Zeg, wat denk jij wel niet van mijquote:Op maandag 28 februari 2011 14:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat heb jij dit weekend in je mond gehad
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zien met die grote zonnebril en die opgezette tuitlippen met kamp-lipstickHet is normaalgesproken een heel mooi meisje hoor
Ik mot geen braboquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dan een foto op zijn normaals, wie weet is het wat voor hw
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ik meteen iets had van "hey, is dat niet...?" alleen was die kans 0 geweest.
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Ik hoor hier heel veel complimentjes over mn zachte Gquote:
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anitaquote:
I knowquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Is toch bekend dat keelpijn een infectie is
Debbie is toch gewoon een normale naam?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat die namen ook hier in Singles voor komen?
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rondquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever een Latoya, Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
Neequote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Kan je alvast oefenen voor laterquote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik voel me net een moederkip.. collegaatje van me is na een maand terug uit ghana en ze voelt zich niet zo lekker (ieh, vast iets engs opgelopen!). Wilde net een peer en een kiwi gaan eten en vroeg of zij ook wilde, maar had niet helemaal op het enthousiaste "JA LEKKER!" gerekend. Dus heb net een peer en kiwi voor haar geschild en in partjes gesneden. Ik ben te goed voor deze wereld
Ik vind Quirine ook foutquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar gelukkig lopen er hier Suzanne's, Michelle's en Quirine's rond.
Je vergeet Charity.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat was niet Latoya noch Shaniqua, Shania, Brtney, Brittany, Sheneenee, Tanja, Priscilla, Debbie, Kitty of Anita
UIt die rij maar 1 geloof ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het richting kamp gaan. Maar, ik ben sowieso ernstig bevooroordeeld wat betreft vrouwennamen. Naar mijn mening zijn er weinig die eindigen op ie/y/i en geen enkele die eindigt op a, die niet kamp klinkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Debbie is toch gewoon een normale naam?
Ik vind Beautifull Hope ook ergquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet Charity.
En ik heb deze tas:
[ afbeelding ]
Nu meeMaar dan in het blauw
Nope, das een supervisor hier, 24, klein, blond, sproetjes, wipneusje, toplijfjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Quirine? Is dat de dragqueen naam van Q?
Wie heet hier Shaniqua dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |