Motoren gaan maar 1 kant op, richting de begraafplaats.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
En dan kan ik niet meer slapen onderweg (ja, KAN wel...)
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Ja, ik denk ook dat ik dat probleem dan ook erg krijg.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Dat helpt bij mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Daarom altijd een blik red bull in het handschoenenkastje
Dat kon op mijn werk. Maar was verhoudingsgewijs erg duur. Dan maar een autoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel een optie vinden eigenlijk.
Voortaan in je contract opnemen dat twee updates zijn inbegrepen in de opdracht. Meerdere updates worden als meerwerk gefactureerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Goed, kreeg vanochtend een mail met een update van een vertaling. Wis die en die zin. Oké, ik haal die zin weg en stuur vertaling op.
Krijg ik net de mail: Ja, we missen die ene zin.
WTF
O jongens, ik weet gewoon dat dit gemekker nog de hele week door zal gaan
Heb je liggen wippenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, was top
Hier ook alles lekker?
Mooi, productief is nooit verkeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Ja, had een prima weekend Sedan. Wel druk, maar productief (niet wippen om dat meteen maar duidelijk te hebben)
'navondquote:
Pas op straks week je singles weer tot leven.quote:
Hoi L-Equote:
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi L-E![]()
Je choco/noten/vruchtentaart?
klinkt als een goed planquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ieder de helft stiekem weghalen?
Hiquote:
Avond Snuitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nice! en goedenavond!
En goedenavond Yuki
heyquote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Yep! Met walnoten en abrikoos inderdaad.
Vast wel!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt echt lekkerer is vast geen stukje over voor mij?
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Ik moet afwassen. En de was ophangen. En het caviahok verschonen.
Maar ik wil niets liever dan m'n bed in nu...
Wie komt me helpen?
De rest móet wel gebeuren...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt vast geen hulp nodig om je bed in te kruipen.
Als het een misbaksel wordt dan wil ik ook wel proeven hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Damn, helaas wel dan jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan![]()
ben alleen zaterdag pas in de buurt, dat zal wel te laat zijn
Nee niks, hij is al vergeven maak maar een nieuwe!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vast wel!
Maar even afwachten of hij lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |