Nee, mn moeder werkt en daarmee kunnen ze rondkomen als ze moeilijk doen. Dat ze dan vervolgens zich druk maakt om hun inkomen, maakt niet zoveel uit voor hem.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat soort mensen niet genoeg prikkels krijgen om op zoek te gaan naar een baan.
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jarenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?
Ja, weet ik het, ik kom er niet mee!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft mn moeder ook, wat moet ie met jou
Toen had ik nog geen hypotheek en was ik zelf nog een luie uitvreter. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je bij de linkse kerk hoorde?
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jaren.
Zolang hij maar de hele week met zn luie reet op de bank kan hangen vindt hij het prima natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mn moeder werkt en daarmee kunnen ze rondkomen als ze moeilijk doen. Dat ze dan vervolgens zich druk maakt om hun inkomen, maakt niet zoveel uit voor hem.
Je bent ook nog niet ZO oudquote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang hij maar de hele week met zn luie reet op de bank kan hangen vindt hij het prima natuurlijk.
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDquote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid (rechtsheid) komt met de jaren.
Ben ik een nerd als ik las "Klingon is makkelijker" en dacht "Nou da's toch best een moeilijke taal hoor!"quote:
Ubermenschen worden zo geboren iddquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDZelfs als kindje bij de neppe schoolverkiezingen
das balen ja... Ik hoor t ws komende maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Waarom deelt hij dat niet met je moeder?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...
En dat vindt hij leuk en dan kan hij zn tijd zelf indelen
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik een nerd als ik las "Klingon is makkelijker" en dacht "Nou da's toch best een moeilijke taal hoor!"
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ubermenschen worden zo geboren idd.
Ow bahquote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Ja zeg, dat heeft HIJ verdiend! Hij heeft zitten zwoegen op die dashboards enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom deelt hij dat niet met je moeder?
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das balen ja... Ik hoor t ws komende maand.
Werk via uitzendbureau en dat zou voor n half jaar zijn, maar twerk is nog niet klaar, dus ze willen me langer houden, maar dat mag ws niet van de directeur ivm bezuinigingen.
Dat is wel zuur ja. Goedkoper om iemand anders weer tijdelijk aan te nemen..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengen
Ja gaat goed he.. eerst single en binnenkort werkeloos.... wat een goed begin van 2011quote:
Wanneer wordt hij eens volwassen?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, hij maakt dashboards voor auto's (zwart) en schilderijen van ingelegd hout (zwart) en dat brengt dus wel geld op, maar dat is VAN HEM. dus dat maakt hij op aan camera's, gadgets, telefoon, weet ik t...
En dat vindt hij leuk en dan kan hij zn tijd zelf indelen
Ja schijnbaar..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja. Goedkoper om iemand anders weer tijdelijk aan te nemen..
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stem tegenwoordig D'66 dus met mijn rechtsheid valt het ook wel weer mee.
Jouw moeder werkt toch ook voor HAAR geld?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja zeg, dat heeft HIJ verdiend! Hij heeft zitten zwoegen op die dashboards enzo
(lijkt mn ex welgoed, zijn niet voor niks vrienden natuurlijk
)
Met die manier van spellen sla je ook wel een modderfiguur hequote:Op maandag 28 februari 2011 13:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja echt klote is dat zeg! Zit er nu anderhalf jaar en net voordat me contract voor onbepaalde tijd eraan komt gaan ze het niet verlengen
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
VVD stemmen voor je 60.000 op jaarbasis verdient
Doet dat nou zeer? Als je jezelf in de voet schiet?
Jaa ff snel tussendoor op mijn werkquote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die manier van spellen sla je ook wel een modderfiguur he
Maar, wel klote idd.
*kuch* En als je dat nou gewoon wel verdient?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
VVD stemmen voor je 60.000 op jaarbasis verdient
Doet dat nou zeer? Als je jezelf in de voet schiet?
Feit: Mensen die op VVD stemmen, doen dat om hun eigen portemonneequote:
Verdienen is wat anders dan krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* En als je dat nou gewoon wel verdient?.
Lijkt me geen excuus.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ff snel tussendoor op mijn werk
Volgens mij is dat al heel lang niet meer zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feit: Mensen die op VVD stemmen, doen dat om hun eigen portemonnee
Feit: VVD geeft niet om mensen die minder dan 60.000 op jaarbasis verdienen
Conclusie: Iedereen die niet minstens 60.000 per jaar verdient en wel op VVD stemt, schiet zichzelf in de voet.
Sorry, maar dat red ik gewoonquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdienen is wat anders dan krijgen
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eensquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al heel lang niet meer zo.
Maar je kan natuurlijk beter PvdA stemmen :")
Netjesquote:
op JOUW juiste manierquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eens
Wel een HGN toch he?quote:
Het slaat idd nergens op, maar zo was dat dus bij mn ex en mij ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw moeder werkt toch ook voor HAAR geld?
Tjee, het is bij jouw ouders echt omgekeerde wereld of niet
Ik vind D'66 ook wel wat, ik ben ook nog steeds ernstig aan het twijfelen of ik VVD of D'66 moet stemmen. Waarschijnlijk dat laatste, daar zij mijn belangen meer behartigen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, D66. Een partij die vooruit kijkt op de juiste manier ook nog eens
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Hoe wijs ben ik dan wel niet... Stem m'n hele leven al VVDZelfs als kindje bij de neppe schoolverkiezingen
Ik stem niet op de partij die mijn belangen behartigd, ik stem op een partij waarvan ik denk dat ze de belangen van heel Nederland (provincie/gemeente/Europa) behartigdquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind D'66 ook wel wat, ik ben ook nog steeds ernstig aan het twijfelen of ik VVD of D'66 moet stemmen. Waarschijnlijk dat laatste, daar zij mijn belangen meer behartigen.
Ik niet. Ik kijk het eerste naar m'n eigen belang en doorgaans stemt deze aardig overeen met het belang van de rest van de bevolking.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem niet op de partij die mijn belangen behartigd, ik stem op een partij waarvan ik denk dat ze de belangen van heel Nederland (provincie/gemeente/Europa) behartigd
quote:
Het is er met de paplepel ingegotenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |