De goedkoopste tassen zijn ook 100% handgemaakt, dus zo bijzonder is dat nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tas van Hermés, het beroemste, meest tijdloze en mooiste model ter wereld (vind ik en nog meer), de wachtlijst is enorm, de tassen zijn 100% handgemaakt, volstrekt uniek en je kan kiezen uit verschillende soorten leer, opsmuck en kleurtjes en zo
En je betaald voor de naam
Volkomen achterlijke nonsens dusquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tas van Hermés, het beroemste, meest tijdloze en mooiste model ter wereld (vind ik en nog meer), de wachtlijst is enorm, de tassen zijn 100% handgemaakt, volstrekt uniek en je kan kiezen uit verschillende soorten leer, opsmuck en kleurtjes en zo
nou ja, dat kan ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee,ik zou er denk ik chagrijnig van worden als hij niets deed/kon doen![]()
Ach, kan wel wat verzinnen hoor, maar op een gegeven moment is dat wel klaar.
Ik ook niet, het was een grapjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volkomen achterlijke nonsens dus.
Nee, ik ben zelf redelijk materialistisch, maar dit soort dingen zou ik nooit kopen, hoe rijk ik ook mag worden.
Zie 355 dollar, valt nog wel mee als je dat afzet tegen die vuile ton tasjes en ander mode gerelateerde tasgevalletjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je het nu over dit gedrocht?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Birkin bags kosten geen 355 dollarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zie 355 dollar, valt nog wel mee als je dat afzet tegen die vuile ton tasjes en ander mode gerelateerde tasgevalletjes.
Zal niet veel beter zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, het was een grapje
Een Kelly Bag is ook goed
http://www.hermesbirkinbagstore.com/quote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Birkin bags kosten geen 355 dollar
Mooi manquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je het nu over dit gedrocht?
[ afbeelding ]
Wat zal ik zeggen? Wansmaak is ook smaak? Mozes kriebel
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
http://www.hermesbirkinbagstore.com/
Ik lees toch echt 355 dollar
Groot genoeg voor wat? Je rookt niet eens, dus een blackberry en een lippenstift?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi manNu houd ik niet van rood en ook niet van die leersoort, maar het model
Precies groot genoeg!
Voor wat? Je inboedel?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi manNu houd ik niet van rood en ook niet van die leersoort, maar het model
Precies groot genoeg!
Nevermind fake!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groot genoeg voor wat? Je rookt niet eens, dus een blackberry en een lippenstift?
Weet ik veel! Ik heb dat niet verzonnenquote:
Uit de FAQ van die site:quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Dit is óf een fake site of Hermés is compleet van 't padje af.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is weinig fake is notabene hun eigen store. Dus vind het dure aspect wel meevallen. Mijn armbanden zijn nog duurder.
Duidelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit de FAQ van die site:
Q:I have read your FAQ, but still can't find the answer to my questions?
A: It's easy, just contact our customer service by email customer-services1@hotmail.com
Lijkt me redelijk fake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |