Jupzquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.
Maar goed, ieder zijn ding.
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.
Maar goed, ieder zijn ding.
Is het aan henzelf te wijten dat ze zonder geld zitten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.
Mja, daar zeg je het al, als het een keuze is dan is het pech. Kan je er niks aan doen is het een ander verhaal natuurlijk. Maar het is niet jouw schuld dat de mensen die ervoor kiezen in 'geldnood' te zitten misschien benadeeld worden door wat je stemt?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie waarin iedereen permanent zonder geld zit. Bij sommigen is dat een keuze, bij anderen is het dat minder, ik vind het moeilijker om te kijken naar wat voor mij goed is, omdat ik zie dat dat voor veel van mijn bekenden niet goed is.
Zou ze ook zo bekakt praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.
Die vallen vervolgens af qua keuze?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Iemand trouwen en kinderen krijgen?.
Jij vloektquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Ik heb 112 al gebeld en de ambulance is al onderweg! Niet in paniek raken!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor schat.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar, ja maar, dat is toch de enige manier om je zaken op orde te krijgen?.
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenquote:
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn tante heeft last van paniekaanvallen en irreële angsten. Ze is bang om haar fiets tegen die van een ander neer te zetten omdat die dan kapot kan gaan en die persoon door haar schuld een ongeluk krijgt, ook is ze bang voor glas en voor veel apparaten. Dit heeft ze niet altijd, maar het levert wel een groot probleem op bij werk.
Nu heeft ze wel werk en dat vindt ze heerlijk, maar het kan zomaar zijn dat ze een terugval krijgt en dan ineens weer wekenlang constant paniekaanvallen heeft, weet niet of werkgever dat prettig vindt, de baan die ze nu heeft, is gedeeltelijk gesubsidieerd en dat is goed.
Mijn stiefvader is een uitvreter en verdient helemaal geen vangnet.
Ik vind dus dat er kritischer gekeken moet worden, maar dat kost geld en dat is er niet, dus moeten we op alles bezuinigen (zwrat-wit) ook met die rugzakjes, ik vind het niet handig.
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenIs dat erg?
En dan ook nog in een witte jurk
[ afbeelding ]
Das naar idd, lekker begin van de eerste 3 maandenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed he.. eerst single en binnenkort werkeloos.... wat een goed begin van 2011
Wat arrogant zegquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nee, natuurlijk niet, dan ga je de rest van de wereld de schuld geven. Dit is wel FOK! hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nu doet ze brieven in enveloppen en dat vindt ze dus heel fijn, niet nadenken en niets fout kunnen doenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |