling tot Vuitton, is de Birkin bag wel echt mooi en niet overladen met die lelijke logo'squote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
The Birkin bag is a handmade purse by Hermès and named after actress and singer Jane Birkin. The bag is a symbol of wealth due to its high price and elusiveness to the public.[1]
Duur omdat hij duur is, net als Louis Vuitton dus, spuuglelijk, maar iedereen weet dat het duur is.
Nee, dat soort dingen koop ik niet.
De goedkoopste tassen zijn ook 100% handgemaakt, dus zo bijzonder is dat nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tas van Hermés, het beroemste, meest tijdloze en mooiste model ter wereld (vind ik en nog meer), de wachtlijst is enorm, de tassen zijn 100% handgemaakt, volstrekt uniek en je kan kiezen uit verschillende soorten leer, opsmuck en kleurtjes en zo
En je betaald voor de naam
Volkomen achterlijke nonsens dusquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tas van Hermés, het beroemste, meest tijdloze en mooiste model ter wereld (vind ik en nog meer), de wachtlijst is enorm, de tassen zijn 100% handgemaakt, volstrekt uniek en je kan kiezen uit verschillende soorten leer, opsmuck en kleurtjes en zo
nou ja, dat kan ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee,ik zou er denk ik chagrijnig van worden als hij niets deed/kon doen![]()
Ach, kan wel wat verzinnen hoor, maar op een gegeven moment is dat wel klaar.
Ik ook niet, het was een grapjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen achterlijke nonsens dus.
Nee, ik ben zelf redelijk materialistisch, maar dit soort dingen zou ik nooit kopen, hoe rijk ik ook mag worden.
Zie 355 dollar, valt nog wel mee als je dat afzet tegen die vuile ton tasjes en ander mode gerelateerde tasgevalletjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je het nu over dit gedrocht?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Birkin bags kosten geen 355 dollarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zie 355 dollar, valt nog wel mee als je dat afzet tegen die vuile ton tasjes en ander mode gerelateerde tasgevalletjes.
Zal niet veel beter zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, het was een grapje
Een Kelly Bag is ook goed
http://www.hermesbirkinbagstore.com/quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Birkin bags kosten geen 355 dollar
Mooi manquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je het nu over dit gedrocht?
[ afbeelding ]
Wat zal ik zeggen? Wansmaak is ook smaak? Mozes kriebel
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
http://www.hermesbirkinbagstore.com/
Ik lees toch echt 355 dollar
Groot genoeg voor wat? Je rookt niet eens, dus een blackberry en een lippenstift?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi manNu houd ik niet van rood en ook niet van die leersoort, maar het model
Precies groot genoeg!
Voor wat? Je inboedel?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi manNu houd ik niet van rood en ook niet van die leersoort, maar het model
Precies groot genoeg!
Nevermind fake!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groot genoeg voor wat? Je rookt niet eens, dus een blackberry en een lippenstift?
Weet ik veel! Ik heb dat niet verzonnenquote:
Uit de FAQ van die site:quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is weinig fake is notabene hun eigen store. Dus vind het dure aspect wel meevallen. Mijn armbanden zijn nog duurder.
Duidelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit de FAQ van die site:
Q:I have read your FAQ, but still can't find the answer to my questions?
A: It's easy, just contact our customer service by email customer-services1@hotmail.com
Lijkt me redelijk fake
Kosdah?:Pquote:
Ik ook niet, maar ik zou het nog belachelijk duur vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik kon het me ook al niet voorstellen... Birkin bags voor 400 dollar.
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo van heel duur spul
Of ik moet spontaan verliefd worden, maar dat gebeurt niet zo vaak.
O en lingerie... Zie ik eens iets wat ik echt heel mooi vind, is het ook gelijk heel erg duur
Wat is er nu weer mis met Grolsch?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Word er serieus door vrouwen op aangesproken in de tram oidquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer van het merk bier.. Maar goed, voor de rest, wel kicke ja.
Okay heb de prijzen gezien van de officiele tassen... en dit is serieus belachelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Ik vind dure spullen vaak wel heel mooi, maar het geld gewoon ook niet waard omdat de spullen niet per definitie beter zijn.
Ach ja, ooit
Nou ja, ik heb wel de geneuigten van een heupatsje mogen ontdekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel! Ik heb dat niet verzonnen
Oj, die groene en roze onderin heb ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[ link | afbeelding ]
hij is alweer verouderder missen nog een blauwe oililytas, een crumplertas en een roze kipling.
Ik heb 1 kleine tas, voor meestal, een grote voor als ik in de trein een boek mee wil nemen ofzo (die eigenlijk van mn dochter isquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 1 tas. Die van nu vond ik terug onderin een kast. nooit gebruikt en neutraal van mooi leer, dus zonde om een andere te kopen
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?quote:
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die groene en roze onderin heb ik ook
Latoya? Ze had zo als utrechtse ondiepster doorgekundquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een chihuahua? Die draag je toch gewoon zo?
[ afbeelding ]
Da's m'n beste vriendin in d'r campingdisco-foute outfit... met mijn chihuahua.
Ze was als latoya verkleed
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind meubels enzo wel ok als die duurder zijn. Maar dat zijn dan dingen waar ik jaaaaren tegenaan ga kijken en tasjes heb ik meestal minder lang.
Dat zie ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las onderbroek,ik heb geen idee waarom
En sierraden?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Dat was ook de bedoelingquote:
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.quote:
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua type chick lopen er hier zo 10 klonen van haar rond.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte. Er zijn bepaalde sieraden die tijdloos zijn, die zijn het geld wel waard, vind ik.
Heb je geen before en after picquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Klopt, daarom noemde ik het ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meubels is dan ook wel wat anders dan een kledingstuk
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze er normaal niet zo uit hoor
Ze was echt bang dat mensen zouden denken dat ze echt zo was, vandaar dat ze mijn chihuahua maar mee had genomen als extra "over the top" item
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik het ook
Ik wil nog heel graag een bijzettafeltje
Ik heb geen sieraden die veel waard zijn, maar zou daar op zich wel voor openstaan zeg maar. Kleren ook wel, alleen heeft alles een top.
What the hell.. Ik merk alweer dat ik heel wat misquote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Dat hele feest hangt van fout aan elkaar, incl Priscilla's nagelstudio en een fitnesscorner.
Overal panterstofjes en goude kettingen, wc-rollen onder de arm, badmintonrackets, beenwarmers etc
Er was zelfs iemand als luchtbed gegaan
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je geen before en after pic
Dat soort dingen vraag jij mij nooitquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Ja hoor, maar wel onthouden he ik kom voor die vriendin. Ohw en ik kom in mijn harnasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Thuis. Kom je ze een keer kijken?
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dus niet qua kleding, gewoon dr gezicht, dat type is hier vrij gangbaar.
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel een beetje een priscilla nu, want ik heb nagels.
Best een cool adresjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik had deze, maar hij is stukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
beetje kleine foto, maar dat is dus mijn tas. gekocht bij degroenebaret.com
Ja hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Koop een 2e hands citta, en zoek een vriend die sjohnny heet. (psttt Johnny de Mol is weer single! *hint*)
Zeg, wat denk jij wel niet van mijquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat heb jij dit weekend in je mond gehad
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik mot geen braboquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hw
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweest.
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Ik hoor hier heel veel complimentjes over mn zachte Gquote:
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:
I knowquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is toch bekend dat keelpijn een infectie is
Debbie is toch gewoon een normale naam?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Kan je alvast oefenen voor laterquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik voel me net een moederkip.. collegaatje van me is na een maand terug uit ghana en ze voelt zich niet zo lekker (ieh, vast iets engs opgelopen!). Wilde net een peer en een kiwi gaan eten en vroeg of zij ook wilde, maar had niet helemaal op het enthousiaste "JA LEKKER!" gerekend. Dus heb net een peer en kiwi voor haar geschild en in partjes gesneden. Ik ben te goed voor deze wereld
Ik vind Quirine ook foutquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Je vergeet Charity.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
UIt die rij maar 1 geloof ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Debbie is toch gewoon een normale naam?
Ik vind Beautifull Hope ook ergquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Nope, das een supervisor hier, 24, klein, blond, sproetjes, wipneusje, toplijfjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?
Wie heet hier Shaniqua dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor later
Jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Beautifull Hope ook erg
En je tas niet mooi
Debbie vind ik echt niet kamp, veel namen met y of a wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubbyquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Een collega vertelde een tijdje terug over een meisje uit de klas van zijn dochtertje dat Aquablessing heet.... Dat doe je je kind toch niet aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Eigenlijk alles wat op A eindigt
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelI love it.
En welke kledder heet ook weer zo... Die van Rafaella toch?
Niet allesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Je hebt je roeping gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Ik ken wel een Manita.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Wat is een kantoorhubby?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubby
Een jeugdvriendinnetje van vroegah heet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan vooral krijsen als: SJERRUHTIEH!!!!!!!!!!! SJERRUHTIEH! Kom je eeetuuuh!!!!?
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet isquote:
Quirine is de shop-vriendin van Quinty en Dieudonnequote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Quirine ook foutBeetje pretentieus
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet is
Dat vind ik echt tokkie ten topquote:
Die dus bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn pretentieuze kampsletten
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visitequote:
Ik vind Alexia de enige naam die nog wel gaat van die drie, maar ik vind ze echt niet mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tokkie ten topLelijke namen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |