Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor later
Jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Beautifull Hope ook erg
En je tas niet mooi
Debbie vind ik echt niet kamp, veel namen met y of a wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubbyquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Een collega vertelde een tijdje terug over een meisje uit de klas van zijn dochtertje dat Aquablessing heet.... Dat doe je je kind toch niet aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Eigenlijk alles wat op A eindigt
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelI love it.
En welke kledder heet ook weer zo... Die van Rafaella toch?
Niet allesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Je hebt je roeping gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er komt net een "HMM!! Dat is echt HEEL lekker!! Dank je weeeellll" van achter het scherm achter me vandaan![]()
Damnit, wat doe ik
Ik ken wel een Manita.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik mis nog:
- Manuela
- Shanita
Wat is een kantoorhubby?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gebombardeerd tot kantoorhubby
Een jeugdvriendinnetje van vroegah heet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan vooral krijsen als: SJERRUHTIEH!!!!!!!!!!! SJERRUHTIEH! Kom je eeetuuuh!!!!?
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet isquote:
Quirine is de shop-vriendin van Quinty en Dieudonnequote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Quirine ook foutBeetje pretentieus
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, eindigend op een A is altijd kamp/fout. Prove me wrong door een naam te noemen die dat niet is
Dat vind ik echt tokkie ten topquote:
Die dus bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn pretentieuze kampsletten
Je bent kantoorhubby voor haar nu, het allerliefste, leukste kantoormaatje. Nu ben je gedoemd om al haar intieme verhalen aan te horen, haar persoonlijke kwellingen, ze wil altijd met jou lunchen en eigenlijk als het uitkomt gaat ze nog het liefst bij jou op visitequote:
Ik vind Alexia de enige naam die nog wel gaat van die drie, maar ik vind ze echt niet mooiquote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tokkie ten topLelijke namen. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |